ФорумОбговорення скаргМісячні казино, нескінченні вилучення

Місячні казино, нескінченні вилучення

4 р. тому від disturbed
|
6042 переглядів 8 відповідей |
|
4 р. тому

Йо

Здравствуйте

Я просив відкликання минулого понеділка

Сьогодні я знову в балансі, чому?


Казино

Здрастуйте, Ваш запит на зняття коштів був скасований через відсутній ваучер для кредитної картки, який закінчився 2335 року


Йо

У мене карта підтверджена


Казино

вам потрібно надати необхідний ваучер на цю карту


Йо

ваучер? який доказ

Доказ угоди?

Це цифрова транзакція, який я маю доказ?


Казино

Я зараз надішлю вам документ на необхідний ваучер

https://www.casinomoons.com/assets/themes/rch/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf


Йо

Іспанська ??

І що мені робити з цим?


Казино

Вам потрібно роздрукувати його, заповнити його для картки 2335 та надіслати через

на електронну адресу security@casinomoons.com


Йо

Я повинен робити це кожен раз, коли я вношу депозит


Казино

Ні, це не вимагається лише для цього зняття


Йо

Коли я знову попрошу зняти, вони попросять більше

Чи потрібно мені знову внести депозит, щоб зняти його?

Це казино в країні третього світу?


Казино

Дуейн відключився.


Йо

Дуейн ??


Казино

Просимо надіслати відсутні ваучер на банківську карту, що закінчується 2335 року

то зробіть новий запит на зняття, будь ласка

https://www.casinomoons.com/assets/themes/cmn/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf

ось форма ваучера


Йо

Гаразд,

Привітання з Іспанії


Казино

Будь ласка, зв'яжіться з нами у випадку, якщо вам щось потрібно. Ми тут 24/7, щоб допомогти вам.

file

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
disturbed
4 р. тому

Вони сказали вам, що робити:

"Вам потрібно роздрукувати його, заповнити його для картки 2335 та надіслати через

на електронну адресу security@casinomoons.com "


Вони також сказали, що не потрібно робити це для майбутніх вилучень, і ви відповіли:

"Коли я знову прошу відкликати, вони попросять більше

Чи потрібно мені знову внести депозит, щоб зняти його?

Це казино в країні третього світу? "


То в чому проблема? Вам, очевидно, потрібно заповнити документ, щоб отримати гроші.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я додаю скріншот, в якому вони дали мені перевірену карту, чому вони запитують мене про щось у них вже є?

Безсумнівно, я спробую ще раз


Автоматичний переклад.
disturbed
4 р. тому

Ви вже надіслали їм скріншот роздрукованого ваучера?

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Так, я надіслав їм документ, який вони просили електронною поштою, вони відповіли, що все правильно, я знову просив відкликати

У BlackDiamond, який, схоже, з тієї самої групи, я поцікавився в чаті, чи потрібні вони ще документи. Вони відповіли, що все правильно, що я можу попросити відкликання ...... через тиждень, я обдякаю, що вони просять у мене того ж документа.

Автоматичний переклад.
disturbed
4 р. тому

Тож коли вони знову попросили вас отримати той самий документ, чи не можете ви просто знайти електронну пошту в папці електронних листів "Надісланий" і знову надіслати її?


Те, що я намагаюся пояснити, - це той факт, що завжди краще співпрацювати і робити те, що вони просять, і отримувати ваш виграш. Коли ви нарешті отримаєте гроші, можете вирішити, чи подобається вам їхній підхід чи ні. Якщо вам це не подобається, ви можете взяти гроші і знайти інше казино.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я чекаю з 28 травня на свій виграш. Я надіслав все, що вони просили, і тепер вони не відповідають на мене. Мені так набридло.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня, на жаль, уже вдруге ті з казино moons крадуть мої гроші. Цього разу я на 100% правий, я грав у середу, 3 серпня, і в четвер, 4 серпня, повернувши гроші (42 євро), які мені вдалося отримати після 3-4 днів, щоб виграти 1200 євро, і я попросив зняти кошти, ми довго ходили, і через 10- + 2 дні мені сказали, що я зробив неправильний запит, тому що я вклав біткойни і мені потрібно змінити дані, я змінив свої обліковий запис neteller і був у pisto з 1200 євро, після того, як з’явилася пропозиція fs, і я знову виграв, і в консультаційному чаті мені сказали, що я можу отримати 200 євро, враховуючи мій рівень, я поставив ще один запит на 200, а сьогодні вони сказали мені, що вони заплати мені лише 200, тому що я виграю, це відбувається від fs, .a та шахрайства, тому що виграш був другим, а перший повернув гроші, ви можете допомогти мені, я справді у відчаї, дякую

Автоматичний переклад.
blazagatic
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали скаргу . Я припускаю, що нам потрібно буде дізнатися більше про умови бонусів, щоб розібратися. Загалом, іноді бонус закінчується успішним виведенням, а не такими умовами, як вейджер. У будь-якому випадку, судячи з вашої скарги, ті безкоштовні обертання, які спричинили проблеми, були запропоновані вам після того, як ви зробили кілька спроб вивести гроші.

Гадаю, нам знадобиться більше інформації від казино про те, як у цьому випадку обробляються бонусні кошти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого