Привіт, оскільки я не можу подавати скарги тут, незалежно від причини, я спробую це тут, на форумі. Я виграв 3000 євро в крижаному казино. Без бонусів або безкоштовних обертань. 31.07.22 я подав заявку на виплату 3000 євро. Потім ці 3000 євро казино розділило на 3, помножені на 1000 євро, чого я теж не розумію. Причиною, яку назвало казино, було те, що виплата тоді повинна піти швидше. Незрозумілий. Вони заплатили мені перші 1000 євро 5 серпня 2022 року. Я скасував 1000 євро, а останні 1000 євро, які ви повинні мені виплатити, я все ще чекаю на це з 4 серпня 2022 року. Я часто писав у службу підтримки та також написав EMAIL через службу підтримки. Завжди однаково, або у вас проблеми з системою, або я повинен почекати. Смішне приходить зараз. Я щойно зайшов у свій обліковий запис гравця та побачив у своїй історії платежів, що ця виплата від 04.08.22 у розмірі 1000 євро зникла. Тоді я написав у службу підтримки та запитав, чому я більше не бачу виплати, тоді співробітник служби підтримки Віола написала, що я повинен оновити сторінку та видалити файл cookie, що я і зробив, але я все одно більше не бачу цієї виплати. Я бачу всі транзакції в своєму обліковому записі. Депозити, зняття, запити на зняття коштів і зроблені, тільки цей запит на зняття я більше не бачу. Дуже смішно. В умовах ICE Casino сказано, що виплата займає максимум 5 днів, і тепер я чекаю на свої гроші з 8/4/22, але нічого не обробляється. Можливо, ви можете допомогти мені тут. Мій обліковий запис перевірено.
Hello, since I can't make any complaints here, for whatever reason, I'll try it here in the forum. I won 3000 euros at the Ice Casino. No bonus or free spins. On 7/31/22 I applied for the 3000 euros to be paid out. These 3000 euros were then divided by the casino into 3 times 1000 euros, which I don't understand either. The reason given by the casino was that the payout should then go faster. Incomprehensible. They paid me the first 1000 euros on August 5th, 2022. I canceled 1000 euros and the last 1000 euros that you should pay me out, I'm still waiting for that since August 4th, 2022. I have often written to the support and also written an EMAIL via the support. Always the same, either you have problems with the system or I should wait. The funny comes now. I just went into my player account and saw in my payment history that this payout from 8/4/22 for 1000 euros has disappeared. I then wrote to the support and asked why I could no longer see the payout, the support employee Viola then wrote that I should refresh the page and delete the cookie, which I did, but I still don't see this payout anymore. I can see all transactions in my account. Deposits , withdrawals , withdrawals requested and made , only this withdrawal request I no longer see . Very funny . In the terms and conditions of ICE Casino it says that it takes a maximum of 5 days to pay out and now I've been waiting for my money since 8/4/22 and nothing is being processed. Maybe you can help me here . My account is verified.
Guten Tag , da ich hier keine Beschwerde abgeben kann , warum auch immer , probiere ich es mal hier im Forum .ich habe im Ice Casino 3000 Euro gewonnen . Ohne Bonus oder Freispiele . Am 31.7.22 habe ich die 3000 Euro zur Auszahlung beantragt. Diese 3000 Euro wurden dann vom Casino , auf 3 mal 1000 Euro geteilt , was ich auch nicht verstehe . Die Begründung vom Casino war das die Auszahlung dann schneller gehen soll . Unbegreiflich . So die ersten 1000 Euro hatten sie mir ausbezahlt am 5.8.22 . 1000 Euro habe ich storniert und die letzten 1000 Euro die sie mir Ausbezahlen sollten , darauf warte ich immer noch seit dem 4.8.22 . Ich habe schon des öfteren den Support angeschrieben und auch über den Support eine EMAIL geschrieben . Immer kommt das gleiche , entweder sie haben Probleme mit dem System oder ich soll warten . Das komische kommt jetzt . Ich bin gerade in mein Spielerkonto gegangen und habe in meiner Zahlungshistorie gesehen das diese Auszahlung vom 4.8.22 über 1000 Euro verschwunden ist . Ich habe dann den Support angeschrieben und gefragt warum ich die Auszahlung nicht mehr sehen kann , darauf schrieb die Support Mitarbeiterin Viola , ich soll die Seite aktualisieren und die Cookie löschen , was ich auch getan habe aber diese Auszahlung sehe ich trotzdem nicht mehr . Ich kann alle Transaktionen in meinem Konto sehen . Einzahlungen , Auszahlungen , beantragte und erfolgte Auszahlungen , nur diesen Auszahlungantrag sehe ich seit heute nicht mehr . Sehr komisch . In den AGBs vom ICE Casino steht das es höchstens 5 Tage dauert mit der Auszahlung und jetzt warte ich schon seit dem 4.8.22 auf mein Geld und nichts wird bearbeitet. Vielleicht können Sie mir hier helfen . Mein Konto ist verifiziert.