ФорумОбговорення скаргБЕЗ ПЛАТИ "Speak to the hand Casino"

БЕЗ ПЛАТИ "Speak to the hand Casino"

2 р. тому від RICHNIC888
|
3336 переглядів 10 відповідей |
|
RICHNIC888
2 р. тому

Привіт і ласкаво просимо на форум 😉

По-перше, ви можете поділитися назвою казино, на даний момент вам нічого не потрібно приховувати.

По-друге, ви можете попросити розшифровку в будь-який час, але це залежить від казино і чи зможуть вони його надати. І це залежить від платформи/програмного забезпечення, на якому вони працюють.

Що ще важливіше - просто почніть використовувати простий додаток для знімків екрана (я використовую "Greenshot") і збережіть будь-яку важливу розмову просто так 🙂:

file


Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Привіт, ви завжди можете попросити агента підтримки надіслати вам розшифровку. Обов’язково дочекайтеся відповіді, тому що якщо вони скажуть НІ, то вам потрібно скопіювати розмову вручну або ви можете зробити скріншоти. Це все одно варто того, якщо, наприклад, казино скаже вам, що можна грати в їхньому казино, навіть якщо ваша країна входить до їхнього списку заборонених країн тощо.

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Я б сказав, що це залежить від проблеми, яку ви хочете вирішити.

Живий чат не може відразу допомогти вам із більш спеціалізованими питаннями, і я думаю, що це може бути так.

Я прошу вас почати з початку. Що з вами сталося і як довго ви чекали на відповідь?

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Тепер бачу - дякую.

Будь ласка, поділіться всім, що ви маєте в рамках скарги, і ми побачимо, чи зможе наша команда з розгляду скарг розібратися в цьому.

Цікаво, це засновано на платформі RTG? Це також одна з частих проблем під час гри в казино RTG.


Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Загалом, коли справа доходить до гри в казино, я рекомендую всім звернутися до служби підтримки клієнтів, щойно ви зареєструєтесь там, і поставити кілька запитань, щоб побачити, як вони відреагують. Якщо ви розумієте, що ніхто не відповідає, чат недоступний або підтримка непрофесійна, то просто втікайте.

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

привіт,

ну, це звучить зовсім не так погано. Тож будемо сподіватися, що вони підійдуть до вашої скарги з такими ж якостями.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,

ну, це звучить зовсім не так погано. Тож будемо сподіватися, що вони підійдуть до вашої скарги з такими ж якостями.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, чи можу я видалити весь цей пост??

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Чому ви видалили всі попередні пости?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Будь ласка

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Що ж, після подання скарги тут Winnerama відповіла, і вони зустрілися зі мною на півдорозі. Вони негайно зарахували анульовані кошти, тож я перегляну їх відповідно.

Дякую

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
2 р. тому

Все в порядку, не потрібно нічого видаляти.

Просто повідомте гравцям, що казино відповіло, і вирішіть свою проблему.

Вам не потрібно нічого приховувати.

Кожен може перевірити вашу скаргу, де ми вказали, що:

"Шановний RICHNIC888,

Дякуємо за використання Центру розгляду скарг Casino Guru і за ваш відгук. Ми раді почути, що вашу проблему вирішено. Тепер ми позначимо це як «вирішене» в нашій системі».

Ваша скарга закрита як вирішена . 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого