ФорумОбговорення скаргКазино з щасливим баром

Казино з щасливим баром

2 р. тому від cgoulden1
|
2998 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

У когось були проблеми з цим казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Багато людей мають проблеми з казино Lucky Bar та Ocean Bar. Партнерам казино, власникам, насправді вдалося позбутися ліцензії на Кюрасао на початку цього року. Незалежно від того, на якому форумі ви заглядаєте, казино потрапляють у чорний список або не рекомендується залишати там гроші.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Привіт, мені цікаво, звідки ви знаєте, що вони втратили ліцензію? У вас є посилання на будь -який веб -сайт? Ми хотіли б оновити інформацію про казино на CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я не збираюся пов'язувати ваші змагання тут, але перегляньте дописи на Lucky Bar на форумі CL. Вони також мають один з найпоширеніших веб -сайтів щодо казино та власників із чорних списків.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Дякую за інформацію. Інформація про ліцензію відсутня, як ви написали. Наразі я зробив швидке оновлення, і незабаром ми зробимо повне оновлення цього казино. Ще раз дякую за інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

З радістю. Ви дійсно також належите до групи LCB?

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Ні, але ми добре знаємо групу LCB і час від часу ми співпрацюємо, щоб допомогти гравцям.

Автоматичний переклад.
Matej
2 р. тому

Гаразд, я щойно побачив, що у їхній команді вже є гуру

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи виплачує виграш казино Lucky Bar? Я зняв 1000 євро, які вони прийняли, але через 24 дні я не отримав жодного переказу. Вони не відповідають на листи -нагадування, і їх чат завжди відповідає, що це не їхня відповідальність. Я попросив допомоги у казино Гуру. Сподіваємось на добре.

Автоматичний переклад.
Armaduk
2 р. тому

Чесно кажучи, 24 години очікування виведення коштів - це ніщо. Я б почекав тиждень, а потім почав задавати питання. Особливо, якщо це ваше перше виведення в казино, вам спочатку доведеться підтвердити свій рахунок.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Він сказав, що Дні Даніелю мені ніколи не доводилося чекати 24 дні навіть у хитрих казино, якими я користувався.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

24 дні очікування з дня отримання запиту на виведення коштів не 24 години. Виведення було прийнято 9 серпня. У мене є електронний лист із підтвердженням, але вони не платять. Я щодня писав їм у підтримку. По -перше, привід пройти щонайменше 10 робочих днів, а потім і більше не відповідав. Якщо я активую чат, вони відповідають, що вони не компетентні. Що ви повинні думати? Вони збирають, коли ви програєте (нормально), і не платять, коли ви виграєте.

Автоматичний переклад.
Armaduk
2 р. тому

Ой, прошу вибачення. Моя провина!

24 дні - це зовсім інша історія. Ви писали скаргу з цього приводу?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, я подав скаргу з цього приводу. Я сподіваюся, що казино Guru може зв'язатися з ними та допомогти мені зібрати. Дякую

Автоматичний переклад.
Armaduk
2 р. тому

Гаразд, я просто додаю посилання на вашу скаргу на випадок, якщо хтось захоче її подивитися: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого