ФорумОбговорення скаргКрижане казино затримує виведення

Крижане казино затримує виведення

2 р. тому від ginspirationnz
|
8286 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Після 3 тижнів очікування початкового виведення або 2500nzd, а також повідомлень про проблеми з постачальником платежів, кошти були повернуті на мій рахунок в казино , і мене попросили подати заявку на банківський переказ, а не на переказ банківської картки, мені сказали, що кошти були відправлені 15.04.2022, зараз 25.04.2022, і, мабуть, інша проблема з постачальником платежів.

У когось є пропозиції?


Здається, що мене обдурили.

Автоматичний переклад.
ginspirationnz
2 р. тому

Привіт,


Я перевірив скарги, накопичені проти IceCasino, і більшість із них стосуються затримки платежу. Все це було вирішено як вирішене, і гравці отримали виграш – у підсумку.

Наразі не можу коментувати відкриті справи, але я б сказав, що є хороші шанси, що ви також отримаєте свій виграш, потрібно лише бути наполегливим і терплячим, тому що більшість вирішених скарг було оброблено самим казино . До того, як ми навіть зв’язалися з ними від імені гравців.

Я згоден, що 3 тижні – це занадто багато. 🤨

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв в казино 3500 євро 4 тижні тому.

Надішліть всю документацію, що вони запитують, усе, і спробуйте зробити виведення, нарешті мій KYC не був прийнятий, і вони просто заблокували мій обліковий запис.

Я намагаюся зв’язатися з ними електронною поштою, завжди отримую ту саму відповідь, потрібно просто чекати.

4 тижні не надто багато?

І як вони можуть просто заблокувати мій обліковий запис?

Тоді я розумію, що мене обдурили, і повернути гроші – це лише мрія!

Не грайте в ICE CASINO!!!

І те саме VULKAN VEGAS!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Після 3 тижнів очікування початкового виведення або 2500nzd, а також повідомлень про проблеми з постачальником платежів, кошти були повернуті на мій рахунок в казино , і мене попросили подати заявку на банківський переказ, а не на переказ банківської картки, мені сказали, що кошти були відправлені 15.04.2022, зараз 25.04.2022, і, мабуть, інша проблема з постачальником платежів.

У когось є пропозиції?


Здається, що мене обдурили.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нарешті отримати гроші чи ні?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нарешті отримати гроші чи ні?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, він насправді зробив.

Не соромтеся перевірити скаргу:

https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-request-has-been-rejected

Я вважаю, що вам варто подати власний, оскільки він занадто довгий.

Сподіваюся, ми також допоможемо вам 🙂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

після тижневого очікування, щоб отримати підтвердження від kyc, вони сказали мені зробити ще один запит на зняття коштів і почекати 2 дні після цього, і я так і зробив, і поки що минуло 2 дні, мої зняття все ще не завершені, я дійсно не знаю, що відбувається зняття має відбуватися так само швидко, як наші депозити, як ви знаєте.. це не повинно бути таким..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

лише для всього виведення це інструмент для мене вже майже 2 тижні, і поки що він ще не завершений, ти справді не знаєш, хто ще може мені допомогти

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

після тижневого очікування, щоб отримати підтвердження від kyc, вони сказали мені зробити ще один запит на зняття коштів і почекати 2 дні після цього, і я так і зробив, і поки що минуло 2 дні, мої зняття все ще не завершені, я дійсно не знаю, що відбувається зняття має відбуватися так само швидко, як наші депозити, як ви знаєте.. це не повинно бути таким..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, перше зняття ніколи не буде таким легким, як депозит. Це просто не так, як це працює. Якщо ви вносите депозит, казино не хвилює, перевірка не потрібна, але якщо ви виграєте, все навпаки.

Будь ласка, майте це на увазі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

лише для всього виведення це інструмент для мене вже майже 2 тижні, і поки що він ще не завершений, ти справді не знаєш, хто ще може мені допомогти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити, особливо перше зняття коштів.

Я пропоную вам почекати ще кілька днів і, якщо до того часу проблема не зникне, ви можете подати скаргу.

Чесно кажучи, вважаю, що це питання часу, тому що всі нещодавні обґрунтовані скарги були вирішені, і гравці отримують свої виграші. Не соромтеся перевірити це тут .

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

А зараз? моє зняття не прийшло, вони сказали мені зачекати 24 години, і я це зробив, і тепер він пройшов уже 24 години, і все ще не отримав моє зняття, я попросив у них хеш транзакції, але вони не дали мені його, це просто означає сказати, що вони не працюють над цим, настільки нереально

Автоматичний переклад.
healthyfoodz2021
2 р. тому

Привіт, як я писав:

ми надаємо казино 14 повних днів, особливо для першого вилучення.

Я пропоную вам почекати ще кілька днів і, якщо до того часу проблема не зникне, ви можете подати скаргу.

Чесно кажучи, я думаю, що це питання часу, тому що всі останні обґрунтовані скарги були вирішені, і гравці отримують свої виграші . Не соромтеся перевірити це тут .

Вибачте, інших варіантів не залишилося. Якщо ви не отримаєте свій виграш, я можу лише допомогти, запропонувавши вам можливість подати скаргу .

Але я все одно вважаю, що вам варто трохи почекати.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зрозумів, що сайти рейтингу гуру онлайн-казино – це фарс. льодове казино є яскравим прикладом. гуру стверджує, що їхній дохід становить 100 000 000 на рік, лол, це не шанс. вони уникають платити своїм гравцям, доведено. ice casino і vulkan vegas, їхні дочірні казино, визначили переможців. вони насправді створюють фальшиві списки переможців, щоб зробити так, ніби їхні казино зайняті, а вони є повною протилежністю, у них майже немає гравців, тому вони не платять гравцям, тому що вони не можуть собі цього дозволити. умови смішні. система балів лояльності – це не жарт. у їхній системі лояльності вам потрібно втратити 25000 доларів, щоб отримати 10 доларів балів лояльності. тож це говорить мені, що ці 2 казино платять сайту гуру за брехню та високі оцінки.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
winner1177
2 р. тому

Привіт,

якщо ви можете оновити наш огляд на основі перевірених джерел, зробіть це. Ми завжди раді такій допомозі.

Що стосується льодового казино та скарг – усі вони були вирішені, і гравці отримали свої виграші, ви можете переглянути всі ці скарги, якщо хочете:

file

https://casino.guru/complaints

Ми визнали положення та умови справедливими, якщо ви можете довести протилежне, надішліть це електронною поштою:

data@casino.guru

Якщо ви вважаєте, що будь-яке казино погано поводилося з вами, надішліть скаргу . Можливо, ми зможемо допомогти.

Бонуси та програми лояльності не є частиною ваших відгуків, оскільки казино має керувати цими безкоштовними або частково безкоштовними пропозиціями.

Цікаво, ви читали статтю про те, як ми перевіряємо казино? Ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Нам не платять казино, не соромтеся прочитати цю публікацію, щоб дізнатися, як ми працюємо .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

ти, як завжди, уникаєш того, що я сказав. у вас дуже невисокий дохід, і я сказав вам, що вони вигадують переможців нізвідки, тож скажіть мені, чому ви уникаєте цих запитань, оскільки це величезні проблеми

Автоматичний переклад.
winner1177
2 р. тому

Будь ласка, чого я уникав?

«Якщо ви можете оновити наш огляд на основі перевірених джерел, зробіть це. Ми завжди раді такій допомозі».

Ви можете опублікувати будь-які докази та інформацію про фальшивих переможців прямо тут, якщо вони у вас є, щоб усі могли бачити.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день! У мене є проблема з ice casino щодо зняття моїх 450 доларів США, Шан, допоможіть, будь ласка, оскільки минув тиждень, а на моєму банківському рахунку досі немає коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А зараз? моє зняття не прийшло, вони сказали мені зачекати 24 години, і я це зробив, і тепер він пройшов уже 24 години, і все ще не отримав моє зняття, я попросив у них хеш транзакції, але вони не дали мені його, це просто означає сказати, що вони не працюють над цим, настільки нереально

Автоматичний переклад.
mewadahemang47
1 рік тому

Привіт!

Я б сказав, що казино має надати хеш, чи знаєте ви, чому вони цього не зробили? У будь-якому випадку, ви вже пройшли верифікацію облікового запису?

Чи відомо вам про інші аспекти, які затримують передачу? 🤔

Це погано, коли служба підтримки чи оператор чату не можуть пояснити проблему... Я маю на увазі, що це може бути просто звичайна затримка, але як вам знати?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ключ

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дако

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого