ФорумОбговорення скаргКазино Спортаза... Виведення

Казино Спортаза... Виведення

2 р. тому від bmeleady17
|
7328 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Я здійснив зняття коштів, і через 10 днів я отримав електронний лист про те, що моє зняття було відхилено моїм постачальником платежів. Це неправда. Я зробив депозит так само, як і зняття. За допомогою моєї візової картки.


Як цій компанії дозволено працювати?



Вони попросили мене внести депозит будь-яким іншим способом, а потім знову зняти.

Я вважаю це дуже підозрілим і, ймовірно, також незаконним. У мене є докази цього.


Я вважаю, що те, що робить ця компанія, є незаконним


Будь-які пропозиції?


З повагою

Брендан


Автоматичний переклад.
bmeleady17
2 р. тому

Зазвичай у Великобританії, коли ви вкладаєте кошти в Visa, ви повинні знімати за допомогою банківського переказу. У Великобританії у вас є код Iban і код BIC swift, який ви знайдете у виписці з банку, якщо він такий самий в Ірландії або у вас може бути щось подібне. Я хотів би перейти в чат або надіслати їм електронну пошту та перевірити, чи пропонують вони цю можливість для зняття коштів. Якщо ви можете використовувати банківський переказ, зазвичай потрібно 2/5 днів після схвалення виведення коштів, щоб отримати його у вашому банку. Сподіваюся, ця інформація допоможе

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я здійснив зняття коштів, і через 10 днів я отримав електронний лист про те, що моє зняття було відхилено моїм постачальником платежів. Це неправда. Я зробив депозит так само, як і зняття. За допомогою моєї візової картки.


Як цій компанії дозволено працювати?



Вони попросили мене внести депозит будь-яким іншим способом, а потім знову зняти.

Я вважаю це дуже підозрілим і, ймовірно, також незаконним. У мене є докази цього.


Я вважаю, що те, що робить ця компанія, є незаконним


Будь-які пропозиції?


З повагою

Брендан


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Брендан,

Я хотів би додати, що цілком нормально, що вам потрібно внести депозит, щоб перевірити свій спосіб оплати, тому навіть якщо ви хочете зняти свій виграш, вам може знадобитися внести депозит під час переходу на інший спосіб оплати.

Я згоден з nigeljc, я б запитав їх чат.

Дайте нам знати, що ви дізналися.


Я припускаю, що це проблема, про яку ви згадали тут: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion#post-19450 – я правий?

На даний момент я не думаю, що вас обманюють.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку,


Так що нічого хорошого сказати теж не можу.

1.) Перевірка без платіжного запиту неможлива.

2.) Виплата триває дуже довго

3.) Кешбек не буде нараховано, якщо ставки ще відкриті. [ добре – я все ще можу це зрозуміти ] Кешбек завжди потрібно запитувати по понеділках – і більше не повинно бути відкритих ставок.

Я зробив у понеділок. Мені повідомили, що це буде перевірено, а потім заброньовано. Сьогодні я знову запитав, що з кешбеком. Зараз мені повідомляють, що запити можна робити лише по понеділках. дуже круто. Якщо ви запитаєте в понеділок, ви скажете, що добре, це буде перевірено, але не опубліковано. Це жарт. Тому я можу рекомендувати 0,000. Тактика засідки та порожні обіцянки. Не рекомендовано.


Тому тримайтеся подалі від магазину.


LG

ЛОДДАР

Автоматичний переклад.
LODDAR999
2 р. тому

Привіт,

добре, я б також не був радий цьому, я думаю.

Чи пояснило казино, чому ви не можете підтвердитися заздалегідь? Будь ласка, скільки часу зазвичай займає зняття?




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! З 05.03.23 я намагаюся підтвердити свій рахунок, щоб зняти кошти, але вони не приймають знімки екрана мого банківського рахунку, оскільки у мене є картка Genius, у мене немає банківської картки за останні 3 місяці виписку, оскільки ця картка має лише річну виписку, і я зробив знімки екрана 3-місячних платежів, але вони їх не приймають. Я не знаю, як мені допомогти, будь ласка, мені потрібно підтвердити свій рахунок, щоб зняти гроші.

Автоматичний переклад.
Massimo0210
1 рік тому

Привіт!

Чи можу я знати, коли ви вперше зробили депозит у цьому казино? Я маю на увазі, що створює необхідність надавати історію 1-річної давності? Я думаю, вам слід подати скаргу. Якщо ви вважаєте, що казино нерозумне, сумнівайтеся, що скоро досягнете прогресу.

Прочитайте цю статтю, щоб ознайомитися з процесом подання скарги:

https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami

І дайте мені знати, що ви думаєте.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, так, я хотів би подати скаргу, тому що мені важко підтвердити свій рахунок, я зробив депозит 20.04.23, я намагався зняти з 03.05.23, але вони не приймають мої документи. Я не приймаю знаєте, як це зробити, будь ласка, допоможіть. .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку сьогодні в казино sportanza. Я не отримую відповіді, щоб підтвердити свій рахунок і зняти гроші.. Я не знаю, як це зробити, будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
Massimo0210
1 рік тому

Привіт, просто використовуйте правильний розділ:

file

Це посилання веде до творця, якщо ви віддаєте перевагу більш прямий шлях:

https://casino.guru/complaints

Будь ласка, точно опишіть проблему та додайте кожну пов’язану розмову чи знімок екрана, який у вас є.

Бажаю швидкого вирішення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

У мене величезна проблема. Я грав у блискавичну рулетку і виграв 100 разів, до цього те саме. Однак обидва рази приріст з’являвся на моєму балансі та зникав через 10 секунд. Я звернувся до чату, і вони сказали, що виникла проблема. Вони також сказали мені, що передали мою справу до казино. Мені цікаво, до кого я можу звернутися по допомогу.

Заздалегідь спасибі


Автоматичний переклад.
Marshall
1 рік тому

Привіт. Ну, шкода це чути.

Я припускаю, що казино зв’язалося з постачальником ігор, так? Якщо ні, ви можете спробувати дотягнутися до нього самостійно. Для цього ви повинні отримати свою історію ігор з казино.

Пристойне казино зробить це від імені гравця, щоб пришвидшити будь-які рішення, але якщо постачальник ігор не опублікує висновок, це здебільшого про терпіння.

Ну, дайте мені знати, будь ласка, як справи.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя дівчина чекає на виплату 1000 євро з 15 жовтня. Перевірено місяцями та виплачено кілька разів, і це завжди було наступного дня. Зараз все тільки йде в голову. Це казино, здається, виплачує свої виплати після отримання продажу, магазин соку. Існує висока ймовірність того, що моя подруга видалить свій обліковий запис після виплати коштів

Автоматичний переклад.
Anonymized616
1 рік тому

привіт

Чи знає вона, що може бути причиною цієї затримки? Все-таки минуло всього кілька днів, тому я не буду так хвилюватися. Але я розумію, що це повинно бути незручно, враховуючи попередній позитивний досвід.

Якщо вона, однак, боротиметься далі, відправте її до нас, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Причина в тому, що запланований місячний оборот ще не досягнуто, і ви чекаєте, коли клієнти внесуть кошти, щоб виплатити виграш, сподіваючись, що виграш буде скасовано та розіграно. rabidi nV Я не думаю, що тобі потрібно говорити більше, чи не так?

Автоматичний переклад.
Anonymized616
1 рік тому

Зважаючи на наших пасивних читачів, я б хотів почути більше деталей. 🙂

Як дізнатися, що в казино насправді бракує грошей для виплат? Звичайно, це цікава тема.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чи можете ви довести, що я неправий? Крім того, я не кажу, що їм бракує грошей, просто є затримка, щоб не бути в мінусі. Може бухгалтерія на +- 0 по прибутку. Оборот – це не те ж саме, що прибуток, і оскільки казино завжди має отримувати прибуток, система відкладає його в надії, що гравець скасовує або повертає гроші відразу після виплати, оскільки його терпіння вже досягло межі.


Подібним чином працюють казино з низьким оборотом. Перш за все, оборот до тих пір, поки витрати не будуть покриті, потім отримати прибуток і виплатити невелику частину цього прибутку потенційно залежним гравцям.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Такої затримки немає в казино з великим доходом (emojino, tsars, Slothunter). Однак у казино з низьким доходом є багато затримок, і проблеми можна вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви довести, що я неправий? Крім того, я не кажу, що їм бракує грошей, просто є затримка, щоб не бути в мінусі. Може бухгалтерія на +- 0 по прибутку. Оборот – це не те ж саме, що прибуток, і оскільки казино завжди має отримувати прибуток, система відкладає його в надії, що гравець скасовує або повертає гроші відразу після виплати, оскільки його терпіння вже досягло межі.


Подібним чином працюють казино з низьким оборотом. Перш за все, оборот до тих пір, поки витрати не будуть покриті, потім отримати прибуток і виплатити невелику частину цього прибутку потенційно залежним гравцям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми говоримо майже про ту саму ситуацію, тільки використовуючи інші слова. Хоча ти звучиш так, ніби хочеш навчити нас. 😀

Я не маю наміру доводити, що ви не праві; з іншого боку, цілком природно запитати вас, звідки ви взяли таку інформацію. Хочете пояснити?

У будь-якому разі ця тема стосується казино Sportaza . Чи пов’язано це з цим казино? Якщо ні, будь ласка, знайдіть відповідну тему або створіть власну. Це досить просто.😉



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Такої затримки немає в казино з великим доходом (emojino, tsars, Slothunter). Однак у казино з низьким доходом є багато затримок, і проблеми можна вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, а оскільки Sportaza вважається середнього розміру, що це означає для вас?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого