3 р. тому
добре, я не маю на себе великих надій
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
1
добре, я не маю на себе великих надій
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
коли я можу відкрити позиції? Минулої п’ятниці я подав документи для перевірки, але, прочитавши це, все одно нічого, якщо б я поінформував себе заздалегідь, я не розумію, як така сторінка може мати оцінку 7,8
when can I open the positions? I submitted documents last Friday to verify but as I read this, nothing anyway, if I had informed myself beforehand, I don't understand how such a page can have a 7.8 rating
ab wann kann man die Stellen? habe letzte woche Freitag Dokumente eingereicht zum verifizieren aber so wie ich das hier lese wird dass sowieso nix, hätte ich mich mal vorher Informiert Verstehe nicht wie so eine Seite 7,8 Bewertung haben kann
Як я вже сказав, він позначений як "свіже казино". Це означає - це нове казино, ми не маємо про них багато інформації. Вони знають, що вони пов'язані з іншими брендами казино, які мають погану репутацію, немає жодних виправданих скарг від гравців проти них, тому що знову вони нові.
Наскільки я бачу, ми навіть не зареєстровані в їхній партнерській системі. Це означає, що якщо хтось зареєструється в казино через наш веб -сайт, ми не отримаємо від цього прибутку.
As I already said, it's marked as "a fresh casino". That means - it's a new casino, we don't have much info about them. They're know connected to other casino brands that have a bad reputation, there are no justified complaints from players against them, because once again, they're new 😕
As far as I can see, we're not even registered in their affiliate system. That means if someone registers into the casino through our website, we have no profit from it.
привіт, через скільки днів після того, як ви отримали пошту з підтвердженням виведення коштів, ви отримали свої гроші? Мій лист з підтвердженням був отриманий 17 вересня, але поки що на моєму банківському рахунку немає грошей. Завтра буде рівно 4 тижні тому, коли я отримав повідомлення про повідомлення.
hi, how many days after you received the mail with confirmation of the withdrawal did you receive your money? My confirmation mail was received on september 17th but still no money on my banc for the moment. Tomorrow it will be exactly 4 weeks ago that i received the aproovelmail.
просто так гірко, коли ти потрапляєш на такий сайт, мій обліковий запис навіть більше не перевіряється!
Ви можете лише попередити всіх інших про це казенне казино -афера! скільки часу тривала перевірка для вас? 4 тижні тому після підтвердження електронною поштою ... вау! У мене більше немає надії на себе
it's just so bitter when you get to such a site, my account is not even verified anymore!
you can only warn everyone else about this shitty scam casino! how long did the verification take for you? 4 weeks ago after the confirmation email ... wow! I have no more hopes on myself
es ist einfach so bitter wenn man an so eine Seite gerät, mein Konto wird nicht einmal mehr verifiziert!
man kann nur alle anderen warnen vor diesem scheiß Scam Casino! wie lange hat die verifizierung bei Ihnen gedauert? 4 Wochen her nach der Bestätigungsmail ... wow ! ich hab keine Hoffnungen mehr bei mir
Перевірка моїх документів зайняла всього кілька днів, і пошта, на яку було підтверджено моє вилучення, також була швидкою, але після цього більше нічого. Моє вилучення завтра підтверджено 4 тижні, але я все ще чекаю грошей
The verification of my documents took only a few days and the mail that my withdraw was aprooved was also quick but after that nothing anymore. My withdraw is tomorrow 4 weeks aprooved but i am still waiting for the money
Більше не перевірено? Чи означає це, що вони підтвердили вас на початку, але потім статус вашого облікового запису змінився?
Not verified anymore? Does it mean that they verified you at the beginning, but then the status of your account has changed?
Привіт, я звернувся до казино 2 дні тому, і вони відповіли:
Привіт Даніелю,
Вибачте за цю проблему, через певні технічні причини є кілька затримок, але її потрібно вирішити якомога швидше.
З повагою
Боренго
Це все, що я знаю досі😕
Hi, I contacted the casino 2 days ago and they replied:
Hi Daniel,
Sorry for this issue , due to some technical reasons there are several delays but it be solved asap.
Regards
Borengo
That's all I know so far 😕
Сьогодні я отримав підтвердження, що гроші будуть виплачені. я схвильований
Today I got the confirmation that the money will be paid out. I am excited
Ich habe heute die Bestätigung bekommen das das Geld ausgezahlt wird . Ich bin gespannt
Привіт,
схрещені пальці! Будь ласка, повідомте нам, як все відбувається ...
Дякую 🙂
Hi,
fingers crossed! Please let us all know how it goes...
Thank you 🙂
Здравствуйте,
Я дуже сподіваюся на краще! Будь ласка, інформуйте нас.
Дякую 🙂
Hello,
I realy hope for the best! Please keep us updated.
Thank you 🙂
Привіт,
Немає грошей 7 днів після підтвердження виведення 😒😳
Hi,
No money 7 days efter withdrawel confirmation 😒😳
Привіт,
Ви отримали свій виграш?
Нічого тут з моменту мого підтвердження відкликання тиждень тому. 😒
Hi,
Have you recieved your winnings?
Nothing here since my withdrawel confirmation one week ago. 😒
Привіт . Ні, на жаль, ще нічого не отримано 😔
Hi . No unfortunately nothing has been received yet 😔
hi . Nein leider noch nichts erhalten 😔
Здається, Боренго дуже повільний. Ми також маємо скарги щодо такого ж типу проблеми, поданої на нашому веб-сайті...
Seems like Borengo is super slow. We also have complaints regarding the same type of issue submitted on our website...
Привіт, сьогодні я отримав свій виграш! Чудо 🎉
Hey, I got my winnings paid out today! A miracle 🎉
Hey ich habe heute mein Gewinn ausgezahlt bekommen ! Ein Wunder 🎉
Вітаю! І велике спасибі, що повідомили нам. Інші гравці принаймні мають певну надію. Це дійсно виглядало так, як вони сказали – у них виникли технічні проблеми з оплатою.
Congrats! And thanks a lot for letting us know. Other players have some hope at least. It really looked like what they said - they had some technical issues with payments.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.