1 рік тому
Тут ви можете обговорити Starda Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
на євро грати не можна, а на російські рублі? Хіба вони не виключені з iban? здається мені дуже дивним
you can't play with euros, but with russ rubles? Aren't they excluded from the iban? strikes me as very strange
man kann nicht mit euro spielen, dafür mit russ rubel? sind die nicht vom iban ausgeschlossen? kommt mir sehr komisch vor
Ну, я б сказав, що це питання для підтримки. 🤔
Я виявив, що «26 лютого 2022 року Кіпр, Італія, Угорщина та Німеччина підтвердили, що вони не блокуватимуть виключення Росії з SWIFT».
Я сприймаю це як заборону для організацій, розташованих у «недружніх країнах», а не за валюту. Хоча я не експерт.
Well, quite a question for support, I'd say. 🤔
I found that "On 26 February 2022, Cyprus, Italy, Hungary and Germany confirmed that they would not block the Russian exclusion from SWIFT."
I take it as a ban for the organizations set in "unfriendly countries", not for currency. Not the expert myself though.
Казино - шахраї. Вони мучать мене вже місяць. Я відправила всі фото - фото прийняли. І вони просять забагато фотографій. Селфі з ІПН, Селфі зі свідоцтвом про народження, Селфі з СНІЛСом, фото на паспорт, Селфі з паспортом! Абсурд! Так багато документів. Може, вони збиралися взяти на мене кредит? І сказали, що можна знімати, все добре. І як ви думаєте, що сталося? Звичайно, нічого не вийшло! Вони відверто збрехали! і сказали, що потрібна додаткова перевірка 72 години! Ви всі розумієте, що потім будуть нові причини не платити! Потім кажуть почекайте рік і так далі. І це все за 80$!!!! Казино банкрут!
Casinos are scammers. They've been torturing me for a month now. I sent all the photos - they accepted the photo. And they ask for too much photos. Selfie with TIN, selfie with birth certificate, selfie with SNILS, passport photo, selfie with passport! Absurd! So many documents. Maybe they were going to take a loan for me? And they said you can make a withdrawal, everything is fine. And what do you think happened? Of course, nothing came out! They blatantly lied! and They said that an additional check is needed 72 hours! You all understand that later there will be new reasons not to pay! Then they say wait a year and so on. And it's all for $80!!!! The casino is bankrupt!
Казино - мошенники. Они мучают меня уже месяц. Я отправила все фото - они фото приняли. А фото они просят слишком много. Селфи с ИНН, селфи с свидетельством о рождении, селфи со снилс, фото паспорта, селфи с паспортом! Абсурд! Столько документов. Может они кредит собрались на меня брать? И сказали можете сделать вывод средств все хорошо. И что вы думаете случилось? Конечно же не вывели ничего!!! Они нагло солгали! и Сказали что нужна дополнительная проверка 72 часа! Вы же все понимаете, что потом будет новые причины не платить! Потом скажут ждите год и тп. И это все из-за 80 долларов!!!! Казино - банкрот!
Привіт! Я дуже радий, що ви знайшли цей форум і зайшли сюди! Я справді вважаю, що у казино має бути вагома причина для таких надмірних вимог - зняття коштує 80 доларів? Це близько до "смішно".
Не можу говорити від імені казино, але якщо казино запідозрить вас у якомусь шахрайстві, я б очікував дзвінка для перевірки.
Я ненавмисно виявив, що ви використовуєте програмне забезпечення VPN досить часто, змінюючи країни, через це ви можете (не кажучи, що ви є) здаватися підозрілими для казино, можливо. Просто думка.
Успіхів у розгляді скарги та тримайте нас у курсі!
Hello there! I'm so glad you've found this forum and come here! I truly think the casino must have quite a good reason for such excessive demands - withdrawal is worth $80? That's close to "ridiculous".
Can't speak on behalf of the casino, but if the casinos suspect you of some kind of fraud, I would expect a verification call instead.
I unintentionally found you're using VPN software pretty often changing the countries, due to that, you may (not saying you are) seem suspicious to the casino, perhaps. Just a thought.
Good luck with the complaint, and keep us posted!
Вніс 25 євро і виграв 11843 євро. Гроші були миттєво, щонайменше 1000 євро надходили на рахунок чотири рази на день.
Я ніколи не вигравав стільки грошей.
Deposited €25 and won €11843. Money was there in no time, at least €1000 was transferred to the account four times a day.
I've never won so much money.
25 € eingezahlt und 11843 € gewonnen. Geld war ruck zuck da, zumindest wurden am Tag 4x 1000€ aufs Konto überwiesen.
So viel Geld habe ich noch nie gewonnen.
Привіт і вітання!
Це справді дуже цікава сума, враховуючи вартість вкладу. 👍🙌
У таких випадках він зазвичай ділиться на кілька виплат, які відповідають ліміту зняття.
Отже, 4 частини доїхали додому, а решта, я думаю, вже в дорозі. 4 тисячі на день – це не так уже й погано, я б сказав. Я маю на увазі, що я радий, що ви вибрали казино з дуже розумними лімітами зняття коштів.
Іноді гравці не дуже дбають про ліміти заздалегідь, а потім сердяться, коли виграють багато, і повинні чекати кілька місяців, щоб отримати повну суму. 🙂
Hi there, and congratulations!
That's indeed a very interesting sum, given the value of the deposit. 👍🙌
In such cases, it is usually divided into several payouts that meet the withdrawal limits.
So, 4 parts made it home, and the rest is on the way, I guess. 4k per day is not so bad, I'd say. I mean, I'm glad you picked a casino with very reasonable withdrawal limits.
Sometimes players do not care much about the limits in advance and then become angry when they hit big and must wait several months to get the full amount. 🙂
Всі частини доїхали додому, їх просто роздали.
Тому що я міг перерахувати лише 1000 євро за зняття коштів і міг робити лише 4 зняття на день.
All the parts made it home, they were just distributed.
Because I could only transfer €1000 per withdrawal and could only make 4 withdrawals per day.
Es haben alle Teile nach Hause geschafft, sie wurden nur verteilt.
Da ich pro Auszahlung immer nur 1000€ anweisen konnte und nur 4 auszahlung am Tag tätigen konnte.
Мабуть, я вперше чую про правило 4 виведення коштів на день. У будь-якому випадку, я радий, що все закінчилося добре для вас 🙂
That's probably the first time I hear about a rule of 4 withdrawals per day. Anyway, I'm glad it ended up well for you 🙂
Привіт.
Я вважаю, що було б добре пояснити, що самовиключення – це відповідальний інструмент для азартних ігор, розроблений для гравців, які борються з контролем або зазнають шкоди від азартних ігор. На практиці це передбачає блокування облікового запису та особистих даних гравця, що запобігає подальшій грі.
Зазвичай це пов’язано із заявою про проблему з азартними іграми, щоб якомога швидше закрити рахунок. Закриті рахунки не підлягають повторному відкриттю. Ось слово «виключення». Воно призначене для постійного використання.
Зважаючи на це, я розумію, що оператори чату можуть заплутатися.
Гравці можуть захотіти, щоб їхні облікові записи було закрито негайно, навіть якщо немає ризику нездорової спокуси. У такому випадку рахунок може бути повторно відкритий у майбутньому.
Те, що ви шукали, — це період охолодження, час, на який ви хочете, щоб ваш обліковий запис було заморожено. Але незабаром після цього вам дозволено повернутися та продовжити гру. Я правильно кажу, будь ласка?
З іншого боку, я не можу сказати, що розумію відповідь Фрейї. Оскільки я не знайомий із усією передісторією, я вважаю це трохи заплутаним.
Однак у результаті її дій ваш обліковий запис було закрито назавжди, а я б сказав, що це не те, про що ви просили.
І тут постає ще одна проблема. Якщо можна припустити, я б сказав, що вона зосередилася лише на тому факті, що ви відкрили два облікові записи, але вона також, скажімо так, не звернула уваги на контекст.
Чи можу я дізнатися, будь ласка, чи ви отримали свій баланс із казино? Бо якщо ні, я переконаний, що подання скарги не буде помилкою. Як я вже сказав, я не зовсім знайомий із усією ситуацією, але невелике розслідування не завадить, особливо якщо у вас є сумніви.
Ви до одного?
Hello.
I think it would be good to clarify that self-exclusion is a responsible gambling tool designed for players struggling with control or facing gambling harm. In practical terms, it involves blocking the player's account and personal data, preventing further play.
It usually goes hand in hand with declaring a gambling problem in order to close the account as soon as possible. Closed accounts are not meant to be reopened. Here comes the word "exclusion" It's designed to be permanent.
In light of that, I understand the chat operators might be confused.
Players might want their accounts to be closed right away, even if there is no risk of an unhealthy temptation. In such a case, the account might be reopened in the future.
What you were seeking is sort of a cooling period, a time you want your account to be frozen. But soon after, you are allowed to get back and continue playing. Am I correct, please?
