1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wild Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вітаю, я скористався бонусом ще в середині липня і зміг виконати вимоги щодо ставок і перевести в готівку 50 доларів США. Однак, за їхніми словами, виникла проблема зі зняттям монет, тому я перевів свій висновок на біткойни, що відбулося 27 липня. 8-го я відкрив чат із запитанням, чому моє зняття все ще очікує на розгляд і ще не схвалено. Чоловік був дуже доброзичливим і сказав, що підвищить мій квиток, оскільки це незвичайна кількість часу, щоб чекати. Я дав йому кілька днів після того чату, і бачу, що нічого не змінилося. Нещодавно я намагався відкрити новий чат, але довго ніхто не входив у чат, тому я тут.
Hello, I used a bonus back in mid July and was able to meet the wagering requirements and cash out at $50. However, there was a problem with coindraw withdrawals according to them, and so I redid my withdrawal to bitcoin, which was July 27. I opened up a chat on the 8th asking why my withdrawal is still pending and not approved yet. The man was very friendly and said he would escalate my ticket as it is an unusual amount of time to be waiting. I’ve given it a few days since that chat and see nothing has changed. I tried opening a new chat a little while ago but no one entered the chat for a long time, so here I am.
Привіт! Я думаю, що у вашому випадку ви чекали досить довго, і оскільки ні служба підтримки, ні чат не відповідають вам, я рекомендую вам подати скаргу. Просто натисніть на це посилання, де його можна відкрити: https://casino.guru/complaints
Я також додав корисний посібник, який може бути корисним у вашій ситуації: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Дозвольте запитати, казино радило вам змінити спосіб виведення коштів? Ви не пробували пізніше знову ввести виведення через coindraw ?
У будь-якому випадку, я вважаю, що це непрофесійно, якщо казино ігнорує вас і не намагається впоратися з вашою ситуацією. З іншого боку, казино має досить хороший індекс безпеки та намагалося вирішити подібні ситуації з іншими гравцями в минулому, тому, сподіваюся, воно зробить те саме зараз.
Як ви думаєте, ви дасте скаргі шанс і заповните її? Дайте нам знати.
Hi, I think you've been waiting long enough in your case and since neither support nor live chat is answering you, I'd recommend you to file a complaint. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
I've also added a useful guide that might be helpful in your situation: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
May I ask, did the casino advise you to change your withdrawal method ? Didn't you try to enter the withdrawal again later via coindraw ?
Anyway, I am of the opinion that it is not professional if the casino ignores you and does not try to deal with your situation. On the other hand, the casino has a pretty good safety index and has tried to resolve similar situations with other players in the past, so hopefully it will do the same now.
Do you think you will give the complaint a chance and fill it ? Let us know.
Дякую Яро. Так, спочатку я подав запит на зняття коштів у середині липня, і він залишався там кілька днів, і коли я спілкувався з кимось у чаті, вони сказали, що є проблема з Coindraw, і потрібно повторно надіслати запит як на зняття біткойнів. Я зробив це 27 липня, і кожні кілька днів, коли нічого не відбувалося, я відкривав чат. Кожного разу казали, що це 7-10 днів і що моє в черзі. У двох останніх розмовах вони сказали, що посилять це, але все ще нічого. Це лише 50 доларів, а не якийсь астрономічний виграш.
Thanks Jaro. Yes, originally I requested a withdrawal in mid-July, and it sat there for days, and when I talked to someone via chat they said there was a problem with Coindraw and to re-request it as a Bitcoin withdrawal. I did that on July 27, and every few days when nothing happened I would open a chat. They told me each time that it takes 7-10 days and that mine is in the queue. The last two chats they said they would escalate it, but still nothing. It’s only $50 and not some astronomical win.
Зрозуміло. Я помітив, що ви ще не пройшли перевірку KYC, що може трохи затягнути, і я думаю, що це процес, який гідні казино пропонують прямо на початку реєстрації.
Однак хороша новина в цьому випадку полягає принаймні в тому, що казино намагається посилити проблему.
У будь-якому разі, наразі ми можемо лише чекати та дивитися, як розвиватиметься ситуація, і я був би радий, якби ви повідомили нам, якщо дізнаєтесь щось нове.
Як ви думаєте, це можливо? 🙂
Sure got it. I noticed that you haven't passed the KYC verification yet, which can be a bit of a drag, and I think this is the process that decent casinos offer right at the beginning of the registration.
However, the good news in this case is at least that the casino is trying to escalate the problem.
Anyway, for now, we can only wait and see how the situation proceeds and I would be glad if you could let us know if you learn anything new.
Do you think that would be possible ? 🙂
Дякую тобі. Очевидно, що в цій ситуації дуже знадобиться терпіння.
Сподіваюся, зрештою все вийде добре. ☘
Thank you. Patience will obviously be very much needed in this situation.
I hope everything will work out well in the end. ☘
Я зробив депозит на Wild Vegas 2 грудня, виграв 60 доларів і попросив їх зняти. Мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я чекав від 7 до десяти днів, щоб отримати гроші. Моє ім’я користувача 9erkid і електронна адреса Я хочу, щоб хтось допоміг, тому що казино Wild Vegas уникає мене
I made a deposit on wild Vegas on the 2nd of December and won 60 dollars and requested it for withdrawal. My account has been fully verified and I waited the 7 to ten days process to receive my money. My username is 9erkid and email mrdbriscoe@gmail.com I wish someone would help because Wild Vegas casino is avoiding me
Привіт! На початку я хотів би згадати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення коштів. Після цього часу ми зв’яжемося з казино, якщо це все ще буде необхідно, а у вас немає грошей.
Відповідно до вашої відкритої скарги я бачив, що ви вже перевірені, і ви не грали з жодним бонусом, тому я не знаю, що може бути на шляху виведення коштів. Ви також бачите це у своєму профілі як очікує на розгляд чи щось подібне?
У будь-якому випадку, удачі. ☘️
Hi, I'd like to mention right at the start that we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal. After that time we will contact the casino if it is still necessary and you do not have your money.
According to the complaint you have open, I saw that you are already verified and you did not play with any bonus so I don't know what can be in the way of the withdrawal. Do you also see it in your profile as pending or something similar?
Anyway, good luck. ☘️
Вони сказали, що я повинен грати кожен долар, який я вношу. Тож я зробив і повторно запитав свій виграш, і тепер мені потрібно чекати інший проміжок часу, перш ніж щось трапиться
They said that I have to play every single dollar I deposit. So I did and rerequested my winnings and now I have to wait another time frame before anything can happen
Яку ставку ви зробили на свій депозит? Чи сказали вам у казино, що у вас є часові рамки? З того, що ви написали у своїй скарзі, я побачив, що у вилученні було відмовлено. Чи означає це, що його було скасовано, і вам довелося вводити його повторно?
What wagering did you have on your deposit? Did the casino tell you that you have a timeframe? From what you wrote in your complaint, I saw that the withdrawal was denied. Does that mean it was canceled and you had to re-enter it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.