ФорумОбговорення скаргЯк я можу подати скаргу на казино

Як я можу подати скаргу на казино

2 р. тому від Alfredo73
|
4370 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Як я можу подати скаргу на казино, дуже дякую

Автоматичний переклад.
Alfredo73
2 р. тому

Привіт, ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints

Хочете поділитися декількома деталями? В чому проблема?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, добрий вечір, у мене є скарга на казино, казино швидкої оплати жодна гра не дає навіть мінімального прибутку, і я втратив тисячі, як правило, всі казино дають вам і забирають вас, але це ні

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як прагматичний провайдер є справжньою крадіжкою, хто регулярно перевіряє цих провайдерів? Велике спасибі

Автоматичний переклад.
Alfredo73
2 р. тому

Привіт, я не бачу жодної скарги, поданої вами. Будь ласка, перевірте це.

До речі, ви грали з якимось бонусом? Ви вже пройшли процес перевірки?

Дякую

Автоматичний переклад.
Alfredo73
2 р. тому

Провайдери повинні мати ліцензії, а також казино, щоб постачальники перевірялися органами ліцензування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мені повністю відмовили у знятті коштів у казино Dublinbet, і баланс мого рахунку було зменшено до суми депозиту 25 євро.

На момент мого запиту на зняття рахунок гравця становив 5526 євро.

Наступного дня я знову відвідав казино та спочатку побачив суму понад 3526 євро, яка потім раптово впала до 25 євро після кількох ігор у живу рулетку в Skylounge.

Не через програні ставки, а тому, що я насправді був переможцем, подвоївши свої ставки між ними. Служба підтримки оновила мене до версії 5.1.13. посилався на правила гри.

Однак немає нічого про подвоєння чи мартингейл, чого я не знав, коли прочитав це, а потім погуглив. У Dublinbet це називають стратегією подвоєння.

Як гравець я беру на себе повний ризик: ти або виграєш, або програєш, принаймні так я думав до того часу.

Ставки в реальному часі також були прийняті казино і не відхилені, тому виграш не може бути виплачений.

Я прямо посилаюся на текст, який використовує казино в правилах гравців, а потім мені, так би мовити, надсилається текст, змінений казино. Я б дав собі перевагу над іншими.

Поки що я не зміг нічого досягти, але я хотів би, щоб це було вияснено юридично. Я не знаю, чи є у цього шанси на успіх. Я все ще вважаю це обдиром, тому що казино не хоче нічого виплачувати і також не пропонує жодних компромісів.

Відповідно, я не можу його рекомендувати, а можу лише порадити всім триматися від нього подалі

Казино Dublinbet.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, в цьому казино неприпустимі шахраї


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я зайшов, щоб грати в казино cyberbet. Коли я отримав його, я виграв 150 реалів, його було відхилено, потім я не знав, що робити. Я грав у все, оскільки я не збирався його отримувати, тоді я знову зробив ставку, я виграв 1500 реалів і здійснив зняття, і він прийшов знову відмовився почекати 3 дні, щоб повідомити вам, що вам потрібні документи, але це потрібно запитати під час реєстрації, а тепер вони просять ще 3 дні. Я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що я маю чекати, щоб отримати це швидко, щоб заплатити, це заплутано


Автоматичний переклад.
Marco1111
11 міс. тому

Зазвичай казино не вимагають документів під час реєстрації. Це стандартна річ, яку вони просять про це, коли ви намагаєтеся зняти гроші. Це просто тому, що багато людей просто створюють обліковий запис у казино, намагаються трохи пограти, можливо, використати вітальні бонуси, вони програють, а потім йдуть в інше місце. Для казино було б досить багато часу, щоб перевірити всіх.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Даніель, я не знаю, чи ти правий, я не тут, щоб судити, але про все потрібно було б повідомити заздалегідь, попередження взагалі немає. , тепер ви не знаєте, зробіть відкликання через три дні, після чого приходить попередження, що вам було відмовлено, що вам потрібні документи, і він все ще не відкривається для вас, щоб подати потрібний документ. Від 3 до 5 днів цей етап закінчується. надішліть інший ідіть ще 3 дні або 5 це займе місяць, щоб отримати це правильно, ви можете тільки жартувати, наші гроші отримують вчасно і ми отримуємо їх, коли вони хочуть їх заплатити, це неправильно


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Подивіться, я не отримав бонус, я приєднався, щоб грати на свої гроші, я програвав 200 реалів, останні 26 реалів мені вдалося змінити гру, тому я хочу те, що мені належить, якщо ви є частиною казино, майте на увазі що в грі ми там, щоб вигравати чи програвати, але обидві сторони мають бути справедливими. Я витратив це, щоб виграти. Я не залежу від грошей у казино, ти розумієш чи хочеш, щоб я пояснив це ще раз


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.