On the other hand, I can't say I understand Freya's response. Since I'm not familiar with the whole background, I find it a bit confusing.
As a result of her action, though, your account was closed permanently, which is not what you asked for, I'd say.
And here comes another issue, If I may guess, I'd say she purely focused on the fact that you had opened two accounts, but she also, let's say, overlooked the context.
Well, may I know whether you've gotten your full balance out of the casino, please? Because if not, I'm quite convinced submitting a complaint won't be a mistake. As I say, I'm not fully familiar with the whole situation, yet a little investigation won't hurt, especially if you have some doubts.
Are you up to one?
Казино звернулося до мене. Цю проблему було вирішено.
The casino reached out to me. This issue was resolved.
Ідеально, тож я радий, що зрештою все вийшло добре. 😊👍
Ви збираєтеся залишатися в цьому казино, незважаючи на такі проблеми, чи збираєтеся переїхати в інше місце?
Perfect so I'm glad that everything turned out well in the end. 😊👍
Are you going to stay in this casino even though there were such problems or are you going to move elsewhere ?
Я в захваті від казино.
Надшвидка перевірка та зняття коштів протягом 20 хвилин.
Я зараз залишусь тут.
I am thrilled with the casino.
Super fast verification and withdrawal within 20 minutes.
I'll stay here now.
Ich bin von dem Casino begeistert.
Super schnelle Verifizierung und Auszahlung innerhalb 20 Minuten.
Ich bleibe jetzt hier.
Це ідеально. Я думаю, що це заслуговує на огляд, тому, якщо ви зацікавлені,ви можете зробити це тут . 😀😎👍
Що стосується зняття коштів, який метод ви використовуєте для отримання грошей?
That's perfect. I think it would deserve a review, so if you're interested you can do so here. 😀😎👍
As for the withdrawals, what method do you use to collect the money ?
Вони навіть не платять за перше зняття. Вони шахраї. Ви бачите, що в чаті рішення приймає супроводжуючий, що робить все дуже підозріло!
They don't even pay for the first withdrawal. They are scammers. You can see that in the chat the attendant makes the decisions, which makes everything very suspicious!
nao pagam nem o primeiro saque. são golpistas.percebe se que no chat a atendente toma as decisões .o que torna tudo muito suspeito!
Привіт, у тебе також були проблеми в цьому казино, і вони не перерахували тобі тут? Ви знаєте причину? Будь ласка, розкажіть нам трохи більше, щоб ми могли допомогти вам.
Hi, did you have a problem in this casino too and they didn't cash you out here ? Do you know the reason ? Please tell us a bit more so we can ty to help you.
Чи правильно я розумію, що ви подали запит на зняття суми, якої не було на вашому рахунку, і вони її виплатили? Справді дуже дивно. На щастя, вони це відразу виправили. Тепер вам просто потрібно дочекатися, поки сума повернеться на ваш рахунок, і лише тоді ви зможете запросити потрібну суму для зняття. Обов’язково повідомте нам, як усе це відбувається.
So do I understand correctly that you requested a withdrawal for the amount you haven't had in your account, and they paid it? Very strange indeed. Luckily, they fixed it right away. Now you just need to wait until the amount is back in your account, and only then will you be able to request the right amount to be withdrawn. Make sure to let us know how all this is going.
Я заплатив банківським переказом у п’ятницю, але досі не отримав гроші на свій рахунок. Проте його списали з банку
I paid by bank transfer on Friday and still haven't received my money in my account. However, it was debited from the bank
habe mit banküberweisung am Freitag eingezahlt und bis jetzt immernoch nicht mein Geld aufs Konto bekommen. von der Bank wurde es jedoch abgebucht
Я заплатив банківським переказом у п’ятницю, але досі не отримав гроші на свій рахунок. Проте його списали з банку
I paid by bank transfer on Friday and still haven't received my money in my account. However, it was debited from the bank
habe mit banküberweisung am Freitag eingezahlt und bis jetzt immernoch nicht mein Geld aufs Konto bekommen. von der Bank wurde es jedoch abgebucht
Ви зверталися до казино з приводу цієї проблеми? Можливо, я спробував би також повідомити їх, і вони, ймовірно, запитають вас, що надіслав інший гравець.
Спробуйте, будь ласка, і повідомте мені, як це вийшло?
Have you contacted the casino about this problem? I would probably try to notify them as well and they will probably ask you what the other player sent.
Will you please try and let me know how it turns out ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.