Привіт!
Майте на увазі, що згідно з правилами нашого веб-сайту ми не можемо заблокувати обліковий запис гравця, поки обліковий запис очікує на зняття, оскільки для успішного завершення зняття потрібна певна кількість дій користувача та спілкування, а також користувач повинен зробити запит на відкликання вручну, щоб зазначене відкликання було оброблено. Блокування облікового запису можливе лише після успішної обробки зняття коштів, який гравець був успішно проінформований в одному з електронних листів, які ми їй надіслали
Крім того, згідно з правилами блокування нашого веб-сайту, користувач повинен надіслати запит на підтвердження блокування через 24 години з моменту початкового запиту на блокування, про який користувач був поінформований у відповіді на початковий лист. Оскільки ми не отримали підтвердження блокування в цьому конкретному випадку, обліковий запис було розблоковано.
На жаль, виникли певні технічні проблеми з методом виведення гравцем, що, у свою чергу, спричинило затримку. Проте ми завжди готові піти на компроміс для наших гравців і запропонували гравцеві альтернативні методи виведення, про які гравець повідомляв в останніх електронних листах, які ми надіслали її, які, у свою чергу, були неодноразово відхилені з боку гравця
Наразі ми працюємо над вирішенням проблеми з початковим платежем, який гравець використав для запиту на зняття коштів, і очікується, що її буде вирішено протягом наступних 24 годин (станом на 15.11). Якщо проблему не вирішено, ми запропонуємо вам зняти кошти на альтернативний спосіб оплати, який користувач використовував раніше для внесення депозиту, щоб пришвидшити процес.
Будь ласка, майте на увазі, що згідно з правилами нашого веб-сайту зняття коштів потрібно спочатку підтвердити, як зазначено в пункті 5.5, а потім технічна обробка зняття може зайняти до 10 робочих днів із використанням платіжного методу, який гравець використав для здійснення депозиту, як зазначено в Пункти 5.14 і 5.6 розділу «Рахунок, виплати та бонуси», з якими кожен користувач погоджується при реєстрації. Зазначені вище абзаци викласти в такій редакції:
5.5. Враховуючи, що ви надали свої документи, що посвідчують особу (якщо є), Fairspin обробить ваш запит на зняття коштів. Обробка запиту на зняття коштів може тривати від десяти (10) хвилин або більше, якщо Fairspin або відповідні треті сторони повинні виконати додаткові перевірки.
5.6. Fairspin поверне кредит на ваш рахунок, використовуючи той самий метод, яким ви раніше вносили депозит, коли це можливо. Після зняття коштів ваш власний банк або інший платіжний постачальник може додати додаткову комісію за обробку або плату. Такі комісії або комісії можуть час від часу змінюватися, тому, будь ласка, перевірте розмір комісій і комісій, які застосовуються до вас (ваша транзакція зняття коштів), перш ніж здійснити зняття, і переконайтеся, що такі комісії та комісії прийнятні для вас.
5.8. Перед обробкою будь-яких вилучень ваша поведінка на Веб-сайті/використання Ігор може бути перевірено на предмет будь-якого нерегулярного використання будь-яких вразливостей. Якщо Fairspin визнає, що сталося порушення або була використана вразливість, Fairspin залишає за собою право затримати будь-які зняття та/або конфіскувати всі виграші та бонуси, а також заблокувати Ваш рахунок.
5.14. Зауважте, що кошти зазвичай перераховуються на ваш зовнішній рахунок або гаманець протягом десяти (10) банківських днів після того, як (дата) Fairspin обробить ваше повідомлення про зняття коштів і Fairspin підтвердить (схвалить) таке зняття коштів. Після успішної обробки зняття коштів ми мати можливість негайно заблокувати обліковий запис користувача за її запитом
з повагою
Fairspin
Hi!
Please, keep in mind that according to the rules of our website we are unable to block player’s account while account has a pending withdrawal since a certain amount of user actions and communication is required in order to successfully finish the withdrawal and also user has to make a withdrawal request manually in order for said withdrawal to be processed. Blocking of account is possible only once withdrawal is successfully processed of which player was successfully informed in one of the email we sent her
Also, according to the blocking rules of our website, a user needs to send a blocking confirmation request after 24hrs since initial blocking request of which user was informed about in response to initial letter. Since we did not receive any blocking confirmation in this particular case an account was unblocked.
Unfortunately, there were certain technical issues with the player's withdrawal method which in turn caused the delay.However, we are always ready to make a compromise for our players and offered a player an alternative withdrawal methods with which player was presented in most recent emails we have sent her which in turn were repeatedly rejected on player’s side
Currently we are working on fixing an issue with original payment a player has used to request a withdrawal, and it is expected to be fixed within the next 24 hours (as of 15.11). In case if the issue is still not fixed, we will offer you a withdrawal to an alternative payment method user has used before to make a deposit in order to speed up the process.
Please, keep in mind that according to the rules of our website withdrawals need to be first confirmed as stated in paragraph 5.5 and then technical processing of withdrawal might take up to 10 business days using payment method a player used to make a deposit as stated in Paragraphs 5.14 and 5.6 section "Account, Pay-Outs and Bonuses" to which every user agrees upon registration. Above mentioned paragraphs read as followed:
5.5. Considering that You have submitted Your identification documents (if applicable), Fairspin will process Your withdrawal request. The withdrawal request processing may take from ten (10) minutes or more, if Fairspin or relevant third parties have to perform additional checks.
5.6. Fairspin will credit Your account back using the same method as You have previously deposited with, whenever possible. Upon withdrawing funds, Your own bank or other payment provider may add a further handling fee or charge. Such fees or charges may vary from time to time, thus please check the amount of fees and charges applicable to You (Your withdrawal transaction) before You make a withdrawal and ensure that such fees and charges are acceptable for You.
5.8. Before any withdrawals are processed, Your behavior on the Website/usage of the Games may be reviewed for any irregular use of any vulnerabilities. Should the Fairspin deem that irregular have occurred or a vulnerability was used, the Fairspin reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses and to block Your account.
5.14. Please note that funds usually will be transferred to Your external account or wallet within ten (10) banking days upon the moment (date) Fairspin has processed Your notice for withdrawal and Fairspin confirmed (approved) such withdrawalOnce the withdrawal is successfully processed, we will be able to block user’s account per her request immediately
Respectfully,
Fairspin
Автоматичний переклад.