Привіт, ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Хочете поділитися декількома деталями? В чому проблема?
Hello, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Would you care to share a few details? What's the problem?
Привіт, добрий вечір, у мене є скарга на казино, казино швидкої оплати жодна гра не дає навіть мінімального прибутку, і я втратив тисячі, як правило, всі казино дають вам і забирають вас, але це ні
Hello Good evening I have a complaint about a casino the fast pay casino no game gives even a minimum profit and I lost thousands normally all the casinos give you and take you away but this one does not
Hola Buenas noches tengo una queja de un casino el casino fast Pay ningún juego da ni mínima ganancia e perdido miles normalmente todos los casinos te dan y te quitan pero este no
Як прагматичний провайдер є справжньою крадіжкою, хто регулярно перевіряє цих провайдерів? Велике спасибі
Like the pragmatic provider is a real theft, who regularly checks these providers? Thank you very much
Al igual que el proveedor de pragmátic es un verdadero robo ,quien controla periódicamente estos proveedores?muchas gracias
Привіт, я не бачу жодної скарги, поданої вами. Будь ласка, перевірте це.
До речі, ви грали з якимось бонусом? Ви вже пройшли процес перевірки?
Дякую
Hello, I can't see any complaint submitted by you. Please check it.
To the matter, did you play with any bonus? Have you passed the verification process so far?
Thank you
Провайдери повинні мати ліцензії, а також казино, щоб постачальники перевірялися органами ліцензування.
The providers need to have licenses as well as casinos so the providers are checked by the licensing authorities.
Привіт,
Мені повністю відмовили у знятті коштів у казино Dublinbet, і баланс мого рахунку було зменшено до суми депозиту 25 євро.
На момент мого запиту на зняття рахунок гравця становив 5526 євро.
Наступного дня я знову відвідав казино та спочатку побачив суму понад 3526 євро, яка потім раптово впала до 25 євро після кількох ігор у живу рулетку в Skylounge.
Не через програні ставки, а тому, що я насправді був переможцем, подвоївши свої ставки між ними. Служба підтримки оновила мене до версії 5.1.13. посилався на правила гри.
Однак немає нічого про подвоєння чи мартингейл, чого я не знав, коли прочитав це, а потім погуглив. У Dublinbet це називають стратегією подвоєння.
Як гравець я беру на себе повний ризик: ти або виграєш, або програєш, принаймні так я думав до того часу.
Ставки в реальному часі також були прийняті казино і не відхилені, тому виграш не може бути виплачений.
Я прямо посилаюся на текст, який використовує казино в правилах гравців, а потім мені, так би мовити, надсилається текст, змінений казино. Я б дав собі перевагу над іншими.
Поки що я не зміг нічого досягти, але я хотів би, щоб це було вияснено юридично. Я не знаю, чи є у цього шанси на успіх. Я все ще вважаю це обдиром, тому що казино не хоче нічого виплачувати і також не пропонує жодних компромісів.
Відповідно, я не можу його рекомендувати, а можу лише порадити всім триматися від нього подалі
Казино Dublinbet.
Hello,
I was completely denied a withdrawal at Dublinbet Casino and my account balance was reduced to my deposit amount of €25.
At the time of my requested withdrawal, the player account stood at €5526.
The following day I revisited the casino and initially saw an amount of over €3526, which then suddenly dropped to €25 after just playing a few games of live roulette at Skylounge.
Not because of lost bets, but because I was actually the winner by doubling my stakes in between. Support has updated me to 5.1.13. referred to the rules of the game.
However, there is nothing about doubling or martingale, which I didn't know at the time I read it, and then googled it afterwards. They call it doubling strategies in the Dublinbet.
As a player, I take the full risk, you either win or lose, at least that's what I thought until then.
The live bets were also accepted by the casino and not rejected, so it cannot be the case that a win is not paid out.
I expressly refer to the text used by the casino in the player regulations and then a text modified by the casino is sent to me, so to speak. I would have given myself an advantage over others.
So far I haven't been able to achieve anything, but I would like to have this clarified legally. I don't know if that has any chance of success. I still find it a rip off because the casino doesn't want to pay out anything and doesn't offer any compromise either.
Accordingly, I cannot recommend it and I can only advise everyone to stay away from it
Dublinbet Casino.
Hallo,
mir wurde die Auszahlung im Dublinbet Casino komplett verweigert und der Kontostand auf meinen Einzahlungsbetrag von 25 €, reduziert.
Zum Zeitpunkt meiner beantragten Auszahlung stand das Spielerkonto bei 5526 € .
Am folgenden Tag besuchte ich das Casino erneut und sah anfangs einen Betrag über 3526 € , der dann plötzlich nachdem ich gerade ein paar Spiele in der Skylounge beim Live Roulette spielte auf 25 € gesunken war.
Nicht durch verlorene Wetten sondern weil ich wegen Verdoppelung meiner Einsätze zwischendurch tatsächlich der Gewinner war. Ich wurde vom Support auf den Punkt 5.1.13. der Spielerordnung verwiesen.
Dort steht jedoch nichts von Verdoppelung oder Martingal , was ich zu dem Zeitpunkt als ich es las noch nicht kannte, danach dann gegogelt habe. Verdoppelungsstategien nennen die das im Dublinbet.
Als Spieler trage ich das volle Risiko, entweder gewinnt oder verliert man, dachte ich zumindest bis dahin.
Die Live Wetten wurden ja auch vom Casino angenommen und nicht abgelehnt, daher kann es doch nicht sein dass im Falle eines Gewinnes, der dann nicht ausgezahlt wird.
Ich verweise ausdrücklich auf den vom Casino verwendeten Text in der Spielerordnung und dann wird mir quasi ein vom Casino abgewandelter Text zugesandt. Ich hätte mir anderen gegenüber dadurch Vorteile verschafft.
Bislang konnte ich nichts erreichen, würde das jedoch gern rechtlich klären lassen. Ob das Aussicht auf Erfolg hat, weiß ich nicht. Ich empfinde das dennoch als Abzocke, weil das Casino nichts auszahlen will und auch keinen Kompromiss anbietet.
Ich kann das dementsprechend nicht weiterempfehlen und nur jedem raten, Finger weg vom
Dublinbet Casino.
Я зайшов, щоб грати в казино cyberbet. Коли я отримав його, я виграв 150 реалів, його було відхилено, потім я не знав, що робити. Я грав у все, оскільки я не збирався його отримувати, тоді я знову зробив ставку, я виграв 1500 реалів і здійснив зняття, і він прийшов знову відмовився почекати 3 дні, щоб повідомити вам, що вам потрібні документи, але це потрібно запитати під час реєстрації, а тепер вони просять ще 3 дні. Я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що я маю чекати, щоб отримати це швидко, щоб заплатити, це заплутано
I entered to play in the cyberbet casino I won 150 reais when I received it, it was rejected then I didn't know what to do I played everything since I wasn't going to receive it then I made a bet again I won 1500 reais and made the withdrawal and it came refused again asked to wait 3 days to let you know that you need documents but this should be asked at the time of registration and now they are asking for another 3 days I contacted support and they said I have to wait to receive it is fast to pay it is convoluted
Entrei jogar no cassino cyberbet ganhei 150 reais na hora de receber deu rejeitado aí fiquei sem saber o que fazer joguei tudo já que não ia receber aí fiz aposta de novo ganhei 1500 reais e fiz a retirada e veio recusado de novo pediu pra esperar 3 dias pra avisar que precisa de documentos mas isso deveria pedir na hora do cadastro e agora estão pedindo mais 3 dias entrei em contato com o apoio e disseram que eu tenho que esperar pra receber é rápido pra pagar é enrolado
Зазвичай казино не вимагають документів під час реєстрації. Це стандартна річ, яку вони просять про це, коли ви намагаєтеся зняти гроші. Це просто тому, що багато людей просто створюють обліковий запис у казино, намагаються трохи пограти, можливо, використати вітальні бонуси, вони програють, а потім йдуть в інше місце. Для казино було б досить багато часу, щоб перевірити всіх.
Casinos usually don't ask for documents during the registration process. It's a standard thing they ask for it when you try to make a withdrawal. It's simply because many people just create an account in the casino, try to play a bit, maybe use the welcome bonuses, they lose and then they go elsewhere. It would be quite time-consuming for the casinos to verify everyone.
Даніель, я не знаю, чи ти правий, я не тут, щоб судити, але про все потрібно було б повідомити заздалегідь, попередження взагалі немає. , тепер ви не знаєте, зробіть відкликання через три дні, після чого приходить попередження, що вам було відмовлено, що вам потрібні документи, і він все ще не відкривається для вас, щоб подати потрібний документ. Від 3 до 5 днів цей етап закінчується. надішліть інший ідіть ще 3 дні або 5 це займе місяць, щоб отримати це правильно, ви можете тільки жартувати, наші гроші отримують вчасно і ми отримуємо їх, коли вони хочуть їх заплатити, це неправильно
Daniel, I don't know if you're right, I'm not here to judge, but everything would have to be notified beforehand, there's no warning at all. , now you don't know make the withdrawal after three days that comes warning that it was refused that you need the documents and it still doesn't open for you to put what you need a document 3 days to 5 then this stage expires you send another one go another 3 days or 5 it will take a month to receive it, that's right, you can only be kidding, our money is received on time and we receive it when they want to pay it, this is wrong
Daniel não sei se vc está certo não estou aqui pra julgar mas tudo teria que ser avisado antes não tem aviso nenhum não seria mais fácil eles colocar depois que fizer o cadastro se for fazer retirada preencher os dados com documentos e comprovante de residência ficaria mais fácil, agora vc não sabe faz a retirada depois de três dias que vem avisando que foi recusado que precisa dos documentos e ainda não abre pra vc colocar oq precisa um documento 3 dias a 5 aí vence essa etapa vc manda outro vai mais 3 dias ou 5 vai demora um mês pra receber isso é certo vc só pode está brincando,o dinheiro da gente recebe na hora e a gente recebe quando eles querem pagar isso é errado
Подивіться, я не отримав бонус, я приєднався, щоб грати на свої гроші, я програвав 200 реалів, останні 26 реалів мені вдалося змінити гру, тому я хочу те, що мені належить, якщо ви є частиною казино, майте на увазі що в грі ми там, щоб вигравати чи програвати, але обидві сторони мають бути справедливими. Я витратив це, щоб виграти. Я не залежу від грошей у казино, ти розумієш чи хочеш, щоб я пояснив це ще раз
Look and there's more I didn't get in for a bonus I joined to play with my money I was losing 200 reais the last 26 reais I managed to turn the game around so I want what's mine if you are part of a casino be aware that in the game we are there to win or lose but both sides have to be fair I spent it for me to win I don't depend on the money in the casino do you understand or do you want me to explain it again
Olha e tem mais eu não entrei por bônus eu entrei pra jogar com meu dinheiro estava perdendo 200 reais nós últimos 26 reais que consegui virar o jogo então quero oq é meu se vc faz parte de algum cassino tenha consciência que no jogo a gente está lá pra ganhar ou perde mais os dois lados tem que ser justo eu gastei pra mim ganhar não dependo do dinheiro do cassino entendeu ou quer que explique de novo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.