2 міс. тому
Тут ви можете обговорити PointsBet Casino Ontario, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, ентузіасти казино! У мене невелика ситуація, я хотів би щось додати! Тааааа... Коли казино розсилають електронні листи з проханням надіслати відгук у формі опитування - і вони рекламують, що вони роздадуть обертання/безкоштовні ставки за проведення цього опитування... і приходить час для цих "обертань" або того «безкоштовна ставка», але вони не видають її, заявивши, що вас «немає в списку», попросивши мене зробити знімок екрана електронної пошти з цим опитуванням (яка в мене є), а потім попросити мене підтвердити що я провів це опитування, але немає можливості зробити це - є лише інформація, яку я надіслав їм наприкінці цього опитування, де вони запитують вашу адресу електронної пошти гравця та перевагу призу: обертання або безкоштовний ставка. Мені сказали Тоніт, що в принципі це погано бути собою. ЛОЛ. Гуру казино, чи доцільно для казино тролити електронні листи людей для отримання думок тощо? З фальшивою рекламою «призу» за це? Я маю на увазі, не зрозумійте мене неправильно – спіни – це весело і все таке, але цілісність цього казино в основному розвіялася під час цієї проблеми – те, як вони впоралися з цим, було настільки темним, що я навіть не можу зрозуміти. Це зробило одне, що можна сказати напевно: це гарантувало, що я більше ніколи не робитиму там депозит, оскільки я не можу вірити, що якщо я щось виграю, вони не створять сценарій, який унеможливить це, як вони щойно зробили з чимось таким простим, як спіни .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Це був прямий електронний лист від казино, про яке йдеться, чи це був електронний лист третьої сторони, який намагався отримати ваші дані за допомогою опитування про шахрайство, щоб надіслати вам більше сайтів казино, щоб спробувати змусити вас зареєструватися?
Was it a direct email from the casino in question or was it a 3rd party email trying to get your details with a scam survey so the can send you more casino sites to try to get you to sign up to?
це був прямий електронний лист. Я НАВІТЬ ЦЕ ЇМ НАДИСЛАЛА! ха-ха! Навіть показавши їм це, вони стверджують, що мене в списку не було. Це газлайтінг, якщо я коли-небудь це знав.
it was a direct email. I EVEN SENT THIS TO THEM! haha! Even after showing them this, they claim I wasn't on the list. This is gaslighting if I've ever known it.
Дурні! за кілька безкоштовних обертань вони зараз, ймовірно, втратили вас як клієнта з принципу, я б сказав їм це електронною поштою
Fools! for a few free spins they have now probably lost you as a customer on principle I would tell them that by email
Nigeljc59, саме тому я публікую це тут. Щоб повідомити іншим про мій досвід, який, безумовно, був «низьким чолом», якщо ви запитаєте мене, але привіт, що я знаю? Я навіть не проводив це опитування, хах... Повинен бути спосіб довести такі речі, інакше це не тільки тіньове з боку казино, але й обман – вони просять людей зробити щось для них, що вони МОЖУТЬ дозволити собі заплатити за потребу, але натомість вони обкрадають невинних клієнтів. Прийняття як належне лояльності клієнта/клієнта. Цей досвід був дуже божевільним. Я відчуваю себе таким використаним. ХА-ХА! Отже, люди, я вважаю, що найбезпечніший спосіб НЕ мати цієї проблеми – не проводити ці опитування...
Nigeljc59, this is exactly why I am posting this here. To let others know of my experience, which was certainly "low brow" if you ask me - but hey, what do I know? I didn't even do that survey LOL... There has got to be a way of proving such things, otherwise, this is not only shady on the casino's part, but it's trickery - it's asking people to do something for them that they CAN very well afford to pay for if they needed to - but instead, they pluck away at innocent customers. Taking for granted the loyalty of the customer/client. Quite maddening this experience was. I feel so used. HAHA! So folks - the safest way to NOT have this problem is to not do those surveys, I guess...
Залежить від нагороди!! Дякую за пораду, якщо мені запропонують її, я зроблю знімок екрана, запитаю, чи це законно, отримаю її в письмовій формі, а потім, якщо так, візьму участь в опитуванні. Минулої ночі я отримав 50 безкоштовних обертань у своєму казино. 10 виграв 4 долари. 30 кратних ставок 😆😂🤣
Depends on the reward!! Thanks for the tip if I'm offered one I will screenshot it ask if it is legit get it in writing and then if it's yes take the survey. I got 50 free spins last night from my casino .10 won $4. 30 x wagering 😆😂🤣
Побачити? Це те, що я маю на увазі, чи не так? Принаймні, якщо хтось хоче надіслати відгук і за це пропонується якийсь приз, озбройтеся деякими доказами, хоча у мене були деякі докази, і це не зовсім добре для я... Чудова робота над перемогою! Як же це було весело! ха-ха! Розумієте, POINTSBET, не потрібно багато, щоб порадувати клієнта/замовника – Nigeljc59 тут виграв менше 5 доларів і отримав задоволення від читання його огляду тут... ця маленька подія точно не створить поганого клієнта, тепер буде це ха-ха..
See? This is what I'm getting at, right? At the very least, if one does want to contribute some feedback and there is an offer of a prize of some kind for doing so - ARM yourselves with some proof, although, I did have some proof and that didn't exactly fare well for me... Great job on the win! Now how fun was that! haha! You see, POINTSBET, it doesn't take much to make a client/customer happy - Nigeljc59 here won under 5 bucks and had a blast from reading his review here... this little event will certainly not create a sour client, now will it haha..
Привіт, ентузіасти казино! У мене невелика ситуація, я хотів би щось додати! Тааааа... Коли казино розсилають електронні листи з проханням надіслати відгук у формі опитування - і вони рекламують, що вони роздадуть обертання/безкоштовні ставки за проведення цього опитування... і приходить час для цих "обертань" або того «безкоштовна ставка», але вони не видають її, заявивши, що вас «немає в списку», попросивши мене зробити знімок екрана електронної пошти з цим опитуванням (яка в мене є), а потім попросити мене підтвердити що я провів це опитування, але немає можливості зробити це - є лише інформація, яку я надіслав їм наприкінці цього опитування, де вони запитують вашу адресу електронної пошти гравця та перевагу призу: обертання або безкоштовний ставка. Мені сказали Тоніт, що в принципі це погано бути собою. ЛОЛ. Гуру казино, чи доцільно для казино тролити електронні листи людей для отримання думок тощо? З фальшивою рекламою «призу» за це? Я маю на увазі, не зрозумійте мене неправильно – спіни – це весело і все таке, але цілісність цього казино в основному розвіялася під час цієї проблеми – те, як вони впоралися з цим, було настільки темним, що я навіть не можу зрозуміти. Це зробило одне, що можна сказати напевно: це гарантувало, що я більше ніколи не робитиму там депозит, оскільки я не можу вірити, що якщо я щось виграю, вони не створять сценарій, який унеможливить це, як вони щойно зробили з чимось таким простим, як спіни .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Привіт і дякую, що поділилися. Ну, як ви сказали, це не дуже добре з боку казино робити зі своїми гравцями. Я можу з цим погодитися, особливо якщо ви виконали умови цієї пропозиції, згідно з якими опитування має бути завершено протягом певного терміну. Вам вдалося це зробити, правда? Якщо так, вони повинні зробити, як обіцяли, щоб я міг повністю зрозуміти вашу позицію та ваше рішення більше не грати в цьому казино, якщо служба підтримки не бажає принаймні пояснити причину. З небагатьох відгуків, написаних іншими гравцями цього казино, я бачу, що гравці, згадані там, мають погане обслуговування клієнтів. 🤷♀️ Подивіться, якщо хочете, тут 👈. Крім того, якщо ви хочете допомагати іншим, ви можете написати власний відгук, описуючи свій досвід. Щоб зробити це, просто натисніть/торкнітьсяцього посилання 👈. 😉
Hello there and thank you for sharing. Well, as you said, this is not really nice from the casino to do to their players. I can only agree with that, especially if you have complied with the conditions of this offer, which say that the survey had to be completed within a specific timeframe. Have you manage to do that, right? If yes, they should do as promised, so I can fully understand your position and your decision not to play at this casino anymore, if the support is not willing to at least explain the reason. I can also see from the few reviews written by other players at this casino, that players mentioned there, the casino has got a poor customer service. 🤷♀️ Have a look, if you wish, here 👈. Also, if you like to help others, you can write your own review, describing the experience you have had. Just click/tap on this link 👈, to do so. 😉
Привіт, ентузіасти казино! У мене невелика ситуація, я хотів би щось додати! Тааааа... Коли казино розсилають електронні листи з проханням надіслати відгук у формі опитування - і вони рекламують, що вони роздадуть обертання/безкоштовні ставки за проведення цього опитування... і приходить час для цих "обертань" або того «безкоштовна ставка», але вони не видають її, заявивши, що вас «немає в списку», попросивши мене зробити знімок екрана електронної пошти з цим опитуванням (яка в мене є), а потім попросити мене підтвердити що я провів це опитування, але немає можливості зробити це - є лише інформація, яку я надіслав їм наприкінці цього опитування, де вони запитують вашу адресу електронної пошти гравця та перевагу призу: обертання або безкоштовний ставка. Мені сказали Тоніт, що в принципі це погано бути собою. ЛОЛ. Гуру казино, чи доцільно для казино тролити електронні листи людей для отримання думок тощо? З фальшивою рекламою «призу» за це? Я маю на увазі, не зрозумійте мене неправильно – спіни – це весело і все таке, але цілісність цього казино в основному розвіялася під час цієї проблеми – те, як вони впоралися з цим, було настільки темним, що я навіть не можу зрозуміти. Це зробило одне, що можна сказати напевно: це гарантувало, що я більше ніколи не робитиму там депозит, оскільки я не можу вірити, що якщо я щось виграю, вони не створять сценарій, який унеможливить це, як вони щойно зробили з чимось таким простим, як спіни .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.
Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!
Hey there.
Please do not share latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.