ГоловнаФорумКазиноWild Vegas Casino - загальне обговорення

Wild Vegas Casino - загальне обговорення

1 рік тому від CoolBlue
|
1 710 переглядів 10 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wild Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вітаю, я скористався бонусом ще в середині липня і зміг виконати вимоги щодо ставок і перевести в готівку 50 доларів США. Однак, за їхніми словами, виникла проблема зі зняттям монет, тому я перевів свій висновок на біткойни, що відбулося 27 липня. 8-го я відкрив чат із запитанням, чому моє зняття все ще очікує на розгляд і ще не схвалено. Чоловік був дуже доброзичливим і сказав, що підвищить мій квиток, оскільки це незвичайна кількість часу, щоб чекати. Я дав йому кілька днів після того чату, і бачу, що нічого не змінилося. Нещодавно я намагався відкрити новий чат, але довго ніхто не входив у чат, тому я тут.

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Привіт! Я думаю, що у вашому випадку ви чекали досить довго, і оскільки ні служба підтримки, ні чат не відповідають вам, я рекомендую вам подати скаргу. Просто натисніть на це посилання, де його можна відкрити: https://casino.guru/complaints

Я також додав корисний посібник, який може бути корисним у вашій ситуації: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Дозвольте запитати, казино радило вам змінити спосіб виведення коштів? Ви не пробували пізніше знову ввести виведення через coindraw ?

У будь-якому випадку, я вважаю, що це непрофесійно, якщо казино ігнорує вас і не намагається впоратися з вашою ситуацією. З іншого боку, казино має досить хороший індекс безпеки та намагалося вирішити подібні ситуації з іншими гравцями в минулому, тому, сподіваюся, воно зробить те саме зараз.

Як ви думаєте, ви дасте скаргі шанс і заповните її? Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Яро. Так, спочатку я подав запит на зняття коштів у середині липня, і він залишався там кілька днів, і коли я спілкувався з кимось у чаті, вони сказали, що є проблема з Coindraw, і потрібно повторно надіслати запит як на зняття біткойнів. Я зробив це 27 липня, і кожні кілька днів, коли нічого не відбувалося, я відкривав чат. Кожного разу казали, що це 7-10 днів і що моє в черзі. У двох останніх розмовах вони сказали, що посилять це, але все ще нічого. Це лише 50 доларів, а не якийсь астрономічний виграш.

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Зрозуміло. Я помітив, що ви ще не пройшли перевірку KYC, що може трохи затягнути, і я думаю, що це процес, який гідні казино пропонують прямо на початку реєстрації.

Однак хороша новина в цьому випадку полягає принаймні в тому, що казино намагається посилити проблему.

У будь-якому разі, наразі ми можемо лише чекати та дивитися, як розвиватиметься ситуація, і я був би радий, якби ви повідомили нам, якщо дізнаєтесь щось нове.

Як ви думаєте, це можливо? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Яро, підійде. Нещодавно я ще раз подивився, чи є якісь зміни, але поки нічого.

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Дякую тобі. Очевидно, що в цій ситуації дуже знадобиться терпіння.

Сподіваюся, зрештою все вийде добре. ☘

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я зробив депозит на Wild Vegas 2 грудня, виграв 60 доларів і попросив їх зняти. Мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я чекав від 7 до десяти днів, щоб отримати гроші. Моє ім’я користувача 9erkid і електронна адреса Я хочу, щоб хтось допоміг, тому що казино Wild Vegas уникає мене

Автоматичний переклад.
mrdbriscoe
2 дн. тому

Привіт! На початку я хотів би згадати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення коштів. Після цього часу ми зв’яжемося з казино, якщо це все ще буде необхідно, а у вас немає грошей.

Відповідно до вашої відкритої скарги я бачив, що ви вже перевірені, і ви не грали з жодним бонусом, тому я не знаю, що може бути на шляху виведення коштів. Ви також бачите це у своєму профілі як очікує на розгляд чи щось подібне?

У будь-якому випадку, удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Вони сказали, що я повинен грати кожен долар, який я вношу. Тож я зробив і повторно запитав свій виграш, і тепер мені потрібно чекати інший проміжок часу, перш ніж щось трапиться

Автоматичний переклад.
mrdbriscoe
учора

Яку ставку ви зробили на свій депозит? Чи сказали вам у казино, що у вас є часові рамки? З того, що ви написали у своїй скарзі, я побачив, що у вилученні було відмовлено. Чи означає це, що його було скасовано, і вам довелося вводити його повторно?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого