ФорумКазиноVulkanVegas - поки що негативний досвід

VulkanVegas - поки що негативний досвід

3 р. тому від AnonymousMaximus
|
4091 переглядів 8 відповідей |
|
3 р. тому

Привіт шановний казино - Команда Гуру,


Дотепер у мене склалося дуже негативне враження про казино VulkanVegas.


Все починається так:





€ 20 на зберігання


(KYC, відомий ваш клієнт) Чек пройдено! Ви також отримаєте підтвердження електронною поштою. (Вони дійсно хотіли багато документів, включаючи селфі з особистим посвідченням, я не звик до цього з інших казино, Довіря, і все перевірено, в основному.)


€ 126 успішно виплачено (було перераховано на мій рахунок)


Я подумав собі, казино справді приємне, давайте покладемо туди кілька куль.


€ 50 на зберігання втрачено

€ 50 на зберігання втрачено

100 євро вкладених втрачено

€ 200 депонований втрачений

€ 250 на зберігання (остання куля за той день)


Зіграно до € 2230 і вимагано виплати.



Наступний день



Якщо мій платіж було скасовано звичайною поштою, я повинен підтвердити свій рахунок за допомогою тесту KYC.


Завантажив загалом 10 документів (з тих пір, як я пройшов KYC TEST вперше), включаючи гроші на свій рахунок і поза ним, включаючи перекази в само казино.


До речі, 63,13 євро було успішно сплачено із мого першого депозиту в 20 євро (було перераховано на мій рахунок).



Я абсолютно не розумію, в чому тут проблема, тим більше, що у мене достатньо грошей і, звичайно, граю лише тими грошима, якими я можу витерти ніс, якщо втрачу їх.



Довго туди-сюди в чаті визначали 10 "різних" агентів підтримки


Поточний статус згідно чату: Джерело перевірки багатства переглядається. Може зайняти "дні". Виплата 2230 €, як правило, також 5 днів.



Я не дуже впевнений у цьому казино, навіть при моєму останньому депозиті в 250 євро мені довелося зробити ~ 500 євро ставок після того, як я збільшився до 2100 євро,

інакше казино зніме з залишку комісію в розмірі 20%. На щастя, незважаючи на 100 х € 4,50 спинових ставок, я застряг у € 2230.


Отримав два дуже високі мультиплікаторні бонуси в Dead or Alive 2 і обидва майже нічого не заплатили. (Негідник, який погано думає).


Мені здається, ніби додаткові, довільні камені перешкоджають тому, щоб я спотикався про них і продовжував грати в азартні ігри, щоб втратити гроші. Чикане у виплаті зараз, здається, додається.



Для мене абсолютно негативний досвід і незрозуміле, чому це казино має такий позитивний рейтинг. Я протестував багато казино, але це одне

Положення з умовами і правилами, здається, перевершують усі з них у негативному відношенні.


Я знаю, що минуло порівняно мало часу

Зараз у мене немає іншого вибору, ніж чекати, я буду продовжувати звітувати. Я сподіваюся, що ця перевірка буде завершена якомога швидше і що я отримаю свої гроші та прибуток.


Суть цього казино

звичайно погіршиться, чим довше виплата триває і тим більше каменів вони хочуть покласти на мій шлях.



привітання

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тому, природно, я чесно та радісно оголошую про новий статус:


Казино схвалило мій тест на джерело багатства і, згідно чату, виплатить решту виграшів у розмірі 2000 євро протягом наступних 5 днів згідно з умовами.


Тож я зараз задоволений.


Якщо я не відповім, загальна сума отримана повністю.


приємного дня всім вам, хто читає текст 🙂

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
AnonymousMaximus
3 р. тому

Сьогодні я надіслав електронний лист представнику казино, щоб це могло допомогти. У всякому разі, я радий за вас, вітаю! 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я грав у казино LeoVegas близько місяця тому, і досі не отримав грошей. Вони кажуть, що вони повинні побачити можливе рішення, коли я вже підніс рішення, яке сказав мені власний банк, надіслати гроші в доларах, щоб вони могли їх прийняти, оскільки не отримують міжнародних грошових переказів з євро. Я з Перу, і правда, я дуже засмучений своїм досвідом.

Автоматичний переклад.
StefanoD
3 р. тому

Отже, якщо я правильно розумію, ваш баланс казино був у євро, але ви зрозуміли, що ваш банк не може прийняти євро, тому банк запропонував долари?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Ні, мій баланс був у підошвах, у моїй місцевій валюті, але вони сказали мені, що раніше здійснювали переказ в євро з конвертацією валюти, але оскільки мій банк не приймає цю валюту, я сказав їм робити це в доларах, я досі чекаю

Автоматичний переклад.
StefanoD
3 р. тому

Добре, це не повинно бути проблемою, щоб відправити його в доларах замість євро для казино, але це точно займе деякий час, оскільки комусь потрібно мати справу з цим вручну.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Мені минуло більше місяця, і я прочитав кілька відгуків людей, які не заплатили їм суми, навіть більші за мою, чесно кажучи, чи є така можливість?

Автоматичний переклад.
StefanoD
3 р. тому

Чесно кажучи, я б не повірив, що LeoVegas не виплачуватиме виграш лише завдяки різній валюті. У будь-якому випадку, оскільки ви говорите, що минув місяць, ви можете, напевно, подати скаргу на наш веб-сайт, якщо хочете.

https://casino.guru/complaints/create

Наша команда може спробувати допомогти вам щодо цього та пришвидшити процес.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого