ФорумКазиноVegascoin Casino - загальне обговорення

Vegascoin Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від andandjonnyx
|
3506 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vegascoin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Я зробив окрему заявку на $2000 і $1000, щоб зняти $3000, з яких $2000 було отримано, але решта $1000 не була отримана жодного разу.

Я звернувся до їхньої служби підтримки, але відповіді не було.

Материнською компанією цього казино є SGinternationalNV, і представник казино повинен працювати одночасно. Будь ласка, поясніть, що відбувається.


Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Привіт, як довго ти чекаєш на 1000 доларів, які ще маєш зняти? Скільки часу знадобилося, щоб отримати перші 2000 доларів? Якби це було недовго, я б ще не ставився до цього скептично, оскільки ви вже отримали більшу частину. Але якщо минуло більше 14 днів, ви знаєте, що можете звернутися до нас.

Однак у цьому випадку нам, безсумнівно, знадобиться відповідь від казино, чому це так, і оскільки ви її не отримали досі, ми можемо лише здогадуватися без цього.

Буду чекати на відповідь.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Можливо, через те, що представник казино побачив цю публікацію, але я нарешті отримав гроші.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Привіт шановний andandjonnyx ! Дякую за Ваше терпіння. Решту вашого відкликання розглядала наша команда. Як тільки він був перевірений і затверджений, ми відправили його вам.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Можливо, через те, що представник казино побачив цю публікацію, але я нарешті отримав гроші.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я бачу, що казино відповіло вам тут і пояснило, чому була менша затримка, і все добре, коли ви отримали свої гроші.

Ви виграли досить значну суму, тож сподіваємося, що вам це сподобається, і в майбутньому проблем більше не буде. 🙂

Автоматичний переклад.
eyegetoksandrapam
9 міс. тому

Дякую, що поділились. Я просто не можу знайти причину невиплати вам у вашому випадку.

Вони навіть сказали тобі?

Автоматичний переклад.
eyegetoksandrapam
9 міс. тому

Шановний айгетоксандрапам

Шкода, що ваш досвід був зіпсований.

Але в будь-якому випадку давайте пояснимо причину затримки виведення. На жаль, ми зіткнулися з деякими проблемами зі спамерами. Коли проблему було вирішено, ми знайшли вашу відповідь із підтвердженням адреси.

До цього моменту виведення було скасовано вами, а баланс відіграно.

Ви завжди можете звернутися до нашого чату підтримки, і ми зробимо все можливе, щоб змінити вашу думку про VegasCoin Casino

Автоматичний переклад.
eyegetoksandrapam
9 міс. тому

Ти знаєш, я був би таким суворим з ними. Наскільки я можу судити з останньої відповіді тут на форумі, здається, представник казино хотів повідомити вас.

Оскільки я не повністю знайомий із передісторією, я ціную ваш відгук і дякую, що поділилися ним з нами. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не можу отримати відповідь від цього казино щодо моїх документів перевірки. Чат був недоступний більше тижня, незважаючи на те, що вони стверджували, що він доступний 24/7. Немає відповіді на електронний лист, надісланий більше тижня тому. Однак вони відповіли на мій відгук і були нечесними, тому я вважаю важливим попередити людей. Не вкладайте тут гроші.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
9 міс. тому

Вітаю, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес перевірки облікового запису, але якщо ви спробуєте запитати, і вони не відповідають протягом тижня, я не думаю, що це найкраще для них.

Однак чи є у вас гроші, які ви хочете вивести в казино, і тому вам потрібно спочатку їх підтвердити?

Якщо у вас усе ще виникає проблема, і казино не може відповісти вам, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро, дякую за вашу відповідь. Спочатку я подав свої документи разом із запитом на зняття коштів, і зрештою я просто закінчив гру. Це було одинадцять днів тому. Я щойно знову перевірив сьогодні, і мої документи все ще мають статус очікування, а чат є, але вимкнено. Той факт, що вони припустили, що надіслали мені якесь посилання та що їхній чат доступний цілодобово та без вихідних у відповідь на мій відгук, є явною брехнею. Мені більше не цікаво там грати, тому мені не потрібно подавати скаргу, щоб спробувати завершити перевірку, я просто сподіваюся, що інші люди не стануть жертвами внесення коштів там або надсилання їм особистої інформації. На даний момент я вважаю їх ізгоями.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Чи повинні ми надати скріншоти, які показують, що ми намагалися зв’язатися з гравцем?

tamalamaland123 зареєстрований 31 січня

Ми надіслали посилання для підтвердження електронною поштою 2 лютого

І був лише 1 активний чат з гравцем 1 лютого, тобто через 1 день після реєстрації.

Яро дав нам знати, де ми повинні надати докази.




Автоматичний переклад.
Vegascoin Casino
9 міс. тому

Привіт,

Чи могли б ви звернутися до гравця і допомогти їй, або пояснити подальші дії? Це те, що ми не можемо надати іншим способом, окрім скарги, яка, як повідомлялося, надає вам 14 повних днів для вирішення проблеми гравця.

Незважаючи на це, я б сказав, що ключовим моментом є знайти рішення, якщо це можливо. Щоб уникнути непотрібних непорозумінь, ускладнень або навіть скарг.

Будь ласка, зверніться до гравця, зараз у вас є шанс.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро, дякую за вашу відповідь. Спочатку я подав свої документи разом із запитом на зняття коштів, і зрештою я просто закінчив гру. Це було одинадцять днів тому. Я щойно знову перевірив сьогодні, і мої документи все ще мають статус очікування, а чат є, але вимкнено. Той факт, що вони припустили, що надіслали мені якесь посилання та що їхній чат доступний цілодобово та без вихідних у відповідь на мій відгук, є явною брехнею. Мені більше не цікаво там грати, тому мені не потрібно подавати скаргу, щоб спробувати завершити перевірку, я просто сподіваюся, що інші люди не стануть жертвами внесення коштів там або надсилання їм особистої інформації. На даний момент я вважаю їх ізгоями.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,

Я сподіваюся, що представник казино скористається цією можливістю, щоб з’ясувати всі деталі та, можливо, допомогти вам вирішити цю ситуацію. 🙏


Автоматичний переклад.
tamalamaland123
9 міс. тому

Шановний tamalamaland123

будь ласка, перевірте свою поштову скриньку.

Електронний лист надіслано.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую, Радко, сьогодні вранці я отримав електронний лист із посиланням для завершення перевірки. Я не розумію, чому знадобилося два тижні та ця розмова, щоб вони просто повторно надіслали посилання, якщо це була помилка з мого чи їхнього боку. Крім того, причина, по якій було лише одне спілкування в чаті, полягає в тому, що чат був недоступний весь цей час з моменту першого контакту.

Я ціную вашу допомогу тут і дивуюся, чому казино зосередилося на тому, щоб бути «правильним», а не на проактивному спілкуванні зі мною та вирішенні проблеми. Я більше не буду грати в цьому казино, але я вдячний за те, що Casino Guru допомагає заохочувати спілкування.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
9 міс. тому

Привіт!

Я дуже радий, що це спрацювало. Знаєте, я не міг не втрутитися, тому що думав, що причиною всієї цієї метушні може бути досить проста (або дурна) проблема.

Якщо ви не заперечуєте, я залишу ваше запитання для казино, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі. 🙂

У будь-якому випадку ми тут, досить чуйні - якщо вам колись щось знадобиться або, можливо, захочете комусь допомогти, не залишайтеся осторонь. 😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Відсутність якості обслуговування клієнтів


Моя думка стосується можливої непідготовленості цілодобових агентів чату (за винятком однієї особи).


Я зареєструвався в цьому казино, я виграв, я відправив свої документи на перевірку та подав запит на зняття коштів.


Під час початкової бесіди в прямому ефірі мені повідомили, що мені потрібно чекати 24 години, поки мої документи будуть розглянуті. Вона також попросила мене надати підтвердження місця проживання до 6 місяців тому, і я негайно надіслав його. Я запитав, чи може обслуговуючий персонал переглянути їх у той час, і вона відповіла, що ні. До цього моменту все було добре.


Під час другої розмови я запитав іншого обслуговуючого персоналу, чи може вона переглянути мої документи; і вона повідомила мене, що мій доказ місця проживання має бути до 3 місяців. Це вже помилка, оскільки йдеться про відключену інформацію між операторами. Я повідомив їй, що інший дозволив мені надіслати 6-місячний, і лише тоді вона прийняла (після того, як я втратив час на пошук іншого підтвердження адреси). Крім того, вона негайно переглянула документи та затвердила їх! Іншими словами, у першого супроводжуючого міг бути можливий «відсутність волі» допомогти мені. Я запитав, скільки часу знадобиться для схвалення мого вилучення, і вона сказала, що це займе до 24 годин після схвалення. З того моменту, як я подав запит на зняття коштів, статус на веб-сайті: «Автовиплата». Сумнівний вислів, оскільки з ним я розумію, що мій платіж буде автоматичним (як це відбувається з віртуальним гаманцем) після їх схвалення.


Нарешті я поспілкувався з третім агентом, який сказав, що вони вже схвалили мій вихід. Однак мені доводиться чекати в середньому 48 годин, щоб отримати його в свій цифровий гаманець. Крім того, він сказав, що це середній показник, і вони не зобов'язуються жодних термінів.


Іншими словами, кожного разу, коли я входив у чат, я отримував нову або іншу інформацію, і всієї ситуації не було б, якби всі агенти були гранично чіткі щодо процедури виходу з сайту.


Я пропоную, щоб вони змінилися в цьому відношенні, і я чекаю виплати мого відкликання, перш ніж подати скаргу на цьому веб-сайті.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
vinicius1710
9 міс. тому

Привіт! Я прочитав вашу ситуацію і повинен почати з того, що ми даємо казино 14 днів для завершення процесу виведення коштів. Тож я б не скептично чи сумно ставився до того, що це займе лише кілька днів, і вам все одно потрібно буде перевірити те, що ви успішно завершили досить швидко. З одного боку, я б також зазначив, що це чудово, що чат відповідає вам, але з іншого боку я розумію, що це недобре, якщо ви постійно отримуєте іншу відповідь. Ви пробували перевірити Правила та умови, як це там написано?

У будь-якому випадку, тепер ми будемо чекати, поки гроші надійдуть, оскільки ви написали, що виведення дозволено. Обов’язково повідомте мене, коли це станеться.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого