2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vegas Lounge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будь-якою ціною тримайтеся подалі від цього казино. Є набагато кращі та чесні. Я все ще чекаю понад 40 годин на обробку простого переказу депозиту. Завжди кажучи, це кожен, хто має проблему. Який безлад. Але будь-яку ціну тримайтеся подалі. Я напишу кращий відгук, коли буде час. Це казино потрібно закрити.
Stay away from this casino at all costs. There are way better and honest ones out there. I am still waiting over 40 hours for a simple deposit transfer to be processed. Ever saying its everyone who is on a having an issue. What a mess. But yea stay away at all costs. I’ll write a better review when I have time. This casino needs to be shut down.
Це казино огидно ставиться до лояльних гравців. Майте VIP-програму, за якою вони підвищують вас лише тоді, коли хочуть, і вас навіть ніколи не позначають як VIP. Мені завжди доводилося надсилати електронні листи для отримання щомісячних бонусів. Тож цього місяця я можу попросити отримати мої бонуси на день раніше, оскільки мій тато помер, і цього разу я збираюся зняти гроші, щоб допомогти з похоронами. Я кажу їм це, і вони скасовують мій рахунок. Після того, як я поклав тут тисячі, ось як вони ставилися до мене, коли мій тато помер. Гірше казино виявилося просто великим шахрайством
This casino treats loyal players disgustingly. Have a VIP program that they only move U up when they want and your never even flagged as a VIP. I always had to email for my monthly bonuses. So this month I rmay asking to get my bonuses a day earlier as my dad died and I'm going make a withdrawal this time to help with funeral costs I tell them this and they cancel my account. After depositing thousands here that's the way they treat me when my dad died. Worse casino out just big scam
Не можу навіть увійти, щоб поскаржитися, або щось просто закрите
Can't even log in to complain or anything just straight closed
Привіт, я хотів би почати з висловлення співчуття вашій ситуації.
Що стосується казино та виведення коштів, скільки часу триває ситуація, коли ви не можете вивести свої кошти? Це перше зняття?
У будь-якому випадку, я помітив, що ви також відкрили скаргу , і ви сказали: "Не можу навіть увійти, щоб поскаржитися або щось просто закрито". Ви хочете сказати, що ви не можете відкрити скаргу, яку ви відкрили у нас, і вникнути в неї?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, I would like to start by expressing my sympathy for your situation.
Regarding the casino and the withdrawal, how long has the situation been going on that you have not been able to withdraw your funds ? Is this the first withdrawal ?
Anyway, I noticed that you also opened a complaint, and you say: "Can't even log in to complain or anything just straight closed". Are you saying that you can't open the complaint you have opened with us and get into it ?
I will wait for your reply.
Він назавжди закрив мій обліковий запис і сказав, що його більше не відкриватимуть, взагалі не буду грати в цьому казино. Вони зробили це прямо перед тим, як їм довелося виплатити мої бонуси за місяць, які завжди становили близько 400 доларів. Коли я сказав їм, що збираюся зняти тайський місяць, тому що якщо похорони мого тата, вони закрили мій рахунок. Згідно з умовами, бонусні гроші можна вивести. Яке лайно казино
The closed my account permanently and said it won't be reopened wouldn't play this casino at all. They done it right before they had to pay my bonuses for the month which were always around $400 . When I told them I was going to withdrawal Thai month because if my dad's funeral they closed my account. In terms and conditions the bonus money is withdrawalable. What a shit casino
Ну, я розглянув вашу скаргу , але, здається, мені знадобилася б допомога.
Перше, чого я не отримав, це власне про закриття рахунку. Будь ласка, коли ви попросили закрити свій обліковий запис і коли ви повинні отримати відповідний бонус?
Не те щоб я думав про це глибше. Коли ви зробили свій останній депозит?
Як пояснив Нік: «На жаль, якщо у вас не було залишку на рахунку в казино, вони мали право закрити його без пояснення причини». Якщо ваш обліковий запис залишався без фінансування протягом такого тривалого часу, це вже є вагомою причиною для закриття рахунку.
Якщо я якось помилився, виправте мене.🙏
Well, I went through your complaint, but I could use some help with that, it seems.
The first thing I didn't get is actually about the account closure. When did you ask for your account to be closed, and when should you receive the bonus in question, please?
Not that I'm thinking deeper about that - When did you make your last deposit?
As Nick explained: "Unfortunately, if you had no remaining balance on your casino account, they had the right to close it without any reason given." If your account remained unfunded for such a long time, this alone is a good reason for the account closure.
If I got it wrong somehow, please correct me.🙏
Ні, я робив депозит у казино щотижня, останній раз я робив депозит того дня, коли його закрили, щоб їм не довелося платити мої бонуси
No, I have been depositing at the casino every week, the last time I deposited was that day they closed it so they didn't have to pay my bonuses
Не, депозирах в казиното всяка седмица, последният път, когато депозирах, беше този ден, когато го затвориха, така че не трябваше да ми изплащат бонусите
Причина, по якій вони закрили мій обліковий запис, неправильна і не повинна призвести до закриття мого облікового запису, вони просто роблять все, що хочуть, щоб заробити гроші. Вони скасували його за день до того, як мені мали виплатити бонуси, які мали право на зняття, і коли я сказав їм це, оскільки я зазвичай просто граю на бонусні гроші, мій рахунок закрився назавжди
The reason they closed my account isn't right and shouldn't result in my account being closed they just do whatever they want to make money. They cancelled it the day before I was due to be paid bonuses which was entitled to withdrawal and when I told them this because I usually just play the bonus money the closed my account permanently
Це неприємна ситуація, і я точно не хотів би в неї потрапити. У цьому випадку шкода, що на вашому рахунку не залишилося залишку, щоб казино не зробило цей крок.
Але цього не сталося, і зрештою наша команда, мабуть, уже не зможе допомогти.
Однак я вважаю, що ви завжди отримуєте уроки з подібних ситуацій, і я вірю, що такий сценарій буде і для вас, і казино стане для вас забороненою територією. 🙁
Now that's an unpleasant situation and I certainly wouldn't want to get into it myself. It's a pity in this case that you don't have any balance left in your account to prevent the casino from taking this step.
But it didn't happen, and in the end our team probably won't be able to help any more.
However, I think you always learn from situations like this and I believe this will be the scenario for you as well and the casino will be a no-go area for you. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.