ФорумКазиноВиведення з казино Alpine

Виведення з казино Alpine

1 рік тому від soniamirabile7
|
2134 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, у мене проблеми з казино alpine

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У нього є два дні, щоб зняти кошти, і вони знаходять мені багато виправдань

Автоматичний переклад.
soniamirabile7
1 рік тому

Привіт.

На жаль, ви, ймовірно, знайшли казино, яке вийшло за межі нашої сфери, тобто воно не було перевірено на нашому веб-сайті та залишається для нас абсолютно невідомим. Тому я прошу вас надати нам повну URL-адресу казино.

Що стосується вашої проблеми, надайте докладнішу інформацію. Що саме вам сказало казино?

Межа між виправданнями та поясненнями іноді досить тонка, тому хочеться дізнатися більше.

Загалом, намагайтеся співпрацювати з казино, незалежно від того, що воно виявилося найефективнішим способом отримання грошей.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, у мене теж така проблема, вони попросили мене підтвердити моє місце проживання, але довідка про місце проживання, видана муніципалітетом, також не підходить, мені здається, що це шахрайство, як я можу захиститися, дякую всім, хто може мені допомогти

Автоматичний переклад.
luigicdf1985
1 рік тому

Привіт. Чудово, що ви знайшли цей форум. Сподіваюся, ми разом дійдемо до суті проблеми.

Щоб уникнути здогадок, чи сказали вам, можливо, що з цим документом не так?

Будь ласка, який ще документ ви надали для проходження перевірки?

Згідно з моїм досвідом, завжди розумно спочатку попросити пояснення в казино, а потім розглянути його цінність. Тільки не кажіть, що ви не отримували жодних порад із чату чи служби підтримки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, я надав усе, що вони просили щодо документів, виписку з банківського рахунку та, нарешті, селфі з документом, який, здається, вкотре неправильний! У мене смутне враження, що вони виправдовуються, тому що з телефоном неможливо зробити селфі з подвійним фокусом, але оскільки в мене професійне обладнання, я це зробив! Тепер я також надіслав електронного листа xo Я ще не отримав відповіді! Я шукаю рішення X питання принципу, а не X грошей

Автоматичний переклад.
luigicdf1985
1 рік тому

Звичайно. Це останній документ, який казино хоче від вас? Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому мені цікаво дізнатися, як це буде.

Чи могли б ви повідомити нам, якщо казино відповість на вашу електронну пошту або якщо вам вдасться пройти процес перевірки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На щастя, після багатьох спроб мені вдалося зняти. Навіть у моєму випадку селфі не вийшло.

Автоматичний переклад.
soniamirabile7
1 рік тому

Дякую за корисну підказку. Скажіть, будь ласка, що, здається, такого складного в тому, щоб зробити прийнятне селфі?

Я прошу допомогти іншим, хто може прийти після цієї теми.

Радий, що ви це зробили!✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Слухай, я кажу тобі, що я надіслав принаймні 30... фотографій, і мені сказали, що вони ніколи не були хорошими. Наприкінці я сказав їм, що хочу закрити обліковий запис, і так!!! Раптом останнє фото прийняли😅

Автоматичний переклад.
soniamirabile7
1 рік тому

Хе-хе, я б не сказав, що це метод, який би казино розглядало. Чи знаєте ви, у чому проблема з кількістю надісланих вами селфі? Зазвичай казино каже, що вони недостатньо зрозумілі, тому мені було цікаво, тому що може бути інша причина. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Майте на увазі, що все вирішено!! і поки проблем немає!!

Автоматичний переклад.
soniamirabile7
1 рік тому

Тож вони насправді ніколи не пояснювали, чому селфі були недостатньо хорошими, чи не так?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого