Привіт усім,
Я дотримуюся порад того, хто порадив мені розмістити свою проблему на кількох форумах.
Почну з нуля.
23.05.2020 року я зробив депозит у розмірі 250 євро в Casino Gods і взяв бонус за понад 100%. Тоді було залишок 500 євро. Вайгер був 40x бонусом, так 10k.
Я почав грати протягом декількох днів до 28 травня 2018 року, у мене було понад 10 к, і на той час у мене на рахунку було 1974,69 євро.
Того ж дня я знову ввійшов у систему і ледь не перевалився. Баланс € 250 ???
ОК підтримка написала, він не міг допомогти і передав її далі.
Отримавши електронний лист того ж дня, я порушив умови бонусу, пояснив порушення високої ставки, ставку між 14-30 €. Була дозволена лише акція у розмірі 5 євро. Але я зробив пару функціональних покупок, і тому це було моєю виною, і прибуток виправдано пішов.
Також надіслали мені списки з усіма завданнями, все чітко розпізнається і правильно.
Гаразд Я подумав про себе, я знову отримав депозит у розмірі 250 євро, просто спробуйте ще раз.
Без бонусу немає активних, 250 € реальних грошей. Тож ніяких правил бонусу.
Почав грати і зробив 100 євро Feature Buy на баланс 185 євро з White Rabbit. (Без бонусу, без проблем). Бонус виплачується понад 1500 євро.
Зрештою, у мене був залишок 1801 євро, пішов до каси і попросив оплати.
Потім верифікаційний марафон розпочався протягом 5 днів. Але жодна проблема не спрацювала.
5.6.20 я входжу і не можу повірити своїм очам, знову залишок на рахунку 250 €, вони хочуть жартувати, я думав.
Живий чат знову не міг допомогти, але передав його далі.
Знову отримав електронний лист про те, що я порушив умови бонусу. З тією ж причиною і тією ж прихильністю, яка була там вперше.
Ставка на високі ставки на порушення від 14-30 €.
По-перше, жоден бонус не був активним.
По-друге, я навіть зробив ставку в розмірі 100 євро.
Тож тотальна нісенітниця.
Зараз я просив усі записи з мого першого депозиту, а також зв’язався з внутрішньою службою подання скарг.
Або просто глупо, або вони просто хочуть зірвати мене. Але все повинно бути зрозуміло з документів.
У будь-якому випадку, я постійно налагоджуюсь і не дозволяю себе викрадати.
У цьому сенсі приємні вихідні
Hello everybody,
I follow the advice of someone who advised me to post my problem on several forums.
I'll start from scratch.
On 05/23/2020 I made a deposit of € 250 at Casino Gods and took the welcome bonus over 100%. Then had 500 € balance. Wager was 40x bonus so 10k.
I started playing over several days until May 28th, 2018, I had over 10k and at that time I had € 1974.69 on my account.
The same day I logged in again and almost fell over. Balance € 250 ???
OK support wrote, he could not help and passed it on.
Received an email on the same day, I violated the bonus terms, reason high bet breach, bet between 14-30 €. Only a stake of € 5 was allowed. But I did a couple of feature buys and so it was my fault and the profit was justifiably gone.
Have also sent me the lists with all assignments, everything is clearly recognizable and correct.
OK I thought to myself, I got my deposit of € 250 again, just try again.
No bonus active, 250 € real money. So no bonus rules.
Started to play and made a € 100 Feature Buy at the balance of € 185 with White Rabbit. (No bonus, no problem). Bonus paid over € 1500.
At the end of the day, I had a balance of € 1801, went to the cash register and requested payment.
Then a verification marathon started over 5 days. But no problem worked.
On 5.6.20 I log in and can't believe my eyes, account balance again 250 €, they want to be kidding me I thought.
Live chat again could not help but passed it on.
Again received an email that I had violated the bonus terms. With the same reason and the same attachment that was there the first time.
High Bet Breach bet between 14-30 €.
First, no bonus was active.
Secondly, I even made a bet of € 100.
So total nonsense.
I have now requested all records since my first deposit and have also contacted the internal complaints office.
Either it's just stupid or they just want to rip me off. But everything should be clear from the documents.
In any case, I stay tuned and don't let myself be kidnapped.
In this sense, nice weekend
Hallo Zusammen,
Ich folge dem Rat von jemandem der mir geraten hat mein Problem in mehreren Foren zu posten.
Ich fange Mal ganz von vorne an.
Am 23.5.20 habe ich bei Casino Gods eine Einzahlung über 250€ getätigt, hab den Willkommensbonus über 100% genommen. Hatte dann 500€ Balance. Wager war 40x Bonus also 10k.
Begonnen zu spielen über mehrere Tage bis zum 28.5.20 hatte ich über 10k Umgesetzt und hatte zu diesem Zeitpunkt 1974,69€ auf meinem Konto.
Am selben Tag hab ich mich wieder eingeloggt und bin fast umgekippt. Balance 250€???
OK Support angeschrieben, der konnte nicht helfen und hat es weiter gegeben.
Am selben Tag eine Mail erhalten, ich habe gegen die Bonusbedingungen verstoßen, Grund High Bet Breach, Einsatz zwischen 14-30€. Erlaubt war nur ein Einsatz von 5€. Ich habe aber ein paar Feature Buys getätigt und somit war ich selbst Schuld und der Gewinn war zurecht weg.
Haben mir auch die Listen mit allen Einsätzen geschickt, darauf ist alles gut zu erkennen und korrekt.
OK dachte ich mir, meine Einzahlung von 250€ habe ich ja wieder bekommen dann versuchs einfach nochmal.
Kein Bonus aktiv, 250€ Echtgeld. Somit keine Bonusregeln.
Begonnen zu spielen und bei der Balance von 185€ ca. bei White Rabbit nen 100€ Feature Buy gemacht. (Kein Bonus, Kein Problem). Bonus zahlte über 1500€.
Am Ende des Tages hatte ich 1801€ Balance, ging zur Kasse und beantragte die Auszahlung.
Dann begann erstmal ein Verifizierungs Marathon über 5 Tage. Aber egal kein Problem hat dann auch geklappt.
Am 5.6.20 logge ich mich ein und kann meinen Augen nicht trauen, Kontostand wieder 250€, die wollen mich verarschen dachte ich.
Live Chat konnte wieder nicht helfen, hat es aber weitergegeben.
Wieder eine Mail erhalten das ich gegen die Bonusbedingen verstoßen hätte. Mit dem selben Grund und dem selben Anhang der beim ersten mal schon dabei war.
High Bet Breach Einsatz zwischen 14-30€.
Erstens war kein Bonus aktiv.
Zweitens habe ich sogar einen Einsatz von 100€ getätigt.
Also totaler Blödsinn.
Ich habe jetzt alle Aufzeichnung seit meiner ersten Einzahlung angefordert und mich ausserdem an die Interne Beschwerdestelle gewandt.
Entweder ist das nur ein dummes versehen oder sie wollen mich einfach nur abzocken. Aber aus den Unterlagen sollte ja alles ersichtlich sein.
Ich bleib auf jedenfalls dran und lass mich nicht veräppeln.
In diesem Sinne, Schönes Wochenende