Ніби ви вирішили мої проблеми? Мої скарги все ще відкриті в casino guru, а ви так і не відповіли.
Мої проблеми:
Я відкрив обліковий запис і запитав, чи приймаєте ви французьку мову та про затримку зняття коштів, і ви були в порядку.
Через кілька тижнів у мене виникли проблеми з депозитами. Я вносив кілька разів, і у вашому казино сторінка платежу залишалася порожньою, тому я зробив це знову, і мій банківський рахунок був боргом на всю суму! Я зв’язався з вами в чаті, і ви сказали, що вам потрібно розібратися. Я надіслав усі докази та борг (одночасно з іншими), і ви змогли порівняти та навіть перевірити журнали та ставки.
Ви сказали, що це було зараховано, і я зіграв, що не має жодного відношення до ставки..
У тому ж чаті я запитав вас про KYC, і ви сказали мені, що я не можу, тому що я француз, і що я не можу зняти більше свого депозиту, а лише менше...
Це повне шахрайство... Casino Guru знає та бачив усі скріншоти.
Я просто хочу повернути свої гроші.
Like you resolved my problems ? My complaints is still open in casino guru and you never replied.
My problems :
I open an account and asked if you accept french and about the withdrawal delay and you were ok.
Few weeks after I had a problems with deposits. I deposit several times and on your casino the page of payment stayed blank, so I did again, and my bank account was debt for all amount ! I've contacted you on chat, and you said you need to investigate. I've sent all proof, and debt (same time as the others) and you were able to compare and even checked with logs and bets.
You said it was credited and Iv'e played it, which has no sence with the bet..
On the same chat, Iv'e ask you about KYC and you told me, I can't because I'm french, and that I couldn't withdraw more than my deposit, but only less...
Its a total scam... Casino Guru is aware and saw all screenshot.
I just want my money back.
Автоматичний переклад.