Привіт Ромі,
так, нещодавно. Я грав у п’ятницю ввечері і виграв. Мій обліковий запис було підтверджено в неділю, тому я попросив зняти кошти, і в понеділок я отримав від них цей лист:
Ми хотіли б повідомити вам, що ваше зняття коштів було скасовано платіжним відділом, а суму в розмірі 600,59 євро було вилучено з вашого балансу через порушення наступних положень та умов:
12.10 Компанія залишає за собою право на власний розсуд анулювати будь-які виграші та позбавити будь-якого балансу (виграшів і депозитів) на вашому рахунку для ставок, розірвати Угоду та/або призупинити надання Послуг або деактивувати ваш обліковий запис, якщо: i ) ми виявили, що ви приховали, чи втрутилися, чи вжили заходів, щоб замаскувати чи втручатися будь-яким способом у IP-адресу будь-якого Пристрою, який використовується для доступу до нашого Сайту (наприклад, за допомогою віртуальної приватної мережі «VPN») ii) це стосується звертаємо нашу увагу на те, що клієнт використовував підроблені документи (фотографії, скановані документи, скріншоти тощо) під час процедури перевірки або в будь-який момент дії Угоди iii) існує обґрунтована підозра, що ви вчинили або намагалися вчинити зловживання бонусом, самостійно або в складі групи iv) ви залучені до будь-якої шахрайської, змовної, фіксаційної чи іншої незаконної діяльності, пов’язаної з вашою участю чи участю третіх сторін, або використовуєте будь-які методи чи методи чи апаратні пристрої, що підтримуються програмним забезпеченням, для свого участь у будь-якій із послуг, що надаються Компанією.
Насамкінець зауважте, що сума вашого останнього депозиту (50 євро) залишається на вашому рахунку.
Це не що інше, як брехня, щоб не виплатити свій виграш. Я чесна людина, і я не використовував vpn і не маскував свої документи, і я використовував лише бонуси, які були частиною їх вітального бонусного пакету.
Казино - це nalu casino, а ось URL-адреса казино: https://nalucasino.io/
Я вже подав скаргу на askgamblers, оскільки казино тут не було, але вони відхилили мою скаргу, сказавши, що не беруть участі, коли мова йде про порушення умов або бонусів. Для мене це фігня, тому що ви не можете просто використати свої умови, звинуватити гравця та забрати його виграш без будь-яких доказів згаданих звинувачень. І я знаю, що в них немає доказів, вони просто повторюють ці умови як захист.
У понеділок я також подав скаргу до їх ліцензіанта, який ще не відповів.
Hello Romi,
yes it is recent. I played on Friday night and won. My account was verified on Sunday so i asked a withdrawal, and on Monday i received this mail from them:
We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount of €600.59 has been removed from your balance due to the breach of the following Terms & Conditions:
12.10 Company reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if: i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network "VPN") ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Company.
Lastly, please note that the amount of your last deposit (€50) remains in your account.
This is nothing but lies to not pay my winnings out. I am a honest person and i did not use vpn or disguised my documents and i only used bonuses which were part of their welcome bonus package.
The casino is nalu casino and here is the url of the casino: https://nalucasino.io/
I already submitted a complaint on askgamblers since the casino was not here but they rejected my complaint saying they do not take part when it comes to terms or bonus violations. To me, it is bullshit because you cannot just use your terms and conditions, accuse a player and take his winnings without any proofs of the accusations mentioned. And i know they have no proofs, they just keep saying these terms and conditions as defense.
I have also submitted a complaint to their license giver on Monday, which is not replying yet.
Автоматичний переклад.