ФорумОбговорення скаргIce Casino затримує моє виведення коштів

Ice Casino затримує моє виведення коштів

1 рік тому від bienchen7026
|
3640 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, оскільки я не можу подавати скарги тут, незалежно від причини, я спробую це тут, на форумі. Я виграв 3000 євро в крижаному казино. Без бонусів або безкоштовних обертань. 31.07.22 я подав заявку на виплату 3000 євро. Потім ці 3000 євро казино розділило на 3, помножені на 1000 євро, чого я теж не розумію. Причиною, яку назвало казино, було те, що виплата тоді повинна піти швидше. Незрозумілий. Вони заплатили мені перші 1000 євро 5 серпня 2022 року. Я скасував 1000 євро, а останні 1000 євро, які ви повинні мені виплатити, я все ще чекаю на це з 4 серпня 2022 року. Я часто писав у службу підтримки та також написав EMAIL через службу підтримки. Завжди однаково, або у вас проблеми з системою, або я повинен почекати. Смішне приходить зараз. Я щойно зайшов у свій обліковий запис гравця та побачив у своїй історії платежів, що ця виплата від 04.08.22 у розмірі 1000 євро зникла. Тоді я написав у службу підтримки та запитав, чому я більше не бачу виплати, тоді співробітник служби підтримки Віола написала, що я повинен оновити сторінку та видалити файл cookie, що я і зробив, але я все одно більше не бачу цієї виплати. Я бачу всі транзакції в своєму обліковому записі. Депозити, зняття, запити на зняття коштів і зроблені, тільки цей запит на зняття я більше не бачу. Дуже смішно. В умовах ICE Casino сказано, що виплата займає максимум 5 днів, і тепер я чекаю на свої гроші з 8/4/22, але нічого не обробляється. Можливо, ви можете допомогти мені тут. Мій обліковий запис перевірено.

Автоматичний переклад.
bienchen7026
1 рік тому

Привіт,

Оскільки ми не казино, я вважаю, що ви повинні заповнити електронну адресу, під якою ви зареєструвалися тут.

Ви можете спробувати, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чому я не можу подати скаргу тут? Коли я заповнюю форму, і моя адреса електронної пошти, яку я маю в казино, завжди повідомляє, що електронна адреса неправильна?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, оскільки я не можу подавати скарги тут, незалежно від причини, я спробую це тут, на форумі. Я виграв 3000 євро в крижаному казино. Без бонусів або безкоштовних обертань. 31.07.22 я подав заявку на виплату 3000 євро. Потім ці 3000 євро казино розділило на 3, помножені на 1000 євро, чого я теж не розумію. Причиною, яку назвало казино, було те, що виплата тоді повинна піти швидше. Незрозумілий. Вони заплатили мені перші 1000 євро 5 серпня 2022 року. Я скасував 1000 євро, а останні 1000 євро, які ви повинні мені виплатити, я все ще чекаю на це з 4 серпня 2022 року. Я часто писав у службу підтримки та також написав EMAIL через службу підтримки. Завжди однаково, або у вас проблеми з системою, або я повинен почекати. Смішне приходить зараз. Я щойно зайшов у свій обліковий запис гравця та побачив у своїй історії платежів, що ця виплата від 04.08.22 у розмірі 1000 євро зникла. Тоді я написав у службу підтримки та запитав, чому я більше не бачу виплати, тоді співробітник служби підтримки Віола написала, що я повинен оновити сторінку та видалити файл cookie, що я і зробив, але я все одно більше не бачу цієї виплати. Я бачу всі транзакції в своєму обліковому записі. Депозити, зняття, запити на зняття коштів і зроблені, тільки цей запит на зняття я більше не бачу. Дуже смішно. В умовах ICE Casino сказано, що виплата займає максимум 5 днів, і тепер я чекаю на свої гроші з 8/4/22, але нічого не обробляється. Можливо, ви можете допомогти мені тут. Мій обліковий запис перевірено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Ну, на жаль, здається, що казино стикається з певними проблемами, оскільки багато гравців скаржаться на затримку платежів.

file

Не соромтеся перевірити це тут .

Дозвольте мені сказати, що наразі всі скарги розглянуто, тому я смію сказати, що це лише питання часу.

Ми даємо казино 14 повних днів для продовження платежів, після закінчення цього часу ми розглядаємо скарги.

Будь ласка, повідомте мене, коли подасте скаргу або вам знадобиться додаткова допомога.

Дякую.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я зміг подати скаргу. Дякуємо за відповідь

Автоматичний переклад.
bienchen7026
1 рік тому

Привіт,

Я перевірив ваш профіль і здається, що скарга все ще відсутня. Що пішло не так, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав виплату сьогодні. Спасибі

Автоматичний переклад.
bienchen7026
1 рік тому

Вітаю з цим!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав виплату сьогодні. Спасибі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

👍 Це чудово. Що ти плануєш робити зараз? 🙂

Автоматичний переклад.
bienchen7026
1 рік тому

Привіт!

Погрожуйте їм ними або навіть попросіть їх про допомогу: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або https://gluecksspielhero.at/ Я вже використовував їх. Дуже професійно. Не зашкодить.. lg і удачі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би знати, чи хтось уже отримав гроші в цьому казино?

Автоматичний переклад.
lecildaalvesmarques
1 рік тому

Привіт, так, у нас є багато підтверджень того, що гравці отримали свої виграші в цьому казино, але казино не поспішає. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як казино працює з гравцями, я пропоную вам переглянути

Розділ скарг у Ice Casino , розділ відгуків користувачів a до загальної теми про казино. Сподіваюся, це допоможе. 😉 У вас є досвід роботи з ними, до речі?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого