10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Pelican Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цей сайт жахливий,
бонус заблоковано, доки ви не завершите гру. Отже, ви використовуєте власні гроші,
тоді, якщо ви встановите ліміт виведення готівки, вони знайдуть відмовки, щоб не платити вам, і повернуть вам лише ваш депозит.
наприклад, додайте 25 доларів, грайте в бонус, виграйте 100 доларів, ваш обліковий запис становить 25 доларів, а бонус, який ви не можете використати, становить 100 доларів. Ви думаєте про гру, 3000 доларів за хвилину, а потім вони дають вам 100 доларів. Спробуйте перевести його в готівку, тоді команда знайде спосіб не платити вам.
тримайся подалі.
Я зареєструвався, щоб залишити це. Ось так погано я оцінюю цей сайт.
This site is terrible,
the bonus is locked until you make the play through. So you are using your own money,
then if you do make the cash out limit, they will make excuses not to pay you and give you your deposit back only.
eg, add $25 play a bonus, win $100, your account is $25 and your bonus you can’t use is $100. You make the play thought, $3000min and they then give you the $100. Try to cash it out, the team will then find a way not to pay you.
stay away.
I registered just to leave this. That is how bad I rate this site.
Привіт! Мені дуже прикро через ситуацію, в якій ви потрапили. Якось незручно, коли вам спочатку потрібно поставити свої гроші як бонус, а потім, коли вам вдасться це зробити, ви не можете їх зняти.
Чи можу я знати, яку причину вам назвало казино, чому ви не можете зняти гроші? У вас уже був підтверджений обліковий запис тут? Ви втратили всі свої гроші чи все ще є на вашому рахунку в казино?
Hello, I'm quite sorry about the situation you've been in. It's kind of inconvenient when you first have to wager your money as a bonus and then when you manage to complete it, you can't withdraw it.
May I know what the casino gave you as a reason for not being able to withdraw money ? Have you already had a verified account here ? Did you end up losing all your money or do you still have some in your casino account ?
Гей, як ти дізнався, що вони мають підроблені ігри від цього провайдера?
Згідно з нашим оглядом , я дізнався, що це казино також має підроблені ігри, але від постачальника ігор Novomatic.
Дай мені знати.
Hey, how did you find out that they have fake games from this provider ?
According to our review, I found out that this casino also has fake games but from the game provider Novomatic.
Let me know.
Я розумію, що будинок завжди виграє, але я думаю, що ці фальсифіковані слоти казино, я роблю тут багато-багато депозитів, тому що мені подобаються бонуси за депозит у розмірі 300 відсотків, але мій максимальний виграш становив ставку x60, а також гроші, якщо ви виграєте в турнірі вам потрібно поставити свою винагороду 30 разів на зняття коштів, цього ніколи не станеться, тому що гра Evrey просто з’їдає ваші гроші, як нічого, і це постійно відбувається з грою Evrey, якщо хтось має інший досвід роботи з цим казино, будь ласка, дайте мені знати
I understand house always win,but I thing these casino rigged slots,I make here a lot and lot of deposits because I like the bonuses for exmp 300 procent deposit match - but my max win was x60 bet,also money if u win in tournament you need to wager your reward x30 for withdrawal,thats never gonna hapen because evrey game just eat your money like nothing,and thats hapen constatly with evrey game if someone have difreent experince at this caisno please let me know
Привіт, ти також дізнався, який RTP мають ігри, у які ти граєш? Я не бачив жодної згадки про підроблені ігри в нашому огляді, тому так.
Турніри, які ви згадуєте, чудові для ігор, але якби мені завжди доводилося 30 разів повторювати те, що я виграв, у мене, мабуть, не було б такої спокуси брати участь. Ви ніколи не могли цим керувати?
Hi, did you also find out what RTP the games you play have ? I didn't see any mention of fake games in our review so yeah.
The tournaments you mention are so great for gaming but if I always had to reroll 30 times what I've won I probably wouldn't be so tempted to participate. You've never been able to manage it ?
Так, я перевіряю RTP ігор, я грав у ці ігри в інших казино, і деякі ігри виглядають по-іншому в казино pelican - схожі на оригінальні. Перевірте exmp game book of ra в казино pelican або зробіть ставку в казино red
Також інші ігри lucky lady charm, book of fallen тощо... Також неможливо кожен раз, коли ви граєте, максимальний виграш може бути x50 або x60, повірте мені, я граю більше 6-7 років🙂
Yes ofc I check RTP of games,I played that games at others casino and some games look difrente at pelican casino - is similar like original. Check for exmp game book of ra at pelican casino or bet on red casino
Also anothers games lucky lady charm,book of fallen itc... Also is immposible to evrey time when you play max win is maybe x50 or x60 belive me I gambling more then 6-7 years🙂
І чим, наприклад, вони відрізняються? Якщо ви відчуваєте, що не можете виграти більше, я б пішов у казино, де я мав кращий досвід. Як ви думаєте, чи зробили б ви так само?
And in what specific ways do they differ, for example ? If you feel that you can't win more, I would go to a casino where I had better experience. Do you think you would do the same ?
Це трапилося зі мною, я зробив кілька депозитів, один мені вдалося подолати перекидання, мені сказали, що я мав кілька облікових записів і не платив, а casinoguru сказав, що моя скарга необґрунтована.
This happened to me, I made several deposits, there was one I managed to beat the rollover, they told me I had multiple accounts and didn't pay, and casinoguru said my complaint was unfounded.
Aconteceu isso comigo fiz vários depósitos, teve um que consegui bater o rollover, me disseram que eu tinha multiplas contas e não pagou, e ainda o casinoguru disse que minha reclamação era infundada.
Це казино не заплатить вам, навіть якщо ви виграєте, у них завжди є якісь виправдання, я навіть не знаю, чому їх рейтинг такий високий.
This casino won't pay you even if you win, they always have some excuse, I don't even know why their rating is so high.
Esse Casino não ira te pagar mesmo de conseguir ganhos, sempre terão alguma desculpa, eu nem sei porque a nota desse Casino ë alta.
Існують фальшиві ігри з результатами вище середнього.
There are fake games with above-average scores, go figure?
Tem jogos falsos e com nota acima da média vai entender??
У мене теж був виграш, і вони заблокували обліковий запис для мультиаккаунта. Скарги не писав, бо не бачу сенсу.
I also had a win, and they blocked the account for multi-account. I didn't write complaints, because I don't see the point.
Ну, у вашому випадку я побачив, що ви мали декілька акаунтів у своїх родичів, що є порушенням правил. Ви навіть брали бездепозитні бонуси тощо, тож, хоча вам, напевно, не подобається це виправдання, це основна річ, про яку ви повинні подбати в казино, щоб уникнути будь-яких неприємностей.
Тож це як мінімум урок на майбутнє.
Well, in your case I saw that you had multiple accounts with your relatives, which is a violation of the rules. You were even taking no deposit bonuses and stuff like that, so even though you probably don't like this justification, it's a basic thing that you should take care of in the casino to avoid any unpleasantness.
So at the very least it's a lesson for the future.
Привіт, якщо ви вважаєте, що казино вас неправдиво звинуватило, і що це неправда, я обов’язково подаду скаргу. У випадку з іншим гравцем все було трохи інакше, і ви можете подивитися на його скаргу.
Ну як було у вашій ситуації?
Hello, if you think that the casino has accused you falsely and that this is not true, then I would definitely file a complaint. In the case of the other player, it was a bit different and you can look at his complaint.
So how was it in your situation?
Чи потрібно мені ходити і запитувати всіх моїх родичів, ей, ти зробив рахунок у казино так і так, мамо, ти зробив рахунок у злодійському казино, ей, брате, ти зробив рахунок у казино, яке не платить, чи не так мушу ходити і запитувати весь світ, чи хтось із моїх родичів відкрив рахунок у казино, який не приносить оплату?
Do I have to go around asking all my relatives, hey you made an account at the casino so and so, mom you made an account at the thief casino, hey brother you made an account at the casino that doesn't pay, do I have to go around asking the whole world if any of my relatives made an account at the casino that doesn't pay?
Eu tenho que sair perguntando para todos meus parentes, hey você fez uma conta no casino tal, mãe voce dez uma conta no casino ladrão, hey irmão você fez uma conta no Casino que não paga, tenho que sair perguntando para o mundo inteiro se algum parente fez uma conta no Casino que não paga?
Я говорив про підроблені ігри, я не говорив про свій обліковий запис, я сказав, що якщо є підроблені ігри, наскільки рейтинг вище середнього, якщо є підроблені ігри, казино порушує умови, я просто хотів знати , чи не йшлося про те, щоб повідомити про фейкові ігри в компетентні органи?
I talked about the fake games, I didn't talk about my account, I said that if there are fake games how is the rating above average, if there are fake games the Casino is violating the terms and conditions, I just wanted to know, wasn't it a question of reporting the fake games to the competent authorities?
Eu falei dos jogos falsos, não conversei a respeito da minha conta, disse que se tem jogos falsos como a nota é acima da média, se tem jogos falsos o Casino está infligindo os termos e condições, somente gostaria de saber, não era questão de denunciar aos órgãos competentes a respeito de jogos falsos?
Правда полягає в наступному: рейтинг casinoguru для цього казино вище середнього, рейтинг гравців для цього казино становить 1,0.
The truth is this: casinoguru's rating for this casino is above average, the players' rating for this casino is 1.0.
A verdade é o seguinte nota para esse Casino para o casinoguru acima da média, nota dos jogadores para esse Casino 1.0 baixo.
Якщо ви погоджуєтеся з Правилами та Умовами казино, вам має бути зрозуміло, що означає кілька облікових записів. Спробуйте зробити це в кількох казино, і ви побачите, що результат буде абсолютно однаковим.
Що стосується фальшивих ігор, чи є у вас докази, що це так? Це, безперечно, важливо, щоб почати розслідування. Ви про це кудись повідомляли? Це досить серйозне звинувачення, тож його знадобиться чимось підкріпити.
If you agree to the casino's Terms and Conditions, then it must be clear to you what multiple accounts means. Try doing this at multiple casinos and you will see that the result will be exactly the same.
As for the fake games, do you have any proof that this is the case? That's definitely important to start some investigation. Did you report it somewhere? It's a pretty serious accusation, so it would need something to back it up.
Чи потрібно мені ходити і запитувати всіх моїх родичів, ей, ти зробив рахунок у казино так і так, мамо, ти зробив рахунок у злодійському казино, ей, брате, ти зробив рахунок у казино, яке не платить, чи не так мушу ходити і запитувати весь світ, чи хтось із моїх родичів відкрив рахунок у казино, який не приносить оплату?
Do I have to go around asking all my relatives, hey you made an account at the casino so and so, mom you made an account at the thief casino, hey brother you made an account at the casino that doesn't pay, do I have to go around asking the whole world if any of my relatives made an account at the casino that doesn't pay?
Eu tenho que sair perguntando para todos meus parentes, hey você fez uma conta no casino tal, mãe voce dez uma conta no casino ladrão, hey irmão você fez uma conta no Casino que não paga, tenho que sair perguntando para o mundo inteiro se algum parente fez uma conta no Casino que não paga?
привіт
Саме тому ми в Casino Guru не сприймаємо таку подію як «вину гравця», доки казино не доведе, що за цим стоять неетичні зусилля. Простіше кажучи, поки ви не отримуєте переваги над казино, ми кажемо, що казино має оцінювати кожну обставину окремо та справедливо вирішувати, чи мав гравець погані наміри під час створення облікового запису, наприклад, зловживати вітальними бонусами, виключними для нових реєстрацій.
Знову ж таки, це саме причина, чому Яро запропонував вам подати скаргу. 😉 Це була хороша порада; Я б, звичайно, звернув увагу на запропоновану підтримку.
Команда експертів щодня пояснює нашу позицію казино, щоб допомогти гравцям, які опинилися в середині.
Hey there.
This is exactly why we at Casino Guru do not take such an event as "player's fault" until the casino proves there was unethical effort behind this. Simply put, as long as you gain no advantage over the casino, we say the casino should evaluate each circumstance individually and fairly decide whether the player had bad intention upon creating an account, for instance, to missuse welcome bonuses exclusive to new registrations.
Again, this is exactly the reason why Jaro suggested the complaint to you. 😉 It was good advice; I would certainly pay attention to the offered support.
A team of experts explains our position on a daily basis to casinos in order to assist players who are caught in the middle.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.