ГоловнаФорумОбговорення скаргАкаунт Parimatch заблоковано

Акаунт Parimatch заблоковано

 від iceman6864
|
404 переглядів 6 відповідей |
|

Привіт команда


без будь-якої причини раптом мій обліковий запис parimatch заблокували, і як тільки я зробив величезний депозит на свій рахунок, вони заблокували мій обліковий запис.


Мій обліковий запис підтверджено, я був там користувачем останні 3 роки.

Я вже надіслав їм банківські виписки, всі докази, але нічого позитивного, будь ласка, допоможіть.


номер рахунку parimatch - 569781396

Автоматичний переклад.

Єдина причина, чому я виношу це тут, я використовував ігри в казино і раптом під час гри обліковий запис мене заблокували.

Автоматичний переклад.
iceman6864

Отже, щоб добре зрозуміти ситуацію. Ви зробили депозит на свій рахунок і почали грати в деякі ігри казино, але раптом ваш обліковий запис заблокували без будь-яких пояснень. це правильно?

Чи пробували ви зв'язатися з цією службою підтримки?

Спробуйте надати більше деталей, будь ласка, а також дайте відповідь на вашу скаргу , щоб ми могли рухатися вперед у її вирішенні.🙏


Автоматичний переклад.

Так, це саме те, що сталося,

Я зв’язався зі службою підтримки та надав їм усі реквізити банківських виписок і всі документи для підтвердження, які вони хотіли. Але жодної відповіді, щоразу, коли я намагаюся відповісти, я отримую той самий електронний лист від них із зазначенням, що будь ласка, надайте виписки з банківського рахунку та документи для підтвердження.


Депозити, які я зробив, кожна окрема транзакція чітко збігається з банківськими виписками, які я надав, я явно не можу зрозуміти, у чому справа. Якщо parimatch не може відстежити жодну транзакцію, їм слід перевірити мій обліковий запис parimatch, і вони дізнаються, які транзакції насправді відбулися та скільки грошей я вніс або зняв.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, це саме те, що сталося.

Я зв’язався зі службою підтримки, але допомоги немає, це просто нескінченна петля, коли я зв’язуюсь із ними, вони кажуть, будь ласка, надайте банківські виписки, які я вже надавав кілька разів.

Автоматичний переклад.

filefilefilefilefile


ось що відбувається, тепер я не отримаю від них жодної відповіді, і я попрошу повторити через 2-3 дні, і вони знову запитають у мене виписки з банківського рахунку.


Автоматичний переклад.
iceman6864

Я знаю, що з цим важко впоратися, але я б сказав, що ці спеціалісти казино працюють над тим, щоб перевірити виписки та ваш рахунок. На мій погляд, це не випадково, що ваш обліковий запис було заблоковано під час гри, а не тільки в момент, коли ви подали перший запит на зняття коштів, але це точно місце, де казино може пояснити вам усі деталі. Я б сказав, що ваш обліковий запис було позначено за певну активність або схожість, і тепер відповідний відділ проводить розслідування.

Я, звичайно, не хочу вас лякати, і хотілося б, щоб я повністю помилився.

Так чи інакше, але нам доведеться дочекатися резюме. Я не бачу іншого варіанту. Постарайтеся набратися терпіння.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого