1 рік тому
Тут ви можете обговорити Ohmyzino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 жовтня я відкрив рахунок і вніс депозит. Автоматично отримав бонус у 200 доларів на свій баланс. Я пройшов верифікацію і протягом тижня ставок на спорт я збільшив свій баланс до 3476. Після того, як я прошу вивести 500 доларів. Після 3 днів очікування мій баланс зменшився до $200 (мій депозит). Стверджуючи, що я порушив деякі правила щодо бонусу. Це шахрайство, тому що мені не потрібен був їхній бонус. Наскільки я розумію, бонус спеціально нараховували, щоб можна було вкрасти гроші з балансу, як у моєму випадку. Потім вони ігнорують мої електронні листи. Чиста афера
On October 3, I opened an account and made a deposit. Automatically received a $200 bonus on my balance. I passed verification and within a week of betting on sports I increased my balance to 3476. After I request to withdraw $500. After 3 days of waiting, my balance was reduced to $200 (my deposit). Arguing that I violated some rules regarding the bonus. This is a scam because I didn't need their bonus. As I understand it, the bonus was specially awarded so that money could be stolen from the balance, as in my case. Then they ignore my e-mails. Pure scam
Привіт.
Це досить сумно. Чи можете ви поділитися, що саме ви мали порушити з бонусними грошима?
Зайве говорити, що бонусні умови застосовуються, якщо бонус активний, а не тоді, коли він вам потрібен. Але я чекаю подальших подробиць - точно.
Hello.
This is pretty sad. Can you perhaps share what exactly you were supposed to breach with the bonus money?
Needless to say, bonus terms are applied if the bonus is active, not when you need it. But I'll wait for further details - for sure.
Це не казино, а шахраї. Бонусами я взагалі не користувався, а при знятті вони вкрали всі гроші з рахунку, включаючи депозит. Ніколи не реєструйтесь і не грайте тут.
These are not casinos, but scammers. I did not use any bonuses at all and upon withdrawal they stole all the money from the account, including the deposit. Never register or play here.
это не казино, а мошенники. Я вообще не использовал никаких бонусов и при выводе они украли все деньги со счета, включая депозит. Никогда здесь не регистрируйтесь и не играйте.
Тому, звичайно, незручно, коли з тобою трапляється щось подібне, і я розумію ваше розчарування. Я бачив, що у вас є скарги на це казино, але оскільки воно стосувалося спортивних ставок, ми не змогли вам допомогти.
Однак я можу порекомендувати ці веб-сайти, де ви можете спробувати подати скаргу, і вони присвячені ставкам на спорт:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Я сподіваюся, що вони будуть корисні, і якщо ви подасте скаргу на одному з цих сайтів, не соромтеся повідомити нам, як це було для вас або результат. Удачі. ☘️
So it's certainly not comfortable when something like this happens to you and I understand your frustration. I saw that you had a complaint against this casino, but since it was about sports betting, we were not able to help you more.
However, I can recommend this websites where you can try to file a complaint and it is dedicated to sports betting:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be helpful and if you file a complaint on one of these sites, don't hesitate to let us know how it went for you or the result. Good luck. ☘️
Справа не в ставках на спорт, а в тому, що з мого рахунку вкрали гроші, тому що я нібито використав якийсь бонус. Але це неправда. Їх брехня була легко доведена, після чого вони просто видалили мій акаунт. Така ж крадіжка буде і при грі в казино, оскільки це шахраї. Взагалі незрозуміло, як вони отримали ліцензію.
The point is not about sports betting, but about the fact that money was stolen from my account because I allegedly used some kind of bonus. But that's not true. Their lies were easily proven, after which they simply deleted my account. The same theft will happen when playing in a casino, since these are scammers. It is not clear at all how they received a license.
Дело не в ставках на спорт, а в том что у меня украли деньги со счета потому что я якобы использовал какой то бонус. Но это не так. Их ложь была легко доказана, после чего они просто удалили мой аккаунт. Тоже самое воровство будет и при игре в казино, так как это мошенники. Непонятно вообще каким образом они получили лицензию.
Почну з того, що насправді різницю було пояснено у скарзі 🙏:
Ви: «Так яка різниця між ставками на спорт і онлайн-казино, якщо гроші все одно вкрадуть без причини?»
Ми: «Оскільки ми не маємо достатнього знання про цю сферу азартних онлайн-ігор, ми не зможемо правильно інтерпретувати результати розслідування казино та/або їх пояснення та справедливо оцінити цю справу. Ми не вважаємо, що ваша скарга невиправдана, ми просто не змогли правильно оцінити проблему. Ми хотіли б допомогти, але цього разу це для нас неможливо».
Ми просто не можемо сказати, хто правий.
До речі, що стосується азартних ігор, це казино отримало дуже низький індекс безпеки ; отже, цього слід уникати в будь-якому випадку.
Ми просто не займаємося ставками на спорт чи чимось пов’язаним з цим, мені шкода, що це все.
Що стосується ліцензій, ви можете самостійно звернутися до GCB . Цей посібник може вам трохи допомогти:
https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Я справді вважаю, що вам варто звернути увагу на пораду Яро та спробувати форуми, орієнтовані на букмекерів. 🙏
I'd start by saying that, in fact, the difference was explained in the complaint 🙏:
You: "So what's the difference between betting on sports and an online casino if the money is stolen anyway for no reason?"
We: "Since we don't have enough insight into this field of online gambling, we wouldn't be able to interpret the casino's results of the investigation and/or their explanation correctly and judge this case fairly. We don't think that your complaint is unjustified, we just couldn't evaluate the issue properly. We would like to help, but it is impossible for us this time."
We just can't say who is right.
By the way, when it comes to gambling, this casino was awarded with a very low safety index; hence, it should be avoided anyway.
We just do not get engaged in sports betting or anything related, I'm sorry this is it.
When it comes to licenses, you can turn to GCB yourself. This guide may help you a bit:
https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I truly think you should notice Jaro's advice and try out forums focused on bookies. 🙏
Чи пробували ви рекомендовані мною сайти, які могли б вам допомогти? Як варіант, чи пробували ви передати це в орган влади?
Я розумію, що ви сердитеся, якщо вважаєте, що ваші гроші були зняті помилково, але, з іншого боку, я думаю, що якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і що з вашого боку все було добре, тоді було б розумно дотягнутися до деяких варіантів, які були запропоновані вам. Що ти думаєш ?
Have you tried the sites I recommended that might help you ? Alternatively, have you tried referring it to an authority ?
I understand that you are angry if you feel that your money has been wrongly withdrawn, but on the other hand I think that if you feel that you have done nothing wrong and that everything has been fine on your part, then it would be wise to reach for some of the options that have been offered to you. What do you think ?
Тож вибачте, якщо вони не відповіли на жодне з них. А щодо влади, то ви і туди скаржилися? Якщо так, я думаю, вам доведеться набратися терпіння, тому що це може бути не коротким процесом.
So I'm sorry if they didn't answer any of them. And as far as authority is concerned, did you complain there too ? If so I think you will have to be patient because it may not be a short process.
Мені дуже прикро, що якщо ти намагався використати всі можливості, вони ніде не відповідали. Однак, оскільки ви намагалися зв’язатися з органом, давайте почекаємо, тому що відповідь може надійти звідти пізніше. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам.
Я буду тримати кулаки. 🤞
I find it quite sad that if you tried to use all the possibilities, they did not answer anywhere. However, since you tried to contact the authority, let's try to wait because the answer may come from there later. If you find out anything new, be sure to let us know.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Думаю, вони б уже відповіли. Але це відверте шахрайське казино.
I think they would have already answered. But this is an outright scam casino.
Думаю уже бы ответили. Но это откровенное казино мошенников.
Я не думаю, що це займе кілька днів, якщо ви передасте свою справу до органів влади і опишете все, що сталося. Вони повинні спочатку це оцінити, а потім ви отримаєте відповідь. Тож давайте спробуємо запастися терпінням і подивимося, куди ми підемо.
I don't think it takes just a few days if you take your case to the authorities and describe everything that happened. They have to evaluate it first and then you get an answer. So let's try to be patient and see where we go from here.
Вкрали? справді? Як вони це зробили?
Мушу визнати, його індекс безпеки виглядає дуже ненадійним 👈
Отже, давайте допоможемо іншим, поділившись подробицями, якщо ви не проти.
Stolen? Really? How did they do it?
I must admit, its safety index looks very insecure 👈
So, let's help others by sharing details, if you don't mind.
Я вже подав скаргу. Повна крадіжка грошей разом із депозитом. Був привід – відверта брехня. Я довів це.
I have already filed a complaint. Complete theft of money along with the deposit. There was a pretext - an outright lie. I proved it.
Я уже подавал жалобу. Полное воровство денег вместе с депозитом. Предлог был - откровенное вранье. Я это доказал.
Розумію. У цьому випадку немає кращого способу зробити це, ніж через скаргу.
Тим не менш, жодних скарг щодо Охмизіно поки немає; я щось пропустив?
Я просто сподіваюся, що ми обоє говоримо про одне й те саме казино, тому я чекаю ваших оновлень, щоб бути впевненим.
I see. In this case, there is no better way to do that than through the complaint.
Still, no complaint regarding Ohmyzino so far; did I miss something?
I just hope we both talk about the same casino, so I'll wait for your update to be sure.
У мене є скарга. Але оскільки є спортивні ставки, ви відмовилися від них. Хоча проблемою цього шахрайського казино є крадіжка грошей з рахунків. Не має значення, у що ви граєте.
I have a complaint. But since there are sports bets, you refused to deal with them. Although the problem of this scam casino is the theft of money from accounts. It doesn't matter what you play.
есть претензия. Но так как там ставки на спорт , вы отказались с ними разбираться. Хотя проблема этого скам казино в воровстве денег со счетов. Неважно во что играть.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.