4 р. тому
Моє почуття на Гуру казино 50/50. Чи вважаєте ви цей партнерський веб-сайт законним і йому можна довіряти?
My feeling on Casino Guru is 50/50. Do you think this affiliate website is legitimate and can be trusted?
3
Моє почуття на Гуру казино 50/50. Чи вважаєте ви цей партнерський веб-сайт законним і йому можна довіряти?
My feeling on Casino Guru is 50/50. Do you think this affiliate website is legitimate and can be trusted?
Зі свого боку, я довіряю гуру казино, оскільки він має відповідну інформацію для гравців Чилі, і якщо у них є якісь проблеми або неправильна інформація, вони виправлять це якнайшвидше.
For my part, I trust casino guru, since it has the appropriate information for the players of Chile and if they have any problem or any wrong information, they will fix it as soon as possible.
yo por mi parte confio en casino guru, ya que tiene la informacion adecuada para los jugadores de chile y si tienen algun problema o alguna informacion erronea lo arreglan a la brevedad
Оскільки я працюю в CG, немає сенсу казати вам, що я довіряю веб-сайту, але я можу сказати одне:
Щотижня ми отримуємо пропозиції від різних казино. Вони пропонують нам гроші на підвищення їх рейтингу або на початок просування їх у ТОП-казино для певних ринків. Ми ніколи не приймаємо таких пропозицій. Усі рейтинги та рейтинги базуються на багатьох тестах та оглядах, зроблених реальними людьми (а не роботами), і ми проводимо ці тести пару разів на рік. Я б сказав, що це головна причина, чому ми заслуговуємо на те, щоб нам довірили 🙂
Since I work for CG, It makes no sense to tell you that I trust the website, but I can tell you one thing:
We get offers from various casinos every week. They offer us money for increasing their rating or to start promoting them in TOP casinos for specific markets. We never accept such offers. All the ratings and standings are based on many tests and reviews done by real human-beings (not robots) and we do these tests couple times per year. I'd say that's the main reason why we deserve to be trusted 🙂
Це повністю надійний сайт.
Інформація точна.
Якщо ви не знайомі з цим, я запрошую вас переглянути бонуси без депозиту та прочитати статті.
Якщо ви часто граєте, ви можете спробувати ті самі бонуси, і ви можете побачити, що цей сайт дуже рекомендується!
It is a fully reliable site.
The information is accurate.
If you are new to this, I invite you to take a look at the no deposit bonuses and read the articles.
If you are a frequent player, you can try the same bonuses, and you can see that this site is highly recommended!
Es un sitio plenamente confiable.
La información es certera.
Si eres nuevo en esto, te invito a que eches un vistazo a los bonos sin depósito y leas los artículos.
Si eres un jugador frecuente, puedes probar los mismos bonos, y podrás comprobar que este sitio es altamente recomendado!
Вітаю привітань за відповідь та допомогу. Я тільки почав грати і шрифт маю великий досвід. Просто подумав, що я змушуся переконатися
Hi hanks for the reply and the help. I just started playing and font have a lot of experience. Just thought I'd reach out to make sure
Привіт, Даніель. Дякуємо за ваш внесок.
Я думаю, що приказка: «Чоловік тільки такий хороший, як і його слово». Я буду довіряти тобі, друже! Ура!
Останнім часом я читаю деякі статті стосовно того, на що слідкувати, коли грати в Інтернеті. Ваша переконаність оцінена.
Hi Daniel. Thanks for your input.
I think the saying is A man is only as good as his word. I'll put my complete trust in you friend! Cheers!
I've being reading up on some articles lately in regard to what watch out for when playing online. Your reasuinance is appreciated.
Дякую, я дуже ціную ваші слова! Якщо ви ще цього не бачили, ви навіть можете подивитися наші відео. Наразі у нас всього 2, але ми отримали лише позитивні відгуки.
https://www.youtube.com/channel/UCIFE7WdxZLV4BkU-mmRV0hg/videos
Thanks, I really appreciate your words! If you haven't seen it yet, you can even take a look at our videos. We have only 2 for now, but we received only positive feedback.
https://www.youtube.com/channel/UCIFE7WdxZLV4BkU-mmRV0hg/videos
Я скептично ставлюсь до цього моменту, вважаючи, що вони підтримують JOKAROOM не допрацьовувати питання та розпочати нове розслідування щодо залишків!
я, безумовно, підозрюю, що Jokaroom запропонував розділити або скоротити непогашену суму $ 2 714,00 для гуру казино, щоб вони підтримували там шахрайську діяльність, тому що абсолютно немає можливості це прийнятно
I’m skeptic at this point considering their supporting JOKAROOM not to finalise a matter and commence a new investigation for the remaining amount!
i definitely suspect Jokaroom have offered a split or a cut of the outstanding amount $2,714.00 to casino guru so they support there fraudulent activity because there is absolutely no way this is acceptable
Я скептично ставлюсь до цього моменту, вважаючи, що вони підтримують JOKAROOM не допрацьовувати питання та розпочати нове розслідування щодо залишків!
я, безумовно, підозрюю, що Jokaroom запропонував розділити або скоротити непогашену суму $ 2 714,00 для гуру казино, щоб вони підтримували там шахрайську діяльність, тому що абсолютно немає можливості це прийнятно
I’m skeptic at this point considering their supporting JOKAROOM not to finalise a matter and commence a new investigation for the remaining amount!
i definitely suspect Jokaroom have offered a split or a cut of the outstanding amount $2,714.00 to casino guru so they support there fraudulent activity because there is absolutely no way this is acceptable
Я дуже сумніваюся, що це так.
CG працює зі строгим кодом справедливої гри. Вони також мають у цьому великий досвід.
Розчарування в тому, що не збирати гроші, часто призводить нас до неправильного тлумачення речей.
Я впевнений, що вони роблять все можливе, щоб допомогти вам! 🙌
I very much doubt that this is so.
CG operates with a strict fair game code. They also have a lot of experience in this.
Frustration at not collecting money often leads us to misinterpret things.
I'm sure they do their best to help you! 🙌
Dudo mucho que esto sea así.
CG opera con un estricto código de juego justo. Además tienen mucha experiencia en esto.
La frustración por no cobrar el dinero, muchas veces nos lleva a malinterpretar las cosas.
Estoy segura que hacen lo mejor para ayudarte!🙌
Ей, Бредк4165, я можу вам сказати щось про гуру казино.
Я мав великий досвід роботи з партнерськими веб-сайтами та казино на будь-якій платформі загалом. Я грав у понад 300 казино, і я знаю більшість гнилих яблук на стороні казино та на стороні партнера. і я можу вам сказати, що гуру казино - це не гниле яблуко. 98% інформації, яку можна знайти у гуру казино, є правильною, і те саме стосується рейтингів. Звичайно, іноді трапляються невеликі переклади, коли ви перераховуєте понад 2700 різних онлайн-казино.
я можу навести вам приклад того, який великий партнерський веб-сайт ви не повинні довіряти: askgamblers! вони роблять все, що говорить проти незалежних та чесних оглядів. Сам факт, що вони дозволяють казино роздавати смаколики гравцям, щоб вони голосували за них у запитувальників за нагороду, яку вони дають щороку (найкраще нове казино, найкраще казино року тощо), абсолютно нерозумно одне ... це лише одне приклад.
і якщо ви не впевнені в конкретному казино, просто гугл назву казино + скарги ... якщо у вас більше 5 серйозних скарг, краще тримайтеся подалі від нього. завжди є кілька скарг, але це нормально, більшість із них - від людей, які накрутили, і згодом виття навколо казино їх обдурить.
hey Bradk4165 i can tell you something about casino guru.
i got a lot experience with casino affiliate websites and casinos on any platform in general. i played in over 300 casinos and i know most of the rotten apples on the casino side and on the affiliate side. and i can tell you that casino guru is not a rotten apple. 98% of the information that can be found on casino guru is correct and the same applies to the ratings. of course, small slips happen sometimes when you list over 2700 different online casinos.
i can give you an example of which large affiliate website you shouldn't trust: askgamblers! they do everything that speaks against independent and fair reviews. the very fact that they allow casinos to distribute goodies to players to vote for them at askgamblers for the award they give each year (best new casino, best casino of the year, etc.) is downright ridiculous alone...that is only one example.
and if you are not sure about a particular casino, just google the casino name + complains ... if you get more than 5 serious complaints, you better stay away from it. there are always a few complaints but that's normal most of them are from people who have screwed up and later howling around the casino would cheat them.
Це не збирання грошей, це стосується повернення грошей, які були несанкціоновані з мого щоденного банківського рахунку.
тому ці гроші належать мені!
Jokaroom мав достатньо часу та можливостей для дослідження цього питання, в якому вони є!
Залишилася сума не є новою вимогою, вона все-таки є окремо від початкової суперечки!
якби це була нова сума, я б зрозумів, якби вони вимагали подальших документів, однак це не так!
Тож факт, що Казино Гуру спочатку підтримав Jokaroom, щоб повернутися до початку та розпочати розслідування щодо кількості, що залишилася, просто дує мені на думку!
This isn’t collecting money this is referring to recovering money that was unauthorised from my everyday bank account.
so this money belongs to me!
Jokaroom has had ample time and opportunities to investigate this matter in which they have!
The remaining amount is not a new claim it is still apart of the initial dispute raised!
if it was a new amount I would understand if they requested further documents however this isn’t the case!
So the fact Casino Guru initially supported Jokaroom to go back to the beginning and start an investigation for the remaining amount just blows my mind!
Я також скептик, але я побачу, як вони розглядають мою скаргу на мільйон а для мене та моєї тітки, а також моєї сестри Кейс, щоб побачити, як вони насправді. Тому що це не може бути збігом обставин, що обидва рахунки не отримують своїх грошей. Тож дозвольте мені побачити, як це відбувається, щоб побачити, наскільки вони щирі. Я повернусь як до результатів, так і до того, як вони це впораються. Ось як я визначу, гідні вони чи ні. Поки я надсилаю їм речі електронною поштою, вони мені видають, що не працює, надсилаючи мені всі документи, які я надсилаю їм. Моя публікація навіть не з’являється. Я починаю думати, що вони не такі, як вони кажуть.
I’m also a skeptic but I’ll see how they handle my complaint to spinmillion a for me and my aunt and also my sister Case to see how they really are. Cause it can’t be a coincidence that both accounts are not getting their money back. So let me see how this plays out to see how sincere they are. I will get back on both results and how they handle it. That’s how I’ll determine if they are trust worthy or not. So far I send them stuff through email they give me which is not working sending me back everything documents I send them. My post aren’t even showing up. I’m starting to think they’re not what they say they are.
Я просто розглядаю твій випадок. Ваші публікації відображаються за винятком останніх 2. Один включає в себе конфіденційні дані, а останні потрібно затвердити. Ви також згадали, що електронний лист, який ми вам дали, не працює, але Петронела вже повідомила вас, що вона отримала все, що ви надіслали без жодних питань.
З моєї точки зору, ви зробили 3 помилки:
Перш за все , ви, ваша тітка і ваша сестра грали в казино з дуже поганою репутацією (0,8 / 10), яку я ніколи б нікому не рекомендував.
По-друге , ви сказали у своїй скарзі, що:
"Я відкрив цей рахунок для своєї тітки, але коли я зареєструвався, я помилково поставив своє ім'я замість свого. Мені хотілося повернутися, щоб змінити ім'я, але я не зміг цього зробити".
Нарешті , ви використовували картку своєї тітки для внесення депозитів на рахунок, який був зареєстрований під вашим іменем.
Це було б розцінено як порушення умов і навіть казино з ідеальними рейтингами , оскільки ви не можете відкрити рахунок для когось іншого, вам потрібно заповнити всі дані правильно, і ви точно не можете використовувати способи оплати, зареєстровані для інших людей у акаунті, зареєстрованому на ваше ім’я.
Якщо хтось зацікавлений у тому, щоб перевірити справу, перейдіть за адресою : https://casino.guru/spin-million-casino-player-s-structuring-to-withdraw
I'm just looking at your case. Your posts are showing up except the last 2. One includes sensitive data and the last one needs to be approved. You also mentioned that the email we gave you isn't working, but Petronela already informed you there that she received everything you sent without any issues.
From my point of view, you did 3 mistakes:
First of all, you, your aunt and your sister played in a casino with a very bad reputation (0.8/10), which I would never recommend to anyone.
Secondly, you mentioned in your complaint that:
"I opened this account for my aunt, but when I was registering I had mistakenly put my name instead of hers. I wanted to go back to change the name, but I was not able to do so."
Lastly, you used your aunt's card to make deposits on an account that was registered under your name.
This would be regarded as a breach of terms and conditions even by casinos with perfect ratings, because you can't open an account for someone else, you need to fill up all data correctly and you definitely can't use payment methods registered to other people on an account registered to your name.
If someone's interested in checking the case, here you go: https://casino.guru/spin-million-casino-player-s-struggling-to-withdraw
Це було б розцінено як порушення умов і навіть казино з ідеальними рейтингами , оскільки ви не можете відкрити рахунок для когось іншого, вам потрібно заповнити всі дані правильно, і ви точно не можете використовувати способи оплати, зареєстровані для інших людей у акаунті, зареєстрованому на ваше ім’я.
Саме так! Повністю згоден з Даніелем. Це написано в T & C кожного казино
Дякуємо, що поділилися цією справою
This would be regarded as a breach of terms and conditions even by casinos with perfect ratings, because you can't open an account for someone else, you need to fill up all data correctly and you definitely can't use payment methods registered to other people on an account registered to your name.
Exactly! Totally agree with Daniel. It's written in each casino's T&C
Thanks for sharing this case
Я хотів би знати це, перш ніж грати з гуру, який прикидався новачком ... Ну, я сам новачок, тому я насправді не розумію, як розрізнити справжнього професіонала та новачка. До початку карантину я ніколи не думав спробувати казино, просто не встиг на це :) Хоча, оскільки блокування забрало у мене роботу, я вирішив спробувати щось нове і почав грати в Інтернеті зі своїм друзів на clubvip777.com , і я в нього втягнувся . Хоча, остання ситуація, коли мене повністю обдурили, дала мені думки кинути всю цю справу ... Думаю, я не така гарна, як думала.
I wish I'd known that before playing with a guru who pretended to be a newbie... Well, I am myself a newbie, so I don't really understand how to distinguish a real pro and a beginner. Before quarantine started I have never even thought of giving the casino a try, I just didn't have time for it :) Though, since the lockdown took away my work from me, I decided to try something new and started playing online with my friends on clubvip777.com , and I got sucked into it. Although, the latest situation when I have been fooled completely has given me thoughts of quitting this whole thing... I guess I'm not as good as I thought.
Хоча я новачок у розмовах про казино та ніколи не вносив грошей на веб-сайти казино, можу сказати вам, що гуру казино є законним і надає точну інформацію. Те, що я новачок, не означає, що я мало знаю про це; хоча мені може бракувати досвіду, я все одно довіряю своїм дослідженням. Розумієте, крім гуру казино, я також постійно перевіряю цей веб-сайт, щоб бути в курсі, . Не знаю, чи знаєте ви їх, але вони теж мають свої відгуки. Мене дивує, як люди кидаються на ставки без належного дослідження. Іноді люди припускаються найдурніших помилок, подібно до того, як Деніел зазначив, як хтось відкрив рахунок для його тітки, використовуючи змішані відомості про нього.
Although I'm a newbie in this casino talks, and I've never deposited any money into any casino website, I can tell you that casino guru is legit and provides accurate Infos. Being a newbie doesn't mean I have little knowledge about this; although I might lack experience, I still trust my research. You see, apart from casino guru, this website also I constantly check to stay informed, . I don't know if you know them, but they have their reviews too. It amazes me how people jump into betting without proper research. Sometimes people make the silliest errors, just like how daniel pointed out how someone opened an account for his aunt with mixed details of his.
Я думаю, що casino.guru можна довіряти. Вони допомагають мені, і є дуже хороша команда з жінками, які готові поставити ваше запитання чи допомогти вам, якщо це можливо. Дякую casino.guru!
I think casino.guru can be trusted. They help me and there is a very nice team with aswome people ready to ask your question or help you if is possible. Thank you casino.guru!
Гуру казино виділяють серед інших форумів те, що вони є справедливою платформою. Якщо ви подасте скаргу, вони не будуть захищати казино, але докладуть усіх зусиль, щоб допомогти вам! За це гуру казино!
What makes casino guru stand out from other forums is that they are fair platform. If you open a complain, they won't defend casino, but will try to their best in order to help you out! Shout out to Casino Guru for that!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.