ФорумКазиноВиведення не надходить на рахунок

Виведення не надходить на рахунок

1 рік тому від Paulo10
|
3221 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт усім, нещодавно 1 грудня я зняв 600 євро з LeonBet, зняття було здійснено, але воно так і не надійшло на мій рахунок, у мене не було жодних проблем із цим казино для виведення коштів, я вже зробив кілька і ніколи не було проблем, тепер ці гроші в розмірі €600 не надійшли на рахунок, я підтвердив рахунок протягом тривалого часу, я зробив це банківським переказом, дані все в порядку, я підтвердив дані переказу за допомогою казино, і вони самі сказали поговорити з моїм банком, я пішов до свого банку, і вони сказали мені, що в них немає жодних запланованих або відхилених переказів, тобто гроші навіть не надійшли на мій рахунок, я не знати що ще робити. Я чекав на переказ з 1 числа, я знаю, що є перекази, які можуть тривати до 15 днів, але я думаю, що вартість не виправдовує всю цю затримку. Будь ласка, попросіть допомоги. У мене є роздруківки всіх розмов, рухів рахунків, здійснених транзакцій, роздруківка історії переказів, роздруківка історії прибутків, і я не знаю, де опинились гроші 😐

Автоматичний переклад.
Paulo10
1 рік тому

Привіт,

Чудово, що ви зробили всі ці знімки екрана, найкраще, що ви можете зробити, це подати скаргу - просто натисніть або торкніться тут .

Здається, ми ще не стикалися з цим казино, тому, будь ласка, скористайтеся опцією «Я не знаю казино» під час створення скарги, а потім вставте посилання на казино в тілі скарги + опис проблеми. Тоді ми спробуємо допомогти.

Чи надсилало вам казино ідентифікатор транзакції? Гадаю, це мало б бути легко, якби виведення дійсно було здійснено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радко, казино відоме як LeonBet / LeonBets або Leon Casino, я думаю, що воно відоме, воно також оцінено вами, логотип - це класичний червоний футбольний м'яч

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Paulo10
1 рік тому

Привіт,

дякую, будь ласка, використовуйте назви казино, які тут перераховані, щоб уникнути непорозумінь 🙂.

Отже, це казино Leon , і, як я бачу, відшкодування було виплачено, згідно з уже закритою скаргою !👍

Ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити виведення коштів, тож казино майже встигло це зробити.

Що ти зараз плануєш? Ви збираєтеся продовжувати грати тут?





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я зроблю, тому що мені вдалося зняти 500 євро після цього, і зняття пройшло без проблем. Спасибі

Автоматичний переклад.
Paulo10
1 рік тому

Це дуже благородно з вашого боку, що ви вважаєте приблизно 14 днів для отримання зарплати «без проблем». 🙂Це не дуже поширений підхід.

Бажаю вам удачі та швидкого виведення коштів! 😉

У будь-якому випадку, приходьте до нас час від часу та діліться своїм досвідом із спільнотою.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого