Привіт, якщо ви маєте на увазі написані вами пости, ви можете видалити їх самостійно. У вас не було скарг на це казино, тож ви думаєте, що хочете видалити попередні? Якщо так, то, на жаль, ми не видалимо їх, але, можливо, ми зможемо зробити їх приватними.
Що стосується вашої проблеми, як ви її вирішили? Я б сказав, що найкраще було б не видаляти такі речі, тому що той факт, що це сталося і було вирішено, може бути корисним для гравців, а також для самого казино, що воно швидко відреагувало та допомогло вам, вам не здається? 🙂
Hello, if you mean the posts you wrote, you can delete them yourself. You didn't have a complaint against this casino, so do you think you want to delete the previous ones? If so, unfortunately we won't delete those, but maybe we can make them private.
As for the problem you had here, how did you solve it? I would say that the best thing would be not to delete such things because the fact that it occurred and was solved can be good for the players but also for the casino itself, that it reacted promptly and helped you, don't you think? 🙂
Автоматичний переклад.