ФорумОбговорення скаргЯ шукав спільноту для відповіді, а не члена команди

Я шукав спільноту для відповіді, а не члена команди

3 р. тому від Dkswrth66
|
3109 переглядів 0 відповіді |
|
Додати публікацію
Опубліковано Dkswrth66 видалено
Dkswrth66
3 р. тому

Привіт,

Ми вже розглядали подібні випадки в минулому. Наскільки я пам’ятаю, підхід такий:

Коли гравець потребує самовиключення, найкращий варіант-зробити це у своєму власному обліковому записі, якщо казино пропонує цей варіант. Якщо це неможливо, то краще зверніться до методів, які швидші за електронну пошту - зазвичай це чат у реальному часі або телефон.

Коли гравець звертається до казино по електронній пошті, ми вважаємо, що казино має закрити рахунок протягом "розумного" періоду часу. Я не впевнений щодо поточних внутрішніх правил, які у нас є для цих випадків, але це, наскільки я пам’ятаю, триває від 24 до 48 годин. Якщо казино не робить цього, то гравець несе відповідальність, коли гравець втрачає гроші.

Ваш випадок специфічний у тому сенсі, що вам надали неправильну адресу електронної пошти. Таким чином, ми вже знаємо, що вони ніколи не закриють ваш рахунок, навіть якщо ви чекатимете довше. У будь -якому випадку, якщо ви зв’язалися з ними лише електронною поштою, а потім втратили гроші "через кілька годин", я вважаю, що це буде ваша вина. Просто тому, що ви не можете очікувати, що казино негайно розбереться з вашою електронною поштою. У деяких казино вони дійсно отримують багато контактів щодня, а потім вирішують це по черзі хронологічно. Тоді давати казино принаймні 24 години для розгляду вашої електронної пошти звучить розумно.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.