10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vegascoin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив окрему заявку на $2000 і $1000, щоб зняти $3000, з яких $2000 було отримано, але решта $1000 не була отримана жодного разу.
Я звернувся до їхньої служби підтримки, але відповіді не було.
Материнською компанією цього казино є SGinternationalNV, і представник казино повинен працювати одночасно. Будь ласка, поясніть, що відбувається.
I made a separate application for $2000 and $1000 to withdraw $3000, of which $2000 was received, but the remaining $1000 was not received at any time.
I contacted their support, but there was no response.
The parent company of this casino is SGinternationalNV and the casino's representative must be concurrently employed. Please explain what is going on.
Привіт, як довго ти чекаєш на 1000 доларів, які ще маєш зняти? Скільки часу знадобилося, щоб отримати перші 2000 доларів? Якби це було недовго, я б ще не ставився до цього скептично, оскільки ви вже отримали більшу частину. Але якщо минуло більше 14 днів, ви знаєте, що можете звернутися до нас.
Однак у цьому випадку нам, безсумнівно, знадобиться відповідь від казино, чому це так, і оскільки ви її не отримали досі, ми можемо лише здогадуватися без цього.
Буду чекати на відповідь.
Hi, how long are you waiting for the 1000$ you still have to withdraw ? How long did it take to get the first 2000$ ? If it's not long I wouldn't be skeptical yet since you already got the bigger part. But if it's been longer than 14 days, you know you can turn to us.
However, in this case we would certainly need an answer from the casino as to why this is the case and since you have not received any so far, we can only guess without that.
I will wait for the response.
Привіт шановний andandjonnyx ! Дякую за Ваше терпіння. Решту вашого відкликання розглядала наша команда. Як тільки він був перевірений і затверджений, ми відправили його вам.
Hello dear andandjonnyx! Thanks for your patience. The rest of your withdrawal was under review of our team. As soon as it was checked and approved we sent it to you.
Я бачу, що казино відповіло вам тут і пояснило, чому була менша затримка, і все добре, коли ви отримали свої гроші.
Ви виграли досить значну суму, тож сподіваємося, що вам це сподобається, і в майбутньому проблем більше не буде. 🙂
I see that the casino answered you here and explained why there was a smaller delay and everything is fine when you got your money.
You won quite a nice sum, so hopefully you will enjoy it and there will be no more problems in the future. 🙂
Шановний айгетоксандрапам
Шкода, що ваш досвід був зіпсований.
Але в будь-якому випадку давайте пояснимо причину затримки виведення. На жаль, ми зіткнулися з деякими проблемами зі спамерами. Коли проблему було вирішено, ми знайшли вашу відповідь із підтвердженням адреси.
До цього моменту виведення було скасовано вами, а баланс відіграно.
Ви завжди можете звернутися до нашого чату підтримки, і ми зробимо все можливе, щоб змінити вашу думку про VegasCoin Casino
Dear eyegetoksandrapam
We regret that your experience was spoiled.
But anyway let us explain the reason of withdrawal delay. Unfortunately we faced some issues with spammers. When the problem was resolved, we found your reply with Proof Of Address.
To this moment the withdrawal was cancelled by you and the balance was played.
You can always contact our support chat and we will do all our best to change your opinion about VegasCoin Casino
Ти знаєш, я був би таким суворим з ними. Наскільки я можу судити з останньої відповіді тут на форумі, здається, представник казино хотів повідомити вас.
Оскільки я не повністю знайомий із передісторією, я ціную ваш відгук і дякую, що поділилися ним з нами. 🙏
You know I would be so harsh on them. As far as I can tell from the latest response here on the forum, it seems the casino representative cared to let you know.
Since I'm not fully familiar with the background, though, I appreciate your feedback and thank you for sharing it with us. 🙏
Я не можу отримати відповідь від цього казино щодо моїх документів перевірки. Чат був недоступний більше тижня, незважаючи на те, що вони стверджували, що він доступний 24/7. Немає відповіді на електронний лист, надісланий більше тижня тому. Однак вони відповіли на мій відгук і були нечесними, тому я вважаю важливим попередити людей. Не вкладайте тут гроші.
I am unable to get a response from this casino regarding my pending verification documents. Chat has been unavailable for over a week regardless of their claim that it's available 24/7. No response to email sent over a week ago. They did however respond to my review and were dishonest so I feel it's important to warn people. Do not deposit money here.
Вітаю, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес перевірки облікового запису, але якщо ви спробуєте запитати, і вони не відповідають протягом тижня, я не думаю, що це найкраще для них.
Однак чи є у вас гроші, які ви хочете вивести в казино, і тому вам потрібно спочатку їх підтвердити?
Якщо у вас усе ще виникає проблема, і казино не може відповісти вам, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, we give casinos 14 days to resolve the account verification process, but if you try to enquire and they don't reply for a week, I don't think that's the best thing for them.
However, do you have any money you want to withdraw in the casino and therefore you have to verify first ?
If you still have a problem and the casino can't get back to you, let us know and we will try to help you.
Привіт Яро, дякую за вашу відповідь. Спочатку я подав свої документи разом із запитом на зняття коштів, і зрештою я просто закінчив гру. Це було одинадцять днів тому. Я щойно знову перевірив сьогодні, і мої документи все ще мають статус очікування, а чат є, але вимкнено. Той факт, що вони припустили, що надіслали мені якесь посилання та що їхній чат доступний цілодобово та без вихідних у відповідь на мій відгук, є явною брехнею. Мені більше не цікаво там грати, тому мені не потрібно подавати скаргу, щоб спробувати завершити перевірку, я просто сподіваюся, що інші люди не стануть жертвами внесення коштів там або надсилання їм особистої інформації. На даний момент я вважаю їх ізгоями.
Hi Jaro thanks for your response. I originally submitted my documents along with a withdrawal request that I eventually just wound up playing. That was eleven days ago. I just checked again today and my documents are still in pending status, and chat is there but disabled. The fact that they suggested they sent me some sort of link and that their chat is available 24/7 in response to my review is blatantly false. I have no interest in playing there anymore so I don't need to file a complaint to try to complete verification, I'm just hoping other people don't fall victim to depositing there or sending personal information to them. I consider them rogue at this point.
Чи повинні ми надати скріншоти, які показують, що ми намагалися зв’язатися з гравцем?
tamalamaland123 зареєстрований 31 січня
Ми надіслали посилання для підтвердження електронною поштою 2 лютого
І був лише 1 активний чат з гравцем 1 лютого, тобто через 1 день після реєстрації.
Яро дав нам знати, де ми повинні надати докази.
Should we provide the screenshots showing that we tried to get in touch with player?
tamalamaland123 registered on 31 of January
We sent the verification link via email on 2nd of February
And there was only 1 active chat with player on 1st of February, which is 1 day after registration.
Jaro let us know where we should provide the proofs.
Привіт,
Чи могли б ви звернутися до гравця і допомогти їй, або пояснити подальші дії? Це те, що ми не можемо надати іншим способом, окрім скарги, яка, як повідомлялося, надає вам 14 повних днів для вирішення проблеми гравця.
Незважаючи на це, я б сказав, що ключовим моментом є знайти рішення, якщо це можливо. Щоб уникнути непотрібних непорозумінь, ускладнень або навіть скарг.
Будь ласка, зверніться до гравця, зараз у вас є шанс.
Hello there,
Could you perhaps address the player and help her out, or explain the next course of action? This is something we can't provide in any other way aside from the complaint, which, as informed, provides you with 14 full days to deal with the player's issue.
Despite that, I'd say the key point is to find the solution if possible. To avoid unnecessary misunderstandings, complications, or even the complaint.
Please turn to the player, you have the chance now.
Привіт Яро, дякую за вашу відповідь. Спочатку я подав свої документи разом із запитом на зняття коштів, і зрештою я просто закінчив гру. Це було одинадцять днів тому. Я щойно знову перевірив сьогодні, і мої документи все ще мають статус очікування, а чат є, але вимкнено. Той факт, що вони припустили, що надіслали мені якесь посилання та що їхній чат доступний цілодобово та без вихідних у відповідь на мій відгук, є явною брехнею. Мені більше не цікаво там грати, тому мені не потрібно подавати скаргу, щоб спробувати завершити перевірку, я просто сподіваюся, що інші люди не стануть жертвами внесення коштів там або надсилання їм особистої інформації. На даний момент я вважаю їх ізгоями.
Hi Jaro thanks for your response. I originally submitted my documents along with a withdrawal request that I eventually just wound up playing. That was eleven days ago. I just checked again today and my documents are still in pending status, and chat is there but disabled. The fact that they suggested they sent me some sort of link and that their chat is available 24/7 in response to my review is blatantly false. I have no interest in playing there anymore so I don't need to file a complaint to try to complete verification, I'm just hoping other people don't fall victim to depositing there or sending personal information to them. I consider them rogue at this point.
Привіт,
Я сподіваюся, що представник казино скористається цією можливістю, щоб з’ясувати всі деталі та, можливо, допомогти вам вирішити цю ситуацію. 🙏
Hi there,
I hope the casino representative embraces this chance to clear out all details, and perhaps help you out if this situation. 🙏
Дякую, Радко, сьогодні вранці я отримав електронний лист із посиланням для завершення перевірки. Я не розумію, чому знадобилося два тижні та ця розмова, щоб вони просто повторно надіслали посилання, якщо це була помилка з мого чи їхнього боку. Крім того, причина, по якій було лише одне спілкування в чаті, полягає в тому, що чат був недоступний весь цей час з моменту першого контакту.
Я ціную вашу допомогу тут і дивуюся, чому казино зосередилося на тому, щоб бути «правильним», а не на проактивному спілкуванні зі мною та вирішенні проблеми. Я більше не буду грати в цьому казино, але я вдячний за те, що Casino Guru допомагає заохочувати спілкування.
Thank you Radka, I received an email this morning with the link to complete verification. What I don't understand is why it took two weeks and this conversation for them to simply resend the link if it was a mistake on my part or theirs. Also, the reason there was only one chat communication, is because chat has not been available this entire time since the initial contact.
I appreciate your assistance here and wonder why the focus of the casino was to be "right" rather than proactively communicate with me and resolve the problem. I won't be playing at this casino any further, but am grateful for Casino Guru helping to encourage communication.
Привіт!
Я дуже радий, що це спрацювало. Знаєте, я не міг не втрутитися, тому що думав, що причиною всієї цієї метушні може бути досить проста (або дурна) проблема.
Якщо ви не заперечуєте, я залишу ваше запитання для казино, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі. 🙂
У будь-якому випадку ми тут, досить чуйні - якщо вам колись щось знадобиться або, можливо, захочете комусь допомогти, не залишайтеся осторонь. 😉
Hello!
I am so glad it worked. You know, I couldn't help but get involved because I thought the cause of all this fuss might be a fairly straightforward (or stupid) issue.
If you don't mind, I'll leave your question for the casino, if you catch my meaning. 🙂
In any case, we are here, quite responsive - if you ever need something or perhaps want to help someone else, don't stay aside. 😉
Відсутність якості обслуговування клієнтів
Моя думка стосується можливої непідготовленості цілодобових агентів чату (за винятком однієї особи).
Я зареєструвався в цьому казино, я виграв, я відправив свої документи на перевірку та подав запит на зняття коштів.
Під час початкової бесіди в прямому ефірі мені повідомили, що мені потрібно чекати 24 години, поки мої документи будуть розглянуті. Вона також попросила мене надати підтвердження місця проживання до 6 місяців тому, і я негайно надіслав його. Я запитав, чи може обслуговуючий персонал переглянути їх у той час, і вона відповіла, що ні. До цього моменту все було добре.
