1 місяць тому
Як я вже згадував раніше, єдиний раз, коли мені виплатили й надіслали електронний лист, це була неділя, 13 числа.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
0
Як я вже згадував раніше, єдиний раз, коли мені виплатили й надіслали електронний лист, це була неділя, 13 числа.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
Через оновлення в нашій системі у нас виникли затримки під час схвалення зняття коштів. Просимо вибачення за спричинені незручності. Повідомляємо вам, що вашу картку отримано, ми повідомили команду, щоб вони могли пришвидшити ваше зняття.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Платіжна команда BetFoxx
було те, що я отримав
Due to an update in our system, we have had delays in the approval of withdrawals, we apologize for the inconvenience caused, we inform you that your card was received, we have informed the team, so they can speed up your withdrawal.
Thank you for your understanding.
Regards,
BetFoxx Payments Team
was what I got
Отже, якщо ви перевищили 14 днів, чи думали ви над тим, щоб подати скаргу? Я бачу, що деякі гравці чекають, деякі отримали гроші, але це зайняло два тижні. Ми надаємо казино саме такий час, і якщо вони не можуть вирішити проблему, ми намагаємося допомогти, якщо ви подасте скаргу.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цеза цим посиланням .
Або ще трохи почекаєте?
So if you have exceeded the 14 days, have you thought about filing a complaint? I see that some players are waiting, some got paid but it took two weeks. We give casinos exactly that time and if they can't resolve it we try to help if you file a complaint.
If you are interested you can do so on this link.
Or will you wait a little longer?
Ви платите за подання скарги? Ви коли-небудь приносите людям гроші?
Do you charge to put a complaint in ? Do you ever get people there money ?
Привіт!
Звичайно, ми нічого не беремо. Ви можете переглянути, що для цього потрібно, прямо тут:
https://casino.guru/complaints/resolved
Посібник також пояснює не лише основи: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Конкретні обставини та співпраця казино, очевидно, необхідні для отримання грошей гравцеві. Якщо у вас є додаткові запитання, не бійтеся їх задавати. Ми пояснимо, як зможемо!
Hi there!
Of coure we do not charge anything. You are welcome to review what it takes right here:
https://casino.guru/complaints/resolved
The guide also explains not just the basics: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
The specific circumstances and the casino's cooperation are obviously necessary to get the money for the player. If you have additional questions, do not be afraid to ask them. We will explain as best we can!
ні. Я щойно надіслав ще один електронний лист із погрозами судовим позовом як останнім шансом
втратив надію тепер tbh
Nope. I’ve just sent another email threatening them with legal action as a last chance
lost all hope now tbh
Те саме лайно. Це з групою обробки. Вони нічого не можуть зробити. Це просто не прийде. Деякі відгуки про TP люди чекали більше 70 днів.
Same shit. It’s with the processing team. They can’t do anything. It’s just not going to come. Some reviews on TP people been waiting over 70 days.
ще ні. Але кожен електронний лист, який я отримував від них, був о 20:00 і далі
Not yet. But every email I’ve had off them has been from 8pm and onwards
Вчора я отримав відмову у вилученні
" Просимо вибачення за затримку підтвердження вашого виведення коштів. Ми переглянули ваш запит на виведення коштів і, на жаль, наразі не можемо його обробити, оскільки він не відповідає одній із заявлених нами вимог. Відповідно до нашої політики максимальна загальна сума, яка будь-який гравець може зняти зі свого гаманця не більше 250% від загальної суми депозиту. 9.11.2
Оскільки запитувана сума перевищує цей ліміт, ваш запит на зняття було відхилено.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів, ми будемо раді вам допомогти».
абсолютна ганьба місця
Got my withdrawal rejected yesterday
" We apologize for the delay in approving your withdrawal. We have reviewed your withdrawal request and unfortunately, we are unable to process it at this time as it does not meet one of our stated requirements. According to our policies, the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
If you have any further questions please do not hesitate to contact our customer support team, we will be happy to assist you."
absolute disgrace of a place
Загалом я вніс 960. Зняв 500 фунтів стерлінгів за 2 дні. Був один на розгляді на суму 500 фунтів стерлінгів з 12 числа, тобто не 16 робочих днів.
I’ve deposited 960 in total. Withdrew £500 cleared in 2 days. Had one pending for £500 since 12th which is not 16 business days.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.