1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slotum Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт Гадаю, гарні новини.
Будь ласка, скористайтеся функцією «оновити нас»?
Просто прокрутіть вниз під позитивами на вкладці «Огляд» . Дякую!
Hey there. Good news, I guess.
Care to use the "update us" feature, please?
Just scroll down under the positives in the Overview tab. Thanks!
мій обліковий запис кілька днів тому, і я почав вносити та грати, верифікація та зняття коштів пройшли дуже гладко, у мене не було великих прибутків на першому депозиті, але на третьому депозиті я вніс більш значну суму та спробував зняти набагато більше значна сума, 3000 євро , мій рахунок заблокували в той же день і конфіскували баланс за звинуваченням у зловживанні бонусом, виникло друге питання, що мені завдати? Я прочитав умови та не зробив нічого поганого, тож згідно з умовами, мабуть, це вважається зловживанням, якщо ви отримуєте прибуток у казино, це поширене явище?
my account a few days ago and I started depositing and playing, verification and withdrawals went very smoothly, I didn't have big gains on the first deposit, but on the third deposit I deposited a more considerable amount and tried to withdraw a much more considerable amount, 3000 euros , my account was blocked on the same day and my balance was confiscated under the allegation of bonus abuse, the second question arose, what should I inflict? I read the terms and didn't do anything wrong, so according to the terms, apparently it's considered abuse if you make a profit at the casino, is this common?
Привіт.
Ви запитували в казино, що пішло не так? Те, що казино називають «зловживанням бонусами», зазвичай передбачає певну підозрілу діяльність. На жаль, без пояснень казино ніхто не зможе сказати, що насправді спричинило проблему.
Кілька підказок можна знайти в цій статті під назвою « Полювання на бонуси – зловживання бонусами, які пропонують онлайн-казино ».
У будь-якому випадку, якщо вам потрібна допомога, надішліть скаргу. Це посилання спрямує вас до творця.
Hello.
Did you ask the casino what went wrong? What casinos call "bonus abuse" usually provides some sort of suspicious activity. Sadly, without the casino's explanation, no one can tell what really caused the problem.
A few hints could be found in this article called "Bonus Hunting – The Abusing of bonuses offered by online casinos"
Anyway, if you need help, submit a complaint. This link will direct you to the creator.
так, мені сказали наступне: «Казино залишає за собою право затримати виплати, якщо є підозра або докази маніпулювання системою казино. Проти будь-якого користувача або іншої особи, яка маніпулювала системою казино або намагалася це зробити, буде висунуто кримінальну справу. Казино залишає за собою право скасувати та/або змінити будь-які ігри чи події, які пропонуються на веб-сайті.", будь ласка, зауважте, що я не розумію чому! що сталося, я вніс 3370 євро протягом цих двох тижнів, а зніму лише 2390! мій баланс в останній день виведення було 3020.
yes, I was told the following: ""The Casino reserves the right to withhold payments if there is suspicion or evidence of manipulation of the casino system. Criminal charges will be brought against any user or other person(s) who manipulated the casino system or attempted to do so. The Casino reserves the right to rescind and/or change any games or events offered on the Website.", please note that I don't understand why! what happened, I deposited 3370eur during these two weeks and I only withdraw 2390! my balance on the last withdrawal day was 3020.
Мені дуже неприємно знати, що мене звинувачують у такому серйозному звинуваченні та ще з більш серйозними наслідками! Я вважаю, що це сталося після того, як я грав у гру з rtp під час бонусу, але умови нічого про це не говорять
It bothers me a lot to know that I am being accused of such a serious accusation, and with even more serious consequences! I believe this happened after I was playing a game with rtp during the bonus, but the terms don't say anything about it
Я б сказав, що ви повинні подати скаргу зараз. Казино може надати розумне пояснення, але було б добре переконатися, що все є чесним і чесним. На мій погляд, казино покінчило з вами, чи не так?
I'd say, you should submit the complaint now. The casino may provide a reasonable explanation, but it would be good to ensure all is fair and square. The way I see it, the casino is done with you, am I correct?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.