ГоловнаФорумОбговорення скаргCybercoins Casino не завершує kyc і виводить 219 доларів США

Cybercoins Casino не завершує kyc і виводить 219 доларів США (Сторінка 2)

 від lauarual
|
3 351 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3

Привіт! Ви сказали казино, що неможливо отримати щось подібне з цих додатків і чи можуть вони скористатися альтернативою? Це єдине, що вам потрібно підтвердити? Як довго ви намагалися це зробити?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
czibakjanos1995 видалив(-ла) публікацію

Вибачте, але не могли б ви бути більш конкретними у своєму запиті?

Автоматичний переклад.
czibakjanos1995 видалив(-ла) публікацію
czibakjanos1995 видалив(-ла) публікацію

Привіт, якщо ви маєте на увазі написані вами пости, ви можете видалити їх самостійно. У вас не було скарг на це казино, тож ви думаєте, що хочете видалити попередні? Якщо так, то, на жаль, ми не видалимо їх, але, можливо, ми зможемо зробити їх приватними.

Що стосується вашої проблеми, як ви її вирішили? Я б сказав, що найкраще було б не видаляти такі речі, тому що той факт, що це сталося і було вирішено, може бути корисним для гравців, а також для самого казино, що воно швидко відреагувало та допомогло вам, вам не здається? 🙂

Автоматичний переклад.

Гей, хлопці, це звучить недобре. Я теж поставив бонус, і я не отримав 320 євро на свій рахунок. впевнений, що депозит нормальний... я спробував зробити криптодепозит через revolut, і вони заблокували безпосередньо їхній гаманець, тому що він не відповідає стандартам... менеджер сказав мені, він ніколи раніше цього не бачив... я міг би спробувати ще раз через coinomi або будь-що інше...але тепер я наляканий через ваш коментар-.-

320 євро означали б для мене багато... чи варто мені спробувати????🙁((

Автоматичний переклад.
wabu236

Хм, скільки вони хочуть, щоб ви внесли? Казино вже має досить низький індекс безпеки, який становить 4,9, що означає, що я б не зробив там депозит, якби інші гравці мали проблеми.

Мені також було б цікаво те, що я запитую, тому що я також був би обережним, виходячи з цього.

Автоматичний переклад.

Чекаю на відкликання, але, прочитавши вас, я не надто оптимістична.

Якщо хтось ще думає про гру в цьому казино, просто тікайте, не варто.

Автоматичний переклад.
camaleonrojoafricano

Чи можу я запитати, як довго ви чекаєте?

Автоматичний переклад.
Romi

4 дні.

Автоматичний переклад.
Saleh

Привіт, тобі нарешті вдалося зняти свої гроші?


Автоматичний переклад.

4 дні.

Автоматичний переклад.

Хм, 4 дні – це ще не так вже й погано, враховуючи, що це також були вихідні, але з огляду на те, що у казино досить низький індекс безпеки, я, мабуть, теж хвилювався б. Особливо, якщо ви мали можливість прочитати про це казино.

Якщо ви не отримаєте гроші, ви можете спробувати звернутися до нашої команди по допомогу, цікаво, чи погодиться казино співпрацювати.

У будь-якому випадку, казино потребувало від вас щось чи ні? Я маю на увазі документи та таке інше.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я вже подала всі документи, які вони просили, тепер мені залишилося чекати.

Ви знаєте, чи хтось із користувачів отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
camaleonrojoafricano

Поки що ми можемо дотримуватися того, що ми тут прочитали. Я перевіряв, чи є у казино якісь претензії, і наразі у них є одна проти них, на яку вони не відповідали протягом тижня, тож я б сказав, що ні.

Тож мені дуже цікаво дізнатися, як це у вас.

Будь ласка, дайте мені знати будь-яку нову інформацію, яку ви маєте.

Автоматичний переклад.
Jaro

Є користувачі, які скаржилися, а потім перестали відповідати через деякий час.

Я сподіваюся, що це тому, що вони нарешті отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.

Мене попросили внести 25 євро для підтвердження рахунку. Мене вперше про щось таке просять.

Чесно кажучи, мені не хочеться вкладати більше грошей у це погане казино, що б ви зробили?

Змінено
Автоматичний переклад.
camaleonrojoafricano

Ну в тому й проблема, вони не дізналися, отримали гроші чи ні.

Що стосується депозиту, вони хочуть якийсь депозит підтвердження? Якщо так, то для мене це не буде дивним, оскільки майже кожне казино робить це, щоб перевірити спосіб оплати. Хоча я не дуже впевнений, як це буде працювати в такому казино. У будь-якому випадку я скажу, що якщо ви цього не зробите, ви не отримаєте жодного виграшу. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro

Граючи в казино, я вже зробив депозит. Достатньо підтвердити, що криптогаманець належить мені.

Я не розумію необхідності робити новий депозит.

Змінено
Автоматичний переклад.
camaleonrojoafricano

Так, і саме це мені було б дивно, і я б краще не ризикував, хоча я не хочу переконувати вас у тому, що ви повинні робити.

Автоматичний переклад.

Їхній підхід такий: вони скасовують зняття коштів і відправляють одне й те саме повідомлення знову і знову.

Я не думаю, що вони зацікавлені в перевірці мого облікового запису. file

Змінено
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого