3 міс. тому
Тут ви можете обговорити PrimeBetz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино зловмисно мене ошукало. Це просто не виплачується. Я подав запит на зняття через Jeton, але це не спрацювало. Я вносив кошти за допомогою кредитної картки, і зняття коштів за допомогою кредитної картки неможливе, і єдиними варіантами виведення тут є myfinity, Jeton і crypto. Я мав знову внести мінімальну суму в Jeton, щоб підтвердити свій рахунок, що спрацювало чудово, але зняття знову не відбулося, мабуть, у Jeton є проблема, яку не вирішено досі. Я зв’язався з Джетоном, і вони сказали мені, що у них немає жодних проблем і жодні зняті кошти не поверталися на мій рахунок. Тож те, що вони зробили зі мною, було тактикою затримки, щоб змусити мене знову втратити гроші. Сьогодні я сам безглуздо відшкодував гроші, які зняв, і грав на них, але зі ставкою в 1200 євро я не зміг отримати жодного виграшу, здається, що ігри змінені та встановлені на нуль. На мою думку, вони шахраї.
This casino has deceived me maliciously. It simply doesn't pay out. I requested a withdrawal via Jeton but it didn't work. I had deposited with a credit card and withdrawals via credit card are not possible and the only withdrawal options here are myfinity, Jeton and crypto. I was supposed to deposit a minimal amount again with Jeton to verify my account, which worked wonderfully, but the withdrawal again didn't happen, apparently there is a problem with Jeton which hasn't been resolved to this day. I contacted Jeton and they told me they don't have any problems and no withdrawals have been refunded to my account. So what they did to me was a delaying tactic to get me to lose my money again. Today I stupidly refunded my withdrawal myself and played with it, but with a stake of €1200 I couldn't land a single win, the games seem modified and set to zero. In my opinion they're scammers.
Dieses Casino hat mich arglistig getäuscht. Es zahlt einfach nicht aus. Ich hatte eine Auszahlung über Jeton beantragt was aber nicht funktionierte. Ich hatte ja mit kreditkarte eingezahlt und die Auszahlung per kreditkarte ist nicht möglich und als Auszahlungsmöglichkeiten gibt's hier nur myfinity, Jeton und krypto. Ich sollte nun noch mal einen minimalen Betrag mit Jeton einzahlen um mein Account zu verifizieren das hat auch wunderbar geklappt nur die Auszahlung wieder nicht angeblich gibt es ein Problem mit Jeton was bis heute nicht gelöst wurde. Ich habe Jeton kontaktiert und sie sagt mir die haben keine Probleme und in meinem Account keine Auszahlung zurück gebucht.Also war das was die mit mir gemacht haben eine hinhaltetaktik damit ich mein Geld wieder verspiele. Ich habe heute dummerweise meine Auszahlung selber zurückgebucht und damit gespielt ich konnte mit 1200 € einsetzen keinen einzigen Treffer mehr landen die Spiele wirken modifiziert und auf Null gesetzt. Für mich sind das Betrüger.
Привіт, це означає, що у вас немає грошей на вашому рахунку гравця? Мені хотілося б це чути, тому що в такому випадку вам, мабуть, уже не можна буде допомогти. Я вважаю, що я не правий, і це не так.
Однак мені здається несправедливим, якщо вони рекомендують інший метод виведення коштів, і він також не спрацює. Я б, напевно, теж засмутився.
Тож скажіть мені, як справи, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.
Hi, does it mean you don't have any money in your player account ? I'd hate to hear that, because in that case you probably can't be helped anymore. I believe I'm wrong and that's not the case.
However, it seems quite unfair to me if they recommend a different method of withdrawal and then it doesn't work either. I'd probably be upset too.
So tell me how it is and we'll see if we can help.
Так, це правда, що на моєму рахунку не залишилося грошей, тому що я сам скасував виведення через тривалий час очікування та тактику затягування в казино. Я повернув гроші, але не зміг зробити жодного виграшу, загалом 1200 євро. Я отримав функцію в грі Danger High Voltage і виконав 15 безкоштовних обертань з нулем, це лише приклад. Зняття коштів тривало кілька днів, і мені неодноразово казали, що у них проблеми з Jeton... Я вважаю, що це ганьба, і, звичайно, більше не відвідуватиму це казино. Я вніс близько 350 євро, і навіть це не залишилося на моєму рахунку. Я хотів би попередити інших гравців, щоб вони уникали цього казино, тому що кожен, хто так поводиться зі своїми клієнтами, є шахраєм.
Yes, it is true that I have no money left in my account because I cancelled the withdrawal myself due to the long waiting time and the casino's delaying tactics. I put the money back in and was unable to make a single win, a total of €1200. I got the feature in the game Danger High Voltage and completed 15 free spins with zero, that's just an example. The withdrawal took several days and I was repeatedly told that they had a problem with Jeton..... I think that's a disgrace and will of course not visit this casino again. I deposited around €350 and not even that stayed in my account. I would like to warn other players to avoid this casino because anyone who treats their customers like that is a fraud.
Ja es ist so ich habe kein Geld mehr auf meinem Konto da ich die Auszahlung dann selber storniert habe aufgrund der langen wartezeit und der hinhaltetaktik des Casinos, das Geld habe ich wieder eingesetzt und damit keinen einzigen Gewinn mehr machen konnte insgesamt 1200 €. Ich habe beim Spiel danger high voltage das Feature bekommen und 15 Freispiele mit null abgeschlossen, das ist nur ein Beispiel. Die Auszahlung zog sich über mehrere Tage hin und man sagte mir immer wieder dass sie ein Problem haben mit Jeton..... Ich finde das eine Frechheit und werde dieses Casino natürlich nicht mehr besuchen ich habe ca 350 € eingezahlt und noch nicht mal dass ist in meinem Konto geblieben. Ich möchte hiermit andere Spieler warnen dieses Casino zu meiden denn wer so mit seinen Kunden umgeht ist ein Betrüger
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами, але іноді вам доводиться терпіти трохи довше, ніж ви звикли. Я розумію, що це був не найкращий досвід, але якщо зняття коштів в іншому казино займає більше часу, а ви скасуєте та програєте, то, на жаль, ми не зможемо вам допомогти. мені шкода 😥
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. If you ever have a problem you can contact us, but sometimes you have to be patient a little longer than you are used to. I understand that this has not been the best experience, but if it takes longer to make a withdrawal at another casino and you cancel and lose, then unfortunately we can't help you. I'm sorry. 😥
Я розумію це, я просто хотів поінформувати інших гравців і попередити їх, як поводиться казино, коли вони брешуть гравцям, які платять гроші... вони шахраї
I understand that, I just wanted to inform other players and warn them how the casino acts when they lie to players who pay money...they are scammers
Das ist mir klar, ich wollte hiermit nur andere Spieler informieren und warnen wie das Casino handelt, wenn man Spieler anlügt die Geld bezahlen...es sind Betrüger
Я не думаю, що казино повинні використовувати цю тактику, хоча ми знаємо, що це не завжди так і іноді її використовують. Іноді казино не винні в деяких затримках, тому час від часу потрібно запастися терпінням. Якби ми чекали миттєвого зняття скрізь, це, мабуть, було б утопією. Прикро, що врешті так вийшло. 🙁
I don't think casinos should use this tactic, even though we know it's not always the case and sometimes it's used. Sometimes casinos are not to blame for some of the delays and therefore it is necessary to be patient now and then. If we were to wait for instant withdrawals everywhere, that would probably be utopia. It's a shame that it turned out that way in the end. 🙁
Я вніс у це казино загалом 713 євро, які можна перевірити за допомогою моєї кредитної картки та рахунку Jeton. Сьогодні я знову зробив депозит і, звісно, знову програв, що нереально, коли ви поставили загальну суму 1913 євро. Мій скасований виграш, який вони не виплатили мені через Jeton, становить 1200 євро плюс депозит 713 євро. Слоти, у що б я не грав, із мертвими обертаннями, такі функції, як стрибки, нічого не платять, це неймовірно. Сьогодні я зв’язався з чатом і запитав, чи мій обліковий запис було скинуто до нуля після невдалого зняття, і вони відповіли, що я вніс лише 133 євро!!!! Тут брешуть і обманюють.....
I have deposited a total of €713 into this casino, which can be verified via my credit card and my Jeton account. Today I deposited again and of course lost again, which is not realistic when you have staked a total of €1913. My cancelled winnings, which they did not pay me via Jeton, are €1200 plus a €713 deposit. Slots no matter what I play with dead spins, features like choppy don't pay anything, it's unbelievable. I contacted the chat today and asked if my account had been reset to zero after the failed withdrawal, and they answered that I had only deposited €133!!!! They lie and cheat here.....
Ich habe insgesamt 713 € in dieses Casino eingezahlt nachweisbar über meine Kreditkarte und über meinen Jeton account. Heute habe ich erneut eingezahlt und natürlich wieder verloren was bei Einsatz von insgesamt 1913 € nicht realistisch ist meine stornierten Gewinn den sie mir ja nicht über Jeton bezahlt haben 1200 € plus 713 € Einzahlung Slots egal was ich spiele mit deadspins, Features wie abgehackt zahlen nichts , das ist unglaublich ich habe den Chat heute kontaktiert und habe gefragt ob mein Konto auf Null gesetzt worden ist nach der misslungenen Auszahlung, da antwortet er mir ich hätte nur 133€ eingezahlt!!!!Hier wird gelogen und betrogen.....
Отже, якщо ви можете довести це тим фактом, що у вас є банківські виписки, і ви внесли більше, ніж повідомляє вам казино, тоді досить дивно, що вони бачать щось інше. У вас немає історії депозитів на вашому рахунку?
У такій ситуації я, ймовірно, подав би скаргу, і наша команда розгляне це далі.
Як ти думаєш, чи підеш на це?
So if you can prove it by the fact that you have bank statements and it is the case that you have deposited more than the casino tells you, then it is quite strange that they see something different. Don't you have any deposit history in your account ?
I would probably file a complaint in that situation and have our team look into it further.
What do you think, are you gonna go for it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.