ГоловнаФорумКазиноReloadBet Casino - загальне обговорення

ReloadBet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Xanarony
|
1 610 переглядів 16 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ReloadBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Доброго вечора, моє зняття все ще очікується, я не розумію, чому вони будуть платити мені, чи це ще одне казино, яке не платить своїм клієнтам????

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Вітаю, не могли б ви також сказати мені, як казино пояснило вам, чому ваше зняття все ще очікує на розгляд? Як довго триває ваша ситуація?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго ранку, вони просто просять папери і ще папери. Обліковий запис перевірено, і вони все ще просять документи. Вони скасували зняття коштів і попросили підтвердження оплати. Я надсилав це тричі, і воно одне й те саме. Я надсилаю електронний лист, а вони не відповідають. Я вже зняв гроші, і виникли проблеми. Я також думаю, що вони чекають, поки вони скасують платежі, а потім усе втрачають. І більше того, ми спілкуємося зі службою підтримки, і відповіді однакові, мені здається, що вони просто записані, найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Я просто хочу свої гроші і закриваю рахунок, мої гроші, я навіть не дайте більше жодного цента. і огидний

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я подав запит на зняття коштів 5 днів тому, але вони скасували його на третій день, оскільки я зробив депозит через mbway, хоча він був з мого вже підтвердженого рахунку. Гаразд, я надіслав його та знову подав запит на зняття коштів, і за короткі два дні він був у тому самому стані очікування, завжди очікував... .Я більше не знаю, що робити, оскільки на електронні листи не відповідають, а команда підтримки все сказати те саме

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Якщо ви запитаєте мене, це найпоширеніший біль, з яким доводиться стикатися гравцям у казино... Не дивно, що ми постійно чуємо «вони мають намір скасувати виведення коштів лише для того, щоб я тим часом міг програти гроші». Чесно кажучи, я не можу сказати, що відбувається у вашому випадку, ми можемо припустити, чи це брак внутрішнього спілкування в казино, технічна проблема чи низька кількість персоналу.

Але що я можу сказати, з іншого боку, це те, що це казино наразі отримало досить низький рейтинг безпеки . Таким чином, це попередження про те, що у вас можуть виникнути проблеми.

Ви бачили це раніше ( перегляньте, будь ласка, це посилання )?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку, так, я бачив це, я просто хочу свої гроші, а потім очистити рахунок... Я не збираюся втрачати свій виграш, тому що я все ще вніс частину, і прибуток невеликий, але він мій і я я не збираюся здаватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після стількох стресів вони вже заплатили, а я скасував рахунок, я не можу засмучуватися. Дякую

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Я радий це бачити, і я радий за вас теж. Я думаю, що це дуже приємне відчуття отримати свої гроші, і я бачу, що ви вже вирішили не продовжувати працювати в цьому казино. Скільки часу тривав весь процес виведення, якщо можна знати?

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Вам справді платять? Ну, я дуже радий, що ти це зробив!

Без бажання повторюватися знову, я пропоную вибрати казино з принаймні хорошим індексом безпеки . Про всяк випадок, якщо виникнуть проблеми, розумієте? Ніколи не можна бути надто обережним з казино. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони просто надсилають записані повідомлення та не відповідають на електронні листи... Я більше не знаю, як з ними зв’язатися, мені просто потрібні гроші та виправлення облікового запису, тому я прошу вас допомогти мені зв’язатися з казино, тому що я вже кілька разів намагався, і нічого, ніхто мені не відповідає

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Годину тому ви написали, що отримали гроші, а тепер кажете, що хочете свої гроші, тому я не розумію, яка ситуація? Отже, ви отримали свої гроші, а казино їх виплатило чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

В основному два тижні

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я помилявся, тепер у мене є скарга від 5 іноземців, які вже подали скаргу, і я думав, що це тут, я просто відкрив посилання на свій Hotmail і подумав, що це від іншої особи. І, на жаль, майже всі казино ускладнюють оплату.. але це вже оплачено дуже дорого, але сплачено завдяки

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Ви думаєте, що подали скаргу на казино 5Gringos , так? Тож я прошу вас продовжити розмову про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , щоб ця тема була зрозумілою. Не соромтеся описати, що там сталося.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я помилився, я подав ще одну скаргу тут, але не в цьому казино, все вирішено, тому що я вже закрив рахунок

Автоматичний переклад.
Xanarony
1 рік тому

Я розумію, тому давайте залишимо це як є, і ця тема буде лише про інші речі щодо ReloadBet Casino. Дякую за роз'яснення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого