ФорумОбговорення скаргБурло з чесним обертанням

Бурло з чесним обертанням

2 р. тому від Epedro46
|
6845 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Казино не виконує мій запит на самовиключення

У мене є запит на зняття з 29 жовтня, але вони відмовляються платити мені через технічні проблеми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добрий вечір!

Нам дуже шкода, що ви мали такий досвід на нашому сайті.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що FairSpin завжди піклується про наших гравців і завжди дотримується правил нашого сайту, і ми завжди готові зробити все для безпеки наших гравців.

Дякуємо, що повідомили нам про свою проблему. Ми вже працюємо над дослідженням вашої ситуації та докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити її якомога швидше, і щойно знайдемо рішення, ми зв’яжемося з вами та повідомимо про це.

Я також прошу вас пам’ятати, що оскільки ми є криптоказино та спеціалізуємося на криптовалютах. Надалі ми рекомендуємо робити депозити в криптовалютах, оскільки виведення коштів на криптогаманці відбувається майже миттєво.

З найкращими побажаннями,

FairSpin,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Закрийте двері назавжди. Я повідомив вам про своє доповнення до гри 28.10.2022. Вони не тільки не поважали її, але й підтримували активним рахунок, на який я тим часом поклав понад 5000 доларів. З 29.10.2022 у мене є незавершене зняття, яке вони також не зробили, і вони знущалися з мене. Чому вони просто не приймають криптовалюти? Ви приймаєте долари та євро? Але тоді платити складно, чи не так?

Ваша поведінка просто ганебна.

не користуйтеся проблемами інших людей

Автоматичний переклад.
Epedro46
2 р. тому

Доброго дня, Epedro46,

Сьогодні я перевірив вашу скаргу та з’ясував, що ми попросили вас надати скріншот історії касира. Будь ласка, надішліть його до Petronela ( клацніть тут, щоб отримати доступ до вашої скарги ), щоб ми могли зв’язатися безпосередньо з казино.

Дякую.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Історія надіслана електронною поштою

Автоматичний переклад.
Epedro46
2 р. тому

Дуже дякую за швидку відповідь 👍

Будь ласка, дайте команді з розгляду скарг трохи часу, щоб доопрацювати вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На додаток до 19 електронних листів у мене є історія спілкування зі службою підтримки клієнтів у чаті з 25 жовтня, де я кілька разів запитував самовиключення для додавання до гри.

Автоматичний переклад.
Epedro46
2 р. тому

Я вважаю, що ви повинні надіслати все це до групи скарг, вони можуть знайти там якісь корисні заяви.

Не хвилюйтеся, вони пройдуть через усе, щоб зрештою знайти все важливе.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи потрібно відправляти на іншу адресу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не поважає мій запит на самовиключення

ви не платите мені гроші, які я просив для зняття 12 днів тому

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добрий вечір!

Нам дуже шкода, що ви мали такий досвід на нашому сайті.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що FairSpin завжди піклується про наших гравців і завжди дотримується правил нашого сайту, і ми завжди готові зробити все для безпеки наших гравців.

Дякуємо, що повідомили нам про свою проблему. Ми вже працюємо над дослідженням вашої ситуації та докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити її якомога швидше, і щойно знайдемо рішення, ми зв’яжемося з вами та повідомимо про це.

Я також прошу вас пам’ятати, що оскільки ми є криптоказино та спеціалізуємося на криптовалютах. Надалі ми рекомендуємо робити депозити в криптовалютах, оскільки виведення коштів на криптогаманці відбувається майже миттєво.

З найкращими побажаннями,

FairSpin,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

чужий сором. Я повідомив вам про своє доповнення до гри 28.10.2022. Вони не тільки не поважали її, але й підтримували активним рахунок, на який я тим часом поклав понад 5000 доларів. З 29.10.2022 у мене є незавершене зняття, яке вони також не зробили, і вони знущалися з мене. Чому вони просто не приймають криптовалюти? Ви приймаєте долари та євро? Але тоді платити складно, чи не так?