Під час другої розмови я запитав іншого обслуговуючого персоналу, чи може вона переглянути мої документи; і вона повідомила мене, що мій доказ місця проживання має бути до 3 місяців. Це вже помилка, оскільки йдеться про відключену інформацію між операторами. Я повідомив їй, що інший дозволив мені надіслати 6-місячний, і лише тоді вона прийняла (після того, як я втратив час на пошук іншого підтвердження адреси). Крім того, вона негайно переглянула документи та затвердила їх! Іншими словами, у першого супроводжуючого міг бути можливий «відсутність волі» допомогти мені. Я запитав, скільки часу знадобиться для схвалення мого вилучення, і вона сказала, що це займе до 24 годин після схвалення. З того моменту, як я подав запит на зняття коштів, статус на веб-сайті: «Автовиплата». Сумнівний вислів, оскільки з ним я розумію, що мій платіж буде автоматичним (як це відбувається з віртуальним гаманцем) після їх схвалення.
Нарешті я поспілкувався з третім агентом, який сказав, що вони вже схвалили мій вихід. Однак мені доводиться чекати в середньому 48 годин, щоб отримати його в свій цифровий гаманець. Крім того, він сказав, що це середній показник, і вони не зобов'язуються жодних термінів.
Іншими словами, кожного разу, коли я входив у чат, я отримував нову або іншу інформацію, і всієї ситуації не було б, якби всі агенти були гранично чіткі щодо процедури виходу з сайту.
Я пропоную, щоб вони змінилися в цьому відношенні, і я чекаю виплати мого відкликання, перш ніж подати скаргу на цьому веб-сайті.
Lack of quality in customer service
My point is specifically related to a possible lack of preparation of the 24x7 chat agents (with the exception of one person).
I registered at this casino, I won, I sent my documents for validation and requested a withdrawal.
In an initial live chat conversation, I was informed that I had to wait 24 hours for my documents to be reviewed. She also asked me for proof of residence from up to 6 months ago, and I sent it right away. I asked if the attendant could review them at that time, and she told me no. Up until this point, everything was fine.
In a second conversation, I asked another attendant if she could review my documents; and she informed me that my proof of residence should be up to 3 months old. This is already an error, as it involves disconnected information between the attendants. I informed her that the other had allowed me to send a 6-month one, and only then did she accepted (after I lost time looking for a different proof of address). Furthermore, she reviewed the documents immediately and approved them! In other words, the first attendant may have had a possible "lack of will" to help me. I asked how long it would take for my withdrawal to be approved, and she said it would take up to 24 hours from approval. From the moment I requested the withdrawal, the status on the website is: "Autopayment". A dubious expression, since with it I understand that my payment will be automatic (as it is with a virtual wallet) after their approval.
Finally, I got into a chat with a third agent, who said that my withdrawal had already been approved by them. However, I should wait 48 hours, on average, to receive it in my digital wallet. Furthermore, he said that this is an average, and they do not commit to any deadline.
In other words, every time I entered the chat, I had new or different information, and the whole situation would not have happened if all the agents were extremely clear about the procedure for withdrawing from the site.
I suggest that they evolve in this regard, and I await the payment of my withdraw, before I open a complaint in this website.
Привіт! Я прочитав вашу ситуацію і повинен почати з того, що ми даємо казино 14 днів для завершення процесу виведення коштів. Тож я б не скептично чи сумно ставився до того, що це займе лише кілька днів, і вам все одно потрібно буде перевірити те, що ви успішно завершили досить швидко. З одного боку, я б також зазначив, що це чудово, що чат відповідає вам, але з іншого боку я розумію, що це недобре, якщо ви постійно отримуєте іншу відповідь. Ви пробували перевірити Правила та умови, як це там написано?
У будь-якому випадку, тепер ми будемо чекати, поки гроші надійдуть, оскільки ви написали, що виведення дозволено. Обов’язково повідомте мене, коли це станеться.
Hi, I have read your situation and I have to start by saying that we give casinos 14 days to complete the withdrawal process. So I wouldn't be skeptical or sad when it only takes a couple of days and you still had to verify what you successfully completed pretty quickly I would say. On the one hand I would also mention that it is great that the chat answers you, but on the other hand I understand that it is not nice if you keep getting another answer. Have you tried checking the Terms and Conditions how it's written there ?
Anyway, now we will wait for the money to arrive since you wrote that the withdrawal was approved. Be sure to let me know when that happens.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.