Багато людей мають проблеми з казино Lucky Bar та Ocean Bar. Партнерам казино, власникам, насправді вдалося позбутися ліцензії на Кюрасао на початку цього року. Незалежно від того, на якому форумі ви заглядаєте, казино потрапляють у чорний список або не рекомендується залишати там гроші.
Lots of people have problems with Lucky Bar and Ocean Bar casino. Casino partners, the owners, actually managed to lose their Curacao license earlier this year. Regardless of which forum you look in, the casinos are blacklisted or it is not recommended to leave money there.
Viele Leute haben Probleme mit Lucky Bar und Ocean Bar casino. Casinopartners, die Besitzer, haben es Anfang des Jahres tatsächlich geschafft ihre Curacao Lizenz zu verlieren. Egal in welches Forum du schaust , die casinos sind blacklisted oder es wird abgeraten da Geld zu lassen.
Привіт, мені цікаво, звідки ви знаєте, що вони втратили ліцензію? У вас є посилання на будь -який веб -сайт? Ми хотіли б оновити інформацію про казино на CasinoGuru.
Hi, I'm wondering, how do you know they lost the license? Do you have a link to any website? We'd like to update the info on CasinoGuru about the casino.
Я не збираюся пов'язувати ваші змагання тут, але перегляньте дописи на Lucky Bar на форумі CL. Вони також мають один з найпоширеніших веб -сайтів щодо казино та власників із чорних списків.
I'm not going to link your competition here, but check out the posts on Lucky Bar in the CL forum. They also have one of the most extensive sites on blacklisted casinos and owners.
Ich werde hier nicht eure Konkurrenz verlinken, aber schau dir die Beiträge im CL Forum zu Lucky Bar an. Die haben auch eine der umfangreichsten Seiten über blacklisted Casinos und Besitzer.
Дякую за інформацію. Інформація про ліцензію відсутня, як ви написали. Наразі я зробив швидке оновлення, і незабаром ми зробимо повне оновлення цього казино. Ще раз дякую за інформацію.
Thanks for the info. License info is missing as you wrote. I made a quick update for now and we will do a complete update of this casino soon. Thanks again for the info.
Ні, але ми добре знаємо групу LCB і час від часу ми співпрацюємо, щоб допомогти гравцям.
No, but we know the LCB group well and from time to time we are cooperating in order to help players.
Гаразд, я щойно побачив, що у їхній команді вже є гуру
Okay, I just saw they already have a guru on their team
Okay, habe gerade gesehen die haben schon ein Guru im Team
Чи виплачує виграш казино Lucky Bar? Я зняв 1000 євро, які вони прийняли, але через 24 дні я не отримав жодного переказу. Вони не відповідають на листи -нагадування, і їх чат завжди відповідає, що це не їхня відповідальність. Я попросив допомоги у казино Гуру. Сподіваємось на добре.
Does Lucky Bar Casino pay out winnings? I made a withdrawal of € 1,000 which they accepted but after 24 days I have not received any transfer. They do not respond to reminder emails and their chat always replies that it is not their responsibility. I asked Guru Casino for assistance. We hope well.
Lucky Bar Casinò paga le vincite? Ho fatto un prelievo di 1.000 euro da loro accettato ma dopo 24 giorni non ho ricevuto nessun bonifico. Non rispondono alle email di sollecito e la loro chat risponde sempre che non è di loro competenza. Ho chiesto assistenza a Guru Casinò. Speriamo bene.
Чесно кажучи, 24 години очікування виведення коштів - це ніщо. Я б почекав тиждень, а потім почав задавати питання. Особливо, якщо це ваше перше виведення в казино, вам спочатку доведеться підтвердити свій рахунок.
24 hours of waiting for a withdrawal is nothing to be honest. I'd wait for a week and then I would start asking questions. Especially if it's your first withdrawal in the casino, you'll need to verify your account first.
Він сказав, що Дні Даніелю мені ніколи не доводилося чекати 24 дні навіть у хитрих казино, якими я користувався.
He said Days Daniel I never had to wait 24 days even on the dodgy casinos I used.
24 дні очікування з дня отримання запиту на виведення коштів не 24 години. Виведення було прийнято 9 серпня. У мене є електронний лист із підтвердженням, але вони не платять. Я щодня писав їм у підтримку. По -перше, привід пройти щонайменше 10 робочих днів, а потім і більше не відповідав. Якщо я активую чат, вони відповідають, що вони не компетентні. Що ви повинні думати? Вони збирають, коли ви програєте (нормально), і не платять, коли ви виграєте.
24 days of waiting from the day of the withdrawal request no 24 hours. The withdrawal was accepted on August 9th. I have their confirmation email but they don't pay. I wrote to their support every day. First the excuse of the passage of at least 10 working days and past those have no longer responded. If I activate the chat they reply that they are not competent. What should you think? They collect when you lose (normal) and don't pay when you win.
24 giorni di attesa dal giorno della richiesta di prelievo no 24 ore. Il prelievo e' stato accettato il 9 agosto. Ho la loro email di conferma ma non pagano. Ho scritto tutti i giorni al loro supporto. Prima la scusa del passaggio di almeno 10 giorni lavorativi e passati quelli non hanno più risposto. Se attivo la chat rispondono che non sono competenti. Cosa si deve pensare? Riscuotono quando perdi( la normalità) e non pagano quando vinci.
Ой, прошу вибачення. Моя провина!
24 дні - це зовсім інша історія. Ви писали скаргу з цього приводу?
Oh, I apologise. My fault!
24 days is a very different story. Have you created a complaint regarding this?
Так, я подав скаргу з цього приводу. Я сподіваюся, що казино Guru може зв'язатися з ними та допомогти мені зібрати. Дякую
Yes, I have made a complaint about it. I hope Guru Casino can contact them and help me collect. Thanks
Si si ho fatto un reclamo in merito. Spero che Guru Casino possa contattarli e aiutarmi a riscuotere. Grazie
Гаразд, я просто додаю посилання на вашу скаргу на випадок, якщо хтось захоче її подивитися: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5
Alright, I'll just add a link to your complaint just in case someone wants to take a look at it: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-5
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.