Привіт, я насправді знайшов тут 2 випадки:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Схоже, що в основному гравці з Німеччини мають проблеми з казино. Що саме з тобою сталося?
Hi, I actually found 2 cases here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Looks like mostly players from Germany have issues with the casino. What happened to you exactly?
Привіт, Даніеле,
З чого я починаю. Отже, я успішно перевірив себе за допомогою VV.
Потім моє зняття було відхилено без причини.
З'являється таке повідомлення:
Будь ласка, перегляньте свій запит на вихід.
На жаль, ваш запит на відкликання відхилено. Щоб пояснити причину, перевірте статус трансакції у своєму профілі на веб-сайті.
У моєму профілі? Що я повинен там побачити?
Як і у вашому 1 випадку, це також і в моєму випадку.
Немає відповідей на запитання про підтримку.
Багато операторів з підказкою, наприклад, мені слід зачекати, помилка у постачальника, будь ласка, завантажте це-те (мене успішно перевірено 🙂 ).
Лист виглядає так:
Привіт!
Ми раді повідомити, що Ваш рахунок успішно підтверджено. Гарного дня!
Так, можливо, ще занадто рано подавати скаргу, можливо, підказка від 15 оператора (звичайно, перебільшена, але це було 10 🙂 ).
Підказка останнього оператора !! При переказі банку без написання символу!?
Ви вже уявляєте, як це буде тривати далі?
Hi Daniel,
Where do I start. So, I successfully verified myself with VV.
My withdrawals were then declined without a reason.
The following message appears:
Please review your withdrawal request.
Unfortunately, your withdrawal request was declined. To clarify the cause, please check the status of the transaction in your profile on the website.
In my profile? What should I see there?
Just like in your 1 case, it is also in my case.
No answers to questions about support.
Many operators with a hint, e.g. I should wait Error Provider, please invite even more this and that down (I'm erfolreich verified 🙂).
The letter looks like this:
Hi there!
We are happy to report that your account has been successfully verified. Have a nice day!
Yes, maybe it is too early to make a complaint, perhaps the tip of 15 operator takes (of course exaggerated, but 10 there were already 🙂).
The tip from the last operator !! When transferring a bank without writing a character !?
Do you already have any idea how it will go on?
Hi Daniel,
wo fange ich an. Also, habe mich erfolgreich bei VV verifiziert.
Meine Auszahlungen wurden danach ohne Begründung abgelehnt.
Folgende Meldung erscheint:
Überprüfen Sie bitte Ihre Auszahlungsanfrage.
Ihre Auszahlungsanfrage wurde leider abgelehnt. Um die Ursache zu klären, bitte überprüfen Sie den Status von der Transaktion in Ihrem Profile auf der Website.
In meinem Profil? Was soll ich da erkennen?
Genau wie in deinem 1 Fall so verhält es sich auch in meinem Fall.
Keine Antworten auf Fragen über den Support.
Viele Operatoren mit hinweisen, zB. ich soll warten, Fehler beim Provider, bitte laden sie noch dies und jenes runter ( ich bin erfolreich verifiziert🙂).
Das Schreiben sieht folgender maßen aus:
Hallo!
Wir sind froh Ihnen zu melden, dass Ihr Konto erfolgreich verifiziert wurde. Einen schönenTag noch!
Ja, vielleicht ist es noch zu früh eine Beschwerde einzureichen, vielleicht bringt der Tipp vom 15 Operator( natürlich übertrieben, aber 10 waren es schon🙂).
Der Tipp vom letzten Operator !! Beim Banktransfer ohne Zeichen zu Schreiben!?
Hast du schon eine Ahnung, wie es weitergehen wird?
Я щойно прочитав вашу другу справу і щойно написав своєму банківському раднику, чи може банк відмовити у виплатах. Я скажу тобі, можливо, це було саме це.
До швидкої зустрічі та на добраніч
I have just read your second case and have just written to my bank advisor whether the bank might refuse the payments. I'll tell you if maybe it was that.
See you soon and good night
Habe gerade deinen zweiten Fall gelesen und habe darauf hin, gerade meiner Bankberaterin geschrieben, ob die Bank eventuell die Zahlungen ablehnt. Ich werde dir berichten, ob es vielleicht daran lag.
Bis bald und guten Nacht
Я бажаю вам всього найкращого, просто повідомте нам, як це відбувається з виходом.
I wish you all the best, just let us know how it goes with the withdrawal.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.