ФорумОбговорення скаргBeem Casino не виплачує

Beem Casino не виплачує

2 р. тому від Michid
|
6096 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Привіт, у мене проблеми з казино Beem. Це приблизно 1500 євро. Кожного разу, коли я запитую про це, з’являється інший привід. Я вже подав скаргу. чи можете ви допомогти

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Привіт, можливо, вам буде цікаво прочитати нашу тему про казино Beem.

Підводячи підсумок, минулого року казино було пристойним, але з початку цього року стало все гірше і набагато гірше. Там, мабуть, щось трапилося, і багато людей мають проблеми із відстроченим виведенням коштів. Мені відомі випадки, коли гравці отримували гроші через багато тижнів, тож поки що ще не все втрачено.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Тепер я чекаю до наступного тижня середи. Потім 14-денний період закінчується. Тоді я б подала скаргу. Я втратив довіру до Beem Casino. І я сподіваюся, що тоді ви зможете мені допомогти

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Привіт,

ми постараємося допомогти вам отримати виграш, будемо сподіватися, що казино Beem зверне увагу на скарги.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую, як я вже сказав, почекаю до середи. Якщо до того часу нічого не станеться, я вам повідомлю

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Ми будемо тут. Схрещені пальці - сподіваємося, що наша допомога вам не знадобиться!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Велике спасибі

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сьогодні я знову звернувся до підтримки. Єдина інформація, яка з’явилася, це те, що я повинен почекати кілька хвилин. Після понад 30 хвилин очікування служба підтримки також перестала відповідати. Тепер надіслав електронного листа, де я чітко написав, що якщо нічого не станеться до середи, я подам скаргу. Мені цікаво, чи я отримаю відповідь

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Не можу сказати, що я здивований 🙁.

Кілька тижнів тому їхній рейтинг значно впав, і не здається, що скоро якість їхніх послуг покращиться.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Чесно кажучи, я не здивований тому, що прочитав за останні кілька днів. Звісно, Beem Casino проігнорував мою електронну пошту. Тоді у мене, мабуть, не буде іншого вибору, і мені доведеться подати скаргу. Сподіваюся, я зможу отримати свої гроші таким чином

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я сьогодні подав скаргу. Оскільки минулих вихідних Beem Casino стверджував, що він буде оброблений протягом тижня, але оскільки нічого не сталося і мій електронний лист був проігнорований, я подав скаргу. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Привіт, Мічід,

Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам. Проте я закликаю вас знайти більш пристойне казино, щоб грати – я вважаю, що ви вже планували це зробити.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дуже дякую за бажання мені допомогти. Поки що я все ще чекаю, щоб моя скарга була прийнята.


Так, я точно буду триматися подалі від таких казино в майбутньому

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чому скаргу, яку я подав учора, просто видалили?

Сьогодні інший гравець подав скаргу, і її було відкрито. Тепер я подав ще одну скаргу, сподіваюся, що цього разу це спрацює, або мені повідомлять причину, чому вона не прийнята

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Привіт, Мічід,

Я бачу, що ваша нещодавня скарга, подана 06.06.22, очікує на схвалення:

file

Ви можете перевірити, чи все в порядку, будь ласка?

Ми не видаляємо скарги, я в цьому впевнений. Однак, поки ваша скарга не буде прийнята, інші гравці не матимуть доступу, лише ви та команда зі скарг.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це саме та скарга, яку я подав учора. Але я також написав скаргу 5 червня, і вона раптом пропала

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Чесно кажучи, я не бачу такої скарги. Але ви сказали, що опублікували те саме знову, чи не так?

Отже, ця поточна скарга на Beem Casino (знову) охоплює вашу проблему, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, рівно через день я знову подав ту ж скаргу на Beem Casino.

Автоматичний переклад.
Michid
2 р. тому

Отже, жодної скарги не бракує, і немає сенсу подавати дві однакові скарги, тому, мабуть, так буде краще. 🙂

Будь ласка, дайте команді з розгляду скарг деякий час, щоб зв’язатися з вами.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Скарги, які я встановив 5 червня, раптово зникли через день. Тому я знову подав ту ж скаргу. Так, звичайно, чекатиму

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого