ФорумКазиноStarda Casino - загальне обговорення

Starda Casino - загальне обговорення

1 рік тому від franztheuerw
|
3960 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Starda Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

на євро грати не можна, а на російські рублі? Хіба вони не виключені з iban? здається мені дуже дивним

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Ну, я б сказав, що це питання для підтримки. 🤔

Я виявив, що «26 лютого 2022 року Кіпр, Італія, Угорщина та Німеччина підтвердили, що вони не блокуватимуть виключення Росії з SWIFT».

Я сприймаю це як заборону для організацій, розташованих у «недружніх країнах», а не за валюту. Хоча я не експерт.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино - мошенники. Они мучают меня уже месяц. Я отправила все фото - они фото приняли. А фото они просят слишком много. Селфи с ИНН, селфи с свидетельством о рождении, селфи со снилс, фото паспорта, селфи с паспортом! Абсурд! Столько документов. Может они кредит собрались на меня брать? И сказали можете сделать вывод средств все хорошо. И что вы думаете случилось? Конечно же не вывели ничего!!! Они нагло солгали! и Сказали что нужна дополнительная проверка 72 часа! Вы же все понимаете, что потом будет новые причины не платить! Потом скажут ждите год и тп. И это все из-за 80 долларов!!!! Казино - банкрот!

zabol92
1 рік тому

Привіт! Я дуже радий, що ви знайшли цей форум і зайшли сюди! Я справді вважаю, що у казино має бути вагома причина для таких надмірних вимог - зняття коштує 80 доларів? Це близько до "смішно".

Не можу говорити від імені казино, але якщо казино запідозрить вас у якомусь шахрайстві, я б очікував дзвінка для перевірки.

Я ненавмисно виявив, що ви використовуєте програмне забезпечення VPN досить часто, змінюючи країни, через це ви можете (не кажучи, що ви є) здаватися підозрілими для казино, можливо. Просто думка.

Успіхів у розгляді скарги та тримайте нас у курсі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вніс 25 євро і виграв 11843 євро. Гроші були миттєво, щонайменше 1000 євро надходили на рахунок чотири рази на день.

Я ніколи не вигравав стільки грошей.

Автоматичний переклад.
dedoreen612
1 рік тому

Привіт і вітання!

Це справді дуже цікава сума, враховуючи вартість вкладу. 👍🙌

У таких випадках він зазвичай ділиться на кілька виплат, які відповідають ліміту зняття.

Отже, 4 частини доїхали додому, а решта, я думаю, вже в дорозі. 4 тисячі на день – це не так уже й погано, я б сказав. Я маю на увазі, що я радий, що ви вибрали казино з дуже розумними лімітами зняття коштів.

Іноді гравці не дуже дбають про ліміти заздалегідь, а потім сердяться, коли виграють багато, і повинні чекати кілька місяців, щоб отримати повну суму. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Всі частини доїхали додому, їх просто роздали.

Тому що я міг перерахувати лише 1000 євро за зняття коштів і міг робити лише 4 зняття на день.


Автоматичний переклад.
dedoreen612
11 міс. тому

Мабуть, я вперше чую про правило 4 виведення коштів на день. У будь-якому випадку, я радий, що все закінчилося добре для вас 🙂

Автоматичний переклад.
mainizel
11 міс. тому

Привіт.

Я вважаю, що було б добре пояснити, що самовиключення – це відповідальний інструмент для азартних ігор, розроблений для гравців, які борються з контролем або зазнають шкоди від азартних ігор. На практиці це передбачає блокування облікового запису та особистих даних гравця, що запобігає подальшій грі.

Зазвичай це пов’язано із заявою про проблему з азартними іграми, щоб якомога швидше закрити рахунок. Закриті рахунки не підлягають повторному відкриттю. Ось слово «виключення». Воно призначене для постійного використання.

Зважаючи на це, я розумію, що оператори чату можуть заплутатися.

Гравці можуть захотіти, щоб їхні облікові записи було закрито негайно, навіть якщо немає ризику нездорової спокуси. У такому випадку рахунок може бути повторно відкритий у майбутньому.

Те, що ви шукали, — це період охолодження, час, на який ви хочете, щоб ваш обліковий запис було заморожено. Але незабаром після цього вам дозволено повернутися та продовжити гру. Я правильно кажу, будь ласка?

З іншого боку, я не можу сказати, що розумію відповідь Фрейї. Оскільки я не знайомий із усією передісторією, я вважаю це трохи заплутаним.

Однак у результаті її дій ваш обліковий запис було закрито назавжди, а я б сказав, що це не те, про що ви просили.

І тут постає ще одна проблема. Якщо можна припустити, я б сказав, що вона зосередилася лише на тому факті, що ви відкрили два облікові записи, але вона також, скажімо так, не звернула уваги на контекст.

Чи можу я дізнатися, будь ласка, чи ви отримали свій баланс із казино? Бо якщо ні, я переконаний, що подання скарги не буде помилкою. Як я вже сказав, я не зовсім знайомий із усією ситуацією, але невелике розслідування не завадить, особливо якщо у вас є сумніви.

Ви до одного?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Казино звернулося до мене. Цю проблему було вирішено.


Автоматичний переклад.
mainizel
11 міс. тому

Ідеально, тож я радий, що зрештою все вийшло добре. 😊👍

Ви збираєтеся залишатися в цьому казино, незважаючи на такі проблеми, чи збираєтеся переїхати в інше місце?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я в захваті від казино.

Надшвидка перевірка та зняття коштів протягом 20 хвилин.

Я зараз залишусь тут.

Автоматичний переклад.
Maldadorog
8 міс. тому

Це ідеально. Я думаю, що це заслуговує на огляд, тому, якщо ви зацікавлені,ви можете зробити це тут . 😀😎👍

Що стосується зняття коштів, який метод ви використовуєте для отримання грошей?

Автоматичний переклад.
zabol92
8 міс. тому

Вони навіть не платять за перше зняття. Вони шахраї. Ви бачите, що в чаті рішення приймає супроводжуючий, що робить все дуже підозріло!

Автоматичний переклад.
Brunkozoroski
8 міс. тому

Привіт, у тебе також були проблеми в цьому казино, і вони не перерахували тобі тут? Ви знаєте причину? Будь ласка, розкажіть нам трохи більше, щоб ми могли допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Sommer2021
6 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ви подали запит на зняття суми, якої не було на вашому рахунку, і вони її виплатили? Справді дуже дивно. На щастя, вони це відразу виправили. Тепер вам просто потрібно дочекатися, поки сума повернеться на ваш рахунок, і лише тоді ви зможете запросити потрібну суму для зняття. Обов’язково повідомте нам, як усе це відбувається.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я заплатив банківським переказом у п’ятницю, але досі не отримав гроші на свій рахунок. Проте його списали з банку

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Надішліть казино копію депозитної/банківської виписки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я заплатив банківським переказом у п’ятницю, але досі не отримав гроші на свій рахунок. Проте його списали з банку

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви зверталися до казино з приводу цієї проблеми? Можливо, я спробував би також повідомити їх, і вони, ймовірно, запитають вас, що надіслав інший гравець.

Спробуйте, будь ласка, і повідомте мені, як це вийшло?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого