ФорумОбговорення скаргЧи Casino Guru справедливо розглядає всі скарги

Чи Casino Guru справедливо розглядає всі скарги

9 міс. тому від vieiramarcantoine
|
1420 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Привіт,


Гуру казино відхилив мою скаргу на Stake.


Я надав докази того, що раніше мав інший обліковий запис у Stake, який було закрито через залежність від азартних ігор.


Крім того, я зазначив, що мій новий обліковий запис не проходив жодних перевірок AML або KYC, що дозволило мені внести понад 50 тис. і зняти 11 тис.


Casino Guru попросив електронний лист, надісланий Stake, щоб повідомити їх про мій намір закрити свій рахунок.

Я вважаю це непотрібним, враховуючи, що всі кроки виконано в Інтернеті, і їм надіслано електронні листи з підтвердженням.

Я бачив інші скарги, де це не було потрібно. Агент не хотів далі досліджувати проблему, коли я пояснював, незважаючи на можливість перевірити деталі.


Як сталося, що Casino Guru не дотримується та не поважає протоколи AML і KYC, які також були порушені у випадку мого попереднього закритого облікового запису?


Я вважаю ненормальним те, що організація з альтернативного вирішення спорів (ADR) ігнорує процеси веб-сайту та не помічає того факту, що мій обліковий запис закрито.

Крім того, Stake не провів необхідні процедури KYC і AML, що потенційно призвело до того, що я змусив мене вносити все більше і більше грошей.


Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння, і я був би вдячний почути свідчення від інших, хто скаржився на Casino Guru.

Автоматичний переклад.
vieiramarcantoine
9 міс. тому

Щоб допомогти іншим отримати доступ до вашої скарги, я додаю пряме посилання 👈

Б’юся об заклад, що підсумкове резюме також може бути цікавим:

«Будь ласка, зрозумійте, що ви не можете порівнювати свою справу з іншими справами, не маючи повних доказів. Спочатку вони можуть виглядати схожими, тема може бути однаковою, однак докази, надані гравцями (які, до речі, недоступні нікому, крім співробітники casino.guru) є найважливішою частиною головоломки, яка змінює наш підхід до кожної справи.

Гравці з кожної зі згаданих скарг надали електронні листи, в яких вони просили самовиключення та заявили, що хочуть закрити свої акаунти через залежність від азартних ігор. Я перепрошую, але ви не надали таких доказів, незважаючи на те, що я неодноразово вимагав їх. Без цих доказів ми не можемо вимагати повернення депозиту. Якщо ви не згодні з нашим рішенням, ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки вони мають більше інструментів і можливостей, щоб допомогти гравцям.

Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. Майте на увазі, що завжди згадуйте проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист.

З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино.

"

мені шкода

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Щоб допомогти іншим отримати доступ до вашої скарги, я додаю пряме посилання 👈

Б’юся об заклад, що підсумкове резюме також може бути цікавим:

«Будь ласка, зрозумійте, що ви не можете порівнювати свою справу з іншими справами, не маючи повних доказів. Спочатку вони можуть виглядати схожими, тема може бути однаковою, однак докази, надані гравцями (які, до речі, недоступні нікому, крім співробітники casino.guru) є найважливішою частиною головоломки, яка змінює наш підхід до кожної справи.

Гравці з кожної зі згаданих скарг надали електронні листи, в яких вони просили самовиключення та заявили, що хочуть закрити свої акаунти через залежність від азартних ігор. Я перепрошую, але ви не надали таких доказів, незважаючи на те, що я неодноразово вимагав їх. Без цих доказів ми не можемо вимагати повернення депозиту. Якщо ви не згодні з нашим рішенням, ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки вони мають більше інструментів і можливостей, щоб допомогти гравцям.

Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. Майте на увазі, що завжди згадуйте проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист.

З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино.

"

мені шкода

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Проблема полягає в тому, що в онлайн-процесі для Stake ви надсилаєте запит не електронною поштою, а в чаті, а потім маєте зробити 24-годинний холодний обліковий запис, а потім після цієї затримки вам потрібно підтвердити, хочете ви виключити чи ні. ..


Я думаю, цілком зрозуміло, що це зроблено таким чином.


Крім того, це не пояснює, чому Casino Guru не подає скаргу, оскільки казино не виконало перевірку KYC і AML у моєму другому обліковому записі... Чи можете ви пояснити, будь ласка?


Дякую

Автоматичний переклад.
vieiramarcantoine
9 міс. тому

Знаєте, тому Крістіна запропонувала кращий підхід наступного разу.

«Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити. Я можу лише порекомендувати, якщо ви захочете подати запит на самовиключення з будь-якого казино в майбутньому, скористайтеся інструкціями, які я опублікував раніше в цій темі. . Не забувайте завжди згадувати проблему азартних ігор як причину самовиключення та не забудьте зберегти електронний лист".

Я не зовсім впевнений, що ви хочете пояснити. Якщо ви не можете довести нам, що залежність від азартних ігор була причиною закриття рахунку, у нас немає важелів впливу на казино.

Це було згадано. Не соромтеся виправити цю частину: "Оскільки, здається, ваш другий обліковий запис також закрито, ми нічого не можемо зробити"

Ну в чому справа, будь ласка?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого