ФорумКазиноPower Casino - загальне обговорення

Power Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Anonymized436
|
17811 переглядів 96 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
Power Casino
1 рік тому

Pagliacci, провалився (у всіх сенсах). Ви все одно повинні повернути мені мої гроші! Мені подобається, що ви закрили. Рукав розумово відсталого

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Привіт Маркес,

Чи правильно я зрозумів, що ваша спроба посилити проблему, звернувшись до відділу ліцензування, не вдалася?

Вибачте, однак, судячи з вашої скарги ( закрито як необґрунтована ), я був би дуже здивований, якби ви вдалися.

Вибач, бажаю тобі тільки найкращого.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт ні

ви закрили його як обґрунтоване.

Я отримав 3500 євро від казино та повідомлення від ліцензіата про те, що через мою скаргу остаточним вибором було вилучити його ліцензію на ігри.

Тож я виграв великий 🙂

Краще не коментуйте закриту скаргу з вашого боку, ще й тому, що тоді я стаю вульгарною 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Привіт,

і привітання. 🙂

Що ж, я ще раз перевірив і вашу скаргу на Power Casino (яку я мав на увазі) було закрито як необґрунтовану. Будь ласка, перегляньте це посилання: https://casino.guru/power-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

file дайте мені знати, якщо ви побачите той самий результат.

Проте, якщо ви раніше прокоментували іншу скаргу, зробіть це у відповідній темі казино або створіть нову тему в розділі обговорення скарги.

Дякую.

Чесно – я пропущу подальші коментарі.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви закрили мені це як невиправдане. Я пішов далі сам зі своїми юристами, безпосередньо з Gaming Curacao.

Із запитуваних 4000 я забрав назад 3400, я б сказав, що пройшло досить добре.

Якби ви залежали від вас, мені довелося б залишити свої гроші в руках тих мерзотників, хтозна, може, вони дали б вам відсоток. Я не знаю.

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Привіт,

навіть якщо ми намагаємося підтримувати гравців якнайкраще, ми не говоримо з авторитетом жодного юриста. Тому ми не можемо використовувати будь-які важелі впливу, ми лише виступаємо посередником.

Дякую за оновлення, я радий за вас.

Чи можу я знати, який аргумент застосував адвокат, щоб досягти цього?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, звичайно,

ми підтримували зв'язок з ліцензіатом. Ми подавали лавину різних документів на підтвердження моєї дисертації, і просто ліцензіат зробив все за правилами.

казино повинні НЕГАЙНО закрити рахунок, якщо виникнуть проблеми з азартними іграми. 2/3 дні дозволеного часу не допускаються. Ліцензіат визначив, що онлайн-казино повинні бути готовими та ефективними, коли йдеться про азартні ігри.

Отже, це зайняло півтора місяці, але нам вдалося привезти додому два дуже задовільні результати.

Ми можемо бути дуже задоволені.

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Привіт,

Треба сказати, що я позитивно здивований! Дякую.

Я припускаю, що першим задовільним результатом було б отримати частину втрачених депозитів, чи не так?

Хоча блукаю про друге. Може те, що дозвільний орган співпрацював і вирішив справу?

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Здравствуйте, можете пожалуйста подсказать, к какому конкретно лицензиату вы обращались? Я обращался к curacao-egaming.com и они сказали, что это казино не относится к ним...



1 рік тому

Похоже, что они решили не заморачиваться и запустили новое казино:

102fefa.bet

Сайт один в один powercasino.com

И в футере сайта те же данные:

file

так что будьте осторожны и с этим казино.

ovaaal
1 рік тому

Привіт,

дякую за вашу пропозицію. Я переслав цю інформацію нашій групі обробки даних, ми її перевіримо. 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

чи можете ви вимагати повернення грошей від цих казино?

Автоматичний переклад.
Anonymized436
1 рік тому

Я б почав з органу ліцензування, але я, чесно кажучи, не знаю, чи можна взагалі мати справу із закритим казино. Крім того, я більше не можу перевірити деталі ліцензії, тому, на жаль, я не можу вам порадити.

Згідно з деякими нещодавніми скаргами, казино просто перестало платити до того, як його закрили.

Тому це виглядає як тупик. 🙁

Автоматичний переклад.
Anonymized198
1 рік тому

Если это действительно так, то всё закончилось хорошо лишь для одного человека

другие игроки - не получили свои выплаты и ко всему прочему лишились возможности пожаловаться куда-либо

Как-то несправедливо

Radka
8 міс. тому

Привіт, я намагаюся отримати гроші, які мені завинило це казино після його закриття. У вас є докази їх ліцензії на Кюрасао?

Автоматичний переклад.
Anonymized198
8 міс. тому

Привіт, я хочу звернутися до їхнього постачальника ліцензій. У вас є докази того, ким був раніше?

Я був би дуже вдячний за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
ston98dd
8 міс. тому

Привіт! Відповідно до нашої системи вони мали дійсну ліцензію, і як доказ я додаю це посилання: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/

Ви також можете спробувати подати скаргу тут, але я не гарантую, що вона буде успішно вирішена.

У будь-якому разі я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ви зможете отримати свій виграш.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого