ФорумОбговорення скаргКазино Боги очищають виграш

Казино Боги очищають виграш

4 р. тому від Packleader
|
5070 переглядів 1 відповідь |
|
4 р. тому

Привіт усім,

Я дотримуюся порад того, хто порадив мені розмістити свою проблему на кількох форумах.

Почну з нуля.

23.05.2020 року я зробив депозит у розмірі 250 євро в Casino Gods і взяв бонус за понад 100%. Тоді було залишок 500 євро. Вайгер був 40x бонусом, так 10k.


Я почав грати протягом декількох днів до 28 травня 2018 року, у мене було понад 10 к, і на той час у мене на рахунку було 1974,69 євро.


Того ж дня я знову ввійшов у систему і ледь не перевалився. Баланс € 250 ???


ОК підтримка написала, він не міг допомогти і передав її далі.


Отримавши електронний лист того ж дня, я порушив умови бонусу, пояснив порушення високої ставки, ставку між 14-30 €. Була дозволена лише акція у розмірі 5 євро. Але я зробив пару функціональних покупок, і тому це було моєю виною, і прибуток виправдано пішов.

Також надіслали мені списки з усіма завданнями, все чітко розпізнається і правильно.


Гаразд Я подумав про себе, я знову отримав депозит у розмірі 250 євро, просто спробуйте ще раз.

Без бонусу немає активних, 250 € реальних грошей. Тож ніяких правил бонусу.


Почав грати і зробив 100 євро Feature Buy на баланс 185 євро з White Rabbit. (Без бонусу, без проблем). Бонус виплачується понад 1500 євро.


Зрештою, у мене був залишок 1801 євро, пішов до каси і попросив оплати.

Потім верифікаційний марафон розпочався протягом 5 днів. Але жодна проблема не спрацювала.


5.6.20 я входжу і не можу повірити своїм очам, знову залишок на рахунку 250 €, вони хочуть жартувати, я думав.


Живий чат знову не міг допомогти, але передав його далі.

Знову отримав електронний лист про те, що я порушив умови бонусу. З тією ж причиною і тією ж прихильністю, яка була там вперше.

Ставка на високі ставки на порушення від 14-30 €.


По-перше, жоден бонус не був активним.


По-друге, я навіть зробив ставку в розмірі 100 євро.


Тож тотальна нісенітниця.


Зараз я просив усі записи з мого першого депозиту, а також зв’язався з внутрішньою службою подання скарг.


Або просто глупо, або вони просто хочуть зірвати мене. Але все повинно бути зрозуміло з документів.

У будь-якому випадку, я постійно налагоджуюсь і не дозволяю себе викрадати.


У цьому сенсі приємні вихідні

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

З того, як ви описали свою ситуацію, я вважаю, що ви маєте право, і казино має виплатити вам виграш.

Надішліть скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create/1

Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Змінено Daniel 4 р. тому
Причина: редагування посилання
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого