Привіт,
якщо ви можете оновити наш огляд на основі перевірених джерел, зробіть це. Ми завжди раді такій допомозі.
Що стосується льодового казино та скарг – усі вони були вирішені, і гравці отримали свої виграші, ви можете переглянути всі ці скарги, якщо хочете:
https://casino.guru/complaints
Ми визнали положення та умови справедливими, якщо ви можете довести протилежне, надішліть це електронною поштою:
data@casino.guru
Якщо ви вважаєте, що будь-яке казино погано поводилося з вами, надішліть скаргу . Можливо, ми зможемо допомогти.
Бонуси та програми лояльності не є частиною ваших відгуків, оскільки казино має керувати цими безкоштовними або частково безкоштовними пропозиціями.
Цікаво, ви читали статтю про те, як ми перевіряємо казино? Ви можете зробити це тут:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Нам не платять казино, не соромтеся прочитати цю публікацію, щоб дізнатися, як ми працюємо .
Hello,
if you can update our review based on verifiable sources, please do it. We always welcome such help.
When it comes to the Ice casino and complaints - all were solved and players got their winnings, you can browse all those complaints if you like:
https://casino.guru/complaints
We found terms and conditions fair, if you can prove otherwise, kindly do so via email:
data@casino.guru
If you feel you have been mistreated by any casino, submit a complaint. We may be able to help.
Bonuses and loyalty programs are not part of your reviews because it's up to the casino to manage these free or partially free offers.
Have you read the article about how we review casinos, I wonder? Feel free to do so here:
https://casino.guru/our-casino-reviews
We are not paid by casinos, feel free to read this post to find out how we operate.
Автоматичний переклад.