ФорумОбговорення скаргDuxcasino - затримка тактики або непорозуміння

Duxcasino - затримка тактики або непорозуміння

3 р. тому від Sommer2021
|
2378 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Спочатку я був приємно здивований, а зараз я просто злий!


Я записався в Duxcasino, зробив два депозити, довго грав і трохи виграв.

Завантажено паспорт, рахунок за мобільний телефон та знімок екрана банку (все можна побачити на скріншоті, моє ім’я, банківський рахунок та два депозити з усіма даними).


Він також сказав, що мені слід зв’язатися зі службою підтримки, щоб перевірити номер стільникового телефону. У чаті це пройшло швидко - співробітник казино був дуже приємний.

Невдовзі були також запрошені мною Документи. на зелений або перевірений. Я зробив відмову.

А потім я отримав електронне повідомлення - мені слід завантажити знімок екрана банку, бо я б цього не зробив ?? - це в моєму обліковому записі як підтверджене.


Другий працівник, здається, мене не розумів ?? !! (хотіти)

Що ви можете зробити, якщо щось перевірено, і зрештою ви більше нічого не можете надіслати. Це нова шахрайство про те, що ви не робите виходу чи просто непорозуміння?

Хто може допомогти - хто знає?





Автоматичний переклад.
3 р. тому

Мій рахунок зараз повністю підтверджено. Я думаю, що мій скріншот був замалий. Якщо виплата зараз швидка, я можу порекомендувати лише duxcasino.

Автоматичний переклад.
Sommer2021
3 р. тому

Дякуємо за оновлення. Я радий, що вам вдалося це вирішити за допомогою казино. Ми також дали Duxcasino дуже хороший рейтинг (8,0), тому приємно бачити, що ви там задоволені. 🙂 Чи підтримують вони підтримку лише німецькою чи англійською мовами?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, Даніеле ... Я напружив свою англійську під час спілкування з двома різними людьми 🙂 - Не знаю, чи говорять деякі співробітники duxcasino німецькою мовою .. Дякую!

Автоматичний переклад.
Sommer2021
3 р. тому

Я щойно перевірив інформацію на нашому веб-сайті, і, схоже, у них навіть є чат в режимі реального часу, доступний німецькою мовою. Ви можете спробувати наступного разу 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я даю 10 зірок за виплату !!

Перший платіж запитували в суботу, і він вже був на ньому сьогодні, а другий платіж був замовлений сьогодні вранці, вдень він також був на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
Sommer2021
3 р. тому

Це звучить непогано. Ви повернули кошти на картку або яким способом оплати ви скористалися?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.