ФорумКазиноУсі мої сайти казино заблоковано

Усі мої сайти казино заблоковано (Сторінка 2)

12 міс. тому від angel47usa
|
6453 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
angel47usa
11 міс. тому

Зараз понеділок, тож мені було цікаво, чи, можливо, був якийсь позитивний оборот?

Бажаю удачі, звичайно!

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так, мем. Коли вони повернулися, я зіграв пару і виграв. 2 сплачено вчора. 1 все ще винен мені, а 1 просто відмовив мені. ВСІ однакові партнерські/сестринські мережі.

Автоматичний переклад.
angel47usa
11 міс. тому

Я радий, що два платежі з казино пройшли без проблем.

Що стосується того, який вам досі винен, як довго він триває?

Крім того, чому було відхилено вилучення? У казино була причина?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так. Інше казино - це серйозна проблема. Зараз ми йдемо 3 тижні. Кожен день відбувається обговорення в чаті. Ми ВСІ знаємо, наскільки вони приємні. Сьогодні ЗНОВУ мені сказали, що адреса мого гаманця неправильна, і ТЕПЕР ось чому я ДОСІ сиджу й чекаю.

ІНШІ, САМЕ Сестри/партнери Казино давно платили мені кілька разів.

Можливо, у понеділок буде відкрито скаргу. Якщо дати їм стільки часу... це буде офіційно 3 тижні після того, як я подав запит на зняття.

Автоматичний переклад.
angel47usa
11 міс. тому

Я б зараз подав скаргу, мушу сказати. Я далекий від того, щоб робити остаточні висновки, але з того, що ви сказали, це здається дурним виправданням казино 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Зараз відкриваю один. Набридло це. Треба було заплатити сьогодні!

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

У мене є справа, яка чекає «вашої» відповіді... не знаю, від мене чи від казино

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

@angel47usa чи можу я запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Зараз відкриваю один. Набридло це. Треба було заплатити сьогодні!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Правильний крок, тому що чекати так довго, звичайно, неприємно. Тож тепер ми чекаємо, чи отримаєте ви свої гроші чи почуєте щось нове від казино. У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити нам, якщо у вас є щось нове?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене є справа, яка чекає «вашої» відповіді... не знаю, від мене чи від казино

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Наскільки я бачу, обидві скарги чекають на нашу відповідь. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

@angel47usa чи можу я запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що в цьому випадку було б доцільно використовувати кнопку «відповісти», оскільки гравець буде сповіщений про вашу відповідь. Ви можете скоротити час для відповіді, яку ви чекаєте. 🙂

Автоматичний переклад.
angel47usa
11 міс. тому

привіт, можна запитати, яке казино?

Автоматичний переклад.
Amber973
11 міс. тому

Слотовий сад

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі очікування відповіді від казино(ів). Удачі, великий хлопець. Лемі знає, як це виходить. Лол

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Будь ласка, якщо хтось може дістатися до саду Slots...!!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі очікування відповіді від казино(ів). Удачі, великий хлопець. Лемі знає, як це виходить. Лол

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мабуть, ми не зовсім зрозуміли один одного. Ми все ще чекаємо нашого розслідування та нашої відповіді, тому це означає, що коли ви відкриваєте свою скаргу, у синьому полі вгорі праворуч написано «Очікуємо відповідь від гуру казино». Якби ми чекали відповіді від казино, ви б знову побачили її в синьому полі. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Будь ласка, якщо хтось може дістатися до саду Slots...!!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Що стосується казино, про яке ви говорите, Петронела намагається якомога більше дізнатися про ситуацію, і ми побачимо, до чого це приведе. Коли вона матиме все необхідне, я думаю, вона спробує зв’язатися з казино. Тим часом ми повинні набратися терпіння.

Однак також було б добре розрізняти казино, тому, якщо у вас є проблема з певним, тримайте розмову переважно в офіційній темі казино: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---загально-дискусійний

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я хотів би почути вашу думку. Я граю в казино, і маю відчуття, що вони час від часу вимикають алгоритм. Дуже дивно, що в деякі дні ви отримуєте нормальну кількість безкоштовних обертань майже в кожній грі, у яку ви граєте. - іноді після 50+ обертань іноді потрібно більше - але принаймні ви отримуєте їх регулярно - в інші дні - однакова кількість обертань ті самі ігри - нічого протягом днів і днів - це нормально чи вони справді відключають алгоритм, можливо, щодо кількість гравців чи забагато виграшів? Справа не лише в одній грі, а й у всіх іграх, у які я регулярно граю знову і знову. Можливо, це лише ідентифікатор конкретного казино.

Автоматичний переклад.
Amber973
11 міс. тому

Привіт, я думаю, що завжди було б добре мати якісь докази для таких міркувань, тому що без них це завжди лише деякі припущення. У будь-якому випадку, в якому казино ви маєте таке відчуття?

Я також не думаю, що це щось абсолютно незвичне, і я не думаю, що це призведе до відмови від алгоритму. Якби казино робило це, я не думаю, що ви отримували б безкоштовні обертання або дуже мало, оскільки вони могли б це налаштувати.

Автоматичний переклад.
Amber973
11 міс. тому

Ненавиджу думати, що це правда. Бо навіщо тоді грати, якщо хтось контролює мою гру, і вона не випадкова. Я б покинув грати сьогодні, якби знав, що це відбувається.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого