ФорумОбговорення скарг24 години на мою скаргу в казино

24 години на мою скаргу в казино

3 р. тому від London909
|
7854 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

Здравствуйте,



Я подав свою скаргу на казино Rizk, зараз минуло 24 години, а Гуру казино все ще нічого не сталося. Казино вже займає достатньо часу, щоб розглянути скарги, і цей витрачений додатковий час не допомагає.


Що відбувається?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
London909
3 р. тому

Привіт, я знайшов скаргу в нашій системі. Це потрібно затвердити. Оскільки ми отримуємо близько 600 скарг на місяць, а Ваша скарга була подана в неділю ввечері (за нашим місцевим часом), можливо, вона все ще знаходиться в черзі. У будь-якому разі я зв’язався з відповідним відділом, і вони повинні обробити це якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт.

Особливо в понеділок, ми іноді не в змозі опрацювати всі скарги. Я впевнений, що Вашу скаргу буде розглянуто наступного дня.

Автоматичний переклад.
Matej
3 р. тому

Привіт Матею,


Раніше я користувався цим сайтом, і вже кілька годин починають прокручуватися речі. Зараз я втратив два дні, скаргу досі не розглядали, і тоді ми потрапляємо в ситуацію, коли ви, хлопці, просите додаткову інформацію або документи, які втратять ще один день, можливо, більше, перш ніж скарга навіть не буде належним чином розроблена.


Закрийте скаргу, я перегляну альтернативні сайти.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, процес вирішення скарг непростий, а в більшості випадків - трудомісткий.

Нам шкода, що вам потрібно було почекати. Ваша скарга закрита (як ви просили)

Але, будь ласка, дайте мені знати, де ви будете вирішувати скаргу та скільки часу це займе - можливо, ми зможемо щось навчитися та покращити наш процес.

Автоматичний переклад.
London909
3 р. тому

Беручи до уваги, скільки часу казино зазвичай займає відповідь на скарги (дні чи навіть тижні) і скільки часу нам потрібно для того, щоб обробити всі докази та отримати додаткову інформацію, вирішення скарг зазвичай займає тижні, а не години. Якщо ви вважаєте, що "два втрачені дні" - це занадто багато, то так, удачі з "альтернативними сайтами" ...

Автоматичний переклад.
London909
3 р. тому

Вибачте за мою думку з цього приводу.

З досвіду, я кажу вам, що на "добре відомій" сторінці вирішення скарг (яка не є CG) знадобився тиждень, щоб розглянути справу, яку вона подала. Тільки тому, що моя скарга була використана з великої літери в описі, або тому, що вона не була дуже специфічною для проблеми.

Потім пройшло 3 тижні, перш ніж я нарешті нічого не змогла вирішити.

На "іншому відомому сайті" і з іншою проблемою, яка у мене була (а це не CG), вони відповіли мені через 4 дні. І їм знадобився місяць, щоб сказати мені, що скарга закрита і що вони нічого не можуть зробити, тому що казино не відповіло.

Що я маю на увазі під цим, що це рішення скарги не є справою кількох годин. У гіршому випадку це може зайняти тижні чи місяці.

Я навіть тоді звернувся до суб’єкта ліцензування. І я ще чекаю відповіді через рік.

Не перешкоджайте, щоб вирішити скаргу, потрібен час і терпіння. І я знаю, що CG робить це дуже важко і найбільш справедливо.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, доброго ранку, я створив обліковий запис fortuneclock, і це не дозволить мені зняти гроші. І я зателефонував за номером, який він поставив у контакт, і він каже мені, що немає ... Хтось, хто може мені допомогти ...? Дякую


Автоматичний переклад.
lauarual
3 р. тому

Я цілком усвідомлюю, скільки часу потрібно, щоб скарги були повністю вирішені цими цілеспрямовано повільними та типовими тактиками затримки, що застосовуються легальними та незаконними казино.


Однак моя проблема полягає в тому, що я подав скаргу на нетерплячий і чекаючи, коли хтось швидко перегляне мою дуже (не складну) скаргу, яка, до речі, займе не більше 2 хвилин, щоб скарга перейшла від "поданої" до "справи відкрито", і швидка записка із запитанням, яку іншу інформацію, можливо, вимагає Гуру казино. Я сидів тут, чекаючи будь-яких документів, щоб перемістити речі.


Якщо у гуру казино є достатньо персоналу, щоб негайно реагувати на теми форуму (що в більшості випадків не повинно бути пріоритетним), вони повинні мати можливість швидко відкривати нові скарги в казино, особливо не складні. Мені відомо, що тут працюють вечори, включаючи неділю, а також цілий понеділок без жодного руху, але персонал швидко відповів на питання форуму.


Недарма в наші дні уряд Великобританії суворо ставиться до казино, адже гравці добре і справді хворіють тим, як до нас ставляться. Нас приймають за кружки, і ця тактика постійної затримки, яку використовують казино, справді вражає.


Зачекайте днів, коли Гуру казино розгляне скаргу

Зачекайте до 9 тижнів, коли Gam-Stop відповість на прості електронні листи

Зачекайте до 8 тижнів, щоб юридичні казино відповіли навіть на найпростіші та найпростіші скарги

Тисячі химерних казино щодня відкриваються з проблемними азартними гравцями, витрачаючи все, що у них є, але влада та банки закривають очі, не вживаючи примусових дій.

Навіть Комісії з азартних ігор у Великобританії потрібні три місяці, щоб відповісти на простий електронний лист.


О, і, до речі, це тривало роками задовго до цієї пандемії.





Автоматичний переклад.
London909
3 р. тому

Я розумію вашу тривогу і огиду.

Але виявляється, що людина, яка звертається до форуму, - це не та сама особа, яка розглядає скарги.

Однак якщо проблема настільки проста, справа трохи терпіти.

Я впевнений, що через тиждень (максимум) ваша скарга була б вирішена, враховуючи, що ви описуєте проблему як щось дуже просте.

Іноді доводиться розуміти, що ми не єдині зі скаргами. І що відповідальні за вирішення наших проблем також мають інші роботи. Я впевнений, що вони не роблять це з необережності чи навмисно!

Багато сил! Я сподіваюся, що ви зможете вирішити це незабаром!

Я вже кілька разів переживав ту саму тривогу, і повірте, я вас прекрасно розумію! 👋😊

З повагою!

Автоматичний переклад.
London909
3 р. тому

У нас одна особа, відповідальна за роботу з повідомленнями на форумі (я), і близько 10 за скарги. Це 10 людей, які платять за надання послуги, яка є абсолютно безкоштовною для всіх гравців. У нас також є Петронела, яка працює в неділю, тому людям, які подали скарги в п’ятницю, не потрібно чекати до понеділка.

Ми ніколи не чекаємо, коли казино відповість 8 тижнів. Це 1 тиждень, а в деяких випадках ми продовжуємо його до 2. Коли справа надсилається до регулятора (MGA, UKGC тощо), ми чекаємо, поки вони вирішать його. Ми також спілкуємося з ними, щоб прискорити процес.


Автоматичний переклад.
JONIIII12
3 р. тому

Тоді вам слід спробувати зв’язатися з ними електронною поштою або, можливо, в прямому чаті.

Автоматичний переклад.
JONIIII12
3 р. тому

Ви подали всі свої документи?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тут я принаймні гарненьке подвір’я того, що відбувається і що я зробив неправильно, лише зрідка граючи з невеликими грошима, поки не виграв 3000 €. Це почалося з фокусу, спочатку все гаразд, а тепер, як повідомляється, друге читання, і я грав удома лише на мобільному телефоні, а не на комп’ютері, де іноді грав десятки і завжди blackdiamondcasino. виграли, давайте 🙂, стрес може бути тим, що я ніколи не граю.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Єдине, що в моєму житті є важливим для мене, - це найкращі онлайн-казино.com . тут я знайшов казино, яке мені подобається. Відмінний контроль якості цілісності протягом багатьох років. Я граю на постійно підтверджуваних сайтах, роблю невеликі депозити і катаюся на мінімальній швидкості.

Депозити надходять негайно, тоді як запити на оплату обробляються протягом доби, але вони також виплачуються, не перевищуючи термін обробки заявок. Існує багато різних типів слотів, які постійно оновлюються та додаються нові. Вирішення технічних проблем на сайті трапляється рідко, але якщо вони все-таки трапляються, проблема буде вирішена негайно. Відмінна служба підтримки, яка працює та вирішує проблеми буквально двадцять чотири години на день, 7 днів на тиждень.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
jsven96
3 р. тому

Оскільки програвач просив закрити скаргу ще до її публікації, я не можу надіслати вам посилання на неї. Йшлося про казино, яке дозволило внести депозит гравцю, який, очевидно, був заблокований на Gamstop.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Матей-


Я подав скаргу на Fair Go у, я вважаю, неділю. Я впевнений, що вас хлопці кидають. Я просто хотів повідомити вас, що це значно більше, ніж я подав, і фотографії, які я не міг завантажити. Сподіваюся почути від вас скоро.


Дякую! Брайан

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніеле! Я подав один за $ 4500 проти Fair Go. Я розумію, що це в підпорядкуванні (Ха). Але, будь ласка, повідомте будь-кому, хто з цим займається, якщо зв’яжеться зі мною. 1-й. У цій історії є ще щось, і я не зміг завантажити пару доказових фотографій на ваш сайт. Дякую ! Я дуже ціную це. Я знаю, що вас, хлопці, хлюпають

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, народ. Просто почекайте трохи, зазвичай ми пишемо першу відповідь між 24-48 год. На жаль, вирішення скарг займає багато часу, тому, будь ласка, підготуйтеся до цього.

Автоматичний переклад.
Matej
3 р. тому

Не біда, сер. Хлопець з Лондона був далеко не в порядку. Я не міг повірити тому, що читав.

Швидке запитання, чи можете ви відповісти. Журнал чату, який ви маєте з підтримкою клієнтів. В інших. В інших кажуть, що я веду чат із підтримкою клієнтів. Іноді це може бути вашим єдиним рятівником залежно від того, що вони говорять. Вони не повинні бути в змозі змінити їх, так? Це документ із печаткою для мого та їхнього захисту.


Крім того, ви коли-небудь чули про редагування підтримки чи просто припинили видалення стенограм чату?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого