1Red Casino Betrug !

2 міс. тому від keremozdinc
|
1201 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

НІКОЛИ не грайте на Red1. У цьому казино ви можете зробити депозит, але НІКОЛИ не знімати гроші. Зняти гроші неможливо. Таким чином, не викидайте гроші на вітер і грайте з іншим постачальником

Автоматичний переклад.
keremozdinc
2 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію.

Що стосується самого казино, чи не могли б ви уточнити, будь ласка, чи належить воно до таких?

file

Що стосується вашої проблеми, скільки часу ви не можете зняти кошти? Казино також повідомило вам, що за цим стоїть і, отже, причину?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

так, проблема в казино 1red. Я намагався зняти свої гроші час від часу протягом майже тижня, але незалежно від того, що я роблю, мої запити на зняття коштів продовжують отримувати відмову (6-7 із них було відмовлено), і вони придумують інше виправдання щоразу, але вони цього не роблять навіть скажіть мені, чому його було відхилено, вони просто залишають мені розпливчасту заяву, наприклад, будь ласка, уважно напишіть свій IBAN. Вони запитують у мене виписку з банківського рахунку, на якій вони можуть побачити всю необхідну інформацію, IBAN тощо, і навіть якщо я завантажив це тисячу разів, вони все одно не надсилатимуть мені гроші, які я заробив, і безглуздо витрачатимуть мій час. І система підтримки погана, ніхто не знає, що вони роблять, і не може мені нічим допомогти.

Автоматичний переклад.
keremozdinc
2 міс. тому

Дякую за пояснення.

Однак чи означає це, що коли ви надіслали їм банківську виписку, вона вже була прийнята, а ваш рахунок повністю перевірено?

Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, і якщо вони цього не зроблять, у вас буде можливість подати скаргу, і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації.

Хоча я б дав казино ще кілька днів, оскільки ви сказали, що чекаєте тиждень. Якщо вам потрібно уважно вводити IBAN, чи запитували ви в служби підтримки, що це означає і чи робите ви десь помилку, щоб вони могли вам допомогти? Мені це здається досить тривіальною річчю, але якщо є помилка, я думаю, що чат зможе допомогти вам із нею.

У будь-якому разі я зачекаю на ваше наступне оновлення та подивлюся, чи зміниться ваша ситуація. Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти. Але наразі запасіться терпінням і з’ясуйте, що вам потрібно зробити, щоб вивести кошти правильно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт і доброго дня. Я вважаю це казино дуже хорошим, я зареєструвався лише кілька днів тому і вже виграв 450 євро, тому я рекомендую його

Автоматичний переклад.
Michael3011
1 місяць тому

Привіт, я радий, що поки що все йде за планом.

У будь-якому випадку, вам уже вдалося зняти гроші чи ви щойно виграли? Вам подобається ще щось у цьому казино чи ви ще не можете сказати? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого