ГоловнаФорумОбговорення скаргBeem Casino не виплачує

Beem Casino не виплачує

 від Michid
|
6 858 переглядів 23 відповідей |
|
1 2

Привіт, у мене проблеми з казино Beem. Це приблизно 1500 євро. Кожного разу, коли я запитую про це, з’являється інший привід. Я вже подав скаргу. чи можете ви допомогти

Автоматичний переклад.
Michid

Привіт, можливо, вам буде цікаво прочитати нашу тему про казино Beem.

Підводячи підсумок, минулого року казино було пристойним, але з початку цього року стало все гірше і набагато гірше. Там, мабуть, щось трапилося, і багато людей мають проблеми із відстроченим виведенням коштів. Мені відомі випадки, коли гравці отримували гроші через багато тижнів, тож поки що ще не все втрачено.

Автоматичний переклад.
Daniel

Тепер я чекаю до наступного тижня середи. Потім 14-денний період закінчується. Тоді я б подала скаргу. Я втратив довіру до Beem Casino. І я сподіваюся, що тоді ви зможете мені допомогти

Автоматичний переклад.
Michid

Привіт,

ми постараємося допомогти вам отримати виграш, будемо сподіватися, що казино Beem зверне увагу на скарги.

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую, як я вже сказав, почекаю до середи. Якщо до того часу нічого не станеться, я вам повідомлю

Автоматичний переклад.
Michid

Ми будемо тут. Схрещені пальці - сподіваємося, що наша допомога вам не знадобиться!

Автоматичний переклад.
Radka

Велике спасибі

Автоматичний переклад.
Radka

Сьогодні я знову звернувся до підтримки. Єдина інформація, яка з’явилася, це те, що я повинен почекати кілька хвилин. Після понад 30 хвилин очікування служба підтримки також перестала відповідати. Тепер надіслав електронного листа, де я чітко написав, що якщо нічого не станеться до середи, я подам скаргу. Мені цікаво, чи я отримаю відповідь

Автоматичний переклад.
Michid

Не можу сказати, що я здивований 🙁.

Кілька тижнів тому їхній рейтинг значно впав, і не здається, що скоро якість їхніх послуг покращиться.

Автоматичний переклад.
Radka

Чесно кажучи, я не здивований тому, що прочитав за останні кілька днів. Звісно, Beem Casino проігнорував мою електронну пошту. Тоді у мене, мабуть, не буде іншого вибору, і мені доведеться подати скаргу. Сподіваюся, я зможу отримати свої гроші таким чином

Автоматичний переклад.

Я сьогодні подав скаргу. Оскільки минулих вихідних Beem Casino стверджував, що він буде оброблений протягом тижня, але оскільки нічого не сталося і мій електронний лист був проігнорований, я подав скаргу. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Michid

Привіт, Мічід,

Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам. Проте я закликаю вас знайти більш пристойне казино, щоб грати – я вважаю, що ви вже планували це зробити.

Автоматичний переклад.
Radka

Дуже дякую за бажання мені допомогти. Поки що я все ще чекаю, щоб моя скарга була прийнята.


Так, я точно буду триматися подалі від таких казино в майбутньому

Автоматичний переклад.

Чому скаргу, яку я подав учора, просто видалили?

Сьогодні інший гравець подав скаргу, і її було відкрито. Тепер я подав ще одну скаргу, сподіваюся, що цього разу це спрацює, або мені повідомлять причину, чому вона не прийнята

Автоматичний переклад.
Michid

Привіт, Мічід,

Я бачу, що ваша нещодавня скарга, подана 06.06.22, очікує на схвалення:

file

Ви можете перевірити, чи все в порядку, будь ласка?

Ми не видаляємо скарги, я в цьому впевнений. Однак, поки ваша скарга не буде прийнята, інші гравці не матимуть доступу, лише ви та команда зі скарг.


Автоматичний переклад.

Це саме та скарга, яку я подав учора. Але я також написав скаргу 5 червня, і вона раптом пропала

Автоматичний переклад.
Michid

Чесно кажучи, я не бачу такої скарги. Але ви сказали, що опублікували те саме знову, чи не так?

Отже, ця поточна скарга на Beem Casino (знову) охоплює вашу проблему, чи не так?

Автоматичний переклад.

Так, рівно через день я знову подав ту ж скаргу на Beem Casino.

Автоматичний переклад.
Michid

Отже, жодної скарги не бракує, і немає сенсу подавати дві однакові скарги, тому, мабуть, так буде краще. 🙂

Будь ласка, дайте команді з розгляду скарг деякий час, щоб зв’язатися з вами.

Автоматичний переклад.

Скарги, які я встановив 5 червня, раптово зникли через день. Тому я знову подав ту ж скаргу. Так, звичайно, чекатиму

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого