Так, я в кінці кінців отримав трохи інфантильності, але мені дуже не подобається робототехнічних агентів з обслуговування різаків!
Я обміняв підтримку на 3-21 повторний бонус для вкладника, і товар закрили, не отримавши відповіді.
Здравствуйте
У нас в казино немає бонусів без депозиту
Відповідно до веб-сторінки, яку я додав до вашого веб-сайту,
Вся інформація про бонуси знаходиться в частині INFO на сайті
файл: /// C: /Users/Kelly/Favorit...MOTIONS%20%20%20LuckyBity.html
Вся інформація про бонуси знаходиться в частині INFO на сайті
Вибачте luckybity.com/bonuses-and-promotions/
тільки tis промоція:
Як ви бачите бонус, який я знайшов, який надихнув мою депозит, на вашому веб-сайті чітко вказуючи 100%
Це стара інформація, зараз у нас немає бонусів, таких як 100% або 50% на сайті
Як я вже казав іншим хлопцям, ваше казино хоче репутацію тісних ослів під час першої пандемії за понад 100 років, і багато людей замкнуті всередині?
Якщо він старий, чому все ще вгору .... залучайте людей?
Нам шкода, ви не задоволені нашим казино, але, незважаючи на пандемічну ситуацію, змін на сайті поки не очікується.
Таким чином, ви залишаєте старі акції доступними, але коли люди депозитують, думаючи, що вони отримають, що ви скажете їм OOP ??
Вся інформація про бонуси знаходиться в частині INFO на сайті
І лише ЯК Я це можу знати? Я шукав google і отримав сторінку, на яку я вам посилався, чому я не вважаю, що це дійсно?
Перевірте, будь ласка, інформацію на сайті, іноді пошук Google не дає вашої інформації
Знову ж, ЯК би я знав, що прихильний до розмови з підтримкою ПІСЛЯ депозитування та НЕ отримання бонусу я очікував ??
FYI_Google видав мені ідеально хорошу АКТИВНУ сторінку.
Ви запитували мене про цю інформацію, я відповів, що вона не відповідає дійсності, і ви дали правильну інформацію, добре. Зараз у нас немає 100% бонусу, вибачте
Подумайте, що пора поговорити з менеджером.
Гаразд, щоб поговорити з менеджером, ви повинні написати в розділі Повідомлення чи нашому електронному листі підтримки
Так правда!! Зробив це і не отримав жодної відповіді.
support@luckybity.com
Танці, чому я почав цю розмову.
наш електронний лист підтримки - support@luckybity.com
Як щодо номера телефону
У нас немає підтримки телефону, вибачте
Я буду дотримуватися плану A і вибухнути ВСІЙ ігровій дошці та соціальних медіа тим, наскільки ви приємні.
Чи можете ви робити вихідні дзвінки?
Просимо вибачення за ситуацію, але на даний момент у нас немає 100% бонусного депозиту, що відображається в інформації на сайті. Ми не несемо відповідальності за стару інформацію, що з’являється в Інтернеті.
ТАК ВИ ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ВСІЙ САЙТУ НА ВАШІЙ САЙТІ.
Як я вже сказав, у нас немає телефонної підтримки
Ви не знаєте, як набрати номер телефону. У мене є номер телефону.
ТАК ВИ ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ВСІЙ САЙТУ НА ВАШУ САЙТУ.
Я зробив інтернет-маркетинг і знаю, як важко залучати трафік на ваш сайт. Чи варто того, щоб усі ці зусилля пошкодили комп’ютерний бонус від 100% бонусного бонусу.
Я не знаю, звідки ви отримали інформацію про цей бонус, але зараз у нас його немає, ми не можемо запропонувати вам цей бонус, вибачте.
Не має значення, чи ви його зняли зі свого сайту, у мене є копія.
І саме час!
У нас його немає до 2018 року. Я думаю, що інформація є досить неправдивою,
навіть якщо у вас є копія цієї інформації, я технічно не можу запропонувати вам бонус
Ви готові ризикувати всіма вашими зусиллями та наполегливою роботою над 100% бонусом, як 60 доларів США ??? Не розумний.
Не відповідно до вашої веб-сторінки, вона показує, що вона активна та активна.
Наша сторінка ця, і у нас немає 100% бонусу casino.luckybity.com/
Це було весело, це було по-справжньому, але не справжньо весело, і я маю трохи твірити. Дурний понад 60 доларів, хтось там думає?
AWW так багато дощок повідомлень і так мало часу!
Ще чекаю, коли ти зачепиш череп і зробиш правильно.
Yes I did get a little infantile at the end, but I really dislike robotic cutosmer service agents!
I messaged support on 3-21 re first time depositor bonus and the item was closed with no answer given.
Hello
We don´t have any no deposit bonuses in our casino
According to the web page I attached from your website you do,
All information about bonuses is in INFO part of the site
file:///C:/Users/Kelly/Favorit...MOTIONS%20%20%20LuckyBity.html
All information about bonuses is in INFO part of the site
Sorry luckybity.com/bonuses-and-promotions/
only tis promotion:
As you can see the bonus I found which inspired my depositing is on your website clearly stating 100%
This is old information, now we don´t have any bonuses like 100% or 50% in the site
Like I told the other guys, your casino wants reputation of being tight-asses during the first pandemic in over 100 years and many people locked inside?
If it's old why is it still up....draw people in?
We are sorry, you are not happy with our casino, but despite the pandemic situation, no changes are expected on the site so far.
So you leave old promotions accessible but when people deposit thinking they'll get that you then tell them OOP??!
All information about bonuses is in INFO part of the site
And just HOW am I to know that? I searched google and got the page I gave you link to, why would I not think that is valid?
Check please the information on the site, sometimes th Google search gives you no valid information
Again, HOW would I know that proir to talking with support AFTER depositing and NOT getting bonus I anticipayted??
FYI_Google gave me a perfectly good ACTIVE page.
You asked me about this information, I said that it[s not valid and gave you the correct information, ok. We don´t have 100% bonus now, sorry
Think it's time to talk to a manager.
Ok, to talk to manager you should write to Messages section or yo our support email
Yeah right!! Did that and got NO reply.
support@luckybity.com
Thants why I started this conversation.
our support email is support@luckybity.com
How about a telephone number
We don´t have phone support, sorry
I'll stick with plan A and blast EVERY gambling board and social media with how deicietful you are.
Can you make outgoing calls?
We apologize for the situation, but at the moment we do not have a 100% deposit bonus, which is reflected in the information on the site. We are not responsible for old information appearing on the Internet.
YES YOU ARE RESPONSIBLE FOR EVERY WEBPAGE ON YOUR SITE.
We don´t have phone support as I said
You don't know how to dial a phone bc I have a phone number.
YES YOU ARE RESPONSIBLE FOR EVERY WEBPAGE ON YOUR SITE.
I have done online marketing and know how difficult it is to drive traffic to your site. Is it worth it to have all those efforts damaged bc of a lousy 100% bonus I am requesting bc you have a webpage offering it?
I don’t know where you got the information about this bonus, but now we don’t have it, we can’t offer this bonus to you, I'm sorry.
Doesn't matter if you took it off your site I have a copy.
And it's about time!
We don´t have it till 2018 I think, the information is quite invalid,
even if you have a copy of this information, I technically cannot offer you a bonus
You are willing to risk all you effort and hard work over a 100% bonus like $60??? Not smart.
Not according to your webpage it show it live and active.
Our page is this one, and we don´t have 100% bonus casino.luckybity.com/
It's been fun, it's been real, but not real fun and I have some tweeting to do. Stupid over $60, does anybody THINK there?
AWW so many message boards and so little time!
Still waiting for you to engage your cranium and do the right thing.