ФорумКоментарі та порадиЧому цей форум взагалі існує?

Чому цей форум взагалі існує?

1 рік тому від MatzeHe
|
3805 переглядів 7 відповідей |
Ця тема заблокована
1 рік тому

Ось тільки питання!


Більшість казино, які отримали хороші оцінки від Casino Guru, оцінені користувачами погано вище середнього!


Що вам платять, щоб так добре оцінювати цих злочинців?

Що ж, злочинці допомагають іншим злочинцям, якщо у вас такі ж інтереси!


У мене кілька разів був поганий досвід, хоча відповідні казино мали дуже хорошу репутацію!

Починається з абсолютно неправильної інформації про варіанти оплати та вибір провайдерів ігор!

3/4 казино не пропонують вказаний спосіб оплати, як і постачальники ігор!

Кожна група у Facebook серйозніша за цей брудний форум!


Є причина, чому люди в Німеччині кажуть «ні» вам, злочинцям з Кюрасао та Мальти!

Тепер я дуже радий, що ви відмовляєтесь від німецькомовних гравців!


Цей брудний форум навіть нічого не робить проти очевидного шахрайства в казино!


Неважливо, чи ви виграли більші суми грошей, які вам відмовляють, чи нещодавно казино видаляють дані користувачів після того, як вони зробили депозит!


Звичайно, ви не допоможете гравцям, які не отримують жодних відповідей на свої листи чи повідомлення через контактну форму.


Ви повинні багато скаржитися на свій форум підтримки злочинців, щоб цей домен забанили в деяких країнах!


Персонал тут нічого не робить для гравців!

І навіщо вам, коли ви в союзі з операторами казино!


ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ ЗА ВІДСУТНІСТЬ ДОПОМОГИ В КІЛЬКОХ ВИПАДКАХ!



Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Дозвольте відповісти спочатку запитаннями:

Чи читали ви нашу статтю про те, як ми оцінюємо казино ?

Чи читали ви наш кодекс чесних азартних ігор , щоб знати, як казино повинні ставитися до гравців відповідно до нас і як гравці повинні поводитися в онлайн-казино?

Ви знаєте, скільки співробітників займаються виключно скаргами гравців? Чи знаєте ви, що нам ніхто не платить за розгляд цих скарг, і, незважаючи на це, лише за останній місяць ми розглянули понад 1000 нових скарг?

Ми ніколи не стверджували, що ви не можете мати поганий досвід у казино, яке має гарну репутацію. Я стверджую, що існує менша ймовірність виникнення будь-яких проблем, а якщо вони у вас є, є більша ймовірність того, що ми допоможемо їх вирішити, якщо права на вашому боці.

Що стосується платежів і доступних постачальників ігор: ми використовуємо інформацію, надану нам казино. У минулому було багато випадків, коли варіанти оплати та постачальники були доступні в казино, але вони були недоступні в юрисдикції гравця. Тоді це не означає, що казино збрехало. Це означає, що діють обмеження залежно від країни проживання гравця. Завжди краще отримати підтвердження від їхньої служби підтримки клієнтів, якщо якась інформація важлива для вас. Це також хороший спосіб побачити, як працює їхня служба підтримки клієнтів.

Знаєш що смішно? Деяким казино ми не подобаємося через жахливі рейтинги, які ми їм дали, і рішення, які ми прийняли, коли йдеться про скарги, подані проти них. У нас були досить дружні стосунки, а зараз з нами відмовляються спілкуватися. Крім того, є гравці, які ненавидять нас через чудові оцінки, які ми дали казино, і скарги, які ми відхилили, коли вони скаржилися на казино. Здавалося б, що ми нікому не подобаємося, але наші щоденні контакти з гравцями доводять протилежне 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, тоді поясніть мені, чому вони просять вас про допомогу, а ви нічого не робите? Я чекав відповіді більше тижня, тому що одне з ваших добре оцінених казино не відповідає на мої запити!

Повторюю, КАЗИНО, рекомендоване вами та добре оцінене!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Пропали мої гроші, які вам байдужі! Зрештою, це було лише 25 євро, бо я забув «0». Було б чудово, якби мені довелося бігти за 250 євро! Настав час вивести такі форуми з обігу або принаймні ввести санкції за пособництво та підбурювання до шахрайства!

Я хотів би знати, що ви робите, якщо на вас дійсно хтось донесе, і ви побачите себе в суді!

Що ще це не так! Завдяки своїм рейтингам ви покладаєтеся на серйозність казино, тому що вірите своїй дурниці, яку пишете!

Якщо вас обдурять у 2 із 2 казино, це 100% показник шахрайства!

Знову запитання: скільки вам платять казино за те, що ви їх добре оцінюєте?

Я не в настрої сперечатися з хлопцем, який кидається на мене з дешевими виправданнями!




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Я б сказав, що вам слід зосередитися на скарзі та оновити її належним чином.

Почніть із спірної суми. Якщо ви зробили помилку, це не кінець світу - лише питання співпраці.

Крім того, скарга все ще знаходиться в процесі, і, що більш важливо, казино звернуло увагу на проблему.

Чому ви зараз робите такі заяви? Я справді не розумію.

По-перше, ви навмисно вирішили подати скаргу безкоштовно, а тепер ви довели нас до того, що насправді нічого не відбувається, поки казино відповідають.

Будь ласка, зважайте на таймер і поводьтеся з повагою - ми не отримуємо нічого за розгляд вашої скарги.

Вибачте, але весь ваш підхід не має для мене сенсу.

У будь-якому випадку я попросив Ніка оновити для вас суму. Сподіваюся, ви зможете впоратися з рештою самостійно.

Дякую тобі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви зовсім жартуєте, чи не так? Як казино мало взяти до уваги це? Ви навіть не запитали мої дані, які я використовував для реєстрації.

ти бачиш світло

Я не можу поводитися шанобливо, якщо ти думаєш, що жартуєш!

Ви пропонуєте розглядати скарги казино!

Ще раз повторюю: я став жертвою казино, яке ви рекламували як хороше!

Це вже вдруге, коли ви взагалі не зацікавлені представляти людей.


Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Я не дуже розумію, що тут відбувається, чесно кажучи. Ви скаржитеся на казино, яке має хороший рейтинг на нашому веб-сайті. Рейтинг казино 8.2/10, що добре, але далеко не найкраще. У будь-якому разі у вас є проблема з казино, тому ви подали скаргу 6 днів тому. Ми не відмовляли у вашій справі. Нік почав розглядати вашу справу, і казино також долучилося сьогодні.

file

Тож сьогодні Нік попросив казино надати йому інформацію про те, скільки часу їм потрібно на це, і він чекає на відповідь. Ви, напевно, вважаєте, що ваша справа є найважливішою і ми маємо її негайно розглянути, але це не так. Справи, які були подані до вашої справи, важливіші, тому що ці гравці також чекають нашої відповіді, як і ви, але вони чекали ще довше.

Якщо ви незадоволені тим, як працює процес розгляду скарг на нашому веб-сайті, не соромтеся закрити свою справу та відкрити її в іншому місці, якщо вважаєте, що вас обслужать швидше та з кращим результатом. Ніхто не змушує Вас звертатися за допомогою до нас. У нас є свої процедури, 17 штатних працівників, які займаються лише скаргами, і ми пропонуємо свої послуги безкоштовно. Ви тут ведете себе так, наче ми ваш адвокат, якому ви заплатили добрі гроші, а він не відповідав вам кілька днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ВІДПОВІДІТЬ МЕНІ НА ОДНЕ ЗАПИТАННЯ! ЯК НІКУ МАЄ РОЗГЛЯДАТИ МОЮ СПРАВУ, ЯКЩО МОЄЇ ІНФОРМАЦІЇ НАВІТЬ НЕ ЗАПИТАЛИ!


ТИ НІЧОГО НЕ РОБИШ! І ТОМУ РЕЙТИНГ НА TRUSTPILOT Є АБСОЛЮТНО ВИПРАВДАНИМ І НЕ БУДЕ ВИДАЛЕНО АБО ПОКРАЩЕНО!


100 відсотків останніх казино принесли тільки негативний досвід! Усі казино, які добре роблять ставки! 8,2/з 10 не має бути добре? Тоді вам слід змінити систему оцінювання.

Виправдань більше немає!

Ви цілий день говорите дурниці! Нехай так буде. За 25 євро це для мене занадто тупо!

Зараз я передам ваш форум слідчому комітету! Може, знайдеться хтось, хто віддасть тебе на ніж!

Ви кляті злочинці, от і все!

Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Ви подали скаргу на нашому сайті. Ви просили нашої допомоги. Ми почали розглядати ваш кейс, запросили до обговорення казино. Я все ще вірю, що ми могли б допомогти в цьому випадку, особливо тому, що казино, як правило, готове обговорювати з нами різні випадки, і вони також були готові розглянути вашу справу.

Чого я не розумію до сьогодні, так це того факту, що ви просто поводитесь так, ніби ми вже вирішили на користь казино. Ви переконалися, що ми на боці казино. Ви робите це з першого дня, поки ми навіть не встигли розглянути цю справу. Ви хотіли отримати від нас допомогу, але в той же час ви вірите, що ми так само погані, як і казино, з якоїсь причини, яку я не розумію досі.

Я вважаю, що той, хто неодноразово називає нас злочинцями ще до того, як ми навіть отримали можливість допомогти, не заслуговує нашої допомоги. Я дійсно намагався бути терплячим і дати нашій команді шанс успішно вирішити вашу справу, яка б вам заткнула рота, але моє терпіння закінчилося. Ви не заслуговуєте на наш час, ви не заслуговуєте на нашу допомогу і точно не заслуговуєте на місце на нашому форумі, де ви можете ображати нас знову і знову. Я назавжди заблокую ваш обліковий запис. Якщо ви вирішите відкрити інші облікові записи в майбутньому, вони також будуть забанені. Вашу відкриту скаргу буде відхилено.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ця тема заблокована
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого