ФорумОбговорення скаргБонусне казино blits

Бонусне казино blits

1 рік тому від roniwiess456
|
2475 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Тепер я виграв на NDB, який повністю відповідав вашим вимогам, а потім подав запит на виплату. Я отримав електронний лист із зазначенням, що процес виплати займає 72 години, тому я чекаю 72 години та зв’язуюсь зі службою обслуговування клієнтів казино електронною поштою та 24 /7, і вони нічого не можуть зробити, щоб зв’язатися зі своєю банківською частиною електронною поштою, тому я роблю це, тоді я отримую, щоб увімкнути миттєве зняття коштів, перший обліковий запис потрібно перевірити, і якщо рахунок не буде підтверджено протягом 3 днів, кошти будуть перераховані конфісковано, тому я підтверджую свій обліковий запис. Я знову отримую електронний лист із повідомленням про те, що ваш обліковий запис успішно підтверджено, і процес виведення коштів розпочато зараз, добре, минуло 3 дні з тих пір, як я отримав цей електронний лист, і він досі не оброблений, і тепер вони ігнорують мене, коли я просто хочу зняти 50 доларів, щоб я міг повторно внести ще кілька безкоштовних обертань

Автоматичний переклад.
roniwiess456
1 рік тому

Це транзакція картою Visa/Mastercard? Якщо так, то це може тривати досить довго, максимум 5 робочих днів. Зачекайте ще тиждень, також було б корисніше для вас та інших, якби ви опублікували це тут: https://casino.guru/bonusblitz-casino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, виведення було біткойнами

Автоматичний переклад.
roniwiess456
1 рік тому

Оскільки це був бездепозитний бонус, вони, ймовірно, додатково перевіряють ваш ігровий процес (перевіряють такі речі, як ставки, чи грали ви в будь-які заборонені ігри тощо), тому це може зайняти трохи більше часу, криптовалютні платежі мають бути швидкими . Якщо пройшло 2 тижні, а платіж не було завершено, ви можете подати скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, минуло 2 тижні, і я подав скаргу, і будь-хто, з ким я намагаюся зв’язатися, чи то чат служби підтримки клієнтів, служба підтримки вашої електронної пошти чи банківська команда, я постійно бігаю

Автоматичний переклад.
roniwiess456
1 рік тому

Добре, тепер просто зачекайте, доки спеціаліст із розгляду скарг розгляне вашу справу, і вони спробують вам допомогти. Удачі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, минуло 2 тижні, і я подав скаргу, і будь-хто, з ким я намагаюся зв’язатися, чи то чат служби підтримки клієнтів, служба підтримки вашої електронної пошти чи банківська команда, я постійно бігаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Просто зауважте: я перевірив скаргу , і ніщо не вказує на те, що минуло вже 2 тижні. Я рекомендую належним чином оновити скаргу, якщо можна сказати.

Відповідь, яку ви отримали, запевняє мене, що Петронела також пропустила це.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це транзакція картою Visa/Mastercard? Якщо так, то це може тривати досить довго, максимум 5 робочих днів. Зачекайте ще тиждень, також було б корисніше для вас та інших, якби ви опублікували це тут: https://casino.guru/bonusblitz-casino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Технічна підказка:

У розділі основного обговорення також доступні відповідні теми:

file

Я згоден, що використовувати основну тему краще 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я фактично виграв 3 рази поспіль на 3 окремих депозитах за допомогою бонусного коду (божевільний, я знаю), вони виплатили перші 3 виграші (усі вони становили <$150), я зробив ще пару депозитів, не вигравши, а потім знову виграв, вони відмовилися включити суму бонусу в мій виграш, тож я продовжував крутити, поки не зміг зняти понад 50 доларів США мінус сума бонусу. Я подав цей запит на зняття коштів, і тепер раптом їм потрібно підтвердити мій обліковий запис (ще раз) і продовжують відхиляти мій запит на зняття коштів.


Підсумок: якщо вам пощастить у цьому казино, їм це не подобається, і вони зроблять усе, щоб уникнути/продовжити виплату вам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудово! Тепер все, що вам потрібно зробити, це терпляче дочекатися спеціаліста зі скарг, який уважно розгляне вашу справу та докладе щирих зусиль, щоб допомогти вам. Удачі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого