Привіт.
На жаль, ви, ймовірно, знайшли казино, яке вийшло за межі нашої сфери, тобто воно не було перевірено на нашому веб-сайті та залишається для нас абсолютно невідомим. Тому я прошу вас надати нам повну URL-адресу казино.
Що стосується вашої проблеми, надайте докладнішу інформацію. Що саме вам сказало казино?
Межа між виправданнями та поясненнями іноді досить тонка, тому хочеться дізнатися більше.
Загалом, намагайтеся співпрацювати з казино, незалежно від того, що воно виявилося найефективнішим способом отримання грошей.
Hello there.
Sadly, you probably found a casino that slipped our scope, meaning it has not been reviewed here on our website and stay completely unknown to us. Hence I ask you to provide us with a full casino URL.
As goes for your issue, kindly provide more details. What exactly has the casino told you so far?
The line between excuses and explanations is sometimes quite tin, so I want to learn more.
In general, try to cooperate with the casino no matter what it has proven to be the most effective way to get money.
Доброго ранку, у мене теж така проблема, вони попросили мене підтвердити моє місце проживання, але довідка про місце проживання, видана муніципалітетом, також не підходить, мені здається, що це шахрайство, як я можу захиститися, дякую всім, хто може мені допомогти
Good morning, I too have the same problem, they asked me to verify my residence but the certificate of residence issued by the municipality is not suitable either, it seems to me a fraud how can I defend myself thanks a lot to whoever can help me
Buon giorno anche io stesso problema mi hanno chiesto di verificare la residenza ma non gli va bene neanche il certificato di residenza rilasciato dal comune mi pare una frode come potrei difendermi grazie mille a chi può aiutarmi
Привіт. Чудово, що ви знайшли цей форум. Сподіваюся, ми разом дійдемо до суті проблеми.
Щоб уникнути здогадок, чи сказали вам, можливо, що з цим документом не так?
Будь ласка, який ще документ ви надали для проходження перевірки?
Згідно з моїм досвідом, завжди розумно спочатку попросити пояснення в казино, а потім розглянути його цінність. Тільки не кажіть, що ви не отримували жодних порад із чату чи служби підтримки.
Hello there. It's great you found this forum. Hopefully, we'll get to the bottom of the issue together.
Just to avoid wild guesses, have you been told what seems to be wrong with this document perhaps?
What other document have you provided to pass the verification, please?
According to my experiences, it is always wise to ask for an explanation in the casino first, then consider its value. Just do not say you have not received any advice from the chat or support.
Доброго ранку, я надав усе, що вони просили щодо документів, виписку з банківського рахунку та, нарешті, селфі з документом, який, здається, вкотре неправильний! У мене смутне враження, що вони виправдовуються, тому що з телефоном неможливо зробити селфі з подвійним фокусом, але оскільки в мене професійне обладнання, я це зробив! Тепер я також надіслав електронного листа xo Я ще не отримав відповіді! Я шукаю рішення X питання принципу, а не X грошей
Good morning, I have provided everything they asked for document, bank statement and finally the selfy with the document which seems to be wrong for the umpteenth time! I have the vague impression that they are making excuses because with the phone it is impossible to take a selfy with double focus but since I have professional equipment I did it! I have now also emailed xo I have not received a response yet ! I'm looking for a solution X a matter of principle not X money
Buon giorno ho fornito tutto ciò che mi hanno chiesto documento ,estratto conto bancario e infine il selfy con il documento che pare X l’ennesima volta non vada bene ! Ho la vaga impressione che stanno trovando scuse xche con il telefono è impossibile fare il selfy con la doppia messa a fuoco ma siccome ho attrezzature professionali L ho fatta ! Ora ho inviato anche via email xo non ho ricevuto ancora risposta ! Cerco una soluzione X una questione di principio non X i soldi
Звичайно. Це останній документ, який казино хоче від вас? Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому мені цікаво дізнатися, як це буде.
Чи могли б ви повідомити нам, якщо казино відповість на вашу електронну пошту або якщо вам вдасться пройти процес перевірки?
Of course. That's the last document the casino wants from you ? I saw that you've managed to file a complaint, so I'm curious to see how this goes.
Could you let us know if the casino responds to your email, or if you manage to go through the verification process ?
На щастя, після багатьох спроб мені вдалося зняти. Навіть у моєму випадку селфі не вийшло.
Fortunately, after many attempts I managed to withdraw. Even in my case it was the selfie that didn't go well.
Fortunatamente dopo tanti tentativi sono riuscita a prelevare.Anche nel mio caso era x il selfie che non andava bene.
Дякую за корисну підказку. Скажіть, будь ласка, що, здається, такого складного в тому, щоб зробити прийнятне селфі?
Я прошу допомогти іншим, хто може прийти після цієї теми.
Радий, що ви це зробили!✨
Thank you for the useful hint. What seemed to be so tricky about providing an acceptable selfie, please?
I'm asking to help others who might come after this topic.
Glad you've made it though!✨
Слухай, я кажу тобі, що я надіслав принаймні 30... фотографій, і мені сказали, що вони ніколи не були хорошими. Наприкінці я сказав їм, що хочу закрити обліковий запис, і так!!! Раптом останнє фото прийняли😅
Look, I tell you that I sent at least 30... photos and they told me they were never good. At the end I told them I wanted to close the account and bha!!! Suddenly the last photo was accepted😅
Guardi ,le dico che minimo ho mandato 30...foto e mi dicevano che non andavano mai bene.Akka fine ho detto loro che volevo chiudere il conto e bha!!! All'improvviso l'ultima foto l'anno accettata😅
Хе-хе, я б не сказав, що це метод, який би казино розглядало. Чи знаєте ви, у чому проблема з кількістю надісланих вами селфі? Зазвичай казино каже, що вони недостатньо зрозумілі, тому мені було цікаво, тому що може бути інша причина. 🙂
Hehe, now that's a method I wouldn't say a casino would consider. Any idea what the problem was with the amount of selfies you sent ? Usually the casino says they are not clear enough, so I was wondering because there might be another reason. 🙂
Майте на увазі, що все вирішено!! і поки проблем немає!!
Keep in mind that everything is resolved!! and no problems for now!!
Dai l'importante che è tutto risolto!!e per ora nessun problema!!
Тож вони насправді ніколи не пояснювали, чому селфі були недостатньо хорошими, чи не так?
So they actually never explained why the selfies weren't good enough, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.