Привіт.
Я хотів би запитати у вас. По-перше, я хочу сказати, що я ніколи не був азартним гравцем, оскільки в мене була депресія через сімейну трагедію. Я зробив рахунок в казино "без імені". За перші 5 днів Айв депонував понад 13 тис. Доларів. Я думаю, це перше вказівка на процедуру kyc. Нічого не сталося. Це закінчилося, коли я був на 40 тис. Депозитів протягом 2 тижнів без жодної взаємодії. Скасував зняття коштів (ще один показник) Потім мені пощастило і я хотів зняти гроші щонайменше 17 тис. Доларів. Під час цього VIP-прапор був доданий до мого облікового запису БЕЗ БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ПЕРЕВІРКИ. Потім це сталося, мені повідомили, що мені потрібно перевірити себе, щоб я міг вийти. Я надсилаю всі необхідні документи, цей процес вимагав багато спроб, за цей час я знову скасував зняття коштів, але повернувся з черговим зняттям. Після того, як співробітники запитали мене, яка моя думка щодо казино, я розповів йому свою історію, і що я граю в азартні ігри лише через депресію. Цього дня я знову скасував зняття коштів і програв усі. Будь ласка, запитайте, чи є бажаний крок повернути мені принаймні гроші після того, як я розповів свою історію про свою проблему. Вони сказали, що ні. Потім я спробував викласти свою справу на pogg.com, де вони довго розмовляли з ними, і після 4 місяців взаємодії з казино та MGA вони вирішили, що після однієї розмови я маю право повернути свої гроші, оскільки я демонстрував високі показники проблема з азартними іграми. Казино не виконувало рішення, яке, поггс-слова, є юридично обов'язковим, і я повинен зв'язатися з MGA. MGA має це на столі протягом 3 місяців.
У цьому казино є UKGC та MGA, але оскільки я не з Великобританії, мені довелося вибрати MGA. За статтями UKGC багато казино справедливо отримали такі високі штрафи за це, і гравці повернули гроші. Чи думаєте ви, що MGA має такий самий погляд на це сотуацію?
Ніякого KYC, жодної AML, жодного попередження чи запитання, чи я в порядку, нічого. Це почалося, коли я хотів зняти гроші, і моє зняття тривало протягом 12 годин. Попередні, коли моє зняття коштувало кілька годин, а потім було скасовано, нічого не вимагали.
Я просто розгублений, тому що в документі MGA зазначено, що рішення ADR має бути обов'язковим для обох сторін (оператора та гравця), а оператор не буде направляти гравця для передачі цього до MGA.
Трі відмовився виконувати рішення ThePogg, як зазначено в їх повідомленні, але після мого випадку я знайшов випадки, коли цей оператор був причетний до ThePogg.
Коли результат ADR повинен бути обов'язковим, чи може МГА прийняти рішення не виконувати своє рішення і не повертати мені гроші?
Спасибі і вибачте за мою англійську.
Я думаю, що це казино дуже важко порушило їх соціальну відповідальність.
Ось mesaage ThePogg, опублікований на мою скаргу, навіть після цього в чорному списку цього казино на їх сайті.
Ми мали дуже довгу розмову з Casino *** щодо цього питання.
Детально розглянувши цей випадок, ця служба вважає, що у вашій взаємодії з цим оператором було достатньо вказівок на те, що оператор повинен був виключити вас з підстав відповідальної азартної гри.
Перш ніж виносити рішення, ми проконсультувались з Мальтійським ігровим органом щодо основних підстав для постанови, і регулятор вказав, що вони мають підставу для рішення, достатню для підтримки рішення на основі того, що ми їм показали.
Повідомивши Casino *** про це рішення, вони прямо заявили, що не будуть виконувати дане рішення та наполягали на тому, щоб справу було передано на розгляд МГА.
Ми розуміємо, що система ADR, яка діє за ліцензією MGA, не пропонує жодних можливостей для операторів вимагати такої ескалації скарг до регулятора ні гравцем, ні оператором.
Підставами, на яких оператор відмовлявся поважати наше рішення, є твердження, що оскільки вони ще не здобули змогу оновити документ про умови використання, включивши політику подання скарг, яка відповідає ліцензії MGA, яку вони мають. Наскільки ми бачимо, це не підтримується Угодою про надання послуг ADR, яку вони підписали, в якій чітко зазначено, що "Дата набрання чинності" для угоди була 4 вересня 2019 року, і не робить виключення для оператора, який повинен оновити свої умови до набуває чинності. Таким чином, ми розглядаємо цей захист як нелегітимний і - відповідно до нашої Угоди про надання ADR-послуг з оператором - вважаємо нашу ухвалу юридично обов’язковою.
Цей випадок визнаний на користь гравця, і на думку цієї служби, гравець має право на відшкодування збитків після того моменту, коли агенти Casino *** мали діяти для закриття свого рахунку.
Враховуючи те, що Casino *** заявили про свій намір не виконувати цю постанову, ми рекомендуємо вам зв'язатися з МГА щодо цього питання. Ми також будемо передавати додаткову інформацію регулятору щодо цієї справи.
Дякую,
ThePOGG
Hello.
I would like to ask u. 1stly i want to say ive never been gambler since i had a depression due to family tragedy. I made account on Casino "nonamed". In 1st 5 days ive deposited over 13k dollars. I think its the 1st indication to make kyc procedure. Nothing happend. It ended up when i was on 40k deposits during 2 weeks without any interaction. Had cancelled withdrawals (another indicator) Then i got lucky and wanted to withdrawal atleast 17k dollars. During this VIP flag was added to my account WITHOUT ANY VERIFICATION. Then it happend, I was informed I need to do verify myself then I can withdrawal. I send all needed documents, this process needed a lot of tries, during this time I canceled withdrawals again but came back with another withdrawal. After staff asked me what is my opinion on the casino, ive told him my story and that i am gambling only because of depression. This nigh I cancelled again my withdrawals and lost all. Kindly asked if there is willing step to give me atleast money back I had after I told my story about my problem. They said no. Then i tried to put my case on pogg.com where they had long conversation with them and after 4 months of interaction with casino and MGA they decided that after one conversation I have right to have my money back, since I was showing high indicators of problem with gambling. Casino didnt follow they decision which by poggs words is lawly binding and I have to contact MGA. MGA has this on table for 3 months.
This casino has UKGC and MGA, but since I am not from UK i had to chose MGA. By articles by UKGC a lot of casinos got so high penalties rightly for this and players had refunded. Do u think that MGA has the same look on that sotuation?
No KYC, no AML, no warning or asking me if i am ok, nothing. It started when i wanted to withdrawal and my withdrawal was up for 12 hours. Previous ones where my withdrawals holds for few hours and then cancelled didnt require anything.
I am just confused, because on docume ts of MGA states that ADR decisionn should be binding for both parties(operator and player) and operator would not refer player to take this to MGA.
Thry declined to follow decision of thePogg as it states in their message, but after my case ive found cases where this operator was particulated with ThePogg.
When the ADR result should be binding, can MGA decide tocdont follow their decision and dont give me my money back?
Thanks and sorry for my english.
I think this casino really hard breached their social responsibility.
Here is mesaage ThePogg posted on my complaint, even after that Blacklisted this Casino od their site.
We have had a very long conversation with Casino *** regarding this issue.
Having reviewed this case in detail it is the opinion of this service that there was sufficient indications given in your interactions with this operator that the operator should have excluded you on Responsible Gambling grounds.
Before making a ruling we consulted with the Malta Gaming Authority regarding the basic grounds for the ruling and the regulator indicated that they grounds for the ruling sufficient to support the ruling based on what we had shown them.
Having informed Casino *** of this ruling they have explicitly stated that they will not comply with the ruling given and have insisted that the case be escalated to the MGA for review.
It is our understanding that the ADR system in place under the MGA license does not offer any facility for operators to demand such escalation of complaints to the regulator by either player or operator.
The grounds upon which the operator has refused to respect our ruling is the claim that as they have not yet got round to updating their terms and conditions document to include a complaint policy that is compliant with the MGA license they hold. As far as we can see this is unsupported by the ADR Service Agreement they have signed, which explicitly states that the "Effective Date" for the agreement was the 4th of September 2019 and makes no exclusion for the operator having to update their terms prior to coming into effect. As such we view this defence as illegitimate and - in line with our ADR Service Agreement with the operator - consider our ruling to be legally binding.
This case is found in favour of the Player and it is the opinion of this service that the Player is entitled to a refund of losses after the point where Casino ***'s agents should have acted to close their account.
Given that Casino *** have stated their intention not to comply with this ruling we would recommend that you contact the MGA regarding this issue. We will likewise be passing further information on to the regulator about this case.
Thanks,
ThePOGG