...

4 р. тому від Ray95
|
8104 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
Ray95
4 р. тому

Привіт Рей95,

Хтось із Бразилії також скаржився на казино, а потім людина звернулася до нас на різні електронні листи, а також тут і попросила нас видалити скаргу. Це ти був?

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Пам’ятаю, що в тому казино була людина, яка скаржилася, але чи справді це нечесно? Вони могли перевірити інформацію, щоб попередити гравців цього казино.

Автоматичний переклад.
paulish
4 р. тому

я думаю, що він був людиною

Автоматичний переклад.
Ray95
4 р. тому

Якщо ви відчуваєте, що до вас казино не поводилося добре, пропоную вам подати скаргу на наш веб-сайт:
https://casino.guru/complaints

Ми можемо спробувати зв’язатися з казино і допомогти вам.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Ray95
4 р. тому

Якщо вони дійсно сказали вам, що вони можуть закрити ваш рахунок без причини, то це не нормально.

Ви відкрили скаргу через наш веб-сайт, як я запропонував вам у своїй попередній відповіді?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого