ГоловнаФорумОбговорення скаргДуже серйозна проблема в Mr.Bet

Дуже серйозна проблема в Mr.Bet

1 місяць тому від sdexcid
|
845 переглядів 7 відповідей |
|
1 місяць тому

Я бачу, що це казино тут високо оцінено, і їхня поведінка абсолютно шокує.


Перш за все дозвольте мені сказати, що я повністю підтверджений гравець. Я повторив тут 1 рік тому, коли закінчився термін дії моєї ліцензії.


Все добре.


Я виграв 2700 доларів, і казино зажадало, щоб я підтвердив ті самі документи, які я щойно надав. Той самий спосіб оплати. Все однаково. Я також грав тут уже 5 років.


Тому я сказав, що запропоную. Я надала 2 місяці тому.


Лицьова та зворотна сторони ліцензії

Селфі холдинг ID

Рахунок за комунальні послуги

Банківська виписка

заява про отримання депозиту


Тепер пам’ятайте, що я був повністю перевірений тут протягом року, і щойно повторно перевірений з тими самими документами.


Казино закрило мій обліковий запис і повідомило мені: «Оскільки ви не можете надати документи, ми маємо право діяти згідно з нашими умовами та закрити та конфіскувати ваші гроші згідно з умовою 3.3».


Це абсолютно дивна та шокуюча поведінка з їхнього боку. Тож я відкрив живий чат, і вони сказали мені: «Вибачте, ми маємо на це право. Це так, вибачте»


Я подав скаргу тут, але настійно раджу всім триматися подалі від цього казино, оскільки це найдивніша та найсумніша річ, яку я коли-небудь бачив у своєму житті.

Автоматичний переклад.
sdexcid
1 місяць тому

Який екстремальний досвід користувача!

Мені здається, що казино зазвичай демонструють поведінку, коли виникають сумніви щодо особистості або дій гравця. Зрештою, гравець чомусь не проходить додаткову перевірку, а працівники казино ховаються за загальними правилами, щоб не пояснити чітко суть проблеми. Згідно з моїм досвідом, цей рівень перевірки в поєднанні, скажімо, з секретністю зазвичай досить поширений, коли казино підозрює гравця в якомусь шахрайстві.

Чудово, що ви прийшли сюди і вже подали скаргу, тому що в будь-якому випадку це не означає, що казино поставилося до вас справедливо чи добре. Гідне розслідування, безперечно, правильний курс дій!

Швидко прочитавши скаргу, я зрозумів, наскільки вона була розчарована. На мій погляд, казино має надати детальне пояснення, коли прийде час.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оцініть відповідь. Проте я тут перевірений гравець 7 років.


Вони процитували термін 3.3.3 і сказали, що через те, що я надто довго перевіряв, вони мають право забрати мій депозит і виграш.


Я надав всі докази Casinoguru, що це дика брехня і спроба просто вкрасти мої гроші.

Автоматичний переклад.
sdexcid
1 місяць тому

Я розумію та ціную інформацію, але це все ще можливо. Наприклад, якщо щойно зареєстрований обліковий запис позначено в системі казино, тому що він схожий на ваш, насправді не має значення, як довго ваш обліковий запис був перевірений; обидва розглядаються. Це лише приклад, звичайно.

Чесно кажучи, я не знайомий із правилом "3.3.3". Не могли б ви знайти його в умовах і вставити сюди для мене?

Можливо, він містить кращі підказки. Звичайно, я залишу це вам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні це неможливо. Термін 3.3 говорить, що вони можуть конфіскувати гроші, якщо ви надто довго перевіряєте.


Це шахрайський термін, який вони додали для крадіжки депозитів гравців

Автоматичний переклад.
sdexcid
1 місяць тому

Я бачу. Я розумію це зараз. Я вдячний, що ви вказали мені на правило.

Я сподіваюся, що це ілюструє важливість розгляду конкретних питань, а не покладатися на узагальнення.

Наскільки я розумію, це правило було створено, щоб допомогти казино ідентифікувати гравців, які не бажають або не можуть пройти KYC, оскільки вони зазвичай підозрюють, що ці гравці все одно не пройдуть. Тому вкрай несправедливо застосовувати такі правила до гравців, чий KYC був ускладнений або навіть відкладений казино.

На мою думку, наскільки я можу здогадатися з вашої скарги та цієї розмови, ви заплуталися в цій мережі. 🙁

Однак, здається, казино розглядає справи справедливо; Сподіваємось, команда визначить найбільш нагальну проблему та допоможе вам вирішити її через співпрацю з казино.

Минуло багато часу з тих пір, як усе це почалося, тому мені цікаво, як у вас справи. Мабуть, я був би виснажений.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я верифікований і виплачений 7 років. Він не такий, як я новий. Я також пройшов повторну перевірку в квітні, коли мою ліцензію продовжили. Все було затверджено і перевірено.

Це просто спроба пограбування, а не виплата. Мене вже перевірили. Документи взагалі не змінювалися. Спосіб депозиту все той же.


Я абсолютно в порядку, дякую, що запитав. Для мене 2700 доларів — це кишенькові гроші, але це суть усього цього й розчарування спостерігати за тим, як казино намагається когось відверто обдурити.


Я не заспокоюся, поки це казино не буде занесено в чорний список або поки не буде платити. Жоден форум не може рекламувати казино, яке просто грабує гравців з таких смішних причин.

Автоматичний переклад.
sdexcid
1 місяць тому

Привіт!

Я цілком усвідомлюю те, що ви мені вже сказали. Моїм наміром було описати звичайну мету цього конкретного правила та показати, як у вашій ситуації воно було неправильно використано.

Можливо, я був недостатньо зрозумілим; Вибачте за це.

Понад усе я радий, що з тобою все гаразд, і повір мені, коли я кажу, що відстоювати те, що є правильним, я поважаю. Тому я з нетерпінням чекаю, що скаже казино з цього приводу.

Можливо, ви хотіли б знати, що форуми зазвичай не рекламують казино, і особливо наш форум покликаний заповнити прогалину між значенням індексу безпеки, відгуками користувачів і скаргами. Тому переважна більшість публікацій дуже схожі на вашу. Що ж, я не хочу турбувати вас небажаною інформацією; просто дайте мені знати, чи цікава ця тема для вас.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого