3 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotsNBets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв 1400 євро, і як тільки я зняв гроші, вони заблокували рахунок і не відповіли на повідомлення! Я відчуваю, що став жертвою шахрайства! Якщо я надсилаю їм інший електронний лист, вони відповідають ....
I won 1400 euros and as soon as I made a withdrawal, they blocked the account and did not reply to the messages! I feel that I fell victim to fraud! If I send them a different email, they reply ....
Тоді що вони вам сказали, коли ви зв’язалися з ними з іншої адреси електронної пошти?
Then what did they tell you when you contacted them from a different email address?
Я не згадував свій акаунт, і вони відповіли мені нормально і відносно швидко. Як тільки вони попросили мене перевірити електронну пошту, де знаходиться обліковий запис, вони більше нічого не відповіли. Загадкові речі ...
I did not mention my account and they answered me normally and relatively quickly. As soon as they asked me to check the email where the account is, they did not answer again. Mysterious things ...
Тоді, звичайно, вам слід подати скаргу з цього приводу. З іншого боку, казино має рейтинг 0,0/10 на нашому веб -сайті. Їх поведінка вказує мені, що це чиста афера. Казино працює без дійсної ліцензії, тому немає жодного органу, який би міг вам допомогти у цьому питанні.
Боюся, це стане для вас дорогим досвідом, але вам потрібно наступного разу перевірити рейтинг і відгуки казино.
Then of course, you should submit a complaint regarding this. On the other hand, the casino has a rating of 0.0/10 on our website. Their behaviour indicates me that it' a pure scam. The casino operates without any valid license so there's no authority that could help you in this matter.
I'm afraid this is going to be an expensive experience for you, but you need to check the casino's rating and reviews next time.
і чому сайти рекламують ці компанії? Я також повідомив владу у своїй країні. Я вірю, що вони заберуть це і покладуть мої гроші. Буде чудовим досвідом, якщо моє зняття не відбудеться.
and why do the sites promote these companies? I have also informed the authorities here in my country. I believe that they will pick it up and put my money. It will be a great experience if my withdrawal is not made ..
Сайти, ймовірно, рекламують ці казино, тому що їм платять за їх просування 🙁
Sites probably promote these casinos, because they get paid for promoting them 🙁
Тож я правильно розумію, що ви подали запит на виведення 1400, але отримали лише 400 на свій рахунок?
So do I understand it correctly that you requested a withdrawal of 1400, but you received only 400 on your account?
Чи зверталося до вас казино і казало, що ви можете вивести лише 400 на місяць?
Отже, коли ви говорите 500 + 500 + 400, це означає, що у вас було 3 очікувані зняття коштів, вони схвалили лише 1, а інші 2 відхилили?
Did the casino contact you and told you that you can withdraw only 400 per month?
So when you say 500 + 500 + 400, then it means you had 3 pending withdrawals, they approved only 1 and declined the other 2?
Мені шкода це говорити, але казино має дуже погану репутацію. Оскільки вони не мають жодних повноважень щодо ліцензування, немає жодної установи, до якої можна було б поскаржитися. Єдиним варіантом було подати скаргу на наш веб -сайт, що ви і зробили, але я бачу, що казино навіть не відреагувало на вашу скаргу.
Боюся, що єдине, що ви можете зробити, - це почекати. Я також рекомендую рейтинг казино на нашому веб -сайті до вашого першого депозиту.
I'm sorry to say that, but the casino has a very bad reputation. Since they don't have any licensing authority, there's no institution you could complain to. The only option was submitting a complaint on our website which you did, but I can see that they casino didn't even react to your complaint.
I'm afraid that the only thing you can do is to wait. I'd also recommend the casino's rating on our website before your 1st deposit.
Як писав Данило раніше. Саме це казино ніяк не реагує, а репутація дуже низька... Ви повинні спробувати змиритися з тим, що грошей немає 🙁.
As Daniel wrote earlier. This particular casino does not react at all and reputation is very low... You should try to accept the fact that money are gone 🙁.
Я вклав гроші вчора. Я одразу завантажив свої документи та виграв £2500!! Гроші пішли на ліки моєї матері від раку, оскільки мені не вистачило до того щастя, яке я мав, коли я виграв знати, що можу дозволити собі її лікування, а тепер вони навіть не відповідають мені, щоб дозволити мені зняти!!
I have deposited money Yesterday. I uploaded my documents straight away and I have won £2500!! The money is for my mothers cancer medication as I did not have enough before the happiness I had when I won to know I can afford her treatment and now they won’t even reply to me to let me withdraw!!
Привіт, Деніелю, я б хотів прочитати ваш форум раніше. У мене на рахунку 2500 фунтів стерлінгів, і я боюся, що вони не заплатять зараз. Я надіслав їм спам. До речі, як ви верифікували свій обліковий запис, оскільки немає встановлених документів? Я хочу зробити це якомога швидше
Hi Daniel, I wish I read your forum earlier I have £2500 in my account and I’m scared they won’t pay now. I’ve spam emailed them. By the way how did you verify your account as there are no set documents? I want to do this ASAP
Я вклав гроші вчора. Я одразу завантажив свої документи та виграв £2500!! Гроші пішли на ліки моєї матері від раку, оскільки мені не вистачило до того щастя, яке я мав, коли я виграв знати, що можу дозволити собі її лікування, а тепер вони навіть не відповідають мені, щоб дозволити мені зняти!!
I have deposited money Yesterday. I uploaded my documents straight away and I have won £2500!! The money is for my mothers cancer medication as I did not have enough before the happiness I had when I won to know I can afford her treatment and now they won’t even reply to me to let me withdraw!!
Привіт,
Мені шкода, що вам доводиться зіткнутися з такою важкою життєвою ситуацією, чи можу я знати, у чому проблема з вашим відходом? Чесно кажучи, репутація казино змушує мене відчувати, що там вас дуже легко можуть обдурити 🙁. У той момент, коли вони перестають з тобою спілкуватися, я б сказав, що все закінчилося...
Hello there,
I'm sorry you have to face such a tough life situation, may I know what seems to be the issue with your withdrawal? Honestly, the casino's reputation makes me feel that you can be scammed there very easily 🙁. The moment they stop communicating with you, I'd say it's over...
Привіт друже,
Я виграв 5000 фунтів стерлінгів, і вони не дозволили мені зняти гроші. Вони просто сказали мені, що дозволять мені зняти гроші, але, на жаль, це не ліцензоване казино, тому вони можуть продовжувати брати гроші, і нічого не станеться.
Hi buddy,
I won £5000 and they did not let me withdraw. They just tell me they’ll let me withdraw but unfortunately it is not a licensed casino so they can keep taking money and nothing will happen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.