ФорумКазиноQueenVegas Casino - загальне обговорення

QueenVegas Casino - загальне обговорення

3 р. тому від HAL9000
|
2585 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити QueenVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

file Обережні ігри містять помилки

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
HAL9000
3 р. тому

Ви зверталися з цього приводу до казино? Не могли б Ви надати нам більш детальну інформацію?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Приємно, що ви сьогодні зв’язалися з нами у чаті Мануела Керстін. Я Джордж, і я буду радий вам допомогти. Дякуємо за ваше повідомлення про ваші виграші та бонуси.

Просимо вибачення за затримку і дякуємо за очікування.


Ласкаво просимо до нас.

Щодо бонусів:

Ви можете поставити свій бонус на всіх ігрових автоматах. Ви отримаєте 0,5 бала за кожен зроблений євро. Ви можете використати свій бонусний баланс лише тоді, коли ваші реальні гроші були витрачені.

Перш ніж розпочати гру, ви можете натиснути "i" у верхньому правому куті, і якщо ви побачите бонусну гру, це означає, що ви можете використати свій бонусний баланс у грі.


Щодо вашого виграшу:


Мені шкода, що Ви не отримали свій виграш.

Мені потрібен номер сесії та декілька відомостей (гра, дата, відсутність виграшу), щоб перевірити справу далі.

Ви можете знайти номер гри, увійшовши у систему, натиснувши на 3 смужки у верхньому лівому куті, потім на Особисту область, у розділі Історія ігор - Ігрові дії, і там ви знайдете додаткову інформацію, щоб знайти правильний поворот.

Для того, щоб у майбутньому здійснювати зняття коштів, потрібно підтвердити рахунок. Щоб підтвердити обліковий запис, ви можете завантажити такі документи:


1. Копія рахунку за комунальні послуги (газ, електроенергія, телефон, вода або (мобільний телефон)) або виписка з вашого банку, де вказано ваше ім’я, адреса, ЛОГОТИП та дата (не старше 3 місяців). онлайн, тоді я прошу вас завантажити виписку з облікового запису у форматі PDF, а потім завантажити її до свого ігрового облікового запису.

(Можна перевірити лише один із вищезазначених документів. Можливо, також можна перевірити договір / рахунок -фактуру мобільного телефону).


2. Копія підтвердження особи (посвідчення особи, паспорт), що містить всю інформацію, включаючи ваш підпис та термін придатності. Коли ви завантажуєте своє посвідчення особи, також потрібна задня частина.


Ви можете знайти корисні поради за наступним посиланням:

https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/

15:52

В іншому випадку слідкуйте за пропозиціями дня, щоб отримувати казкові пропозиції, зроблені саме для вас 😉 (* будь ласка, ознайомтеся з умовами та положеннями.) Час від часу система автоматично видаватиме турнірні безкоштовні обертання. Будь ласка, також перевірте премії. Не забудьте про наші захоплюючі фріроли (депозит не потрібен), де ви можете виграти безліч безкоштовних обертів та призів.

Для інформації Мануела Керстін:


У нас час обробки вилучень займає бл. 11 годин.

Виведення коштів за допомогою банківського переказу може тривати від 2 до 7 робочих днів (за умови затвердження). Зверніть увагу, що це залежить від банківського переказу, а не від нас.

Однак зняття коштів через MuchBetter або MyPaySafe можна зарахувати безпосередньо на ваш рахунок після схвалення.


Як увімкнути один із цих методів?

Ви можете внести мінімальний депозит у розмірі 10 євро за допомогою будь -якого методу, і тоді метод виведення активується. Також зверніть увагу, що ми завжди переходимо на останній використаний спосіб депозиту.


Дякуємо за співпрацю Мануелі Керстін.

Якщо у Вас виникнуть додаткові проблеми чи питання, будь ласка, зв’яжіться з нами знову в будь -який час, і ми будемо раді Вам допомогти. А до того часу бажаю вам чудового дня.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Хочу оцінити це, але продовжую отримувати 502, казино потрібно знову перевірити, підтримка жахлива, я зареєструвався через вас

Автоматичний переклад.
HAL9000
3 р. тому

Те, що ви скопіювали тут, ймовірно, є стенограмою чату, який ви мали з агентом підтримки казино, але в чому проблема? Він описав вам, як працюють бонуси, і додав деяку інформацію про верифікацію облікового запису.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого