1 рік тому
Зараз понеділок, тож мені було цікаво, чи, можливо, був якийсь позитивний оборот?
Бажаю удачі, звичайно!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Зараз понеділок, тож мені було цікаво, чи, можливо, був якийсь позитивний оборот?
Бажаю удачі, звичайно!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Так, мем. Коли вони повернулися, я зіграв пару і виграв. 2 сплачено вчора. 1 все ще винен мені, а 1 просто відмовив мені. ВСІ однакові партнерські/сестринські мережі.
Yes Ma'am. When they came back up I played a couple and won. 2 paid yesterday. 1 still owes me and 1 just declined me. ALL same partner/sister networks.
Я радий, що два платежі з казино пройшли без проблем.
Що стосується того, який вам досі винен, як довго він триває?
Крім того, чому було відхилено вилучення? У казино була причина?
I am glad that the two payments from the casino went through without problems.
As for the one that is still owed to you, how long has it been going on ?
Additionally, rejected withdrawal was why ? Did the casino have a reason ?
Так. Інше казино - це серйозна проблема. Зараз ми йдемо 3 тижні. Кожен день відбувається обговорення в чаті. Ми ВСІ знаємо, наскільки вони приємні. Сьогодні ЗНОВУ мені сказали, що адреса мого гаманця неправильна, і ТЕПЕР ось чому я ДОСІ сиджу й чекаю.
ІНШІ, САМЕ Сестри/партнери Казино давно платили мені кілька разів.
Можливо, у понеділок буде відкрито скаргу. Якщо дати їм стільки часу... це буде офіційно 3 тижні після того, як я подав запит на зняття.
Yup. Other Casino is a major hassle. We are going on 3 weeks now. Every single day there is a Live chat discussion. Which we ALL know how pleasant those are. Today, AGAIN, I was told my wallet address wasnt correct and NOW thats why I STILL sit and wait.
OTHERS, SAME Sister/partner Casinos have long paid me several times over.
May be opening a complaint on Monday. Giving them that long...that will be officially 3 weeks since I put the withdraw request in.
Я б зараз подав скаргу, мушу сказати. Я далекий від того, щоб робити остаточні висновки, але з того, що ви сказали, це здається дурним виправданням казино 🙁
I would submit the complaint now, I must say. I'm far from making final judgments, but from what you said, it seems like a stupid excuse made by the casino 🙁
Зараз відкриваю один. Набридло це. Треба було заплатити сьогодні!
Opening one now. Sick of this. Should have for sure been paid today!
У мене є справа, яка чекає «вашої» відповіді... не знаю, від мене чи від казино
I have a case waiting "your" reply...not sure if its from me or the Casino
Правильний крок, тому що чекати так довго, звичайно, неприємно. Тож тепер ми чекаємо, чи отримаєте ви свої гроші чи почуєте щось нове від казино. У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити нам, якщо у вас є щось нове?
The right move because waiting so long is certainly not pleasant. So now we wait to see if you get your money or if you hear something new from the casino. Anyway, could you let us know if you have anything new ?
Я думаю, що в цьому випадку було б доцільно використовувати кнопку «відповісти», оскільки гравець буде сповіщений про вашу відповідь. Ви можете скоротити час для відповіді, яку ви чекаєте. 🙂
I think in this case it would be appropriate to use the "reply" button because the player will be notified of your reply. You can shorten the time for the answer you are waiting for. 🙂
Якщо ви маєте на увазі очікування відповіді від казино(ів). Удачі, великий хлопець. Лемі знає, як це виходить. Лол
If you mean waiting for a response by the Casino(s). Good Luck Big guy. Lemee know how that turns out. Lol
Будь ласка, якщо хтось може дістатися до саду Slots...!!
Please if someone can get to the Slots garden one...!!
Мабуть, ми не зовсім зрозуміли один одного. Ми все ще чекаємо нашого розслідування та нашої відповіді, тому це означає, що коли ви відкриваєте свою скаргу, у синьому полі вгорі праворуч написано «Очікуємо відповідь від гуру казино». Якби ми чекали відповіді від казино, ви б знову побачили її в синьому полі. 🙂
I guess we didn't quite understand each other. We are still waiting for our investigation and our reply, so it means that when you open your complaint, it says "Waiting for Casino Guru to reply" in the blue box on the top right. If we were waiting for a response from the casino, you would see it again in the blue box. 🙂
Що стосується казино, про яке ви говорите, Петронела намагається якомога більше дізнатися про ситуацію, і ми побачимо, до чого це приведе. Коли вона матиме все необхідне, я думаю, вона спробує зв’язатися з казино. Тим часом ми повинні набратися терпіння.
Однак також було б добре розрізняти казино, тому, якщо у вас є проблема з певним, тримайте розмову переважно в офіційній темі казино: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---загально-дискусійний
Чи можливо це?
As for the casino you're talking about, Petronela is trying to find out as much as she can about the situation and we'll see where it goes. When she has everything she needs, I believe she will try to contact the casino. In the meantime, we have to be patient.
However, it would also be good to differentiate between casinos and therefore if you have a problem with a particular one, keep the conversation mainly in the official casino thread: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino---general-discussion
Would that be possible ?
Привіт, я хотів би почути вашу думку. Я граю в казино, і маю відчуття, що вони час від часу вимикають алгоритм. Дуже дивно, що в деякі дні ви отримуєте нормальну кількість безкоштовних обертань майже в кожній грі, у яку ви граєте. - іноді після 50+ обертань іноді потрібно більше - але принаймні ви отримуєте їх регулярно - в інші дні - однакова кількість обертань ті самі ігри - нічого протягом днів і днів - це нормально чи вони справді відключають алгоритм, можливо, щодо кількість гравців чи забагато виграшів? Справа не лише в одній грі, а й у всіх іграх, у які я регулярно граю знову і знову. Можливо, це лише ідентифікатор конкретного казино.
Hi, I would like an opinion from you guys - I am playing in a casino and I have the feeling that they turn down the algorithm occasionally - it is very odd that some days you get normal amounts of free spins in almost every game you play - sometimes after 50+ spins sometimes it takes more - but at least you get them regularly - at other days - same spinning amount same games - nothing for days and days - is that normal or is it really that they turn down algorithm maybe regarding of the number of players or if there are too many winnings? It is not only at one game it is at all the games I am regularly playing over and over. Maybe it is only that specific casino idk.
Привіт, я думаю, що завжди було б добре мати якісь докази для таких міркувань, тому що без них це завжди лише деякі припущення. У будь-якому випадку, в якому казино ви маєте таке відчуття?
Я також не думаю, що це щось абсолютно незвичне, і я не думаю, що це призведе до відмови від алгоритму. Якби казино робило це, я не думаю, що ви отримували б безкоштовні обертання або дуже мало, оскільки вони могли б це налаштувати.
Hi, I think it would always be good to have some proof for such considerations, because without it it is always just some guesswork. Anyway, which casino is it in which you have such a feeling ?
I also don't think it's something that would be totally unusual and I don't think that would turn down an algorithm. If a casino did that, I don't think you would get free spins or very little since they could adjust it.
Ненавиджу думати, що це правда. Бо навіщо тоді грати, якщо хтось контролює мою гру, і вона не випадкова. Я б покинув грати сьогодні, якби знав, що це відбувається.
Id HATE to think that is true. Because why play then if someone has control of my play and its not random. I would quit playing today if I knew that this is happening.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.