Ваша поведінка просто ганебна.

вони спекулянти

Автоматичний переклад.
Epedro46
2 р. тому

Вітаю, я щойно перемістив вашу публікацію з теми «Fairspin casino crooks» до цієї, щоб розмова була повною. Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи потрібно відправляти на іншу адресу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

просто вставте все, що стосується вашої скарги , або надішліть це все Petronela, оскільки вона вже попросила вас зробити це.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

все було відправлено

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт!

Майте на увазі, що згідно з правилами нашого веб-сайту ми не можемо заблокувати обліковий запис гравця, поки обліковий запис очікує на зняття, оскільки для успішного завершення зняття потрібна певна кількість дій користувача та спілкування, а також користувач повинен зробити запит на відкликання вручну, щоб зазначене відкликання було оброблено. Блокування облікового запису можливе лише після успішної обробки зняття коштів, який гравець був успішно проінформований в одному з електронних листів, які ми їй надіслали

Крім того, згідно з правилами блокування нашого веб-сайту, користувач повинен надіслати запит на підтвердження блокування через 24 години з моменту початкового запиту на блокування, про який користувач був поінформований у відповіді на початковий лист. Оскільки ми не отримали підтвердження блокування в цьому конкретному випадку, обліковий запис було розблоковано.


На жаль, виникли певні технічні проблеми з методом виведення гравцем, що, у свою чергу, спричинило затримку. Проте ми завжди готові піти на компроміс для наших гравців і запропонували гравцеві альтернативні методи виведення, про які гравець повідомляв в останніх електронних листах, які ми надіслали її, які, у свою чергу, були неодноразово відхилені з боку гравця


Наразі ми працюємо над вирішенням проблеми з початковим платежем, який гравець використав для запиту на зняття коштів, і очікується, що її буде вирішено протягом наступних 24 годин (станом на 15.11). Якщо проблему не вирішено, ми запропонуємо вам зняти кошти на альтернативний спосіб оплати, який користувач використовував раніше для внесення депозиту, щоб пришвидшити процес.


Будь ласка, майте на увазі, що згідно з правилами нашого веб-сайту зняття коштів потрібно спочатку підтвердити, як зазначено в пункті 5.5, а потім технічна обробка зняття може зайняти до 10 робочих днів із використанням платіжного методу, який гравець використав для здійснення депозиту, як зазначено в Пункти 5.14 і 5.6 розділу «Рахунок, виплати та бонуси», з якими кожен користувач погоджується при реєстрації. Зазначені вище абзаци викласти в такій редакції:

5.5. Враховуючи, що ви надали свої документи, що посвідчують особу (якщо є), Fairspin обробить ваш запит на зняття коштів. Обробка запиту на зняття коштів може тривати від десяти (10) хвилин або більше, якщо Fairspin або відповідні треті сторони повинні виконати додаткові перевірки.

5.6. Fairspin поверне кредит на ваш рахунок, використовуючи той самий метод, яким ви раніше вносили депозит, коли це можливо. Після зняття коштів ваш власний банк або інший платіжний постачальник може додати додаткову комісію за обробку або плату. Такі комісії або комісії можуть час від часу змінюватися, тому, будь ласка, перевірте розмір комісій і комісій, які застосовуються до вас (ваша транзакція зняття коштів), перш ніж здійснити зняття, і переконайтеся, що такі комісії та комісії прийнятні для вас.

5.8. Перед обробкою будь-яких вилучень ваша поведінка на Веб-сайті/використання Ігор може бути перевірено на предмет будь-якого нерегулярного використання будь-яких вразливостей. Якщо Fairspin визнає, що сталося порушення або була використана вразливість, Fairspin залишає за собою право затримати будь-які зняття та/або конфіскувати всі виграші та бонуси, а також заблокувати Ваш рахунок.

5.14. Зауважте, що кошти зазвичай перераховуються на ваш зовнішній рахунок або гаманець протягом десяти (10) банківських днів після того, як (дата) Fairspin обробить ваше повідомлення про зняття коштів і Fairspin підтвердить (схвалить) таке зняття коштів. Після успішної обробки зняття коштів ми мати можливість негайно заблокувати обліковий запис користувача за її запитом


з повагою

Fairspin

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Fairspin,


ти справді серйозно???

Чекаю на відкликання з 28.10.2022, при цьому прошу про самовідсторонення назавжди!!! З 28 числа не тільки минуло 10 днів, але й казино поводилося зі мною недобросовісно. Після закінчення 10 днів мені кажуть скасувати заявку на зняття коштів і зробити нову (про що свідчить надіслана документація).

вчора мене запевнили, що я отримаю свої гроші за допомогою того самого способу оплати, яким робив десятки депозитів. Я надав альтернативу оплати банківським переказом або карткою, використаною для депозиту, ви відмовилися, намагаючись змусити мене зняти гроші в cryptomoeda. Я не знаю, як це зробити, і я не хочу цього робити. Я відкрив гаманець, щоб зробити депозит у вашому казино та отримати кошти, і я міг лише робити депозити, але ніколи не міг зняти кошти.

У мене серйозна пристрасть до азартних ігор, я вже витратив більше 6000 євро у вашому казино, і вас поінформували та попросили про допомогу на другий день після реєстрації на сайті.

що ти робив? Ігноруйте, вони завжди заохочують мене робити більше депозитів, висміюють мене, поводяться неввічливо та відмовляються обробити мій запит на зняття коштів (єдиний, який у мене є) з 28.10.2022.

вчора мене запевняли, що це буде вчора, сьогодні буде тільки від сьогодні, а вони тим часом ласують стравою.

Все, що їм було потрібно, це мої кошти, стверджуючи про погану поведінку з мого боку, це було б вершиною вашої непристойності.

будь ласка, виведіть мій рахунок і заблокуйте мій рахунок назавжди!!!!

Ігрозалежність - це не грип, це серйозне захворювання, визнане ВООЗ!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт!


Будь ласка, майте на увазі, що, як зазначено вище, обліковий запис не може бути заблоковано, якщо в ньому є запит на зняття коштів, який очікує на розгляд, про який вас було успішно повідомлено в листі, який ми надіслали раніше.


Ми розуміємо ваші почуття та зробили все можливе, щоб пришвидшити процес, і зробили це вчасно, докази чого можуть бути надані за потреби. Ми навіть представили вам альтернативу, яку ви відхилили, як ви самі зазначали вище.


Крім того, згідно з нашими даними, ви зареєструвалися на нашому веб-сайті 16 жовтня, і ви повідомили нам про свою проблему лише 28 жовтня через кілька хвилин після того, як ви подали запит на зняття коштів, що унеможливлює остаточне блокування вашого облікового запису до обробки вашого зняття коштів завершено, як зазначено вище. Оскільки сума виведення більша, то сума ваших депозитів, наші спеціалісти повинні були виконати процедуру обробки виведення, яка описана в пунктах 5.5, 5.6, 5.8, 5.14 правил нашого сайту, з якими ви погодилися при реєстрації. Зазначені вище абзаци викласти в такій редакції:


5.5. Враховуючи, що ви надали свої документи, що посвідчують особу (якщо є), Fairspin обробить ваш запит на зняття коштів. Обробка запиту на зняття коштів може тривати від десяти (10) хвилин або більше, якщо Fairspin або відповідні треті сторони повинні виконати додаткові перевірки.


5.6. Fairspin поверне кредит на ваш рахунок, використовуючи той самий метод, яким ви раніше вносили депозит, коли це можливо. Після зняття коштів ваш власний банк або інший платіжний постачальник може додати додаткову комісію за обробку або плату. Такі комісії або комісії можуть час від часу змінюватися, тому, будь ласка, перевірте розмір комісій і комісій, які застосовуються до вас (ваша транзакція зняття коштів), перш ніж здійснити зняття, і переконайтеся, що такі комісії та комісії прийнятні для вас.


5.8. Перед обробкою будь-яких вилучень ваша поведінка на Веб-сайті/використання Ігор може бути перевірено на предмет будь-якого нерегулярного використання будь-яких вразливостей. Якщо Fairspin визнає, що сталося порушення або була використана вразливість, Fairspin залишає за собою право затримати будь-які зняття та/або конфіскувати всі виграші та бонуси, а також заблокувати Ваш рахунок.


5.14. Зауважте, що кошти зазвичай перераховуються на ваш зовнішній рахунок або гаманець протягом десяти (10) банківських днів після того, як (дата) Fairspin обробить ваше повідомлення про зняття коштів і Fairspin підтвердить (схвалить) таке зняття коштів. Після успішної обробки зняття коштів ми мати можливість негайно заблокувати обліковий запис користувача за її запитом


У разі потреби також можна надати всі докази.


На момент написання цього повідомлення ваш запит на зняття коштів було успішно оброблено, а кошти надіслано вам, і оскільки ваш рахунок більше не має незавершених зняттів, його було заблоковано, як ви просили.


з повагою

Fairspin


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це факт, що я зареєструвався на вашому веб-сайті 16 жовтня, але, як ви бачите з наданих документів, я безуспішно намагався внести депозит і відмовився. Я спробував ще раз 25 жовтня, і знову не зміг. Мені щойно вдалося зробити вдалий депозит 26 жовтня і почати грати. Справа також у тому, що через два дні я попросив вас про постійне самовідсторонення і лише сьогодні, 15 листопада, воно дало ефект. У різних повідомленнях, які я спілкувався з вами через чат і електронну пошту, я отримав протилежну інформацію, навіть отримавши інформацію про те, що мій обліковий запис може бути заблоковано, а мої кошти все одно дістануться мені. Я погодився, але обліковий запис ніколи не блокували, а тим більше не обмежували.

Я запитую вас, який сенс заохочувати залежного від азартних ігор робити все більше і більше депозитів ???

який сенс неможливості призупинити обліковий запис під час операції зняття коштів?

на даний момент ви стверджуєте, що обробили для мене виведення коштів, але я не можу це підтвердити, тому що тепер вам було зручно заблокувати рахунок.

ваша політика відповідальної гри не тільки не відповідає закону, будь-якому закону, але є образливою та порушує основний принцип поваги до людини.

для мене та для всіх гравців, які стикаються з тією самою проблемою та яких ви не поважаєте, я візьму цю справу разом із усіма доказами до останньої інстанції, гроші, які я вклав у ваше казино з моменту, коли я повідомлю вам, що я маю серйозну залежність від гри (я часто відвідую анонімних гравців з 2018 року, потрібно повернути гроші!

Автоматичний переклад.
Epedro46
2 р. тому

Привіт!

Ми розуміємо ваші почуття, однак, як було сказано вище, ми зробили все відповідно до правил нашого сайту, з якими ви погодилися при реєстрації.


Крім того, ми зробили все можливе, щоб забезпечити вам найкращий компроміс і вирішити ситуацію, в якій ви опинилися.


Тепер, коли зняття коштів нарешті оброблено та вам надіслано кошти, ваш обліковий запис назавжди заблоковано без можливості розблокування, як зазначено в нашій політиці відповідальної гри.


Майте на увазі, що сума вашого зняття перевищує суму депозиту, і якщо ви створите нові облікові записи, вони також будуть остаточно заблоковані відповідно до нашої політики відповідальної гри.


Ми дбаємо про наших гравців і ніколи не заохочуємо їх завдавати собі шкоди. Ми завжди готові зробити все можливе, щоб допомогти нашим гравцям, навіть коли вони стикаються з найскладнішими проблемами.


Крім того, якщо потрібні будь-які докази наведених вище аргументів, ми будемо раді надати їх адміністраторам.


з повагою

Fairspin


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого