ГоловнаФорумОбговорення скаргЧи Casino Guru справедливо розглядає всі скарги

Чи Casino Guru справедливо розглядає всі скарги

 від vieiramarcantoine
|
1 923 переглядів 3 відповіді |
|

Привіт,


Гуру казино відхилив мою скаргу на Stake.


Я надав докази того, що раніше мав інший обліковий запис у Stake, який було закрито через залежність від азартних ігор.


Крім того, я зазначив, що мій новий обліковий запис не проходив жодних перевірок AML або KYC, що дозволило мені внести понад 50 тис. і зняти 11 тис.


Casino Guru попросив електронний лист, надісланий Stake, щоб повідомити їх про мій намір закрити свій рахунок.

Я вважаю це непотрібним, враховуючи, що всі кроки виконано в Інтернеті, і їм надіслано електронні листи з підтвердженням.

Я бачив інші скарги, де це не було потрібно. Агент не хотів далі досліджувати проблему, коли я пояснював, незважаючи на можливість перевірити деталі.


Як сталося, що Casino Guru не дотримується та не поважає протоколи AML і KYC, які також були порушені у випадку мого попереднього закритого облікового запису?


Я вважаю ненормальним те, що організація з альтернативного вирішення спорів (ADR) ігнорує процеси веб-сайту та не помічає того факту, що мій обліковий запис закрито.

Крім того, Stake не провів необхідні процедури KYC і AML, що потенційно призвело до того, що я змусив мене вносити все більше і більше грошей.


Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння, і я був би вдячний почути свідчення від інших, хто скаржився на Casino Guru.

Автоматичний переклад.
vieiramarcantoine

Щоб допомогти іншим отримати доступ до вашої скарги, я додаю пряме посилання 👈

Б’юся об заклад, що підсумкове резюме також може бути цікавим:

«Будь ласка, зрозумійте, що ви не можете порівнювати свою справу з іншими справами, не маючи повних доказів. Спочатку вони можуть виглядати схожими, тема може бути однаковою, однак докази, надані гравцями (які, до речі, недоступні нікому, крім співробітники casino.guru) є найважливішою частиною головоломки, яка змінює наш підхід до кожної справи.

Гравці з кожної зі згаданих скарг надали електронні листи, в яких вони просили самовиключення та заявили, що хочуть закрити свої акаунти через залежність від азартних ігор. Я перепрошую, але ви не надали таких доказів, незважаючи на те, що я неодноразово вимагав їх. Без цих доказів ми не можемо вимагати повернення депозиту. Якщо ви не згодні з нашим рішенням, ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки вони мають більше інструментів і можливостей, щоб допомогти гравцям.

Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. Майте на увазі, що завжди згадуйте проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист.

З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино.

"

мені шкода

Автоматичний переклад.

Щоб допомогти іншим отримати доступ до вашої скарги, я додаю пряме посилання 👈

Б’юся об заклад, що підсумкове резюме також може бути цікавим:

«Будь ласка, зрозумійте, що ви не можете порівнювати свою справу з іншими справами, не маючи повних доказів. Спочатку вони можуть виглядати схожими, тема може бути однаковою, однак докази, надані гравцями (які, до речі, недоступні нікому, крім співробітники casino.guru) є найважливішою частиною головоломки, яка змінює наш підхід до кожної справи.

Гравці з кожної зі згаданих скарг надали електронні листи, в яких вони просили самовиключення та заявили, що хочуть закрити свої акаунти через залежність від азартних ігор. Я перепрошую, але ви не надали таких доказів, незважаючи на те, що я неодноразово вимагав їх. Без цих доказів ми не можемо вимагати повернення депозиту. Якщо ви не згодні з нашим рішенням, ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки вони мають більше інструментів і можливостей, щоб допомогти гравцям.

Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. Майте на увазі, що завжди згадуйте проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист.

З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино.

"

мені шкода

Автоматичний переклад.

Проблема полягає в тому, що в онлайн-процесі для Stake ви надсилаєте запит не електронною поштою, а в чаті, а потім маєте зробити 24-годинний холодний обліковий запис, а потім після цієї затримки вам потрібно підтвердити, хочете ви виключити чи ні. ..


Я думаю, цілком зрозуміло, що це зроблено таким чином.


Крім того, це не пояснює, чому Casino Guru не подає скаргу, оскільки казино не виконало перевірку KYC і AML у моєму другому обліковому записі... Чи можете ви пояснити, будь ласка?


Дякую

Автоматичний переклад.
vieiramarcantoine

Знаєте, тому Крістіна запропонувала кращий підхід наступного разу.

«Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. . Не забувайте завжди згадувати проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист".

Я не зовсім впевнений, що ви хочете пояснити. Якщо ви не можете довести нам, що залежність від азартних ігор була причиною закриття рахунку, у нас немає важелів впливу на казино.

Це було згадано. Не соромтеся виправити цю частину: "Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити"

Ну в чому справа, будь ласка?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого