Дякую за пояснення.
Однак чи означає це, що коли ви надіслали їм банківську виписку, вона вже була прийнята, а ваш рахунок повністю перевірено?
Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, і якщо вони цього не зроблять, у вас буде можливість подати скаргу, і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації.
Хоча я б дав казино ще кілька днів, оскільки ви сказали, що чекаєте тиждень. Якщо вам потрібно уважно вводити IBAN, чи запитували ви в служби підтримки, що це означає і чи робите ви десь помилку, щоб вони могли вам допомогти? Мені це здається досить тривіальною річчю, але якщо є помилка, я думаю, що чат зможе допомогти вам із нею.
У будь-якому разі я зачекаю на ваше наступне оновлення та подивлюся, чи зміниться ваша ситуація. Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти. Але наразі запасіться терпінням і з’ясуйте, що вам потрібно зробити, щоб вивести кошти правильно.
Thanks for the explanation.
However, does that mean that when you sent them the bank statement, it was already accepted and your account is fully verified?
Regarding your withdrawal, we give the casinos 14 days to resolve this process and if they fail to do so then there will be an opportunity to file a complaint where we will try to help you in your situation.
Although I would give the casino a few more days since you say you are waiting a week. If you have to enter IBAN carefully, did you ask the support what it means and if you are making a mistake somewhere so that they can help you? It seems like a pretty trivial thing to me, but if there is a mistake, I think chat should be able to help you with it.
Anyway, I'll wait for your next update and see if your situation changes. If not we'll be here to try and help. But for now, please be patient and figure out what you need to do to make the withdrawal right.
Автоматичний переклад.