ФорумОбговорення скаргДопоможіть !!! Woocasino вимкнув мій рахунок після того, як я виграв 14000

Допоможіть !!! Woocasino вимкнув мій рахунок після того, як я виграв 14000

3 р. тому від Stingysteve
|
3212 переглядів 4 відповіді |
|
3 р. тому

Так кілька днів тому я грав на депозиті woocasino 60 доларів і виграв 22000, тому спробував вивести кошти, які вони продовжували скасовувати, і сказав, що мені потрібно підтвердити свій рахунок, але це вже було перевірено, тому я сказав їм, що тому спробував зняти знову і те саме, що гроші повернули мені на рахунок, тому я зв’язався в чаті, і вони сказали, що у мене є 2 облікові записи, це брехня. У мене є лише 1 рахунок, а у мого брата є рахунок, який він мав протягом місяців, це вже перевірено, і він зробив зняття з, тому я зв’яжіться з ними ще раз, і, коли я беру в чат-агента, я виходжу зі свого облікового запису, я заходжу назад, і там пише, що мій рахунок відключений, може хто-небудь мені допоможе з цим, я просто хочу, щоб мої 14000 $ я виграв

Автоматичний переклад.
Stingysteve
3 р. тому

Оце Так! У такому випадку вам слід подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints

Я вважаю, що це пов’язано з обліковим записом вашого брата, але якщо обидва рахунки (ваш і ваш брат) були підтверджені, ви повинні мати право вимагати виграш. У нас вже був подібний випадок кілька місяців тому.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Ні, я думав, що проблема в цьому, але ні. Ймовірно, мене попросили встановити ліміт у 200 доларів на моєму рахунку, щоб я не витрачав усі свої виграші, оскільки була проблема з виведенням грошей, вони не працювали, не маючи уявлення, чому, але вони сказали, що я сказав агенту в чаті, що мають проблеми з азартними іграми, тому вони вимкнули мій обліковий запис і відмовляються його активувати

Автоматичний переклад.
Stingysteve
3 р. тому

У випадку, якщо вони закрили ваш рахунок через проблему азартних ігор, тоді це не повинно бути для вас так погано, тому що ви все одно маєте право отримати свій виграш. Тому я б зараз запитав їх, як вони будуть виплачувати вам виграш, коли вони закрили рахунок.

Насправді нам доводилося мати справу з тим самим, коли я працював у казино, а потім ми зазвичай надсилали гроші банківським переказом на банківський рахунок клієнта (це було перевірено - їм потрібно було надіслати нам виписку з номера рахунку, ім’я, адреса тощо)

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Так, вони збираються дати мені виграш, але вони хочуть знімок екрана мого Інтернет-банкінгу, на якому видно щонайменше 1 депозит у цьому казино, але справа в тому, що я використовував gigadat для відправки interac на woocasino. не woocasino, тому я не уявляю, що робити зараз?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого