ФорумОбговорення скаргМоє зняття не відбувається, і я чекаю кілька днів

Моє зняття не відбувається, і я чекаю кілька днів

1 рік тому від Alfpadi01
|
1446 переглядів 1 відповідь |
|
1 рік тому

Привіт, це стосується казино lucky hippo. Я кілька разів намагався зробити запит на зняття 500 доларів минулого 7 жовтня, але вони відмовили через купон, який я використав. Тож вони відрахували частину, і в підсумку залишилося 421,24 дол. Це не проблема. Минулого 17 жовтня я зробив запит на те, що залишилося, і досі вони все ще оцінюють моє зняття. Важко отримати доступ до їхнього фінансового відділу. Служба підтримки клієнтів не може вам допомогти. Я надіслав електронний лист до фінансового відділу. І не отримав жодної відповіді. Поки що сьогодні жовтень. 25 вже без відповіді.

Автоматичний переклад.
mitchai123
1 рік тому

Важко сказати, в чому проблема.

Ще важче згадати, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та продовження платежу.

Тому я пропоную вам дати їм ще кілька днів. Якщо цього недостатньо, прочитайте про процес подання скарги та надішліть її. 🤔

Сподіваюся, скарга не знадобиться. Але в будь-якому випадку, дайте мені знати, як це виглядає, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого