ГоловнаФорумКоментарі та порадиПитання щодо MGA та соціальної відповідальності

Питання щодо MGA та соціальної відповідальності

4 р. тому від Deorko
|
5 853 переглядів 17 відповідей |
|
4 р. тому

Привіт.

Я хотів би запитати у вас. По-перше, я хочу сказати, що я ніколи не був азартним гравцем, оскільки в мене була депресія через сімейну трагедію. Я зробив рахунок в казино "без імені". За перші 5 днів Айв депонував понад 13 тис. Доларів. Я думаю, це перше вказівка на процедуру kyc. Нічого не сталося. Це закінчилося, коли я був на 40 тис. Депозитів протягом 2 тижнів без жодної взаємодії. Скасував зняття коштів (ще один показник) Потім мені пощастило і я хотів зняти гроші щонайменше 17 тис. Доларів. Під час цього VIP-прапор був доданий до мого облікового запису БЕЗ БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ПЕРЕВІРКИ. Потім це сталося, мені повідомили, що мені потрібно перевірити себе, щоб я міг вийти. Я надсилаю всі необхідні документи, цей процес вимагав багато спроб, за цей час я знову скасував зняття коштів, але повернувся з черговим зняттям. Після того, як співробітники запитали мене, яка моя думка щодо казино, я розповів йому свою історію, і що я граю в азартні ігри лише через депресію. Цього дня я знову скасував зняття коштів і програв усі. Будь ласка, запитайте, чи є бажаний крок повернути мені принаймні гроші після того, як я розповів свою історію про свою проблему. Вони сказали, що ні. Потім я спробував викласти свою справу на pogg.com, де вони довго розмовляли з ними, і після 4 місяців взаємодії з казино та MGA вони вирішили, що після однієї розмови я маю право повернути свої гроші, оскільки я демонстрував високі показники проблема з азартними іграми. Казино не виконувало рішення, яке, поггс-слова, є юридично обов'язковим, і я повинен зв'язатися з MGA. MGA має це на столі протягом 3 місяців.

У цьому казино є UKGC та MGA, але оскільки я не з Великобританії, мені довелося вибрати MGA. За статтями UKGC багато казино справедливо отримали такі високі штрафи за це, і гравці повернули гроші. Чи думаєте ви, що MGA має такий самий погляд на це сотуацію?

Ніякого KYC, жодної AML, жодного попередження чи запитання, чи я в порядку, нічого. Це почалося, коли я хотів зняти гроші, і моє зняття тривало протягом 12 годин. Попередні, коли моє зняття коштувало кілька годин, а потім було скасовано, нічого не вимагали.

Я просто розгублений, тому що в документі MGA зазначено, що рішення ADR має бути обов'язковим для обох сторін (оператора та гравця), а оператор не буде направляти гравця для передачі цього до MGA.

Трі відмовився виконувати рішення ThePogg, як зазначено в їх повідомленні, але після мого випадку я знайшов випадки, коли цей оператор був причетний до ThePogg.

Коли результат ADR повинен бути обов'язковим, чи може МГА прийняти рішення не виконувати своє рішення і не повертати мені гроші?


Спасибі і вибачте за мою англійську.


Я думаю, що це казино дуже важко порушило їх соціальну відповідальність.

Ось mesaage ThePogg, опублікований на мою скаргу, навіть після цього в чорному списку цього казино на їх сайті.

Ми мали дуже довгу розмову з Casino *** щодо цього питання.

Детально розглянувши цей випадок, ця служба вважає, що у вашій взаємодії з цим оператором було достатньо вказівок на те, що оператор повинен був виключити вас з підстав відповідальної азартної гри.

Перш ніж виносити рішення, ми проконсультувались з Мальтійським ігровим органом щодо основних підстав для постанови, і регулятор вказав, що вони мають підставу для рішення, достатню для підтримки рішення на основі того, що ми їм показали.

Повідомивши Casino *** про це рішення, вони прямо заявили, що не будуть виконувати дане рішення та наполягали на тому, щоб справу було передано на розгляд МГА.

Ми розуміємо, що система ADR, яка діє за ліцензією MGA, не пропонує жодних можливостей для операторів вимагати такої ескалації скарг до регулятора ні гравцем, ні оператором.

Підставами, на яких оператор відмовлявся поважати наше рішення, є твердження, що оскільки вони ще не здобули змогу оновити документ про умови використання, включивши політику подання скарг, яка відповідає ліцензії MGA, яку вони мають. Наскільки ми бачимо, це не підтримується Угодою про надання послуг ADR, яку вони підписали, в якій чітко зазначено, що "Дата набрання чинності" для угоди була 4 вересня 2019 року, і не робить виключення для оператора, який повинен оновити свої умови до набуває чинності. Таким чином, ми розглядаємо цей захист як нелегітимний і - відповідно до нашої Угоди про надання ADR-послуг з оператором - вважаємо нашу ухвалу юридично обов’язковою.

Цей випадок визнаний на користь гравця, і на думку цієї служби, гравець має право на відшкодування збитків після того моменту, коли агенти Casino *** мали діяти для закриття свого рахунку.

Враховуючи те, що Casino *** заявили про свій намір не виконувати цю постанову, ми рекомендуємо вам зв'язатися з МГА щодо цього питання. Ми також будемо передавати додаткову інформацію регулятору щодо цієї справи.

Дякую,

ThePOGG

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт, Деорко.

У цьому випадку є кілька проблем. (Випадково ми нещодавно мали справу з чорним списком, який Погг дав цьому казино, щоб ми мали хороший огляд)

В даний час "відповідальні азартні ігри" є великою темою, і різні органи ліцензування мають різні процедури.

Наприклад, UKGC та Шведський орган ліцензування мають дуже суворі правила, і у вашому випадку вони, безумовно, вирішать на вашу користь. У MGA немає таких суворих правил, і тому ми не впевнені, як прийняти рішення (але, з того, що ви говорите, я вірю, що вони з вами згодяться) у вас проблеми з азартними іграми, буквально, ви, мабуть, не отримаєте справедливості. (Напевно є також почесні казино Кюрасао.)

Повернутися до вашої справи:

Проблема тут полягає в тому, що казино не погоджується з тим, як вирішив Погг. (так, рішення повинно бути обов'язковим, і так, привід, що вони повинні спершу його відрегулювати на сайті, також дуже слабкий). У будь-якому випадку, ми вважаємо, що казино чи гравець, якщо у нього є сумніви щодо рішення ADR, має право вимагати від органу ліцензування переглянути справу.

У вашому випадку було б добре звернутися до МГА та безпосередньо запитати про вашу справу та факт, чому рішення займає так довго. Особливо, коли Погг уже консультувався з усією справою з MGA, тому що три місяці для вирішення дійсно дуже великі для MGA.


Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я дзвонив їм 3 тижні тому.

У той момент вони сказали мені "минулого тижня ми вимагали від оператора документів".

Коли я зателефонував тоді 3 дні тому, вони сказали мені, що трамвай зі скаргою зайнятий, і цього дня вони зателефонують, нічого не відбудеться, тому я зателефонував цим дням і мені пообіцяли, що вони зв’яжуться зі мною наступні дні. І нічого, я просто розгублений, як вони сидять у моєму випадку, ніби вони насправді не хочуть, щоб мені допомогли знайти способи з Казино, як це зробити.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я розумію, що важко так довго чекати. Але я боюся, що вам потрібно почекати ще трохи. Якщо ви вже чекали три місяці, то кілька днів більше не має великого значення. Я сподіваюся, що вони вирішать на вашу користь. Інакше я починаю сумніватися у постанові MGA.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Її немає 3 місяців. З жовтня 2019 по лютий 2020 року Погг. З 20 лютого по теперішній час MGA.

Автоматичний переклад.
Deorko
4 р. тому

Мені дуже шкода, але немає іншої поради в цій ситуації, ніж почекати ще трохи. Це рішення є остаточним, тому більше немає очікування, жодна інша установа чи дозвільний орган. Після цього рішення воно має закінчитися. Тож залишайтеся сильними і зачекайте ще трохи.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я чекаю ... Мені просто страшно, що вони вирішать мені не повернути гроші.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Місяць тому, коли я зателефонував їм, отримаю відповідь, що минулого тижня вони вимагали від оператора деякі документи, і це буде вирішено через 1 тиждень, через місяць, протягом періоду 3 дні, всі агенти були зайняті або вже були поза посадою

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Сьогодні я зателефонував до MGA, і вони сказали мені, що їх команда збирає всі документи, і рішення має бути наступного тижня

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я думаю, що пора назвати це казино. Його радість у казино під ТОВ Genesis Global Ltd.

Оскільки я дивився, як MGA поводиться з гравцями, які повертаються, я це розумію.

https://www.casinobeats.com/2020/07/20/gambling-commission-hands-interim-licence-suspension-to-genesis-global/


Це якось приносить блиск моєму випадку.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я думаю, що перед тим, як почати грати і робити ставки, слід зв’язатися з ними або дізнатися, щоб це не повторилося

Автоматичний переклад.
paulish
4 р. тому

Я займаюся азартними іграми чесно.


Автоматичний переклад.
Deorko
4 р. тому

Я сказав, що поки що 67 разів.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я такий роздутий ...

Уже через 2 тижні вони отримали всі документи від оператора і все ще нічого, я їм дзвонив і єдине, що вони сказали мені, що їх команда працює над цим. Коли я попросив принаймні якийсь часовий масштаб, мені сказали, вони не можуть дати будь-який часовий масштаб.


Я хотів сказати їм, що вони сидять на моєму випадку, як собака на його кістці.

Автоматичний переклад.
Deorko
4 р. тому

Вітаємо! Мате

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Тож я прийняв остаточно рішення, і я шокований.

1) ніколи не отримував електронного листа про підтвердження мого рахунку

2) ive показав декілька согналів проблемних азартних ігор, як, наприклад, кількість депозиту, частота, і знищив скасовані зняття коштів.

3) все-таки нормально дозволяти комусь внести понад 35 000 доларів без будь-якої перевірки?

4) вони абсолютно не поставили підтримане ними рішення THEPOGGs у цьому випадку, що насправді був моїм єдиним випадком.

5) чесно, це електронна пошта, де Ів сказав їм: «я ніколи не був азартним гравцем, я почав грати через депресію смерті мого діда місяця "взяли щось, щоб зупинитись від азартних ігор? Я думаю так.


Отже, ось воно.


Шановний пане XxX,

 

Будь ласка, прийміть наші щирі вибачення за час, який нам знадобилося повернути, відповівши про вашу скаргу. Далі викладене нижче, будь ласка, повідомте, що ми отримали інформацію від представника Genesis Global Limited, який повідомив MGA, що ви зареєстрували свій рахунок 27.04.2019. Ви внесли на зберігання і почали грати 29.04.2019. Коли ваш депозит досяг 34 250 CZH (що еквівалентно 1258,58 EUR), вони запитали ваші документи KYC.


Оскільки ви не завантажували свої документи, вони надіслали вам кілька нагадувань 01.05.2019, 05.05.2019, 05.059 та 23.05.2019. Ви завантажили свої перші документи 17.05.2059 р., І коли вони отримали всі документи, вони підтвердили ваш рахунок 24.05.2019. Вони також надіслали вам відповідальний ігровий матеріал, який нагадує вам про їх відповідальні ігрові інструменти.

Коли 26.05.2019 року надійшло від вас електронного листа, в якому ви показали, що у вас виникли проблеми, вони вирішили самостійно виключити ваш рахунок.

Ми запевняємо вас, що як регулятор ми прагнемо домогтися того, щоб наші ліцензіати дотримувалися найсуворішого рівня захисту гравців, але ми розуміємо, що бувають випадки, коли азартні ігри перестають бути для деяких видів розваг. На жаль, не існує центральної бази даних, яка б сприяла виключенню з усіх ліцензованих операторів MGA, і чесно, навіть якщо така база даних насправді існувала, вона лише захистить проблемних гравців від доступу до онлайн-казино, що мають ліцензію MGA; доступність до онлайн-казино, ліцензованих в інших юрисдикціях, все ще можлива, що робить такий підхід вкрай неефективним.

Хоча ми не маємо змоги допомогти вам отримати гроші, які ви сплатили, ми хотіли б надати вам ефективний засіб захисту себе за допомогою блокуючого програмного забезпечення, яке повністю видалить доступ до будь-яких веб-сайтів, пов’язаних з азартними іграми. Якщо ви вирішили зняти спокусу взагалі, ми можемо зробити це програмне забезпечення доступним для вас безкоштовно. Звичайно, ми також радимо звернутися до професіоналів, які можуть допомогти вам у подальшому у вирішенні ваших проблем.

Якщо ви хочете отримати додаткові інструкції щодо безкоштовного програмного блокування, будь ласка, повідомте нас про це, і ми надішлемо вам необхідну інформацію.

 

З повагою,



Автоматичний переклад.
Deorko
4 р. тому

Привіт Доерко.

Я також не очікував такого результату, особливо коли Погг консультував всю справу з МГА. На жаль, ніде не визначено, як проявляються ознаки залежності, а органи ліцензування (деякі) вимагають лише від казино шукати будь-яких ознак залежності у своїй поведінці. Навіть якби вони хвилювалися за гравця, вони, звичайно, не закривали б його рахунок відразу, але хотіли б отримати інформацію та дохід від нього та перевірити, чи гравець не залежний і хоче продовжувати грати. У вашому випадку ви вступаєте в конфлікт із правом на свободу волі.

До ваших коментарів:

Ваша перевірка була завершена протягом одного місяця, і я не побачив би проблеми з цим. Можливо, що виклики казино на перевірку закінчилися спамом, і згідно з даними MGA, казино спробувало перевірити.

Я розумію, що для вас сума, яку ви втратили багато грошей, але це дуже суб’єктивно. Це може бути не так для гравців з інших країн. Для таких ситуацій немає правил. Блокування чийогось рахунку лише тому, що вони скасовують зняття x разів поспіль або здають більшу суму - це те, що я не очікую, що коли-небудь буде здійснено на практиці.

В даний час найсуворіший орган ліцензування Швеції має два важливі умови, які не виконуються, а саме перевірку доходу, якщо гравець хоче внести більші суми грошей, і кнопку паніку, яка при натисканні гравця блокується. Але якщо гравець хоче грати, це не зупинить його.

Казино відповіло на ваше повідомлення про те, що у вас виникли проблеми негайно, і ваш рахунок закрили. Я боюся, що не так багато, щоб зловити. Хоча Погг вирішив на вашу користь, MGA став на бік казино, і це рішення регулятора.

У цьому випадку, я боюся, у нас немає можливості вам допомогти. Нам дуже шкода.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Цей електронний лист після того, як вони заблокували мій рахунок, був розлючений 26.5. Напишіть електронною поштою, де я зневажав свої почуття (у коментарях там), написаний 24.5.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого