ФорумКазиноПомилка верифікації та виведення Ninbet

Помилка верифікації та виведення Ninbet

1 рік тому від Boyke123
|
2524 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт всім,


почав грати в казино ninbet і робити депозити. Після виграшу nasmaak я хочу зняти трохи грошей, але, схоже, це неможливо на ninbet.


перевірка документів, постійне завантаження помилок і надсилання їх електронною поштою до служби підтримки ніколи не повертається до поштової скриньки ninbet. Через кілька днів на мої електронні листи не було відповіді.


зняття грошей можливе в криптовалюті та банківським переказом. Але, схоже, ninbet не хоче знімати гроші, тому що неможливо завантажити документи для перевірки або отримати відповідь на електронні листи.



Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Звучить недобре...

Як я бачу, KYC все ще триває, тож немає шансів отримати виграш, доки ви не пройдете перевірку, чи не так? Як довго ви боретеся?

Мені не вдалося знайти це казино в нашому списку, будь ласка, поділіться посиланням на казино? Це було б корисно, я впевнений.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

https://ninbet.com/en-GB/home


це посилання на казино, я дуже сподіваюся, що це питання буде вирішено дуже скоро

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Дякую тобі!

Згідно з нашою системою, це казино було перевірено, але його немає в списку на сайті. На жаль, його репутація погана 🙁.

Якось щось змінилося - ви змогли хоча б документи подати?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На даний момент документи завантажені на сайт, але відкликання ще не оброблено. Також я не отримав жодного підтвердження або відповіді про відправку моїх документів електронною поштою.


якщо зняття буде оброблено, я відповім у цій публікації. Можливо, тоді огляд казино буде більш позитивним.

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

привіт

Мені здається, що ви зробили все можливе, щоб розпочати перевірку, зараз казино не поспішає.

Звичайно, я буду тут і чекаю на коротке оновлення 🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо зняття коштів не буде оброблено протягом 24 годин, я подаду скаргу на це казино на цьому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Схоже, казино ninbet не виплачує жодних виграшів чи сум. Відкликання все ще очікується через 3 дні.

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Ну а найдовшою вважається перша верифікація та прив’язане виведення коштів. Іноді це займає навіть тиждень або близько того.

Ви хоча б отримали підтвердження, що казино отримало документи і працює над ними?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Жодного підтвердження, я просто бачу в розділі підтвердження на веб-сайті деякі перевірки моїх документів.

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Гаразд, принаймні це щось.

Як я вже сказав, спочатку це може зайняти більше часу. Дочекайтеся перевірки всіх документів.

Якщо у вас є сумніви, нагадайте про це в службу підтримки казино або в чат.

Щойно обліковий запис буде підтверджено, лише тоді почнеться зняття, ці 24 години, про які ви згадали, починаються після успішної перевірки та схваленого зняття, я б сказав.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за Ваш відповідь!


всі документи позначені як перевірені з минулого вівторка. Відкликання все ще очікується. Служба підтримки не реагує на електронні листи, які я їм надсилаю, а функцію чату на веб-сайті не вдається знайти.


Я боюся, що це казино не буде виплачувати гроші своїм гравцям. І мені дуже сумно займатися цією справою, тому що це дуже напружено.


Як ви думаєте, чи можуть мені допомогти органи, що видають ліцензії? Або нінбет не має ліцензії? Чи справжнє казино?


з добрими побажаннями,

Йоганнес

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Привіт!

Тепер я повністю розумію, дякую за пояснення.

Ну, дозвольте мені сказати, що казино не найкращий вибір. Ви коли-небудь пробували дізнатися щось про цей сайт?

Здається, це не надто надійно - ви дізнаєтесь про це, щойно воно з’явиться на нашому веб-сайті.

З того, що я бачу, це, ймовірно, ліцензоване в Коста-Ріці – що ж, теж не дуже хороший знак.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я спілкувався в чаті з агентом ninbet. На той момент вдалося використати функцію чату. Вони знову відхилили мій запит на відкликання!


агент каже, що спочатку це була технічна проблема, але потім він каже, що я маю активний бонус і не пройшов вимоги щодо ставок. Але я ніколи не отримував бонус після того, як зробив депозити. Також на моєму акаунті не видно активного бонусу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після розмови в чаті інший прихильник каже, що максимальна сума виведення становить 1000 євро на день. Я зробив новий запит на зняття 1000 євро, і вгадайте що? Через 2 дні його знову відхилили!

Я попросив пояснення в електронному листі на адресу електронної пошти служби підтримки, але так і не отримав відповіді. Тому я справді не знаю, в чому проблема цього шахрайського казино! Зараз чат недоступний, як завжди!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спілкувався з Енн у розділі живого чату, вона сказала, що в системі є проблема зі ставками. Вона сказала мені, що я повинен продовжувати робити ставки, перш ніж я зможу зняти свої гроші.


Вона не сказала мені, скільки разів або суму я маю поставити, тому що я ніколи не отримував жодних бонусів чи фріспінів після своїх депозитів. Коли я запитав тут, як я можу отримати свої гроші, вона більше не реагувала, і через кілька хвилин з’єднання в чаті було розірвано. І на даний момент любовний чат більше не доступний.



Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Звучить підозріло. Я вважаю, що вона могла б надіслати вам знімок екрана, на якому показано бонус + принаймні ставку. Не кажучи вже про те, що вона має хвилюватися, що ви взагалі не знаєте про жодний бонус.

Сподіваюся, скарга буде корисною. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не відповідають на електронні листи, а чат більше не доступний. Я не можу попросити скріншот, тому що вони не реагують на жодне з моїх запитань.


У вас є ще якісь поради для мене?

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

На жаль, я ні.

Я сподіваюся, що скарга принесе рішення. З моєї точки зору, якщо казино ігнорує вас, жодні інші пропозиції не спрацюють.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого