ФорумКазиноReloadBet Casino - загальне обговорення

ReloadBet Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Xanarony
|
1224 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити ReloadBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Доброго вечора, моє зняття все ще очікується, я не розумію, чому вони будуть платити мені, чи це ще одне казино, яке не платить своїм клієнтам????

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Вітаю, не могли б ви також сказати мені, як казино пояснило вам, чому ваше зняття все ще очікує на розгляд? Як довго триває ваша ситуація?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Доброго ранку, вони просто просять папери і ще папери. Обліковий запис перевірено, і вони все ще просять документи. Вони скасували зняття коштів і попросили підтвердження оплати. Я надсилав це тричі, і воно одне й те саме. Я надсилаю електронний лист, а вони не відповідають. Я вже зняв гроші, і виникли проблеми. Я також думаю, що вони чекають, поки вони скасують платежі, а потім усе втрачають. І більше того, ми спілкуємося зі службою підтримки, і відповіді однакові, мені здається, що вони просто записані, найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Я просто хочу свої гроші і закриваю рахунок, мої гроші, я навіть не дайте більше жодного цента. і огидний

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я подав запит на зняття коштів 5 днів тому, але вони скасували його на третій день, оскільки я зробив депозит через mbway, хоча він був з мого вже підтвердженого рахунку. Гаразд, я надіслав його та знову подав запит на зняття коштів, і за короткі два дні він був у тому самому стані очікування, завжди очікував... .Я більше не знаю, що робити, оскільки на електронні листи не відповідають, а команда підтримки все сказати те саме

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Якщо ви запитаєте мене, це найпоширеніший біль, з яким доводиться стикатися гравцям у казино... Не дивно, що ми постійно чуємо «вони мають намір скасувати виведення коштів лише для того, щоб я тим часом міг програти гроші». Чесно кажучи, я не можу сказати, що відбувається у вашому випадку, ми можемо припустити, чи це брак внутрішнього спілкування в казино, технічна проблема чи низька кількість персоналу.

Але що я можу сказати, з іншого боку, це те, що це казино наразі отримало досить низький рейтинг безпеки . Таким чином, це попередження про те, що у вас можуть виникнути проблеми.

Ви бачили це раніше ( перегляньте, будь ласка, це посилання )?


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Доброго ранку, так, я бачив це, я просто хочу свої гроші, а потім очистити рахунок... Я не збираюся втрачати свій виграш, тому що я все ще вніс частину, і прибуток невеликий, але він мій і я я не збираюся здаватися.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Після стількох стресів вони вже заплатили, а я скасував рахунок, я не можу засмучуватися. Дякую

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Я радий це бачити, і я радий за вас теж. Я думаю, що це дуже приємне відчуття отримати свої гроші, і я бачу, що ви вже вирішили не продовжувати працювати в цьому казино. Скільки часу тривав весь процес виведення, якщо можна знати?

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Вам справді платять? Ну, я дуже радий, що ти це зробив!

Без бажання повторюватися знову, я пропоную вибрати казино з принаймні хорошим індексом безпеки . Про всяк випадок, якщо виникнуть проблеми, розумієте? Ніколи не можна бути надто обережним з казино. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Вони просто надсилають записані повідомлення та не відповідають на електронні листи... Я більше не знаю, як з ними зв’язатися, мені просто потрібні гроші та виправлення облікового запису, тому я прошу вас допомогти мені зв’язатися з казино, тому що я вже кілька разів намагався, і нічого, ніхто мені не відповідає

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Годину тому ви написали, що отримали гроші, а тепер кажете, що хочете свої гроші, тому я не розумію, яка ситуація? Отже, ви отримали свої гроші, а казино їх виплатило чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

В основному два тижні

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я помилявся, тепер у мене є скарга від 5 іноземців, які вже подали скаргу, і я думав, що це тут, я просто відкрив посилання на свій Hotmail і подумав, що це від іншої особи. І, на жаль, майже всі казино ускладнюють оплату.. але це вже оплачено дуже дорого, але сплачено завдяки

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Ви думаєте, що подали скаргу на казино 5Gringos , так? Тож я прошу вас продовжити розмову про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , щоб ця тема була зрозумілою. Не соромтеся описати, що там сталося.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я помилився, я подав ще одну скаргу тут, але не в цьому казино, все вирішено, тому що я вже закрив рахунок

Автоматичний переклад.
Xanarony
10 міс. тому

Я розумію, тому давайте залишимо це як є, і ця тема буде лише про інші речі щодо ReloadBet Casino. Дякую за роз'яснення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого