Привіт,
Гуру казино відхилив мою скаргу на Stake.
Я надав докази того, що раніше мав інший обліковий запис у Stake, який було закрито через залежність від азартних ігор.
Крім того, я зазначив, що мій новий обліковий запис не проходив жодних перевірок AML або KYC, що дозволило мені внести понад 50 тис. і зняти 11 тис.
Casino Guru попросив електронний лист, надісланий Stake, щоб повідомити їх про мій намір закрити свій рахунок.
Я вважаю це непотрібним, враховуючи, що всі кроки виконано в Інтернеті, і їм надіслано електронні листи з підтвердженням.
Я бачив інші скарги, де це не було потрібно. Агент не хотів далі досліджувати проблему, коли я пояснював, незважаючи на можливість перевірити деталі.
Як сталося, що Casino Guru не дотримується та не поважає протоколи AML і KYC, які також були порушені у випадку мого попереднього закритого облікового запису?
Я вважаю ненормальним те, що організація з альтернативного вирішення спорів (ADR) ігнорує процеси веб-сайту та не помічає того факту, що мій обліковий запис закрито.
Крім того, Stake не провів необхідні процедури KYC і AML, що потенційно призвело до того, що я змусив мене вносити все більше і більше грошей.
Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння, і я був би вдячний почути свідчення від інших, хто скаржився на Casino Guru.
Hello,
The Casino Guru rejected my complaint against Stake.
I provided evidence that I used to have another account with Stake, which was closed due to gambling addiction.
Additionally, I pointed out that my new account did not undergo any AML or KYC checks, allowing me to deposit more than 50k and withdraw 11k.
Casino Guru requested an email sent to Stake to notify them of my intention to close my account.
I find this unnecessary, considering all steps are completed online, and confirmation emails were provided to them.
I've observed other complaints where this was not required. The agent did not want to explore the issue further when I explained, despite the option to verify the details.
How is it that Casino Guru fails to follow and respect AML and KYC protocols, which were also violated in the case of my previous closed account?
I find it abnormal that an Alternative Dispute Resolution (ADR) entity ignores the website's processes and overlooks the fact that I have a closed account.
Moreover, Stake did not conduct the necessary KYC and AML procedures, potentially resulting making me deposit more and more money.
This situation is deeply concerning, and I would appreciate hearing testimonies from others who have had complaints with Casino Guru.