ФорумКазиноУсі мої сайти казино заблоковано

Усі мої сайти казино заблоковано (Сторінка 2)

5 міс. тому від angel47usa
|
2854 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
angel47usa
5 міс. тому

Зараз понеділок, тож мені було цікаво, чи, можливо, був якийсь позитивний оборот?

Бажаю удачі, звичайно!

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так, мем. Коли вони повернулися, я зіграв пару і виграв. 2 сплачено вчора. 1 все ще винен мені, а 1 просто відмовив мені. ВСІ однакові партнерські/сестринські мережі.

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Я радий, що два платежі з казино пройшли без проблем.

Що стосується того, який вам досі винен, як довго він триває?

Крім того, чому було відхилено вилучення? У казино була причина?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так. Інше казино - це серйозна проблема. Зараз ми йдемо 3 тижні. Кожен день відбувається обговорення в чаті. Ми ВСІ знаємо, наскільки вони приємні. Сьогодні ЗНОВУ мені сказали, що адреса мого гаманця неправильна, і ТЕПЕР ось чому я ДОСІ сиджу й чекаю.

ІНШІ, САМЕ Сестри/партнери Казино давно платили мені кілька разів.

Можливо, у понеділок буде відкрито скаргу. Якщо дати їм стільки часу... це буде офіційно 3 тижні після того, як я подав запит на зняття.

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Я б зараз подав скаргу, мушу сказати. Я далекий від того, щоб робити остаточні висновки, але з того, що ви сказали, це здається дурним виправданням казино 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Зараз відкриваю один. Набридло це. Треба було заплатити сьогодні!

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

У мене є справа, яка чекає «вашої» відповіді... не знаю, від мене чи від казино

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

@angel47usa чи можу я запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз відкриваю один. Набридло це. Треба було заплатити сьогодні!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Правильний крок, тому що чекати так довго, звичайно, неприємно. Тож тепер ми чекаємо, чи отримаєте ви свої гроші чи почуєте щось нове від казино. У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити нам, якщо у вас є щось нове?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене є справа, яка чекає «вашої» відповіді... не знаю, від мене чи від казино

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Наскільки я бачу, обидві скарги чекають на нашу відповідь. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

@angel47usa чи можу я запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я думаю, що в цьому випадку було б доцільно використовувати кнопку «відповісти», оскільки гравець буде сповіщений про вашу відповідь. Ви можете скоротити час для відповіді, яку ви чекаєте. 🙂

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

привіт, можна запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
Amber973
5 міс. тому

Слотовий сад

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі очікування відповіді від казино(ів). Удачі, великий хлопець. Лемі знає, як це виходить. Лол

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Будь ласка, якщо хтось може дістатися до саду Slots...!!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі очікування відповіді від казино(ів). Удачі, великий хлопець. Лемі знає, як це виходить. Лол

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мабуть, ми не зовсім зрозуміли один одного. Ми все ще чекаємо нашого розслідування та нашої відповіді, тому це означає, що коли ви відкриваєте свою скаргу, у синьому полі вгорі праворуч написано «Очікуємо відповідь від гуру казино». Якби ми чекали відповіді від казино, ви б знову побачили її в синьому полі. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, якщо хтось може дістатися до саду Slots...!!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Що стосується казино, про яке ви говорите, Петронела намагається якомога більше дізнатися про ситуацію, і ми побачимо, до чого це приведе. Коли вона матиме все необхідне, я думаю, вона спробує зв’язатися з казино. Тим часом ми повинні набратися терпіння.

Однак також було б добре розрізняти казино, тому, якщо у вас є проблема з певним, тримайте розмову переважно в офіційній темі казино: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---загально-дискусійний

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хотів би почути вашу думку. Я граю в казино, і маю відчуття, що вони час від часу вимикають алгоритм. Дуже дивно, що в деякі дні ви отримуєте нормальну кількість безкоштовних обертань майже в кожній грі, у яку ви граєте. - іноді після 50+ обертань іноді потрібно більше - але принаймні ви отримуєте їх регулярно - в інші дні - однакова кількість обертань ті самі ігри - нічого протягом днів і днів - це нормально чи вони справді відключають алгоритм, можливо, щодо кількість гравців чи забагато виграшів? Справа не лише в одній грі, а й у всіх іграх, у які я регулярно граю знову і знову. Можливо, це лише ідентифікатор конкретного казино.

Автоматичний переклад.
Amber973
5 міс. тому

Привіт, я думаю, що завжди було б добре мати якісь докази для таких міркувань, тому що без них це завжди лише деякі припущення. У будь-якому випадку, в якому казино ви маєте таке відчуття?

Я також не думаю, що це щось абсолютно незвичне, і я не думаю, що це призведе до відмови від алгоритму. Якби казино робило це, я не думаю, що ви отримували б безкоштовні обертання або дуже мало, оскільки вони могли б це налаштувати.

Автоматичний переклад.
Amber973
5 міс. тому

Ненавиджу думати, що це правда. Бо навіщо тоді грати, якщо хтось контролює мою гру, і вона не випадкова. Я б покинув грати сьогодні, якби знав, що це відбувається.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого