Я цілком усвідомлюю, скільки часу потрібно, щоб скарги були повністю вирішені цими цілеспрямовано повільними та типовими тактиками затримки, що застосовуються легальними та незаконними казино.
Однак моя проблема полягає в тому, що я подав скаргу на нетерплячий і чекаючи, коли хтось швидко перегляне мою дуже (не складну) скаргу, яка, до речі, займе не більше 2 хвилин, щоб скарга перейшла від "поданої" до "справи відкрито", і швидка записка із запитанням, яку іншу інформацію, можливо, вимагає Гуру казино. Я сидів тут, чекаючи будь-яких документів, щоб перемістити речі.
Якщо у гуру казино є достатньо персоналу, щоб негайно реагувати на теми форуму (що в більшості випадків не повинно бути пріоритетним), вони повинні мати можливість швидко відкривати нові скарги в казино, особливо не складні. Мені відомо, що тут працюють вечори, включаючи неділю, а також цілий понеділок без жодного руху, але персонал швидко відповів на питання форуму.
Недарма в наші дні уряд Великобританії суворо ставиться до казино, адже гравці добре і справді хворіють тим, як до нас ставляться. Нас приймають за кружки, і ця тактика постійної затримки, яку використовують казино, справді вражає.
Зачекайте днів, коли Гуру казино розгляне скаргу
Зачекайте до 9 тижнів, коли Gam-Stop відповість на прості електронні листи
Зачекайте до 8 тижнів, щоб юридичні казино відповіли навіть на найпростіші та найпростіші скарги
Тисячі химерних казино щодня відкриваються з проблемними азартними гравцями, витрачаючи все, що у них є, але влада та банки закривають очі, не вживаючи примусових дій.
Навіть Комісії з азартних ігор у Великобританії потрібні три місяці, щоб відповісти на простий електронний лист.
О, і, до речі, це тривало роками задовго до цієї пандемії.
I'm fully aware of how long it takes for complaints to be fully resolved by these purposefully slow and the typical delay tactics used by legal and illegal casinos.
However my issue is the fact I submitted a complaint on here eager and waiting for somebody to quickly scan over my very (non-complicated) complaint, which by the way would take no longer than 2 minutes for the complaint to go from 'submitted' to 'case opened' and a quick note asking for what other information is possibly required by Casino Guru. I was sat here waiting with any documents to get things moving.
If Casino Guru have enough staff to immediately respond to forum threads (which in most cases should not be a priority) then they should be able to quickly open up new casino complaints especially non-complicated ones. I am aware staff work on here during the evenings including Sunday, plus the whole of Monday without a single bit of movement yet staff quickly responded to forum questions.
No wonder the UK Government are coming down strict on casinos these days, because players are well and truly sick of the way we are being treated. We are taken for mugs and these constant delay tactics used by casinos are truly astounding.
Wait days for Casino Guru to look at a complaint
Wait up to 9 weeks for Gam-Stop to respond to simple emails
Wait up to 8 weeks for legal casinos to respond to even the most basic and simple complaints
Thousands of dodgy casinos opening up daily with problem gamblers spending everything they have, yet the authorities and banks turn a blind eye with no enforcement action.
Even the UK Gambling Commission take up to 3 months to answer a simple email.
Oh and by the way this has been going on for years well before this plandemic.
Автоматичний переклад.