оперативні оновлення!!! 😁
вони щойно схвалили мій третій запит на зняття 800 злотих, і гроші вже в моєму гаманці.
тому я зробив 22 нових запити на отримання коштів кожні 500, і я сподіваюся, що виведу всі свої гроші, запитуючи меншу суму грошей, тому що, здається, у них виникають проблеми, коли я прошу зняти велику суму грошей одночасно.
головне що вони заплатили!!
Сподіваюся, мені заплатять гроші повністю
breaking updates!!! 😁
they just approved my 3rd 800 pln withdrawal request and money already on my wallet.
so i made 22 new widhrawal request each 500 and im hoping i withdraw all my money with requesting lesser amount of moneys because seems like they are having issues when i request to withdraw big amount of money at once.
most important thing is they paid!!
i hope they will pay me full money
тому я зробив 20 запитів на зняття коштів по 500 злотих.
я сподіваюся, що вони не змусять мене чекати ще 23 дні, щоб затвердити їх 🙂, тому що це дуже засмучує.
so i made 20 withdrawal request each 500 pln.
i hope they will not make me wait another 23 days to approve them 🙂 because it is so frustrating.
Це чудово, я бачу, що все бурхливо. У будь-якому випадку, якщо я правильно зрозумів, у казино також є місячний ліміт зняття коштів. Якщо я перевірив це правильно, це має бути 5000, тому, очевидно, знову будуть зняті кошти, щоб вписатися в цей ліміт.
Але я радий, що тобі вдалося отримати принаймні один раз, і тепер я сподіваюся, що все піде на краще. Можливо, були якісь технічні проблеми з тим, що я написав, але це можна лише припустити.
Тож дайте мені знати, коли щось зміниться, і ви отримаєте інший платіж.😉
That's great, I can see it's all turbulent. Anyway, if I saw correctly, the casino also has a monthly withdrawal limit. If I checked it right it should be 5,000, so obviously there will be some withdrawals again to fit into that limit.
But I'm glad you managed to get at least one withdrawal and now I hope everything will be better. Maybe there were some technical problems with what I wrote, but that can only be a guess.
So let me know when things change and you get another payment.😉
v.partners каже, що мої 20 нових запитів по 500 злотих мають бути схвалені через 2 дні. Тому я чекаю.
напишу будь-яке оновлення
v.partners saying my 20 new request each 500 pln should be approved in 2 days.so im waiting.
i will write any update
Я не думав про 500 злотих, це має бути добре, якщо в казино є ліміт 5000 доларів США/євро.
Очевидно, я буду чекати на ваші оновлення.😉
I didn't think about the 500PLN, it should be fine if the casino has a limit of 5000 USD/EUR.
Clearly I will wait for your updates.😉
загалом, якщо хтось спробує зіграти на Spiele, їм не слід знімати велику суму грошей одразу. Просто розділіть їх, як це зробив я зараз.
basically if anyone ever will try to play on spiele they should not withdraw big amount of money at once.just split it like i did now.
Добре, чудово. Тримайте нас у курсі, і, сподіваємося, незабаром ви все це отримаєте.
Ok, great. Keep us informed, and hopefully you'll get it all soon.
вони дають мені гроші, що означає, що це не шахрайство. якщо kyc перевірено, просто розділіть гроші на невеликі частини та зробіть багато запитів на виведення коштів, кожен із них не повинен перевищувати 300 доларів США, щоб вони швидше та легше затвердили їх.
they are giving me money which means its not scam. if kyc is verified just split money in small portions and make many withdrawal requests,each should not be more than 300 usd so they will approve them more fast and easy.
Так, вона вимагала вилучення. Вони займають багато часу для перевірки. Це приблизно 1 тиждень прямо зараз. Усі документи надіслано, а потім вони хотіли отримати ще один документ, який також було надіслано 2 дні тому.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Так, вона вимагала вилучення. Вони займають багато часу для перевірки. Це приблизно 1 тиждень прямо зараз. Усі документи надіслано, а потім вони хотіли отримати ще один документ, який також було надіслано 2 дні тому.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
пам’ятайте, що ви не повинні запитувати всі гроші одним запитом на зняття. Розділіть їх на невеликі частини, наприклад 150–200 доларів США.
remember that you should not request all of the money with one withdrawal request.split it in small parts like 150usd-200usd.
Так, вона вимагала вилучення. Вони займають багато часу для перевірки. Це приблизно 1 тиждень прямо зараз. Усі документи надіслано, а потім вони хотіли отримати ще один документ, який також було надіслано 2 дні тому.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Я стежу за цією темою, оскільки дізнався, що це казино офіційно знаходиться під відомим брендом Vulkan. Що мене розчаровує, так це велика кількість однакових проблем, про які гравці повідомляли досі.
Справді здається, що на даний момент це казино дуже повільно справляється з KYC і виплатами. Я знаю, як це звучить, але все-таки найкращий варіант — набратися терпіння. Казино зрештою платить; це просто болісний процес 🙁.
Ви б тримали нас у курсі? Знаєш, про всяк випадок.
I've been watching this thread since knowing this casino is officially under a well-known Vulkan brand. What I have found disappointing is the higher amount of same-looking issues players have been reporting thus far.
It really seems this casino is very slow in dealing with KYC and payouts at the moment. I know how it sounds, but still, the best option is probably to be patient. The casino does pay eventuelly; it is just a painful process 🙁.
Would you keep us posted? You know, just in case.
Вибачте за це, але чому ви так думаєте?
Можливо, щось трапилося із запитом на зняття коштів?
I'm sorry for that, but why do you think so, though?
Did something happen with the withdrawal request, perhaps?
Я думаю, що через процес перевірки. Схоже, вони все зволікають, як можуть. Відхиляти документи, а потім не звертатися з цього приводу, навіть якщо документ був у порядку, imo.
Звичайні казино перевіряють ваш рахунок, а потім знімають кошти. Вони належать до смітника
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.